نوشته شده توسط : ساحل

انتخاب اسم گستره مناسب نخستین قدم از پروسه ساخت سایت و سئو سایت جهت افزایش بازدید سایت و رتبه تارنما به حساب می‌آید. گزینش اسم دامنه انگلیسی ،فارسی ،فینگیلیش و یا ترکیبی، از جمله موارد مبهمی مایه می‌شود که کاربران در هنگام ثبت دامنه دربایستن به رایزنی و همفکری داشته باشند. در این مقاله اصول برگزیدن اسم پهنه را در ۱۵ گام رسیدگی خواهیم کرد.

راه های پیشنهادی برای داشتن اسم اینترنتی بهتر امروزه که اینترنت به سرعت در حال اشاعه است داشتن نام دومین مناسب بسیار دارای اهمیت است. راهنمای انتخاب نام دامنه  چرا که داشتن همین اسم پهنه دروازه ای به روی بازدید وب سایت شما خواهد بود.در واقع اگر اسم گستره یا تارنما شما مناسب باشد دسترسی به آن راحت تر است. سعی کنید از نمایندگی میزبانی وب پسندیده برای میزبانی سایت خود استفاده کنید. حال با رسیدگی چندین نکته راه های پسندیده برای خرید پهنه ی بهتر را بررسی می نماییم.
۱.دامنه ی کوتاه
نام حوزه - دامنه ی کوتاه

 

باید به این نکته پروا داشت که دامین های اختصار به یاد ماندنی تر هستند و در ضمن امکان سوء بهره‌گیری (به طریقی که بعدا به آن خواهیم پرداخت) از این دامین های کوتاه کمتر است.
۲.دامنه ی تک واژه ای
اگر از اسم گستره ی یک واژه ای استفاده شود بهتر است ولی این دامنه ها به سرعت اشغال میشوند مخصوصا گستره com کاملا اشباع شده است.
۳.دامنه با معنا
از یک کلمه با معنا کاربرد کنید سعی کنید تمام تمرکز خود را در گزینش کلمه کوتاهی و تک واژه ای جمع آوری کنید.
۴. مرتبط با فعالیت
سعی کنید از کلمه ای بهره‌گیری کنید که پیوسته با کارتان است در این چهره حتی اگر کسی تا به حال به سایت شما راز نزده باشد هم تنها با رویت اسم تارنما شما از دامنه ی فعالیت کاری تان آگاه می شود.
۵. املای آسان
سعی کنید از کلماتی که املای مشکل و پیچیده ای دارند به طوری که اکثر افراد به اشتباه آن را تایپ می کنند استفاده نکنید و در این صورت راه سوء بهره‌گیری را به روی کسان فایده جو ببندید. سوء کاربرد به این چهره است که اگر شما سرشناس را برای وب سایت خویش گزینش کنید که از لحاظ املایی پیچیده باشد اگر افراد یک یا دو کلمه را تایپ نکنند یا اضافی تایپ کنند به سایت دیگری خواهند رفت به طور نمونه اگر اسم سایت شما Beautifulschool.com باشد و فردی این نام را به صورت biutifulsckoll.com تایپ کند سایر سایت شما دیده نخواهد شد و شدنی است کسی از این اسم اشتباه برای دیده شدن سایت خود استفاده کند.
پیشنهاد وب رمز: انتخاب اسم حوزه و خدمات ثبتی

