نوشته شده توسط : ساحل

در ابتدای این نوشتار قبل از اینکه به مزایا و معایب طراحی سایت با وردپرس بپردازیم، بهتره یه تعریف ساده و کم از وردپرس داشته باشیم:

وردپرس یه سیستم مدیریت محتوای سایت سازه مزایا و معایب طراحی سایت با وردپرس که بی اندازه دوست داشتنیه♥ و به ما کمک میکنه لغایت با کمترین ادب فنی بتونیم به آسونی سایت طراحی کنیم.
مزایا و معایب طراحی سایت با وردپرس:

در آغاز به رسیدگی مزایای طراحی سایت با وردپرس میپردازیم.

وردپرس دربایستن به دانش برنامه نویسی پیچیده مانند php رو به کلی حذف کرده و محیطی ساده و بدون کدنویسی رو برای کاربر فراهم کرده است.

یکی از مهمترین مزایای طراحی سایت با وردپرس اینه که ساخت یک وبسایت وردپرسی رایگانه و اگر بخواهید حرفه ای تر سایت بسازید نیازمند خرج اندکی هستید ( برای خرید قالب و افزونه های پولی وردپرس) که نسبت به پلتفرم های دیگه زیاد مقرون به صرفه است و میتونه هزینه های ساخت وب سایت رو به کمینه برسونه.

وردپرس به علت داشتن پیرامون کاربری ساده و در همان سان قدرتمند از کاربر مبتدی الی حرفه ای میتونه از اون کاربرد کنه.

استفاده آسون: مراحل نصب وردپرس کمتر از ۵ دقیقه طول می کشه و به کارگیری کل ویژگی ها و قابلیت های اون، برای تاسیس یک وب سایت بایسته نیست!

قالب و افزونه ها : وردپرس هزاران قالب و افزونه رو در وبسایت خودش فراهم می کنه که بسیاری از اونها مجانی هستند. این فرمایش باعث می شه سایتهای وردپرس فوق العاده قابل تنظیم و مورد بهره‌گیری به شکل وسیعی باشن.

پشتیبانی عالی: پشتیبانی مفصل ای برای کاربران وردپرس از عقیده آموزش، گسترش دانش و عیب یابی هستی داره.


قابلیت تنظیم: وردپرس به شما این امکان رو میده الی ظاهر سایت خودتون رو با هزاران قالب گرافیکی تغییر دهید. ​​​​​​​

طراحی سایت با وردپرس، توانایی تغییرات بسیاری بدون دربایستن به دانش برنامه نویسی را به کاربران ارائه می­کنه. دونستن زبان­های برنامه نویسی صرفا برای بالا بردن کیفیت پیشه بسیار خوبه؛ ولی دقیقا این همان نقطه قوت طراحی سایت با وردپرسه که حتی بدون داشتن ادب برنامه نویسی هم، شما می­تونید سایت خودتون رو براحتی مدیریت کنید.

جالبه که بدونید نسبت به دیگر پلتفرم های طراحی سایت، آموزش و یادگیری وردپرس به سررسید کمتری نیاز داره .

محبوبیت طراحی سایت با وردپرس، تا کران قابل توجهی به کاربر پسند بودن آن برمی­گرده. تاجایی که به بسیاری از کسان این امکان را می ده الی هر روز بتونن تارنما های خویش را ایجاد کنند.

پس از نصب (قابلیت نصب خودکار و دستی در وردپرس هستی داره)، داشبورد مدیریت وبسایت خواهید داشت که نه فقط دارای جذابیت ظاهری فوق العاده ای هست بلکه پیشه با اون نیز ساده است. با این حال، قدرت واقعی طراحی سایت با وردپرس سهولت استفاد اون نیست؛ بلکه توان راستین وردپرس در قابلیت اشاعه باورنکردنی آن است.

شما می تونید وب سایت خودتون رو از هر مکانی که امکان پیوست به اینترنت داره، به روز کنید.

هدف طراحی سایت با وردپرس اینه که به کسان کمک کنه تا فارغ از این که کجا یا چه کسانی هستن به طور عجب انگیزی مطالب را به چهره آنلاین و به هر شکلی که دوست دارند منتشر کنند.
تقریبا یک سوم سایت های ساخته شده در دانشمند با وردپرس طراحی شده!

اگر از ساخت سایت با وردپرس و برگزیدن اون هنوز قانع نشده‌اید، هیچ چیزی بهتر از رصد سایت‌های استفاده‌کننده از اون نیست.

برای اطمینان از محبوبیت وردپرس می‌توان به وبسایت‌ “چطور” اشاره کرد که در لیست استفاده‌کنندگان از سیستم مدیریت محتوای وردپرس می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

دانشمندان کوچکترین واحد زمان را اندازه‌گیری کردند که مدت زمان عبور یک ذره نور از مولکول هیدروژن است و به ۲۴۷ زپتو ثانیه می‌رسد.

دانشمندان در سال ۲۰۱۶ به زپتو ثانیه اشاره و از لیزر برای اندازه‌گیری فاصله زمانی ۸۵۰ زپتو ثانیه استفاده کردند. زپتو ثانیه یک تریلیون میلیاردم یک ثانیه است. حالا محققان توانسته‌اند واحد زمانی کوچکتری را اندازه‌گیری کنند و برای این کار از اشعه ایکس استفاده شده است.

یک فیزیکدان به نام «راینهارد دورنر» به همراه همکاران خود در دانشگاه «گوته» آلمان اشعه ایکس را از شتاب‌دهنده ذرات «PETRA III» در «دسی» هامبورگ پرتاب کردند. محققان انرژی پرتوهای ایکس را به گونه‌ای تنظیم کردند که یک فوتون یا ذره نور دو الکترون را از مولکول هیدروژن خارج کند. فوتون یک الکترون را از مولکول خارج کرد و سپس به سراغ دومی رفت.

این فعل و انفعالات یک الگوی موجی به نام «الگوی تداخل» را ایجاد کردند که دورنر و همکارانش با استفاده از ابزاری به نام میکروسکوپ «Cold Target Recoil Ion Momentum Spectroscopy» یا «COLTRIMS» توانستند آن را اندازه‌گیری کنند. این ابزار یک ردیاب ذرات بسیار حساس است که می‌تواند واکنش‌های فوق سریع اتمی و مولکولی را ثبت کند.

 

زمان
 

 

میکروسکوپ COLTRIMS هردو الگوی تداخل و موقعیت مولکول هیدروژن را در طول فعل و انفعالات ثبت کرد. یکی از نویسندگان این مقاله در بیانیه‌ای اعلام کرده:

«از آنجایی که از جهت‌گیری فضایی مولکول هیدروژن اطلاع داشتیم، از تداخل دو موج الکترون برای محاسبه دقیق زمان رسیدن فوتون به اولین و زمان رسیدن به دومین اتم هیدروژن استفاده کردیم.»

این زمان ۲۴۷ زپتو ثانیه اندازه‌گیری شد که اساسا ثبت سرعت نور درون مولکول محسوب می‌شود. دورنر در بیانیه‌ای اعلام کرده:«ما برای اولین بار مشاهده کردیم که پوسته الکترون در یک مولکول در همه جا به صورت همزمان به نور واکنش نشان نمی‌دهد. این تاخیر زمانی به علت اینکه اطلاعات درون مولکول تنها با سرعت نور پخش می‌شوند، رخ می‌دهد.»

منبع:

https://digiato.com/article/2020/10/19/%da%a9%d9%88%da%86%da%a9%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%88%d8%a7%d8%ad%d8%af-%d8%b2%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%b2%d9%be%d8%aa%d9%88-%d8%ab%d8%a7%d9%86%db%8c%d9%87/



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

مایکروسافت با به‌روزرسانی نقشه‌ی راه مایکروسافت تیمز، اعلام کرد این اپلیکیشن در هفته‌های آینده به نسخه‌ی بهبودیافته‌ی ابزار حذف سروصدای محیط بر پایه‌ی هوش مصنوعی مجهز می‌شود.

مایکروسافت اخیرا نقشه‌ی راه اپلیکیشن مایکروسافت تیمز (Microsoft Teams) را به‌روزرسانی و قابلیتی جدید به آن اضافه کرده است که در آینده‌ای نزدیک به سرویس محبوب شرکت ردموندی اضافه می‌شود. بر اساس نقشه‌ی راه جدید، در ماه نوامبر ۲۰۲۰ (آبان و آذر ۱۳۹۹) مایکروسافت قصد دارد ابزار جدیدی برای حذف سروصدای محیط به‌هنگام برقراری تماس‌ صوتی یا ویدئویی در مایکروسافت تیمز، به این اپلیکیشن اضافه کند.

ابزار مورد بحث که از هوش مصنوعی (AI)  برای حذف سروصدا استفاده می‌کند، قرار است نسخه‌ی پیشرفته‌تر یکی از قابلیت‌های فعلی تیمز باشد. تیمز ‌اکنون قابلیتی برای ازبین‌بردن سروصدای محیط دارد. مایکروسافت می‌گوید ابزار حذف سروصدای مبتنی‌ بر هوش مصنوعی که به‌صورت بلادرنگ کار می‌کند، می‌تواند به‌صورت خودکار صداهای ناخوشایند پس‌زمینه را به‌ هنگام حضور کاربر در جلسه‌ حذف کند.

سیستم حذف سروصدای مبتنی ‌بر هوش مصنوعی هر یک از صداها را تحلیل می‌کند و با بهره‌گیری از شبکه‌های عصبی عمیق که به‌صورت ویژه تعلیم داده شده‌اند، صداهای مزاحم پس‌زمینه را فیلتر می‌کند تا صرفا صدای اصلی (یعنی صدای فردی که مشغول حرف زدن است)‌ پخش شود.

مایکروسافت می‌گوید: «این قابلیت قرار است نسخه‌ی به‌روزشده‌ی قابلیت فعلی تیمز برای حذف سروصدا باشد. کاربران در نسخه‌ی جدید می‌توانند میزان حذف سروصدا را کنترل کنند. گزینه‌ی High، جدید است و صدای پس‌زمینه‌ی بیشتری حذف می‌کند.»

گوگل به‌تازگی قابلیتی مشابه معرفی کرده است که می‌توانید آن را در این ویدئو مشاهده کنید. مایکروسافت در زمانی کوتاه پس از گوگل قابلیت جدید را معرفی کرد و همین موضوع نشان می‌دهد ردموندی‌ها به‌شدت در تلاش‌اند به‌خوبی با رقبایشان رقابت کنند. 

قابلیت جدید مایکروسافت تیمز چند هفته‌ی دیگر به‌‌صورت عمومی دردسترس قرار می‌گیرد.

منبع:

https://www.zoomit.ir/software-application/364032-microsoft-teams-ai-real-time-noise-suppression/



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

زمانی که یک کسب‌ و شغل کوچک را گذرگاه اندازه کرده اید، بازاریابی کامیاب می ‌تواند تمام کوشش های شما را به کامیابی تبدیل کند. با این حال، یک بودجه بازاریابی کبیر هرگز نمی ‌تواند اولویت فوری برای سرمایه‌ اندک شما باشد. خوشبختانه، رسانه های اجتماعی دنیای بازاریابی را به درجه خاصی از مردسالارانه تبدیل کرده‌ اند. رسانه هایی همانند فیس بوک، توییتر‌ و اینستاگرام، فرصتی را برای رسیدن به مخاطبان منظور فراهم می کنند.

در بین تمام رسانه های اجتماعی، اینستاگرام اخ حقیر هیولاهایی مثل فیس بوک و توییتر است. تنها نزدیک ۷۰۰ میلیون کاربر پرکار در اینستاگرام حضور دارند، این در حالی است که در فیس بوک میلیاردها کاربر فعال هستی دارد. با این حال، اینستاگرام پرطرفدارتر شده و کاربران اینستاگرام خیلی بیشتر درگیر پست ها هستند و بردباری زیادی وجود دارد که پست ‌های شما را ‌ببینند. درست است که احتمالاً تمرکز روی رسانه های حقیر تر نادرست به عقیده برسد ، اما احتمالاً با کار و جنبش و تعامل مداوم از طرف شما نتایج بهتری را برای سوداگری کوچک شما به دنبال خواهد داشت.

بسیار خوب، حالا می خواهیم در مورد چگونگی تبدیل اینستاگرام به عنوان بستری برای رشد سوداگری شما بپردازیم و راهکارهایی که در مقوله جذب دنبال کننده ها یا همان فالوورهای اینستاگرام مفید هستند را نیز یادآور شویم. برای اطلاعات اغلب در این باره با ما به اتفاق باشید.

یک بیزینس پروفایل (Business Profile) ایجاد کنید.
به عنوان صاحب این کسب ‌و پیشه کوچک، ممکن است دانستن کنید که شما چهره کمپانی تان هستید. بنابراین، تبلیغ کسب ‌و شغل تان از طریق اکانت شخصی اینستاگرام خود شما شدنی است ایده نکوداشتن به عقیده برسد. هر چند این یک ایده مناسب است، اما می تواند یک پیام تجاری متناقض را به مشتریان شما ارسال ‌کند. ” هر چیزی که در اینجا می ‌خوانید بر اهمیت یک برند سازگار تاکید می‌ کند. ” پست های کاری و مربوط به پیشه را در میانی پست های مربوط به سفر و تعطیلات انگاشت کنید، این نمی تواند بیننده زیادی را برای پیگیری کردن صفحه شما جذب کند و از این روش نمی توانید امید به موفقیت داشته باشید.

در نتیجه شما باید یک حساب بازرگانی بهینه یا یک بیزینس پروفایل را راه‌ اندازی کنید. بهینه ‌سازی در اینجا چه معنایی دارد؟ این به این معناست که باید برگزیدن ‌های آگاهانه اتمام دهید لغایت این برگزیدن ها از برند کسب ‌و پیشه تان حمایت کند. بیوگرافی ، تصویر پروفایل شما، لینک به وب سایت کمپانی و … تمامی باید کاملا برای نشان دادن نام بازرگانی شما حاضر باشند. از آن جایی که تصویر پروفایل همیشه در کنار پست های شما دیده می شود باید به گونه ای واضح و قابل معرفی باشد.