۶. دقت در گزینش کلمات
نام دامنه - دقت در انتخاب کلمات

در نام دامنه ی خود حتی المقدور از واژه ها فینگلیش کاربرد نشود و از معادل انگلیسی آن استفاده کنید تا برای موتورهای جستجو قابل درک باشد.
۷.پسوند دامین
پسوند دامین از اهمیت زیادی برخوردار است. پسوند های com, org, net پر طرفدارترین پسوند های دنیا هستند. البته پسوند ir هم مربوط به کشور ما ایران است و خرید دامنه ir مربوط به حوزه های ملی است. داشتن پسوند com اثر دهنده دیرینگی اکثریت است.
۸.تلفظ زیبای دامنه
با انتخاب کلمه یا کلمات زیبا و آهنگین میتوانید نام سایت خویش را ماندگار تر کنید به طوریکه بسهولت به خاطر سپرده شود. استفاده از ارقام اگر چه بلا راهبند است ولی دقت کنید از ارقام با مفهوم و مرتبط با سایت بهره‌گیری کنید.
۹.خط فاصله بین کلمات
اگر از خط فاصله در بین کلمات بهره‌گیری کنید اعتبار آدرس شما کمی تفریق میابد. زیرا که باید بعد از این که نام دامین خویش را به افراد می گویید باید همش متذکر شوید که در بین کلمات باید خط فاصله باشد. در انتخاب اسم پهنه نمی نا از کاراکتر هایی مانند@ # $ . و space و اغلب از 63 کاراکتر کاربرد کرد و در ضمن باید توجه داشت که اسم حوزه با خط ویس آغاز نشود و فرجام نیابد.
۱۰.عدد و حروف بین اسامی
سعی کنید که در بین کلمات نام گستره خویش از اعداد و ارقام استفاده نکنید جز در موارد خاصی که مایه ایجاد زیبایی در نام حوزه می شود.
۱۱.ترکیب کلمات و حروف به شکل صحیح
همانطور که در موارد قبلی گفته شد کوشش کنید از اسامی تک کلمه ای استفاده شود ولی اگر مجبور به به کارگیری واژه ها ترکیبی شدید کوشش کنید ترکیب واژه ها از نظر پروانه زبان دچار دشوار نباشد وخود واژه ها کاربرد شده از نظراملایی مبتلا مشکل نباشند.



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

سامسونگ در جریان برگزاری مراسم جدید خود، سه دستگاه شامل گوشی گلکسی A42 فایوجی، تبلت گلکسی تب A7 و شارژ بی‌سیم Trio را رونمایی کرد.

 

همایش بزرگ ایفا ۲۰۲۰ از فردا به‌صورت رسمی آغاز می‌شود. دنیاگیری ویروس کرونا باعث شد سامسونگ تمایلی به حضور در این همایش نداشته باشد و به‌جای آن به‌صورت جداگانه رویدادی آنلاین برگزار کند. رویداد «زندگی بدون توقف» سامسونگ ساعت ۱۲:۳۰ امروز برگزار شد و در آن شاهد رونمایی محصولات جدیدی بودیم. بخشی از مراسم سامسونگ به رونمایی از گوشی گلکسی ای ۴۲ فایوجی (Samsung Galaxy A42 5G)، تبلت گلکسی تب ای ۷ (Galaxy Tab A7) و شارژر بی‌سیم تریو (Trio) اختصاص پیدا کرد.

سامسونگ مدتی است که در حوزه‌ی گوشی‌های هوشمند 5G ورود کرده و قصد دارد همچنان محصولات بیشتری با پشتیبانی از نسل پنجم شبکه‌های ارتباطی روانه‌ی بازار می‌کند. جدیدترین گوشی 5G سامسونگ در دسته‌ی میان‌رده‌ها جای می‌گیرد و با نام گلکسی ای ۴۲ فایوجی (Samsung Galaxy A42 5G) شناخته می‌شود. سامسونگ گوشی میان‌رده‌ی جدید خود را به‌شکلی نسبتا عجیب رونمایی کرد. درحال‌حاضر، چند تصویر رسمی از این محصول به‌همراه بخشی از مشخصات فنی آن دردسترس رسانه‌ها قرار دارند و سامسونگ گفت که قصد دارد سایر مشخصات فنی گلکسی ای ۴۲ 5G را بعدا اعلام کند.