هنگامی که بیزینس پروفایل به درستی تنظیم شد، باید به عنوان عضوی فعال از جامعه اینستاگرام حضور پیدا کنید. شما باید پیگیری آن تقسیم از مشتریانی باشید که در فضای شما استوار و ثابت هستند. بیش از کران افراد را فالو نکنید ، چرا که این می تواند وارونه عمل کند. کسان را به صورت گزینشی به لیست مخاطبانتان اضافه کنید.

تصاویر چیره دست را برگزیدن کنید
تصاویری که برای پست های خود گزینش می کنید زیاد مهم هستند. مغز ما می‌ تواند تصاویر را ۶۰۰۰ بار تند ‌تر از نوشتن پردازش کند، و ما ۹۰ درصد از همه اطلاعات خود را از عکس ها می‌ گیریم. نظر به اینکه پست‌ های شما تنها برای لحظاتی در نگاه آگاهانه کاربر باقی خواهند ماند، باید از این سرعت برای دریافت و حفظ پروا پیگیری کننده خود کاربرد کنید.

اینستاگرام سایر تصاویر شما را به عنوان یک مربع ساده ارائه نمی دهد بلکه امکان نرمش پذیری بیشتری با جهت ها /اندازه های تصویر گوناگون فراهم می کند. با این وجود ، اگر می خواهید عکس موردنظر همانطور که می خواهید نمایش دیتا شود ، می توانید اندازه پیکسل های تصویر را در یک بسته قبل از بارگذاری در اینستاگرام تغییر دهید.

آنچه در تصاویر خود می گنجانید ، بخشی از استقامت برند شما است. شما می خواهید بین محصولات خویش و سبک زندگی کاربر ارتباطی کارساز ایجاد کنید. در نتیجه لازم است تنظیمات ، محصول و مقوله فصلی را عاقلانه گزینش کنید.

شما باید مردم را به تعامل با محتوای خود ترغیب کنید. بنابراین، یک فکر خوب و یا یک پرسش عجیب در تقدیر کپشن عکس می‌ تواند کسان زیادی را تشویق کند لغایت پست شما را لایک کنند و یا برای پست تان نظر بدهند.

اهمیت استوری، ویدئوهای زنده یا لایو و IGTV را درک کنید
مهم تر از تصاویری که تحت عنوان پست روی صفحه مشتری شما قرار گرفته و به آرامی از اهمیت خارج می شوند استوری هایی هستند که می توانید ایجاد کنید. استوری های اینستاگرام فقط 24 ساعت نمایش داده می شوند، اما در کل این سررسید استوری شما در بالای صفحه پیگیری کننده های شما قرار می گیرد. پس از گذشت ۲۴ ساعت، این استوری ها از اینستاگرام مفقود الاثر خواهند شد، اما الی این سررسید محتوای شما دیده خواهد شد و با مخاطبین تان را درگیر خواهید کرد، با تمرکز بر روی استوری، برندتان را در مرکز توجه قرار دیتا و از رقبای خود پیشی بگیرید.

شما می ‌توانید در این استوری ها کمی غیر رسمی باشید و پشت صحنه‌ ها و بصیرت خویش در یک روز از زندگی ‌تان در این قسمت برپایی کنید. نکته این است که از راه عکس ها و فیلم ها بیشتر با مخاطبان خود تعامل برپا کنید و از گردآور ابزارهای تعاملی از دسته افزودن موسیقی ، متن و موارد دیگر ، که فرصتی برای گفتن چیزهای بی همتا در مورد برند شما می باشد، برای تقویت این درونمایه کاربرد کنید.

همچنین با به کارگیری گزینه هایی همچون ارائه فیلم زنده (لایو) ویدئو IG می توانید متفاوت ظاهر شوید. اگر در حال حاضر یک اتفاق بازاریابی عملی در حال وقوع است ، چرا این مطلب را با استفاده از گزینه ویدیوی زنده موجود در اینستاگرام آن را به اشتراک نگذارید؟ این شغل را سپریدن دهید و بازخورد آن را نگریستن کنید.

در پست هایتان از هشتگ های هوشمندانه استفاده کنید
ابزار مهم دیگری که برای گسترده کردن فرصتِ بیشتر دیده شدن پست های شما در اختیارتان است، به کارگیری هشتگ های هوشمندانه و کاربردی است. شما می توانید حداکثر 30 هشتگ را در هر پست برگزیدن کنید. البته به کارگیری هشتگ های بیش از حتماً هم موجب شلوغ شدن پست شده شده و شدنی است نتیجه وارونه داشته باشد. در هر چهره ، عاقلانه تر است الی از هشتگ های زیاد عمومی هدفمند کاربرد کنید. شمار ایده آل هشتگ ها سلیقه ای است، ولی به طور کلی دریافتن می شود که گنجاندن حدود پنج هشتگ در هر پست بیشترین تأثیر را خواهد داشت. هشتگ گذاری به پست شما این امکان را می دهد لغایت ضمن ایجاد یک پیام تجاری منسجم به مشتری خویش ، افرادی باره نظرتان را نیز پیدا کنید.

بهترین کار این است که هشتگ هایی که بیشترین تأثیر و استعمال را در بازرگانی شما دارند، پیدا کنید. درست است که ممکن است این شغل به طول بیانجامد، اما تجزیه و تحلیل هایی که در این باره انجام می شود به شما کمک می کند تا به جمعیت هدف خود متصل شوید. علاوه بر این ، می توانید یک هشتگ شخصی برپایی کنید ، با به کارگیری یک هشتگ یا برچسب ویژه که هر بار از آن کاربرد می کنید، دیگران را ترغیب کنید لغایت به ترقی نمودارهای مربوطه کمک کنند. برقراری ارتباط با مشاغل دیگر می تواند به شما در درمان توان این هشتگ شخصی کمک کند.

مداوم و با برنامه پست ارسال کنید
مداومت در ارسال پست یکتا دیگر از نکات زیاد مهم در جذب دنبال کننده در اینستاگرام است. در باره بهترین زمان برای ارسال پست ها، سررسید چک کردن اینستاگرام توسط مخاطبان تان را در عقیده بگیرید، به عنوان مثال اگر متوجه شدید اغلب پیگیری کننده ها و مشتری های شما ساعت 5 عصر ، بعد از سپریدن ساعت کاری شان ایستاگرام شان را چک می کنند، این ساعت زمان طلایی ارسال پست است، در این زمان به طور پیوسته فعالیت کنید.

برخی از دست موزه موجود در گویه برنامه ریزی در مورد پست گذاشتن، نیز در این باره می تواند برای شما راه گشا باشد. به عنوان نمونه ، اپلیکیشن هایی مشابه Tailwind و Tag Viral به شما این امکان را می دهند تا در بیشتر رسانه های اجتماعی پست هایتان را برنامه ریزی کنید. این به شما امکان می دهد پیام های یک هفته یا یک ماه قبل رو را از قبل تعیین کنید. این برنامه ها نه تنها به صرفه جویی در وقت شما کمک می کنند بلکه به شما کمک می کنند لغایت استراتژی تبلیغاتی را برپایی کنید که بتواند استوار برند شما را نیز حفظ کند.

برنامه هایی مانند فروش اعجاب انگیز با جوایز استثنایی را اجرا کنید
امید شما برای داشتن ۱۰۰۰ تعقیب کننده در اینستاگرام این است که آن‌ ها بخشی از جامعه تجاری شما را دریافتن کنند. حس تعلق داشتن، افزار قدرتمندی برای الهام از وفاداری مادام العمر است. رازهای موفقیت در اینستاگرام به یاد داشته باشید، نگه داشتن یک مشتری ثابت آسان تر و بهتر از جذب یک مشتری جدید است. بنابراین، دادن یک پرماسیدن خاص به کاربران اینستاگرام شما، می ‌تواند یک طریق هوشمندانه برای الهام بخشیدن به این حس تعلق باشد. با کاربران تان تعامل برقرار کنید و هر از گاهی برنامه ای تحت عنوان فروش فوق العاده یا اعجاب انگیز برگزار کنید و پیشباز تعقیب کننده ها (فالوورها) را تماشا کنید و لذت ببرید.

و اما سخن پایانی …
راهکارهایی که در تقدیر بالا عنوان کردیم، همه از اهمیت زیاد بالایی در اثناء کار با اینستاگرام و جذب مشتری برخوردارند. گرد از دغدغه هایی که افراد در باره پیگیری کننده های خود دارند، این است که آیا این تعقیب کننده ها راستین هستند؟ باید بگویم که در چهره رعایت موارد بالا افرادی را جذب خواهید کرد که به راستی به محصولات و خدمات شما علاقمند هستند.

رویکرد نهایی که شما باید کاربرد کنید رویکردی سازگار و چیره دست است. به یاد داشته باشید که شما در حال ارائه برند خویش هستید و این کار باید با بالاترین سطح مراقبت سپریدن شود.

امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد و استجابت سوالات خویش را گرفته باشید. در نهایت برایتان آرزوی کامیابی می کنم.



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اینستاگرام از دیر باز مقاومت به اشتراک گذاری مجدد محتوا کرده است. اگرچه مدت زیادی است که ویژگی "regram" را آزمایش می کند ، اما وقتی نوبت به اشتراک گذاری مجدد محتوا می خورد ، هنوز از برنامه هایی مانند توییتر و فیس بوک عقب مانده است. اما یک ویژگی برای شما وجود دارد که بتوانید استوری هایی را که دنبال می کنید را دوباره به اشتراک بگذارید. دوستان شما هم می توانند استوریهای شما را دوباره به اشتراک بگذارند.

 

با این حال ، ویژگی اشتراک گذاری استوری اینستاگرام هیچگونه سختی ندارد.

اول ، استوری یک دوست باید عمومی باشد که از آنجایی که تنظیم پیش فرض اینستاگرام عمومی است مسئله بزرگی نیست.

دوم ، شما باید در استوری دوست خود تگ شوید. اگر شما و دوستتان همدیگر را فالو نکنید ، نمی توانید داستانهای یکدیگر را به اشتراک بگذارید ، مگر اینکه این پارامترها برآورده شده باشد.

 

فقط مطمئن شوید که اینستاگرام را برای اندروید یا آیفون به روز کنید. این ویژگی برای اولین بار در تاریخ 7 ژوئن 2018 در نسخه 48 ظاهر شد ، بنابراین احتمالاً در حال حاضر از نسخه قبلی جلوتر هستید.

 

تگ کردن دوستان در استوری اینستاگرام:

اگر می خواهید دوستانتان بتوانند استوریهای شما را در استوری خود به اشتراک بگذارند ، ابتدا باید آنها را تگ کنید. به همین ترتیب ، اگر می خواهید استوری های آنها را در استوری های شخصی خود به اشتراک بگذارید ، آنها باید شما را تگ کنند. در هر استوری می توان به ده دوست مختلف اشاره کرد.

 

برای تگ کردن شخص در یک استوری، همانطور که معمولاً در دوربین Stories هستید ، باید یک عکس یا فیلم بگیرید ، روی صفحه ضربه بزنید ، سپس با تایپ کردن @ به دنبال آن نام کاربری ، آنها را وارد کنید. به جای ضربه زدن روی صفحه در هر نقطه ، می توانید بر روی نماد "Aa" ضربه بزنید تا ویرایشگر متن باز شود. گذشته از استفاده از ابزار متن ، می توانید بر روی نماد sticker ضربه بزنید و برچسب "MENTION@" را انتخاب کنید تا برچسب شیک تر شود.

 

ابزار متن و برچسب تنها تفاوت زیبایی دارند وگرنه نتیجه مشابهی دارند. یک متن ساده با mention@ به شما امکان می دهد یک فونت را انتخاب کنید ، آن را تغییر اندازه دهید ، یک پس زمینه اضافه کنید (در بعضی از آنها) ، چیدمان متن را تغییر دهید (در بعضی از آنها) ، و رنگ قلم را تنظیم کنید . استفاده از برچسب mention@ سه سبک بصری مختلف را برای انتخاب ارائه می دهد. با این حال ، هر دو روش به شما امکان می دهد برچسب ها را بزرگ یا کوچک کنید ، چرخش دهید و برچسب ها را در هر نقطه روی صفحه حرکت دهید.

 

با هر دو گزینه ، اینستاگرام با وارد کردن نام کاربری خود ، حساب های مربوطه را در پایین صفحه ارائه می دهد. برای تکمیل سریع برچسب ، می توانید در اینجا به یک حساب کاربری بزنید.

 

استوری اینستاگرام, اشتراک گذاری استوری دوستان در استوری

اشتراک گذاری استوری دوستان در استوری خودمان

 

اشتراک گذاری استوری شخص دیگری در استوری شما :

 

اگر می خواهید استوری کسی را به اشتراک بگذارید، ابتدا باید در یک مورد تگ گذاری شوید. هنگامی که کسی شما را در استوری خود برچسب گذاری کند ، اینستاگرام سریعاً از طریق یک اعلان به شما هشدار خواهد داد.

 

استوری اینستاگرام, اشتراک گذاری استوری دوستان در استوری

اشتراک گذاری استوری

 

روی اعلان ضربه بزنید. روش دیگر ، ضربه زدن روی نماد هواپیمای کاغذی در سمت راست بالای صفحه اصلی برنامه ، به صندوق ورودی مستقیم در اینستاگرام خود بروید ، سپس با شخصی که شما را تگ کرده ،در دایرکت پیام بفرستید. اگر تگ گذاری شده باشید ، باید اولین مورد باشد ، و باید حاوی گزینه ای در داخل پیام "Add This to Your Story"باشد.

 

روی " Add This to Your Story " ضربه بزنید و استوری دوست شما با یک مرز ضخیم در اطراف آن ظاهر می شود. می توانید بعد از تغییر اندازه ، ارسال متن ، تگ ها ، نقاشی ها و موارد دیگر و تقریباً هر کاری را انجام دهید. با این حال ، شما نمی توانید محتوای اصلی داستان را ویرایش کنید.

 

پس از پایان ویرایش ، آن را برای استوری خود ارسال کنید ، جایی که 24 ساعت در آن می ماند. وقتی فالورهای شما استوری شما را تماشا می کنند ، نام کاربری پوستر اصلی را در قسمت بالای داستان مشاهده می کنند.  

 

استوری اینستاگرام, اشتراک گذاری استوری دوستان در استوری

آموزش اشتراک گذاری استوری اینستاگرام دیگران

 

در حالی که استوری فقط 24 ساعت طول می کشد ، شما و سایر کاربران می توانید آنها را به عنوان هایلایت پروفایل ارسال کنید . انجام این کار به این معنی است که تا زمانی که به صورت دستی خاموش نشود ، روی پروفایل ماندگار خواهد شد. بنابراین اگر پستی را هایلایت کنید که استوری شخص دیگری را در آن به اشتراک گذاشتید ، تا زمانی که آن را خاموش نکرده اید ، همیشه در آن حضور خواهید داشت. اگر کسی استوری را هایلایت کند که در آن استوری شما را مجدداً به اشتراک بگذارد ، همین اتفاق برای شما می تواند رخ دهد.

منبع : https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/share-instagram02-stories.html



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اینستاگرام از اولین نسخه خود در سال 2010 محبوبیت زیادی پیدا کرده و به محبوب ترین پلتفرم رسانه های اجتماعی تبدیل شده است. بسیاری از افراد اپلیکیشن تصویری را دوست دارند و اینستاگرام بسیار خوب در دستگاه های تلفن همراه کار می کند.  اینستاگرام به تدریج در حال افزایش کارایی است زیرا کاربران خواستار راه های بیشتر و بیشتر برای برقراری ارتباط با دوستان و فالوئرهای خود هستند.

با ظهور فیلم های اینستاگرام ، کاربران می توانند فیلم بگیرند ، در حساب خود یا از طریق پیام مستقیم به اشتراک بگذارند و آنها را در استوری خود ارسال کنند. با این حال ، این فیلم ها با محدودیت زمانی همراه هستند. کاربران می توانند فیلم ها را بین 3 ثانیه و یک دقیقه در فید عمومی اینستاگرام خود ارسال کنند. اگر آنها به استوری خود ارسال کنند ، این فیلم فقط 15 ثانیه محدود می شود.

 

بنابراین چگونه می توانید از قابلیت های محدود اینستاگرام برای ارسال فیلم های طولانی تر استفاده کنید؟ چند روش برای ارسال فیلم های طولانی تر در اینستاگرام  وجود دارد!

 

نحوه گذاشتن فیلم طولانی در پست اینستاگرام ,گذاشتن ویدیو طولانی در پست اینستاگرام

گذاشتن ویدیو چند قسمتی در پست اینستاگرام

 

روش اول: کلیپ های چندگانه

مستقیم ترین راه برای پی بردن به این موضوع ، ارسال ویدئوی خود به صورت افزایشی است.

شما یک فیلم 1 دقیقه ای دارید که می خواهید به استوری اینستاگرام خود اضافه کنید ، اما نمی تواند به این دلیل باشد که دقیقاً 45 ثانیه بیش از حد طولانی است.

 

هنگامی که آن ویدیو را برای به اشتراک گذاشتن در استوری خود انتخاب می کنید ، به طور خودکار تا 15 ثانیه اول کاهش می یابد. اگر نمی خواهید ویدئوی خود را کوتاه کنید ، می توانبد قبل از آپلود کردن آن در Stories کمی ویرایش کنید.

 

از ویژگی های ویرایش ویدیوی تلفن خود استفاده کنید تا فیلم را در 15 ثانیه افزایش دهید. به زودی فیلم 1 دقیقه ای خود را به چهار کلیپ 15 ثانیه ای تقسیم می کنید.

 

در مرحله بعد ، زمان آن رسیده است که آن سری کلیپ ها را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. این روش قدیمی را به جای ارسال مستقیم به Stories انجام دهید تا مطمئن شوید که  ترتیب کلیپ ها صحیح هستند. در اینجا نحوه ارسال کلیپ در اینستاگرام آورده شده است:

♦ بر روی + برای افزودن تصاویر و فیلم ها از لیست دوربین خود ضربه بزنید .

♦ بر روی آیکون (multiple) برای افزودن چند کلیپ با هم ضربه بزنید.

♦ کلیپ های مورد نظر خود را به ترتیب انتخاب کنید.

♦ روی Next ضربه بزنید .

♦ کلیپ ها را به اولویت خود ویرایش کنید.

♦ روی Next ضربه بزنید .

♦ عنوان و موقعیت مکانی اضافه کنید.

♦ روی Share ضربه بزنید .

 

این ویدیو را در فید معمولی اینستاگرام شما به اشتراک می گذارد و از آنجا می تواند در Story شما به اشتراک گذاشته شود. این ممکن است غیر ضروری به نظر برسد زیرا فید شما می تواند دقیقه کامل را ارسال کند ، اما در صورت دور زدن فید و به اشتراک گذاشتن مستقیم با استوری ، راهی برای ویرایش و پخش کردن کلیپ های ویدیویی وجود ندارد.

 

وقتی شخصی به دیدن استوری شما می رود ، آنها را به روشی که شما ارسال کرده اید مشاهده می کند. کاملاً یکپارچه نخواهد بود ، اما به روایتی که می خواستید نزدیک خواهد بود.

 

نحوه گذاشتن فیلم طولانی در پست اینستاگرام ,گذاشتن ویدیو طولانی در پست اینستاگرام

آموزش گذاشتن فیلم طولانی در پست اینستاگرام

 

روش دوم: از یک برنامه استفاده کنید :

آیا روش فوق کمی دلهره آور و دست و پا گیر است؟ خوب ، چندین برنامه در بازار وجود دارد که به طور موثری همین کار را انجام می دهند ، فقط آنها این کار را برای شما راحت تر می کنند. 

 

Continual for Instagram برای آیفون :

اگر کاربر آیفون هستید ، 7.99 دلار برای Continual برای Instagram هزینه دهید. این برنامه به طور خودکار ویدیوی طولانی شما را به صورت 15 ثانیه ای برای اشتراک گذاری در Story شما آماده می کند. سپس می توانید کلیپ ها را به صورت جداگانه یا پشت سرهم بارگذاری کنید.

 

StorySplitter برای آیفون :

شاید 7.99 دلار کمی گران باشد تا بتوانید فیلم های طولانی تری به اشتراک بگذارید. StorySplitter برای کاربران iOS رایگان است. این کار را به طور موثری انجام می دهد ، فیلم ها را به کلیپ های 15 ثانیه ای تقسیم می کند.

 

CutStory برای آیفون :

CutStory نیز برای iOS وجود دارد. این بسیار شبیه Story Splitter است ، فقط برای اینستاگرام آماده نمی کند. CutStory به شما امکان می دهد فیلم ها را در فیس بوک و واتس اپ آماده کنید و ارسال کنید. با استفاده از CutStory ، می توانید به طور خودکار ویدیوی خود را به کلیپ های اندازه مناسب برای برنامه انتخاب شده خود بریزید یا آن را به هر طریقی که می خواهید برش دهید.

 

Story Cutter - اندروید :

کاربر آیفون نیستید؟ مشکلی نیست برنامه های مشابه زیادی برای Android وجود دارد. Story Cutter یک برنامه محبوب است که به شما امکان می دهد فیلم ها را به کلیپ با هز طولی که می خواهید کاهش دهید. در اصل ، شما طول بخش را تعیین می کنید و برنامه ویدئو را برای شما کاهش می دهد. این امر باعث می شود بیشتر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ایده آل تر از اینستاگرام باشند ، زیرا همه محدودیت های طول خود را دارند

 

قرار دادن فیلم های طولانی اینستاگرام, آپلود فیلم‌های طولانی در اینستاگرام,

نحوه گذاشتن فیلم طولانی در پست اینستاگرام

 

روش سوم: 

اینستاگرام در آپدیتی قابلیت IGTV را به اپلیکیشنش اضافه کرد. با این ویژگی‌ آپلود فیلم‌های طولانی در اینستاگرام ممکن می شود.

 

برای آپلود فیلم‌های طولانی در اینستاگرام و استفاده از قابلیت IGTV در اینستاگرام مراحل زیر را دنبال کنید:

♦ جدیدترین نسخه از اینستاگرام را از پلی استور یا اپ استور دانلود کنید.

♦ برنامه را باز کرده و در صفحه اصلی بر روی آیکون IGTV که در تصویر زیر مشخص شده، کلیک کنید.

 

قرار دادن فیلم های طولانی اینستاگرام, آپلود فیلم‌های طولانی در اینستاگرام,

 آپلود فیلم‌های طولانی در اینستاگرام

 

♦ با باز شدن صفحه مخصوص IGTV، بر روی آیکون مشخص شده کلیک کنید.

 

قرار دادن فیلم های طولانی اینستاگرام, آپلود فیلم‌های طولانی در اینستاگرام,

گذاشتن ویدیو طولانی در پست اینستاگرام 

 

♦ گزینه Create Channel را انتخاب کنید.

 

قرار دادن فیلم های طولانی اینستاگرام, آپلود فیلم‌های طولانی در اینستاگرام,

آموزش گذاشتن فیلم طولانی در پست اینستاگرام

 

♦ با کلیک بر روی Next و سپس Create Channel، مراحل را به آخر برسانید.

 

قرار دادن فیلم های طولانی اینستاگرام, آپلود فیلم‌های طولانی در اینستاگرام,

قابلیت IGTV اینستاگرام

 

♦ بر روی تصویر پروفایل خود کلیک کنید و وارد صفحه شخصی‌تان شوید.

 

قرار دادن فیلم های طولانی اینستاگرام, آپلود فیلم‌های طولانی در اینستاگرام

گذاشتن فیلم در اینستاگرام

 

♦ در صفحه خود با کلیک بر روی Upload video، ویدیوی خود را انتخاب کرده و بر روی Next کلیک کنید.

 

قرار دادن فیلم های طولانی اینستاگرام, آپلود فیلم‌های طولانی در اینستاگرام,

 

♦ در صفحه جدید، برای ویدیوی خود عنوان و توضیحات بنویسید و بر روی Post کلیک کنید.

 

با طی این مراحل ویدیوی شما در IGTV منتشر می‌شود و کاربران می‌توانند آن را تماشا کنند.

- حداکثر مدت زمان ویدیو برای اکانت‌های معمولی 10 دقیقه و برای اکانت‌های ثبت شده و بزرگ، 60 دقیقه است.

- فیلم‌های آپلود شده باید با فرمت MP4 باشند.

- ویدیوهای آپلود شده به صورت عمودی قرار می‌گیرند.

منبع :https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/upload-videos2-instagram.html



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در این مطلب هدف داریم مراحل دیلیت اکانت دائمی اکانت اینستاگرام دیلیت اکانت یا حذف همیشگی اکانت اینستاگرام رو به شما آموزش دهیم.با ما به اتفاق باشید.

دیلیت اکانت یا حذف همیشگی اکانت اینستاگرام

پاک کردن اکانت اینستاگرام پیشه پیچیده‌ای نیست به شرط اینکه تمام نکات و قواعدی که در متن این آموزش می‌‌خوانید را کاملا رعایت کنید.

پیش از پیش درآمد مراحل منزه کردن اکانت اینستاگرام چند نکته را در عقیده داشته باشید:

پس از منزه کردن اکانت دسترسی به همگی تصاویر، ویدئو‌ها، کامنتها، لایک‌ها، دوستان، پیام‌های دایرکت، دنبال‌کنندگان و دیگر اطلاعات شما و بازیابی مجدد اکانت غیرممکن خواهد بود حتی توسط اینستاگرام.

پس از حذف اکانت دیگر نه شما و نه هیچ آدم دیگری توانا به ساخت اکانتی با‌‌ همان نام کاربری نخواهد بود. ضمنا دیگر نمی‌توانید با آدرس ایمیلی که برای ساخت این اکانت بهره‌گیری کرده‌اید اکانت دیگری بسازید. اگر قصد کاربرد مجدد از‌‌ همان ایمیل را دراید در دسته Edit Profile در صفحه پروفایل خود نسبت به حذف و یا تغییر آن به یک ایمیل (حتی ایمیل غیرمعتبر) اقدام کنید.
اگر به طور زودگذر هدف محو شدن از اینستاگرام را دارید می‌توانید آن را به چهره گذرا غیرفعال کنید که برای این شغل مطابق آموزش
حذف اکانت اینستاگرام به موقت اقدام کنید.حذف اکانت بدون دسترسی به آن (نداشتن پسورد ورود) امکان‌پذیر نیست.
آموزش حذف اکانت اینستاگرام به چهره دائمی
1_ابتدا روی دکمه قرمز پایین کلیک کنید تا با مرورگر وارد صفحه حذف اکانت اینستاگرام شوید.
توجه کنید که نمی‌توان با به کارگیری خود اپلیکیشن این پیشه را اتمام داد.
صفحه ویژه اینستاگرام برای منزه کردن اکانت
2_در صفحه ورود اینستاگرام اطلاعات اکانتی را که هدف حذف آن را دارید وارد کرده و بر روی Log in کلیک کنید الی به صفحه حذف هدایت شوید. اگر یوزرنیم و پسورد ندارید با کلیک بر روی Forgot password؟ آن را بازیابی و مجدد به این صفحه مراجعه کنید. بدون اسم کاربری و رمز عبور امکان منزه شدن اکانت هرگز وجود ندارد. حتی با ریپورت و…!
اگر قبلاً در وبسایت اینستاگرام وارد شده باشید نیازی به گام دوم نیست.
3-در این مرحله وارد صفحه حذف اکانت اینستاگرام خواهید شد
4_اینستاگرام در کادر بالا از شما علت پاک کردن اکانت اینستاگرامتون رو می پرسد و سعی میکند با دادن راهکارهای احتمالی شما رو از این کار منصرف کند.اگر 100% میخواهید اکانت اینستاگرامتون رو حذف کنید در کادر اول گزینه Something else رو انتخاب کنید و در کادر دوم پسورد اینستاگرامتون رو وارد کنید
5_سپس گزینه Permanently delete my account در پایین صفحه رو کلیک کنید.
6_در این مرحله اینستاگرام از شما می پرسد که آیا مطمئن هستید که میخواهید اکانت اینستاگرام خود را منزه کنید که با تایید آن اکانت اینستاگرام شما برای همیشه حذف خواهد شد
این یعنی اینکه اگر با تصویر پایین روبرو شدید شغل را به واقعیت اتمام داده‌اید و تمام! بعد از طی مراحل بالا و تماشا پیامی که در تصویر قابل مشاهده است اکانت شما غیرقابل دسترس شده و کلیه آثار آن الی یک روز یا بیشتر از بین می‌رود. لطفا صبر پیشه کنید!



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

بوئینگ و نیروی فضایی ایالات متحده آمریکا اولین بررسی مهندسی مهم نسل جدید ماهواره‌های ارتباطی نظامی را به پایان رساندند.

این ماهواره‌ با نام «+11- Wideband Global SATCOM» یا «+WGS-11» که توسط وزارت دفاع ایالات متحده آمریکا، کانادا و استرالیا توسعه پیدا کرده، هم اکنون وارد آخرین مرحله طراحی سیستم پیش از آغاز تولید آن‌ توسط بوئینگ در سال ۲۰۲۴ می‌شود.

WGS یکی از نمونه‌هایی بوده که نشان می‌دهد چگونه در آینده فضا تبدیل به یک میدان جنگ می‌شود، البته نباید منتظر لیزر و انفجار ماهواره‌ها باشیم، با این حال قدرت‌های نظامی برتر و متحدان آن‌ها بیش از گذشته به فناوری‌های مبتنی بر فضا برای ارتباطات، شناسایی، جمع آوری اطلاعات، نظارت روی وضعیت آب و هوا و موارد دیگر وابسته می‌شوند.

ماهواره‌های WGS برای اولین بار در سال ۲۰۰۷ پرتاب شدند، با این حال تا به امروز بزرگتر و پیچیده‌تر شده‌اند. این ماهواره‌ها به عنوان مکمل ماهواره‌های «سیستم ارتباطات ماهواره‌ای دفاعی» (DSCS) و «سرویس پخش جهانی» (GBS) طراحی شده‌اند و هم اکنون شامل ۱۰ ماهواره می‌شوند.

 

 

این ماهواره‌ها تکیه‌گاه اصلی سیستم ارتباطات جهانی ارتش ایالات متحده آمریکا و همچنین چندین کشور دیگر شامل استرالیا، کانادا، دانمارک، لوکزامبورگ، نیوزلند، هلند، جمهوری چک و نروژ می‌شود.

طبق اعلام بوئینگ، توانایی‌های ماهواره +WGS-11 دو برابر نمونه قبلی خواهد بود که بسیار قابل توجه است چرا که یک فضاپیمای WGS پهنای باندی به اندازه کل صورت فلکی DSCS دارد. این سیستم از ارتباطات و انتقال اطلاعات برای عملیات‌های تاکتیکی و کنترل و همچنین اطلاعات، نظارت و شناسایی (ISR) به همراه نبردها پشتیبانی می‌کند.

معاون ریاست بخش سیستم‌های ماهواره دولتی شرکت بوئینگ، «تروی داوسون» به این موضوع اشاره کرده که +WGS-11 از پرتوهای نقطه‌ای باریکتری برای اتصال قوی‌تر و قابل اطمینان‌تر برای مناطق موردنیاز استفاده می‌کند که به معنای عملکرد و همچنین انعطاف‌پذیری بهتر آن نسبت به گذشته خواهد بود.

منبع:

https://digiato.com/article/2020/10/11/%d9%85%d8%a7%d9%87%d9%88%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%a8%d9%88%d8%a6%db%8c%d9%86%da%af-%d9%86%db%8c%d8%b1%d9%88%db%8c-%d9%81%d8%b6%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a2%d9%85%d8%b1%db%8c%da%a9%d8%a7/



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

گزارش‌های جدید می‌گویند که اپل قصد دارد شارژر بی‌سیم مخصوص خودش را امسال درکنار آیفون ۱۲ راهی بازار کند.

تقریبا همه‌چیز را درباره‌ی آیفون ۱۲ می‌دانیم؛ اما امروز اطلاعات تازه‌ای درزمینه‌ی محصولات جدیدی افشا شد. به‌نظر می‌رسد که اپل قصد دارد دو مدل شارژر بی‌سیم درکنار آیفون ۱۲ معرفی کند. این اطلاعات را افرادی منتشر کرده‌اند که قبلا هم اطلاعات مختلفی از محصولات اپل در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده بودند. باتوجه‌به این گزارش‌ها‌، دو شارژر بی‌سیم اپل با نام‌های MagSafe Charger و MagSafe Duo Charger راهی بازار می‌شوند.

هنوز اطلاعات زیادی از این محصولات در دست نیست؛ اما به‌نظر می‌رسد که مدل کوچک‌تر MagSafe، تنها می‌تواند یک وسیله را شارژ کند و مدل Duo می‌تواند دو دستگاه را هم‌زمان شارژ کند. در‌ادامه‌ی اطلاعات فاش‌شده از این محصولات گفته شده است که مدل کوچک‌تر شارژر مذکور ۱۵ وات قدرت دارد.

شهریورماه، ویدئویی از شارژر آهن‌ربایی بی‌سیم اپل فاش شده بود. در آن زمان، شایعات به این موضوع اشاره می‌کردند که داخل آیفون ۱۲ حلقه‌ی آهن‌ربایی قرار گرفته که باعث می‌شود این گوشی با وسیله‌های جدیدی در ارتباط باشد؛ بااین‌حال، امروز مشخص شد که این حلقه آهن‌ربایی برای شارژرهای بی‌سیم بوده‌اند.

شایعه‌ی شارژرهای بی‌سیم جدید در حالی منتشر می‌شود که اپل در سال ۲۰۱۹ پروژه‌ی شارژر بی‌سیم ایرپاور را متوقف کرد. در آن زمان، اپل دلیل این اتفاق را تولید گرمای بیش‌از‌حد اعلام کرده بود. حالا به‌نظر می‌رسد که اپل تغییر سیاست داده و تصمیم گرفته شارژر آهن‌ربایی تولید کند. اپل سال‌ها است که از این مدل شارژر برای سری مک‌بوک استفاده می‌کند. رویداد معرفی آیفون ۱۲ ساعت ۲۰:۳۰ سه‌شنبه‌ی همین هفته برگزار می‌شود و به‌احتمال زیاد درکنار معرفی آیفون ۱۲، معرفی محصولات جدید دیگری را شاهد خواهیم بود.

منبع:

https://www.zoomit.ir/mobile/363703-iphone-12-magsafe-wireless-chargers/



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

چکیده :

آپلود فایل و شیر کردن اطلاعات در اینترنت مرسوم , و اغلب کاربران اینترنت کمینه یک بار این پیشه را سپریدن داده اند.زیاد تفاوتی ندارد که شما کارمند یک شرکت هستید  یا به عنوان یک فریلنسر از اینترنت کسب درآمد می کنید.حتی اگر بخواهید ویدیو های طنز و یا آموزشی را به اشتراک بگذارید به سایت های آپلود فایل احتیاج پیدا خواهید کرد.اما :

    استعمال سایت های اشتراک فایل چیست؟
    درآمد سایت های اشتراک فایل رایگان از چیست؟
    نقاط ناتوانی سایت های آپلود فایل مجانی چیست؟
    بهترین سایت های آپلود فایل مجانی ایرانی کدامند؟
    بهترین سایت های آپلود فایل رایگان بیگانه کدامند؟
    کدام یک از این تارنما ها به شما دستور آپلود فایل حجیم را می دهند؟

در این مقاله علاوه بر پاسخ دادن به سوالات بالا به رسیدگی بهترین سایت های آپلود فایل رایگان ایرانی و خارجی سایت آپلود فایل با حجم بالا خواهم پرداخت.توجه داشته باشید که اگر فایل های زیادی برای آپلود دارید می توانید به طور مقارن از چندین سایت بهره‌گیری کنید.
کاربرد سایت های اشتراک فایل چیست؟

همانطور که در پاراگراف قبل توضیح دادم این تارنما ها می توانند بنابر نیازکاربر کاربردهای متفاوتی داشته باشند.به عنوان مثال : کاربردی که این سایته برای وب مستران دارند می تواند با کاربردی که کسان به صورت شخصی از آن دارند متفاوت باشداما به طور کل کاربردهای این وب سایت ها را می نا در بخش بندی زیر چکیده کرد:

    ذخیره اطلاعات حجیم با هدف ارائه لینک دانلود به کاربران

فرض کنید شما صاحب یک وب سایت هستید که تعلیم می دهید.فایلهای آموزشی باید به شکلی در گزین کردن کاربرانتان پیمان بگیرد.اگر قصد دارید که فایلهای آموزشی را به چهره دانلودی در برگزیدن کاربرانتان قرار دهید دو گذرگاه بیشتر ندارید :

    هزینه کنید و هاستتان را بالارفتن دهید.
    از تارنما های آپلود فایل مجانی کاربرد کنید.

بیشتر وب مستران از گزینه دوم که گزینه پسندیده تری است استفاده می کنند. حتی برای اینکه خیالشان راحت باشد فایل هایشان را در چندین سایت آپلود فایل پیمان می دهند.

سوال اینجاست آیا فایلهایتان امنیت دارد؟فایلها به چهره زیپ آپلود می شوند که اگر پسورد مناسبی برای آنها در نظر گرفته شود حتی صاحبان این تارنما ها(سایت های آپلود فایل) هم نمی توانند به آنها دسترسی داشته باشند.

البته این وب سایت ها برای بالا بردن درجه امنیت فایلهای شما امکان پیمان دادن پسورد حتی برای لینک های دانلودتان را هم فراهم می کنند.

کاربرد سایر سایت های آپلود فایل این است که در شبکه های اجتماعی و یا مجلس ها معمولا حجم محدودی از فایل را می توانید آپلود کنید.بنابر این ساده ترین راهکار می تواند استفاده از وب سایتهای آپلود فایل و به شتراک گذاری لینک دانلود باشد.

 در همه هر جایی که نیاز به اندوخته کردن اطلاعات با حجم بالا دارید می توانید از تارنما های آپلود فایل بهره‌گیری کنید حتی زمانی که از وب سایتتان حامی می گیرید.
درآمد سایت های اشتراک فایل مجانی از چیست؟

سوال بعدی این است : این تارنما ها که فضای مجانی زیادی را در برگزیدن کاربرانشان پیمان می دهند, درآمد یا سودی برایشان دارد؟قطعا بله هوده نکویی برایشان دارد.این وب سایت ها با پروا به خدماتی که ارائه می دهند کاربران زیادی دارند و به راحتی می توانند از تبلیغات به درآمد های بسیار نکویی دست پیدا کنند.

البته این وب سایت ها یک سری امکانات را در نسخه مجانی ارائه نمی کنندو بابت آن هزینه می گیرند.به عنوان مثال شدنی است فضایی که در اکانت مجانی ارائه می کنند جوابگوی بیچارگی یک شرکت نباشد و اکانت مجانی را به پولی ارتقاء دهد.

 توان گفته نماند که اکثر این تارنما ها کار و جنبش گسترده ای دارند(کسب و کارهای دیگر) و  شمار کاربران این نوع وب سایت ها بسیار است و اطلاعات کاربران می تواند در بازاریابی و فروش زیاد نقش مهمی داشته باشد.
نقاط ناتوانی سایت های آپلود فایل مجانی چیست؟

همانطور که توضیح دادم این تارنما ها می توانند زیاد سودمند و کاربردی باشند.اما پروا داشته باشید که آنها برای کسب درآمد محدودیت هایی را روی سرویس های رایگانشان ارائه می کنند.به عنوان نمونه شما نمی توانید فایل های با حجم بالا را یک جا آپلود کنید و باید آنها را به فایل های کوچکتر تقسیم کنید.

اگر یادتان باشد در پاراگراف های قبل توضیح دادم که گرد از شیوه های درآمد زایی این تارنما ها تبلیغات است.در اکثز سایت های آپلود مجانی فایل لینک مستقیمی ارائه نمی شود و در فاصله مابین کلیک تا ورود به صفحه دانلود تایمی به تبلیغات برگزیدن داده می شود که شدنی است اندکی حوصله راز بر باشد.

نکته بعدی که می تواند به عنوان عیب این تارنما ها مطرح شود این است که گاهی اوقات سرعت دانلود فایل ها اندک می شود و کندی سرعت دانلود می تواند عذاب آور باشد.البته توجه داشته باشید این معایب تحت تاثیر کاربردی بودن و سودمند بودن آنها برای کاربرانش بی اهمیت است.
بهترین سایت های آپلود فایل رایگان ایرانی :

خوب تا اینجا اطلاعات نسبتا نکویی از سایت آپلود فایل بدست آورده اید.اگر می خواهید بدانید بهترین وب سایت آپلود فایل رایگان ایرانی کدام است تا با خیالی آسوده اطلاعاتتان را ذخیره کنید بهتر است نوشتار را تا ته بخوانید.

فاکتورهای مختلفی هستی دارد که می تواند یک وب سایت آپلود فایل  را جزء فهرست بهترین سایت های آپلود فایل ایرانی قرار دهد.در پیوستگی کوشش می کنم لیست بهترین سایت های آپلود فایل مجانی ایرانی(با پروا به مزیت ها و معایب) را که امتحانشان را بعد دیتا اند و بیشتر فاکتور های مورد عقیده را دارند ارائه کنم.



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

یوبی‌سافت این بازی را برای کودکان هفت سال به بالا طراحی کرده». وقتی توضیحات Rabbids Coding را برای اولین بار می‌خواندم فکر می‌کردم با یک بازی‌ کودکانه ساده و حوصله‌سر بر مواجهم ولی خدا می‌داند که چقدر اشتباه می‌کردم. Rabbids Coding از همان ده دقیقه اول به من نشان داد که نه، بازی آنقدرها هم که فکرش را می‌کنی راحت و هلو برو تو گلو نیست!

ماجرا از این قرار است: خرگوش‌های شیطان و بازیگوش به سفینه معلق شما در فضا حمله کرده‌اند و همه چیز را به هم ریخته‌اند. حالا شما باید با صبر و حوصله، با تکیه بر منطق و استراتژی و با آزمون و خطا، ‌آن‌ها را از سفینه بیرون انداخته و به دنیای خودشان بفرستید؛ مهارت‌هایی که تقریبا می‌شود گفت تمام چیزهای مورد نیاز برای برنامه‌نویس شدن هستند.

بازی Rabbids Coding

Rabbids Coding با این هدف آموزشی و برای کودکان طراحی شده تا بتوانند اصول مقدماتی برای برنامه‌نویس شدن در آینده را یاد بگیرند. در واقع چیزی که کودکان یاد می‌گیرند خود زبان برنامه‌نویسی نیست، بلکه «منطق» برنامه‌نویسی و برنامه‌نویس شدن است و یک تمرین ذهنی برای کشف علایق و استعدادها (که بزرگترها هم می‌توانند از آن لذت ببرند.)

Rabbids Coding گیم‌پلی مرحله‌ای دارد. به این صورت که شما باید با چند حرکت محدود و مثل یک بازی شطرنج، خرگوش‌ها را از گوشه و کنار سفینه جمع کنید و به دنیای خودشان بفرستید. نکته اینجاست که این حرکت‌ها را نمی‌توانید به طور همزمان انجام بدهید، بلکه باید مثل یک برنامه‌نویس تمام حرکات خرگوش را پیش‌بینی کرده و از همان اول مرحله برای تمام حرکات در طول مسیر کُد (بالا، پایین، چپ، راست، چرخش) بنویسید.

هر چقدر حرکات کمتری انجام بدهید هم با امتیاز بیشتری مرحله را به پایان می‌برید. این تمام کاریست که در Rabbids Coding انجام خواهید داد

منبع:

https://digiato.com/article/2020/10/09/%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-rabbids-coding/



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

پردازنده‌های Sapphire Rapids اینتل از طراحی MCM، حافظه‌ی یکپارچه‌ی ۶۴ گیگابایتی، ۵۶ هسته و توان طراحی حرارتی ۴۰۰ وات بهره می‌برند.

 

پلتفرم Sapphire Rapids در سال ۲۰۲۱ جای تراشه‌های سری آیس لیک (Ice Lake) را خواهد گرفت. بر اساس آنچه از گوشه‌وکنار شنیده‌ایم، پردازنده‌های سری سفایر رپیدز برپایه‌ی نسخه‌ی بهبودیافته‌ی لیتوگرافی جدید سوپرفین (SuperFin) ساخته می‌شوند و قرار است ضمن داشتن برخی قابلیت‌های جدید، نسبت‌به نسل قبل IPC (تعداد دستورالعمل‌های پردازش‌شده در هر سیکل) بسیار بهتری داشته باشند.

براساس اطلاعات فاش‌شده از سوی Adored TV پلتفرم سفایر رپیدز مبتنی‌بر طراحی ماژول‌های متشکل از چند تراشه (MCM) خواهد بود. همچنین Adored TV می‌گوید پردازنده‌های موردبحث مجهز به ۵۶ هسته هستند و توان طراحی حرارتی (TDP) برابربا ۴۰۰ وات دارند. اینتل در جریان مراسم Architecture Day 2020 به‌صورت رسمی تأیید کرد پردازنده‌های سری سفایر رپیدز در سال ۲۰۲۱ از راه می‌رسند. پردازنده‌های این خانواده توانایی پشتیبانی از حافظه‌ی DDR5 و رابط PCIe 5.0 را دارند و به‌لطف بهره‌مندی از اینترکانکت CXL 1.1 قرار است «نسل بعد پردازنده‌های دیتاسنتر» باشند.

اینتل قصد دارد پلتفرم وان API را دردسترس مشتریان قرار دهد (پلتفرم وان API که نوامبر سال گذشته معرفی شد، سخت‌افزار را از توسعه‌ی هوش مصنوعی و دیگر کدهای داده‌محور بی‌نیاز می‌کند). اینتل بارها اعلام کرده در پی ایجاد نوعی اکوسیسم یکپارچه برای دیتاسنتر است و انتشار عمومی وان API درکنار تراشه‌های سری سفایر رپیدز می‌توانند به تیم آبی برای دستیابی به این هدف مهم کمک کنند. 

پردازنده‌های سفایر رپیدز اینتل در سال ۲۰۲۱ به‌عنوان مدل جایگزین آیس لیک تولید می‌شوند

اینتل به‌طور دقیق نگفت که پردازنده‌های سری سفایر رپیدز برپایه‌ی کدام لیتوگرافی تولید می‌شوند؛ بااین‌حال کارشناسان تخمین می‌زنند این لیتوگرافی نسخه‌ی پیشرفته‌تر لیتوگرافی ۱۰ نانومتری سوپرفین باشد، زیرا سری سفایر رپیدز قرار است در نقش جایگزین آیس لیک ظاهر شود (تراشه‌های آیس لیک برپایه‌ی نسخه‌ی عادی لیتوگرافی ۱۰ نانومتری تولید شدند).

یکی از دلایل دیگر برای ساخت سری سفایر رپیدز با لیتوگرافی بهبودیافته‌ی ۱۰ نانومتری سوپرفین، بهره‌مندی این پردازنده‌ها از TME است. TME یا رمزنگاری کلِ حافظه نوعی سیستم جدید در معماری اینتل محسوب می‌شود که می‌تواند سراسر حافظه را رمزنگاری کند. بدین ترتیب اگر کسی داده‌های حافظه‌ی رم را در جایی دیگر کپی کند، عملا به داده‌ی مفیدی دسترسی پیدا نخواهد کرد (TME در خانواده‌ی نسل یازدهمی تایگر لیک نیز حضور دارد). این قابلیت مشترک در بین تایگر لیک و سفایر رپیدز باعث می‌شود احتمال ساخته شدن سری سفایر رپیدز برپایه‌ی لیتوگرافی سوپرفین افزایش پیدا کند.

نقشه راه پردازنده های دیتاسنتر اینتل / Intel

AMD مدتی پیش گفت پردازنده‌های سری Genoa قابلیت‌های زیادی خواهند داشت و از حافظه‌های مدرن‌تر پشتیبانی خواهند کرد؛ احتمال می‌دهیم این پردازنده‌ها از حافظه‌ی DDR5 و رابط PCIe 5.0 پشتیبانی کنند. اینتل ازطریق پردازنده‌های خانواده‌ی سفایر رپیدز سعی دارد به دو شیوه AMD را به‌چالش بکشد: نخست، افزایش توان خروجی به‌ازای هر هسته (قدرت پردازشی نهایی) و دوم، کاهش هزینه‌ی مالکیت به‌ازای هر هسته. حتی با وجود اینترکانکت CXL و اکوسیستمی جامع، عملکرد تک‌تردی (Sngle-Threaded) به‌تنهایی برای جلب توجه طرفداران AMD به پردازنده‌های اینتل کفایت نمی‌کند؛ حداقل اینتل چنین اعتقادی دارد.

پردازنده‌های Sapphire Rapids دارای چهار کاشی ۱۴ هسته‌ای CPU خواهند بود

بر اساس اسلایدهای فاش‌‌شده توسط Adored TV پردازنده‌های سری سفایر رپیدز قرار است شامل چهار کاشی پردازنده‌ی مرکزی (CPU Tile) باشد که هر یک از این کاشی‌ها شامل ۱۴ هسته‌ی پردازشی هستند. گفته می‌شود هر یک از کاشی‌ها دارای یک هسته‌ی غیرفعال خواهند بود (احتمالا به‌دلیل مشکلات بازده)؛ بدین‌ترتیب اگر بازده به حد قابل‌قبول دست یابد، تعداد کل هسته‌های تراشه ممکن است به ۶۰ عدد برسد.

به‌نظر نمی‌رسد پردازنده‌های اینتل دارای بلوک IO باشند. پردازنده‌های سری سفایر رپیدز قرار است دارای چهار بسته‌ی HBM2 با حداکثر ظرفیت ۶۴ گیگابایت (۱۶ گیگابایت برای هر بسته) باشند. مجموع پهنای باند ارائه‌شده توسط این بسته‌ها یک ترابایت‌برثانیه خواهد بود. Adored TV در ادامه‌ی گزارش خود می‌نویسد HBM2 و GDDR5 خواهند توانست به‌صورت هم‌زمان با هم کار کنند. فاصله‌ی بسیار کم بین حافظه و بلوک باعث می‌شود این مجموعه اساسا در نقش کش سطح چهارم (L4 Cache) ظاهر شود. 

پردازنده‌های پرچم‌دار سفایر رپیدز قرار است شامل ۸۰ لاین PCIe 5.0 و دیگر تراشه‌ها قرار است دارای حداکثر ۶۴ لاین باشند. همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم، CXL پشتیبانی می‌شود و امکان استفاده از حافظه‌ی DDR5 تا سرعت حداکثر ۴۸۰۰ مگاهرتز وجود دارد. ظاهرا کانال‌ها شامل هشت کانال به‌ازای هر پردازنده خواهند بود. پردازنده‌های جدید از حافظه‌ی اپتین (Optane) هم پشتیبانی می‌کنند.

پردازنده‌های سری سفایر رپیدز مجهز به هسته‌های Golden Cove هستند که در پردازنده‌های آلدر لیک هم استفاده خواهند شد. به‌لطف هسته‌ی Golden Cove، معیار IPC به‌شکلی محسوس بهبود پیدا می‌کند. به‌علاوه پشتیبانی از Bfloat 16 هم ارائه خواهد شد تا تراشه‌ها بتوانند وظایف حوزه‌ی هوش مصنوعی را بهتر انجام دهند. درکنار این‌ها Adored TV به وجود ۵۶ هسته در سری سفایر رپیدز اشاره می‌کند.

توان طراحی حرارتی پردازنده‌های رده‌بالای سری سفایر رپیدز ۴۰۰ وات خواهد بود. توجه داشته باشید که در پردازنده‌های دیتاسنتر، توان طراحی حرارتی اهمیت خاصی ندارد و بیشترین اهمیت، به بهبود مستقیم قدرت پردازشی و معیار TCO (مجموع هزینه‌ی مالکیت) معطوف می‌شود.

پردازنده‌‌های عادی سری سفایر رپیدز دارای توان ۳۰۰ وات خواهند بود که همین توان به‌شکلی محسوس بیشتر از توان پردازنده‌های سری Genoa AMD است (پردازنده‌های Genoa اواخر ۲۰۲۱ از راه می‌رسند). Adored TV می‌گوید اینتل خانواده‌ی سفایر رپیدز را قبل از AMD Genoa معرفی خواهد کرد.

منبع:

https://www.zoomit.ir/processor/363632-intel-sapphire-rapids-mcm-56-golden-cove-core-hbm2-memory-ipc/



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ارائه خدمات جامع طراحی سایت همگام با تمایل های سال 2020
طراحی انواع طراحی خلاقانه و راهبردی طراحی بهینه سازی شده سایت پروا به فاکتورهای روانشناسی انسانی و تاثیرگذاری کل جانبه بر مخاطبین

ارائه خدمات طراحی سایت متناسب با بودجه، سلیقه و معیارهای فنی و کیفی تمامی کسب وکارها
در حال آماده اکثر کسب و کارها در شرایط به شدت رقابتی پیمان دارند. در این محیط، ابزارهای سنتی بازاریابی که اکثر کسب وکارها به آنها متکی هستند روز به روز تأثیرگذاری اقلیت را دارا هستند. فلذا برای آنکه کسب و کارها بتوانند نسبت به رقبای خویش برتری داشته باشند، می بایست به طور موثر مشتریان جدیدی را برای خود فراهم کنند که موثرترین و ساده ترین کانال دسترسی به مشتریان طراحی سایت می باشد.


طراحی و توسعه وب سایت با بهره‌گیری ازطرح ا طراحی وب سایت متناسب با استانداردها و معیارهای روز گیتی جهت دست یافتن به بیشینه مخاطبین و کاربران

مرحله پنجم: اخذ اطلاعات ویژه هر کسب وکار جهت ارائه در وب سایت و دیده شدن بدست کاربران و شدامد ورودی سایت با در عقیده دریافت همگی المان های طراحی معماری سایت، طراحی بصری، رابط کاربری و ت جربه کاربری حرفهای

مرحله ششم: در دسترس قراردادن اطلاعات و طراحی نقاط تماس چندگانه جهت تماس مخاطبین و کاربران سایت با کسب وکار ها به طرق گوناگون

مرحله هفتم: به روزرسانی و طراحی سفارشی و اختصاصی گرافیک و دیگر موارد مطابق با تقاضا و سلیقه کارفرما یا به اننتخاب تیم طراحی سایت چه فوایدی برای کسب و کارها به همراه دارد؟
برای آنکه بتوانید بیشترین بهره برداری را از سئوی وبسایتتان داشته باشید، باید به طور مداوم ظاهر سایت و کارآیی آن را مدیریت و بهینه سازی نمایید. برای اطمینان از اینکه سایتتان باره توجه مخاطبین قرار می گیرد و می توانید مشتریان بالقوه نکوداشتن را فراهم کنید و نرخ تبدیل قابل قبولی هم داشته باشید، باید تمامی کسب و کاها یک تیم طراحی سایت داخل کمپانی خود داشته باشند. طراحی سایت شرکتی در کرج اما در آژانس آر ما خویش را متعهد به حداکثر سازی پتانسیل ظاهری سایت هم در ورژن دسک تاپ و هم در ورژن موبایل می دانیم و در صورتی که ما را امین خویش بدانید می توانیم خدمات ذیل را ارائه کنیم:

1

متناسب سازی سایت با موضوعیت صنفی ویژه و مقیاس عملیات مورد نظر کسب و کار

2

اطمینان از اینکه سایت کاملاً کارآ بوده و در تمامی پلتفرم ها به نکوداشتن کار می کند و نما زیبایی نیز دارد، از جمله در پلتفرم های دسکتاپ، موبایل و لپ تاپ

3

اطمینان از اینکه تارنما با تمامی الزامات فنی و استانداردهای طراحی که پیوستگی در حال تغییر هستند، همگام و هم راستاست.

وب سایت همگی کسب و کارها لایق حضور موثر در بستر وب است. آژانس می تواند به همگی کسب و کارها کمک کند که وبسایت آنها ظاهری شکیل و زیبا و سرزنده اشته باشد و به نکویی کار کند، صرنظر از نوع دستگه فقط ارزیابی اولیه را برای کشف میزان کارآیی و کارساز بودن عملکرد سایت کسب و کارها انجام می دهد، بلکه هر روز و هر ماه تمامی تغییراتی که در محیط و بستر وب ایجاد می شود را به اطلاع کسب وکارها و کارفرمایان می رساند. اگر با آ پروژه خود را استارت بزنید، می توانید اطمینان داشته باشید که به روزترین مشاوره و خدمات طراحی سایت را در حوزه های ذیل دریافت خواهید کرد:

A

قابلیت انطباق بین پلتفرم ها و دستگاه های مختلف

B

توسعه و طراحی اپلیکیشن های تحت وب و دارا بودن بهترین عملکرد

C

آخرین ترندها و گرایشات درباره نما سایت

D

برنامه نویسی سایت با به روزترین زبان های برنامه نویسی و طراحی سایت دنیا و بهترین و موثرترین تجربه و رابط کاربری
“طراحی وب به مهارت زیادی دربایستن دارد. فرد باید مهارت‌های مختلفی را برای طراحی وب‌ به کار ببندد، از طراحی بصری (وب‌سایت چگونه به عقیده می‌رسد) تا طراحی اساسی (وب‌سایت چگونه پیشه می‌کند). نخستین تأثیرگذاری بر مخاطب دائم مهم‌ترین حرکت شماست. این تأثیر همان تصویر ذهنی است که برای همش در ذهن مخاطبین شما باقی می‌ماند. وقتی کاربر وارد سایت شما می‌شود، اندیشه می‌کنید که بازتاب غریزی و لحظه‌ای آنها چه خواهد بود؟ زمانی که کاربر برای نخستین بار وارد سایت شما می‌شود، زمان کمی دارید که بتوانید تأثیرگذاری ذهنی اولیه‌ای را که به پیگیری آن هستید روی کاربر داشته باشید (که معمولاً کمتر از ۸ ثانیه است). لذا مناسب‌سازی ظاهری سایتتان موضوعی است که واقعاً از اهمیت زیادی برخوردار است. وقتی کاربر سایت شما را می‌بیند، اولین چیزی که به آن توجه می‌کند، ظاهر (طراحی) و حسی است که از سایت شما می‌گیرد (رابط کاربری). آیا واقعاً پیامی که قصد دارید آن رامنتقل کنید، کاملاً روشن و مشخص است؟ آیا مخاطبان سایت می‌توانند تند متوجه شوند که باید کجا کلیک کنند؟ آیا فراخوان‌ها یا همان CTAها واقعاً روشن و گویا هستند؟ طراحی سایت حرفه ای نه تنها ظاهر فوق‌العاده ای دارد، بلکه عملکرد فوق‌العاده ای نیز دارد که این عملکرد در وبسایت با ارائه‌ی محتوای درگیرکننده و جذاب، لینک‌های سودمند و مفید و هدایت هنرمندانه و نامحسوس فراهم می‌شود. از این رو سایت باید به‌گونه‌ای باشد که بازدیدکنندگان دقیقاً متوجه شوند که به دنبال چه چیزی هستند یا باید باشند.”

 

تنظیم جلسات حضوری یا ویدئو کال برای گوش دادن به دیدگاه های مشتریان در مورد روش طراحی نما سایت و رسیدن به بهترین طریق جهت طراحی سایت پیشه ای

 

مرحله دوم: مشاوره با تیم طراحی لوگو و گرافیک
قبل از نخست پروسه طراحی، جلساتی ترتیب دیتا می شود تا نحوه استفاده از هویت گرافیکی و برپایی وجه تمایز با رقبا، ارتقای تجربه کاربری سایت و گسترش شناخته شدن برند تعیین و مشخص شود.

 

مرحله سوم: طراحی وبسایت پیشه ای
بررسی اطلاعات جمع آوری شده در مراحل قبل جهت طراحی سایت زیبا، شکیل و حرفه­ ای برای به حداکثر رساندن بهره وری و کارایی تارنما و کسب وکار



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 

این روز‌ها بعید به نظر می‌رسد که کسی با سرگرمی‌های دیجیتالی و بازی‌های ویدئویی آشنا نباشد. همه طرفداران رسانه‌های دیجیتالی و گیمر‌های قدیم و جدید، حداقل برای یک بار هم که شده یک خاطره از بازی‌های ویدئویی در ذهن خود دارند و با مرور کردن بعضی از آنها، حس نوستالوژیک زیبایی را برای خود تداعی خواهند کرد.

به گزارش برترین ها،  این روز‌ها بعید به نظر می‌رسد که کسی با سرگرمی‌های دیجیتالی و بازی‌های ویدئویی آشنا نباشد. همه طرفداران رسانه‌های دیجیتالی و گیمر‌های قدیم و جدید، حداقل برای یک بار هم که شده یک خاطره از بازی‌های ویدئویی در ذهن خود دارند و با مرور کردن بعضی از آنها، حس نوستالوژیک زیبایی را برای خود تداعی خواهند کرد. مهم نیست که یک گیمر پنجاه ساله هستید یا پنج ساله، ویترین بازی‌های ویدئویی آنقدر بزرگ است که از هر نسلی در آن خاطرات زیادی وجود دارد.

اگر شما هم از نسل گیمر‌های قدیمی هستید حتما می‌دانید که در دنیای رایانه‌های شخصی یا همان کامپیوتر‌های خانگی، بازی‌های ویدئویی به‌یادماندنی وجود داشت که هنوز هم در خاطر بسیاری از طرفداران این صنعت مانده است. در این مقاله سعی کرده‌ایم تا بعضی از خاطره‌انگیزترین بازی‌های ویدئویی رایانه‌های شخصی را با هم مرور کنیم و یک بار دیگر طعم شیرین خاطرات گذشته خود را از دنیای گیم تجربه کنیم.

فضای بزرگ دوست‌داشتنی!
"ما هیچ وقت کنسول بازی نداشتیم که مجبور باشیم به تلویزیون خونه وصلش کنیم. اینکه سیستم خاطره‌انگیزترین بازی‌های ویدئویی رایانه‌های شخصیکامپیوتر رو نمی‌شد توی پذیرایی و هال بذاریم، اتفاق خیلی خوبی بود. همیشه یه فضای دنج اتاق خواب یا اتاق خودمون رو در نظر میگرفتیم برای میز کامپیوتر و بررسی میکردیم که کدوم طرفی قرارش بدیم تا صفحه مانیتور پشت به در ورودی قرار بگیره! "

 

 


قرار بود که یک مانیتور لامپ تصویری ۱۷ اینچ، یک کیس سنگیین بی‌خاصیت، موس توپی و اسپیکر‌های ۵ کیلویی که همش خرخر میکرد، تبدیل بشه به سیستم بازی رویایی ما! چه خالی‌بندی‌هایی که نکردیم برای یاد گرفتن ورد و اکسل توی تابستون و آخرش هم تا آخر شهریور تمام تلاش‌مون رو گذاشته بودیم برای باز کردن کرک (crack) بازی‌های خفن و تا آخر رفتنش.

لذت همیشگی بازی‌های Windows
همیشه قرار نبود که کامپیوتر‌های ما بهترین باشه و همه بازی‌ها رو جواب بده؛ بار‌ها پیش میومد که بازی رو به هزار مصیبت نصب می‌کردیم و حتی صفحه منوی بازی هم بالا نمیومد. اینجا بود که همدم همیشگی ما ورود به پنجره Start ویندوز بود و معرفت همیشگی فولدر Games.

چقدر تلاش کردیم تا قوانین بازی Minesweeper یا همون بمب رو یاد بگیریم و بتونیم نقشه کامل بازی رو خنثی کنیم. قطعا باید صدای انفجار ناگهانی بمب‌ها را هنوز در خاطر داشته باشید. وقتی که خبری از بازی‌های گرافیکی و رنگ‌ولعاب‌دار نبود، به سراغ بازی Pinball معروف می‌رفتیم و دلمون رو خوش می‌کردیم به افکت‌های صوتی بامزه و رکوردشکنی‌های بی‌پایان‌اش. از بازی‌هایی نظیر Spider Solitaire و Hearts و ... هم که بهتر است ازشون بگذریم و پیشنهاد می‌کنم که در خلوت تنهایی خودتون تجربه‌اش کنین!

به دنبال یک کامپیوتر خوب!
گاهی اوقات اطلاعات نوشته شده در پشت جعبه بازی‌ها، گیمر‌ها را در یک روز به اندازه صدسال پیر می‌کرد. کابوسی به نام «حداقل سیستم مورد نیاز». امروزه اگر به کسی بگویید که به دنبال خرید یک پردازشگر (CPU) با مشخصات ۲.۱۳ GHz Intel Core ۲ Duo E۶۴۰۰ یا یک کارت گرافیک با استاندارد ۵۱۲ MB DirectX ۱۰–complian هستید، به شدت مسخره‎‌تان می‌کند. ولی جالب است بدانید که روزگاری دغدغه همه پی‌سی‌گیمرها، دست و پنجه نرم کردن با همین قطعات بود.

اولین گام برای یک پی‌سی‌گیمر شدن مربوط به جمع کردن سیستم بوده و است؛ از بالا و پایین کردن فروشگاه‌ها و پاساژ‌های عرضه قطعات کامپیوتر گرفته تا گشتن میان دوست و آشنا برای جمع کردن یک کیس گیمینگ ارزان و ناقابل. از کل‌کل بین بچه‌های مدرسه و فامیل برای به رخ کشیدن رم ۵۱۲ و کارت گرافیک ۶۴ مگابایت و هارد ۸۰ گیگ تا پوز داشتن بازی‌هایی که اجرا کردنشون به یک سیستم قوی نیاز داشت.

بریم گیم‌نت؟!
" هنوز زنگ آخر مدرسه نخورده بود که دعوا بین بچه‌های کلاس بر سر صندلی‌های داغون گیم‌نت شروع می‌شد. بدوبدو به سمت گیم‌نت نزدیک مدرسه می‌رفتیم و صاحب اونجا نوبت اول رو به کسی می‌داد که اکانت‌اش بیتشر از بقیه شارژ داشت. دیگه دور و زمونه عوض شده بود و پول تووجیبی بچه‌ها به جای بوفه مدرسه خرج نیم‌ساعت بازی کردن «کانتر» (Counter) می‌شد. "

هم‌نسل بودن با راه افتادن اولین گیم‌نت‌ها و جایگزین شدن آن‌ها با کلوپ‌های قدیمی، از دیگر افتخارات ما پی‌سی‌گیمر‌های قدیمی است. گیم‌نت‌های شلوغی که به تازگی راه افتاده بود و همیشه پشت هر یک از سیستم‌های آنها، چند نفر منتظر تمام شدن بازی شما بودن و در عین حال شما را از فیض راهنمایی‌های کلیدی در بازی بی‌نصیب نمیگذاشتند! همه اساتید بازی‌های تحت شبکه‌ای مثل «کانتراستریک» و «ژنرال» که در هر محله و گیم‌نت حرف اول و آخر در بازی‌ها را می‌زدند.



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

ایلان ماسک می‌گوید در روزهای آغازین سرمایه‌گذاری در تسلا و اسپیس‌ایکس، بیشتر از ۹۰ درصد احتمال می‌داده که شرکت‌های موردبحث با شکست مواجه شوند.

ایلان ماسک، میلیاردری خودساخته است که بخش عظیمی از ثروت خود را از طریق موفقیت شرکت‌های تحت مدیریتش یعنی تسلا (Tesla) و اسپیس‌ایکس (SpaceX) به‌دست آورده. با این‌حال آن‌طور که به‌نظر می‌رسد، ماسک در ابتدا چندان به موفقیت شرکت‌های موردبحث امیدوار نبوده. ایلان ماسک نوزدهم سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۹ شهریور) جمله‌ای در پاسخ به یک توییت نوشته بود که اکنون موردتوجه رسانه‌ها قرار گرفته: «اگر صادقانه بگویم، در روزهای اول فکر می‌کردم بیش از ۹۰ درصد احتمال دارد تسلا و اسپیس‌ایکس ارزش‌شان به صفر دلار برسد». او همچنین در ادامه‌ی توییتش نوشت در آن زمان اصحاب رسانه و فعالان صنایع خودرو و هوافضا نیز با او هم‌عقیده بودند. 

با این‌حال ایلان ماسک تصمیم گرفت به تلاش‌های خود برای رساندن تسلا و اسپیس‌ایکس به موفقیت ادامه ایلان ماسک در ابتدا امید چندانی به موفقیت تسلا و اسپیس ایکس نداشتدهد. ماسک می‌گوید

ایلان ماسک در سال ۲۰۱۶ مقاله‌ای روی وبلاگ رسمی تسلا با عنوان Master Plan, Part Deux منتشر کرد. ماسک در بخشی از این مقاله گفت: «فکر می‌کردم شانس ما برای موفقیت بسیار کم است؛‌ آنقدر کم که در آغاز کار نمی‌خواستم سرمایه‌ی کس دیگری را به‌جز خودم به‌خطر بیندازم».

دررابطه‌با اسپیس‌ایکس نیز اوضاع تقریبا مشابه بوده. ماسک سال ۲۰۱۹ در جلسه‌ای با حضور سران ناسا حضور پیدا کرد. مدیرعامل تسلا و اسپیس‌ایکس در بخشی از این جلسه گفت: «همه می‌گفتند که من تمامی پولِ به‌دست‌آمده ازطریق پی‌پال را از دست می‌دهم. من هم می‌گفتم که احتمالا حق با شما است. با همه‌ی این‌ها، تلاش کردن در این مسیر ارزشش را داشت». 

در ابتدا، موفقیت شرکت‌های تحت مدیریت ایلان ماسک برای او بسیار سخت و نشدنی به‌نظر می‌رسید. اسپیس‌ایکس و تسلا برای رسیدن به جایگاه امروزشان موانع بسیار زیادی پشت سر گذاشته‌اند. ماسک می‌گوید هر دو شرکت در سال ۲۰۰۸ تا مرز ورشکستگی پیش رفتند.

مدت زیادی نگذشته بود که اسپیس‌ایکس با چند شکست مواجه شد. سه پرتاب اولیه‌ی فالکون وان (Falcon 1)، موشکی که می‌توان مجددا از آن استفاده کرد، با شکست مواجه شد و فالکون وان نتوانست به مدار زمین برسد. ایلان ماسک می‌گوید شکست سه پرتاب اول فالکون وان برای او بسیار ناراحت‌کننده بوده است؛ زیرا ماسک از همان ابتدا هدفش این بود در اسپیس‌ایکس وسایلی بسازد که بتوان دوباره از آن‌ها استفاده کرد و ازطریق آن‌ها به سیاره‌های دیگر رفت



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

حذف دائمیDelete Instagram Account
اینستاگرم یا اینستاگرام شبکه اجتماعی همرسانی عکس و ویدئو است که این امکان را به کاربران خود می‌دهد
که عکس‌ها و ویدئوهای خویش را در دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر، تامبلر و فلیکر همرسانی کنند.
کاربران هم‌چنین می‌توانند از فیلترهای دیجیتال برای عکس‌هایشان استفاده کنند.
در نحوه دیلیت اکانت اینستاگرام دائمی حذف می شود ولی اطلاعات شما تو دیتابیس شرکت اینستاگرام باقی مانده
و شما می توانید در دفعات بعدی اکانت خویش را بازیابی کنید و مجدداً با همین اکانت وارد شوید.
اما در حذف دائمی یا دیلیت اکانت تمامی اطلاعات شما از اینستاگرام حذف شده و سایر قابل مراجعت و بازیابی نیست.
در این تعلیم هدف داریم شیوه حذف دائمی و بدون بازگشت اکانت اینستاگرام یا دیلیت اکانت را به شما تعلیم دهیم.
و در آموزش های بعدی نیز حذف گذرا اکانت اینستاگرام را به شما عزیزان آموزش می دهیم.
پس با ما همراه باشید…

 

مراحل دیلیت اکانت
ابتدا به لینک ذیل یعنی به تارنما حذف اکانت اینستاگرام بروید:

https://www.instagram.com/

سپس بعد از وارد کردن اسم کاربری و رمز عبور خویش Log in را زده و وارد اکانت کاربری خویش شوید:

حذف همیشگیDelete Instagram Account

سپس در قسمت، Why are you deleting your account علت حذف اکانت اینستاگرام خود را برگزیدن کنید.

می توانید Something else را در این مرحله بزنید…

حذف همیشگی اکانت اینستاگرام قسمت To continue , please re-enter your password رمز عبور اکانت اینستاگرام خود را مجدد وارد کنید.
سپس Permanently delete my account را کلیک کنید.

حذف همیشگی اکانت اینستاگرام رسول میشود که می گوید اکانت شما پاک شده است.

حذف همیشگی اکانت اینستاگرام پس از حذف اکانت، شخص دیگری نمی تواند صاحب آن اکانت (نام کاربری) شود.
به زبان ساده تر شما پس از اینکه اکانت خویش را حذف نمودید،
شخص دیگری نمی تواند اسم کاربری حذف شده را دوباره ثبت کند.
با حذف اکانت همگی اطلاعات شما از قبیل:
تصاویر، ویدئوها، کامنت‌ها، لایک‌ها، دوستان، دنبال کنندگان و …
به چهره کامل از روی دیتابیس اینستاگرام حذف خواهد شد و قابل بازیابی نخواهد بود.
پس قبل از حذف اکانت از تصمیم خود مطمئن شوید.

نظرات و پیشنهادات خویش را با ما در میانی بگذارید.☺



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

نحوه فعال کردن دارک مود اینستاگرام :

برای اجرای برنامه هایی مانند اینستاگرام در حالت تاریک ، مزایای زیادی وجود دارد. این می تواند به صرفه جویی در انرژی کمک کند ، شب ها چشمان راحت تر است.

 

با این حال ، فعال کردن حالت تاریک برای اینستاگرام به آسانی لمس یک سوئیچ در برنامه نیست و هنوز در دسترس همگان قرار ندارد. شما باید از آخرین نسخه سیستم عامل تلفن همراه - یعنی اندروید 10 یا iOS 13 - در حال اجرا باشید تا از حالت تاریک استفاده کنید:

 

اگر یکی از آن سیستم عامل ها را داشته باشید ، با فعال کردن حالت تاریک در تنظیمات دستگاه ، اینستاگرام به طور خودکار رنگ را تغییر می دهد. هیچ راهی برای فعال کردن حالت تاریک در خود اینستاگرام وجود ندارد ، اما امیدوارم با بروزرسانی آینده تغییر کند.

 

آموزش فعال کردن حالت شب اینستاگرام, حالت تاریک در اینستاگرام

نحوه فعال کردن حالت تاریک برای اینستاگرام

 

حالت تاریک اینستاگرام را در iOS 13 فعال کنید :

تنظیمات (settings) تلفن خود را باز کنید.

'Display and brightness' را انتخاب کنید.

برای تغییر موضوع روی  'Dark' ضربه بزنید.

اینستاگرام را راه اندازی کنید

 

حالت تاریک اینستاگرام را در Android 10 فعال کنید :

 

تنظیمات تلفن خود را باز کنید

به پایین حرکت کنید و به قسمت 'Display' بروید

'Dark theme' را فعال کنید

اینستاگرام را راه اندازی کنید

 

 

منبع : https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/enable-darkmode02-instagram.html

 



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در صورتی که شما تنها تعداد انگشت شماری از تبهای باز در Google Chrome داشته باشید، به آسانی میتوانید بفهمید که آن ها چه هستند. ولی همان طور که شروع به جمع آوری تب های بیش تر می کنید( یا کوچک تر کردن پنجره)، دشوار تر می شود. این جا ، جایی است که کارت های شناور وارد می شوند ، می توانید به سادگی برای پیش نمایش تب ها کروم با گذاشتن موس روی آن مشاهده کنید..

 

کارت های شناور کروم (google chrome) چیست ؟

ویژگی پیش نمایش تب های کروم به شما کمک می کند هنگام باز کردن صفحات بیشمار ، زبانه ها را از یکدیگر تشخیص دهید. این ویژگی به طور پیش فرض فعال شده است ، اما اگر آن را دوست ندارید، می توانید به راحتی با استفاده از flags Chrome کارت پاپ آپ را غیرفعال کنید.

 

با شروع Chrome 78 ، هنگام برندن نشانگر ماوس روی یک برگه ، کارت Hover Tab ظاهر می شود. hovercard در اصل یک کادر پیش نمایش بزرگتر است که هم اکنون عنوان و نشانی اینترنتی صفحه را نشان می دهد.

اگر می خواهید پیش نمایش تصویر از صفحه موجود در برگه Hover Card نمایش دهد، می توانید آن را فعال کنید.

 

آموزش فعال کردن کارت های شناور (پیش نمایش تب ها) در Chrome

ابتدا مطمئن شوید که آخرین نسخه Chrome را استفاده می کنید. با کلیک کردن بر روی سه نقطه در سمت راست بالا، به منوی تنظیمات بروید و سپس به help > about google chrome کروم بروید.

 

 پیش نمایش تب های کروم, فعال کردن پیش نمایش تب های کروم

کارت های شناور در Chrome

 

اگر از جدیدترین نسخه استفاده می کنید ، ادامه مقاله را دنبال کنید . اگر هم بروزرسانی در دسترس بود ، آن را دانلود و نصب کنید ، سپس مرورگر خود را مجددا راه اندازی کنید تا نصب کامل شود.

 

هنگامی که آخرین نسخه را اجرا کردید ، یک تب جدید بسازید عبارت chrome://flags را جستجو کنید.

 

در تب باز شده عبارت “Hover” را در نوار جستجو ، جستجو کنید . دو گزینه مربوطه را نمایش می دهد:

Tab Hover Card Images

Tab Hover Cards

 

 پیش نمایش تب های کروم, فعال کردن پیش نمایش تب های کروم

فعال کردن پیش نمایش تب های کروم

 

با کلیک بر روی جعبه کشویی در سمت راست ، گزینه ی Enable یا فعال را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که Tab Hover Cards has Enabled گزینه های EnabledB و EnabledC را دارد ، بنابراین بهتر است گزینه اصلی Enabled را انتخاب کنید .

 

پس از فعال شدن ، دکمه " Relaunch Now " را در پایین فشار دهید ، تا مرورگر مجددا راه اندازی شود.

 

 پیش نمایش تب های کروم, فعال کردن پیش نمایش تب های کروم

 غیر فعال کردن کارت های شناور گوگل کروم

 

آموزش غیرفعال کردن کارت های شناور در Chrome

برای شروع کار ، Chrome را باز کنید ، در نوار آدرس chrome://flags را تایپ کنید ، کلید "Enter" را فشار دهید و سپس "“Tab Hover Cards”" را در نوار جستجو تایپ کنید.

منبع : https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/disable-hovertab02-chrome.html



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طراحی سایت وردپرس
دسته‌بندی‌ها: مقالات وردپرس۳۰ شهریور ۱۳۹۸62,296 بار داغ شده
2 رای
ساخت سایت با وردپرس
ساخت سایت با وردپرس
این روزها داشتن یک سوداگری بدون وبسایت کم و بیش بی معناست. هر کسب و کاری یا حتی هر فردی به پیگیری داشتن یک وبسایت با ظاهر زیبا و البته کارایی بالاست. برای اینکه یک وبسایت داشته باشید می‌توانید همه چیز را به یک طراح و برنامه نویس بسپارید. اما بی گمان این پیشه خرج زیادی هم برایتان به همراه دارد. چنانچه منظور دارید همه چیز شخصی‌سازی شده باشد و هویت بازرگانی مشخصی داشته باشید بعد بهتر است پیشه را به کاردان بسپارید. اما اگر به دنبال این هستید که خودتان دست به شغل شوید بعد باید به سراغ یک سایت‌ساز بروید. یکتا از سیستم‌های مدیریت محتوای محبوب، سیستم وردپرس است. ساخت سایت با وردپرس احتیاج به آن‌چنان ادب کدنویسی ندارد و خودتان هم می‌توانید اقدام به طراحی سایت وردپرس کنید. البته اگر فرهنگ کدنویسی هم به این CMS اضافه شود دیگر هیچ چیز ناچیز نخواهد داشت. جالب‌تر از کل اینکه وردپرس یک پلتفرم کاملا مجانی و متن مفتوح است. به این معنی که برای استفاده از آن هیچ هزینه‌ای نباید پرداخت کنید.

طراحی سایت وردپرس
در وبسایت رسمی وردپرس، تعداد زیادی افزونه و قالب رایگان در برگزیدن کاربران پیمان گرفته‌اند. اگر قصد دارید که از افزونه‌ها یا قالب‌های پولی بهره‌گیری کنید، کافی است هزینه مورد نظر را پرداخت کنید. همانند هر چیز دیگری برپایی وبسایت وردپرسی هم ملزوماتی دارد. در این مطلب از همیار وردپرس قصد داریم ببینیم که چطور می‌توان با به کارگیری این CMS قدرتمند، طراحی سایت وردپرس سپریدن داد. به اتفاق ما باشید.

ساخت سایت با وردپرس
برای ساخت سایت با وردپرس باید چند مورد اولیه را از قبل تعبيه کنید:

هاست: همانگونه که می‌دانید هاست فضایی است که محتوای وبسایتتان را میزبانی می‌کند. فقط کافی است واژه خرید هاست را در گوگل جستجو کنید الی لیستی از سرویس دهندگان برایتان نمایش دیتا شود. ما کار را برایتان آسان کردیم و درباره هاست وردپرس توضیحات کافی را در اختیارتان پیمان دادیم.
زمانی که در حال خرید هاست هستید بررسی کنید که سرویسی که انتخاب کرده‌اید از نسخه 7.3 یا بالاتر PHP و MySQL نسخه 5.6 یا بالاتر و وانگهی HTTPS حمایت می‌کند.
دامنه: پهنه یا دامین اسم و نشانی وبسایتتان است. این نام عموما نام شخص و یا مرتبط با کسب و کار مورد نظر است.
بعد از خریداری این دو باره باید به سراغ نصب و راه اندازی وردپرس بروید.

دانلود وردپرس
ما برای طراحی سایت وردپرس مسلما باید وردپرس را دانلود و نصب کنیم. برای دانلود فایل نصب وردپرس به وبسایت رسمی وردپرس بروید. در اینجا می‌توانید آخرین نسخه از این CMS را به صورت رایگان دانلود کنید. بعد از دانلود این فایل آن را از حالت فشرده سازی خارج کنید. حال باید این فایل را نصب و راه‌اندازی نماییم لغایت بتوانیم آن را تکمیل کرده و تبدیل به یک سایت کنیم. ولی برای این سوژه روش‌های مختلفی هستی دارد که باید آن‌ها را در نظر داشته باشیم.

نصب وردپرس به چهره دستی
زمانی که نوبت به نصب و سپس طراحی سایت وردپرس می‌رسد کاربران دو گزینه پیش رو دارند. قیمت طراحی وب سایت با وردپرس اینکه وردپرس را به چهره لوکال نصب کنند یا آن را بر روی سرور فعال کنند. در اینجا نصب وردپرس به صورت لوکال هاست را نخست از کل بررسی می‌کنیم. زیرا همیشه همه ما نیازمند نصب سایت روی پیرامون تستی و مجازی می‌شوید. پس بهتر است مسیر آن را بصورت کامل بلد باشیم.

نصب وردپرس بر روی لوکال هاست
لوکال هاست به معنی کامپیوتری است که برنامه‌ای بر روی آن اجرا می‌شود. به ذکر ساده‌تر می‌توان گفت که لوکال هاست فضای سرور را در کامپیوترتان شبیه سازی می‌کند. بدون اینکه نیاز باشد به یک سرور راستین و گران‌قیمت دسترسی داشته باشید. در شیوه نصب وردپرس بر روی لوکال هاست حتی در ابتدا بیچارگی به خرید حوزه و هاست هم نیست. می‌توانید این دو را بعد از راه اندازی وبسایت و انتقال آن به سرور خریداری کنید. با اینکه پیشتر تعلیم پیشه با این تقدیر را ارائه کردیم، اما در اینجا مفتوح هم می‌خواهیم بار سایر این موارد را صریح کنیم.

قدم اول: دانلود و نصب XAMPP
قدم نخست نصب نرم افزار XAMPP است. پس از دانلود فایل آن را مفتوح کنید تا برنامه در حالت نصب قرار بگیرد. اگر که بر روی کامپیوتر خویش از آنتی ویروس کاربرد می‌کنید پیغامی مانند به تصویر پایین گرفتن می‌کنید.

question- طراحی سایت وردپرس
در چهره به کارگیری آنتی ویروس این پیام را می‌بینیم
در جواب این پیغام بر روی گزینه Yes کلیک کنید. بعد از کلیک کردن بر روی Yes با تصویر ذیل روبرو می‌شوید. با دیدن این تصویر در ابتدای مسیر نصب XAMPP پیمان دارید.

xampp setup- آغاز فرآیند نصب
شروع پروسه نصب زمپ
برای ادامه تنها بس است بر روی Next کلیک کنید. در مرحله بعدی باید اجزاء برنامه برای نصب را گزینش کنید. برای نصب وردپرس روی لوکال هاست تنها به دو گزینه MySQL و phpMyAdmin دربایستن دارید – تیک این دو گزینه را پرکار کنید.

DB- طراحی سایت وردپرس
علامت زدن mysql و phpmyadmin
از آن جایی که به اجزای دیگر برنامه نیازی نیست بعد تیک گزینه‌های باقی باقیمانده را غیرفعال کنید. در پایان بر روی Next کلیک کنید. در مرحله بعدی می‌توانید پوشه‌ نصب نرم اسباب را برگزیدن کنید. رهنمود می‌کنیم از پوشه قبل فرض کاربرد کنید و بدون تغییر به مرحله بعدی بروید – بر روی Next کلیک کنید.

choose folder- برپایی وبسایت وردپرسی
انتخاب پوشه نصب نرم افزار
بعد از این مرحله با این سوال روبرو می‌شوید که آیا قصد دارید Bitnami را هم نصب کنید؟ برای ایجاد وبسایت وردپرسی روی لوکال هیچ نیازی به این برنامه نیست. پس فقط تیک این گزینه را غیرفعال کنید و به مرحله بعدی بروید.

 



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

یکی از مهم ترین خدمات اصلی بانک ها در دنیای پیشرفته امروزه به عموم مشتری هایشان، ارائه همراه بانک هایی است که مشتریان بدون حضور در صفوف بانکی و گرفته شدن وقتشان می توانند به سادگی و با چند کلیک آسان اقدام به انجام کارهای روزمره بانکی خود نمایند. طبیعتا چنین خدماتی برای عموم مشتریان از ارزش بالایی برخوردار است چرا که از هر نقطه از جهان می توانند کارهای خود را تنها با چند کلیک انجام دهند.

استفاده از همراه بانک صادرات

خوشبختانه امروزه اکثر بانک ها این قابلیت را برای عموم مشتریان خود فراهم ساخته اند و مشتریان می توانند از طریق مراجعه به شعب اقدام به فعال سازی همراه بانک خود نمایند و بانک صادرات نیز یکی از این بانک ها است که همراه بانک اختصاصی خود را برای مشتریان فراهم ساخته است که دارای قابلیت ها و ویژگی های متعددی است که کاربران می توانند به سادگی از آن استفاده نمایند.

از این رو اگر شما نیز از مشتریان بانک صادرات هستید و اما هنوز موفق به استفاده صحیح از این برنامه نشده اید، در ادامه این گزارش از بخش تکنولوژی نمناک شما را با روش استفاده از همراه بانک صادرات آشنا خواهیم کرد تا هر چه بهتر از این برنامه برای کارهای روزمره خود استفاده نمائید. همراه ما باشید.

توجه : برای دانلود همراه بانک صادرات و آشنایی با قابلیت های آن بر روی این لینک از نمناک کلیک نمائید.

1- صفحه ورود همراه بانک صادرات

همراه بانک صادرات 

بعد از نصب کامل برنامه همراه بانک صادرات، وارد برنامه مربوطه شوید. در اولین صفحه برنامه با تصویر بالا روبرو خواهید شد که برای وارد شدن به برنامه و استفاده از قابلیت های آن، باید ابتدا به نزدیک ترین شعب مراجعه کنید و سپس اقدام به فعال سازی و دریافت کد کاربری و رمز عبور نمائید. در این مرحله باید نام کاربری و گذرواژه ای که به شما داده شده است را وارد کنید و دکمه ورود را بفشارید.

2- صفحه اصلی همراه بانک صادرات

همراه بانک صادرات

در صورت صحیح بودن نام کاربری و رمز عبور، شما وارد همراه بانک صادرات می شوید و در صفحه ورود می توانید اطلاعات حساب خود را که شامل شماره حساب و موجودی حساب است را مشاهده کنید. اما در قسمت زیرین این برنامه، عناوین مختلفی را مشاهده می کنید که شامل انتقال وجه، پرداخت قبوض، شارژ، محاسبه شبا، عملیات کارت و شعبه یاب است که از مهم ترین و اصلی ترین خدمات این برنامه می باشد که در ادامه به هر یک از این موارد خواهیم پرداخت.

3- انتقال وجه همراه بانک صادرات

همراه بانک صادرات

با انتخاب گزینه انتقال وجه، شما وارد صفحه بالا خواهید شد که برای انتقال مبلغی از کارت خودتان به کارت دیگران، باید ابتدا شماره کارت طرف مقابل را وارد کنید و سپس اقدام به وارد کردن مبلغ و سایر گزینه ها نمائید.

4- پرداخت قبوض همراه بانک صادرات

همراه بانک صادرات

اگر قبض جدیدی به دست شما رسیده است و تصمیم به پرداخت آن از طریق همراه بانک صادرات دارید، در این بخش می توانید آنرا پرداخت کنید. برای پرداخت قبوض مختلف ابتدا شناسه قبض و سپس شناسه پرداخت را وارد کنید و سپس گزینه پرداخت را بفشارید تا وارد مراحل بعدی شوید.

منبع : https://namnak.com/How-to-use-saderat-mobile-bank.p77298



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

امروزه برگزاری دوره های آموزشی همانند دوره های آموزش سئو، گسترش زیادی پیدا کرده است. این دوره ها وقتی برای شما اهمیت پیدا می کند که ابتدا بدانید برای شما چه بهره وری دارد. شما اگر فروشگاه لوازم خانگی را با بهترین اجناس و با بالاترین کیفیت ممکن، تجهیز کنید ولی بازدید کننده و مشتری نداشته باشید، هیچ سودی برای شما نخواهد داشت.

بعد از مدتی بدون مشتری، با ورشکستگی روبرو می شوید. وب سایت شما نیز به همین صورت است. ما نمی خواهیم با مطالبی انگیزشی عجیب شما را روبرو کنیم. این یک واقعیت است. شما اگر تکنیک های جذب کاربر برای سایت را ندانید، سایتتان نه تنها برای شما سودی نخواهد داشت، بلکه هزینه زیادی از جهت راه اندازی آن و موارد مربوط به هاست و دامنه برای شما ایجاد می کند. در ادامه با هم بررسی می کنیم که سئو چگونه وب سایت های بزرگی مثل دیجی کالا، دیوار، نیوسئو و ... را به موفقیتی که انتظارش را می کشیدند، رسانده است.

افزایش باور نکردنی بازدید کنندگان وب سایت

همان طور که گفته شد، اصلی ترین دلیل که سئو سایت را برای همه ما بسیار کاربردی و ویژه جلوه می دهد، افزایش بازدید کنندگان سایت است. مدیران کسب و کارهای بزرگ زمانی که وب سایتی را برای خود ایجاد می کنند، قصد دارند با ترفندهای بازاریابی اینترنتی و اصول سئو بتوانند کسب و کار خود را رونق ببخشند. تا زمانی که بازدید کننده مطلوبی نداشته باشند، کارشان هیچ ارزشی ندارد. تکنیک های سئو برای افزایش بازدید کنندگان وب سایت با چاشنی ترفندهای بازاریابی اینترنتی، قطعا به شما در رسیدن به هدف کمک بسیاری می کند.
تاثیر سئو روی وب سایت

کاربران روی شما حساب دیگری باز می کنند

ما انسان ها به ظاهر هر چیزی نسبت به باطن آن اهمیت بیشتری می دهیم. گاهی اوقات با بررسی ظاهر یک فروشگاه یا وب سایت تصمیم گیری می کنیم که از خدمات یا محصولات آن استفاده کنیم یا نه. بله دقیقا همین است و این داستان هیچگاه قابل انکار نخواهد بود. شاید از خود بپرسید این به سئو سایت چه ارتباطی دارد. بسیاری از ما فقط بر روی لینک هایی که در صفحه اول نتایج گوگل هستند، کلیک می کنیم. ما به این باور رسیده ایم که این سایت ها که با عبارت جستجو شده ما، جز لینک های اول هستند، قطعا بازدید کننده بیشتری داشته و این یعنی خدمات بهتری را نیز، ارائه می دهند. این یعنی اعتماد کاربران به شما.

رقبای خود را پشت سر بگذارید

رقابت، اساس کار پیشرفت و رسیدن به موفقیت است. رقابت است که به شما انگیزه تلاش کردن را می دهد. شما که یک سایت فروشگاهی خرید کتاب دارید، در صورتی که رقبای شما با شرکت در دوره های آموزش سئو و با رعایت تکنیک های آن، به راحتی موج عظیمی از کاربران را به سمت خود جلب کنند. اگر رقبای شما با چند تکنیک ساده، فروش خود را چند برابر کنند و به رتبه های اول نتایج جستجوی گوگل می رسند. آنگاه برای شما چه اتفاقی می افتد؟ آیا نباید اقدامی انجام داد؟ آیا فقط مشتریانی که از طریق ارتباطات تلفنی بدست آورده اید، برای شما کافی است؟ این تصمیم با شما است.
آموزش سئو

سئو یک سرمایه گذاری بلند مدت است

شاید کمی عجیب باشد اما این موضوع انکار ناپذیر است. بهتر است بگوییم سئو یک سرمایه گذاری طولانی مدت است که با رعایت تکنیک های اصولی آن در وب سایت پس از مدتی، آینده ای فوق العاده و پربازده را برای خود رقم خواهید زد. از این زاویه نگاه کردن به سئو شاید کمی شعار گونه باشد اما وب سایت همیشه در دوره آموزش سئو خود به دانشجویان خود گفته است که شما پس از دوره به توانمندی های زیر دست پیدا می کنید:
  • تبدیل شدن به مشاور و کارشناس برتر سئو
  • تبدیل شدن به تحلیلگر سئو
  • راه اندازی کسب و کار جدید و پردرآمد اینترنتی
  • استخدام در تمامی سایت ها و شرکت های برتر اینترنتی ایران
  • توانایی کسب درآمد میلیونی از اینترنت در هر زمان و هر مکان
  • بالا آوردن عبارات کلیدی پررقابت و برتر به رنک یک گوگل
  • رفع عیوب کامل Search Console و ستاره دار کردن محتوا در گوگل
  • افزایش ورودی گوگل هر سایتی به میزان 50 برابر قبل
  • آمادگی برای شرکت در دوره فوق حرفه ای سئو و تبدیل شدن به کارشناس سئو
  • تخصص در بحث تحلیل و شناسایی تاثیرات الگوریتم های گوگل
  • توانایی عکس العمل مناسب در زمان الگوریتم های جدید گوگل

کارشناس سئو و درآمد عجیب آن

یک کارشناس سئو که تمام نکات آن را با شرکت در دوره آموزش سئو یاد گرفته است، به راحتی می تواند درآمدهای بسیار بالایی را برای خود محقق کند. بله، درست است. تنها بخش دنیای دیجیتال مارکتینگ که درآمد بسیار بالای پروژه های آن، قابل درک و منطقی است، سئو سایت است. بسیاری از شرکت های بزرگ حاضرند که برای یک سئوکار حرفه ای و با تجربه، مبلغی بسیار زیادی را پرداخت کنند. می دانید چرا؟ چون یک کارشناس سئو با تجربه، با توانایی هایی که دارد می تواند، درآمد یک شرکت را چند صد برابر افزایش دهد.

این ها دلایلی بود که کاربران زیادی به خاطر آن در دوره های آموزش سئو شرکت کرده اند. اگر قصد دارید به یک کارشناس سئو با تجربه تبدیل شوید، اگر می خواهید سایت خود را به بهترین شکل بهینه سازی کنید و به رتبه اول گوگل را از آن خود کنید، هنوز هم دیر نیست. با شرکت در می توانید، تجربیاتی را بدست آورید که به تحقق رویاهایی میلیون دلاری شما کمک ویژه ای می کند.

منبع : https://namnak.com/SEO-training.p77157



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 | نظرات ()