بر اساس اعلام رسمی سامسونگ، گوشی گلکسی ای ۴۲ 5G دارای صفحه‌نمایش ۶٫۶ اینچ سوپر ٰAMOLED است که در بخش بالایی آن بریدگی قطره‌ای‌شکل برای میزبانی از دوربین سلفی به‌چشم می‌خورد. سامسونگ وضوح صفحه‌نمایش گوشی جدید خود را اعلام نکرده، اما پیش‌بینی می‌کنیم که وضوح آن 1080p باشد؛ به‌خصوص با درنظرگرفتن این حقیقت که گلکسی ای ۴۱ هم‌اکنون مجهز به صفحه‌نمایشی با این وضوح است. همچنین انتظار داریم گلکسی ای ۴۲ 5G در زیر صفحه‌نمایش خود دارای حسگر اثر انگشت باشد.

نمای سه رخ پشت گلکسی ای 42 Galaxy A42 5G سامسونگ

در پنل پشتی گوشی سامسونگ گلکسی ای ۴۲ 5G چهار دوربین مجزا به‌چشم می‌خورد که درون برآمدگی مربعی‌شکل جای گرفته‌اند. تعداد دوربین‌های پنل پشتی گلکسی ای ۴۲ 5G یک عدد بیشتر از دوربین‌های پنل پشتی گلکسی ای ۳۱ است. درحال‌حاضر جزئیات دقیق هر یک از دوربین‌ها را نمی‌دانیم. انتظار داریم در پنل پشتی گلکسی ای ۴۲ 5G از دوربین معمولی به‌همراه دوربین تله‌فوتو و دوربین ماکرو و دوربین عمق‌سنج استفاده شده باشد. اگر به‌طور دقیق به تصاویر نگاه کنید، می‌فهمید که حسگر پایین سمت راست پنل پشتی گوشی، ابعادی کوچک دارد و به‌احتمال زیاد به‌وضوح از نوع عمق‌سنج است. 

با نگاهی به‌نام گوشی می‌توانیم مشخصه‌ی مهم دیگری از آن را بفهمیم. درحال‌حاضر گلکسی ای ۵۱ 5G مقرون‌به‌صرفه‌ترین گوشی 5G سامسونگ به‌حساب می‌آید، بااین‌حال شکی نداریم که گلکسی ای ۴۲ 5G قرار است ارزان‌تر از این گوشی باشد. بدین ترتیب اگر بگوییم که گلکسی ای ۴۲ 5G از این پس ارزان‌ترین گوشی 5G سامسونگ است، ادعایی منطقی مطرح کرده‌ایم. درحال‌حاضر زود است که بخواهیم به‌طور دقیق به قیمت گوشی اشاره کنیم.

 منبع:

https://www.zoomit.ir/2020/9/2/362186/samsung-galaxy-a42-5g-announced/



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

استفاده از هوش مصنوعی برای بهبود کیفیت نمایشگر گوشی‌های هوشمند، به‌مرور به قابلیتی همه‌گیر تبدیل می‌شود که در گوشی‌های اقتصادی هم شاهد آن خواهیم بود.

 

تجربه‌ی کاربری عالی با گوشی هوشمند، وابستگی زیادی به تجربه‌ی نمایشگر دارد. کیفیت بالای نمایشگر در بسیاری از موارد، ضعف‌های احتمالی گجت را پوشش می‌دهد و رضایت کاربر را به‌‌همراه دارد. در سال‌های گذشته، شاهد پیشرفت‌های قابل‌توجهی در طراحی و ساخت پنل‌های نمایشگر بوده‌ایم که به‌مرور استفاده از آن‌ها را در گوشی‌های اقتصادی نیز منطقی‌تر کرد. احتمالا در سال ۲۰۲۱ پیشرفت‌های بیشتری هم در این حوزه صورت می‌گیرند و باز هم وضعیت برای بدنه‌ی بازار بهتر می‌شود. شرکت Pixelworkds به‌تازگی از پردازنده‌ی نمایشگری موسوم به i6 پرده برداشت. از قابلیت‌های مهم پردازنده‌ی جدید می‌توان به استفاده از هوش مصنوعی در شناسایی نوع صحنه‌ی محتوا اشاره کرد که بهبود کیفیت را بسته به ماهیت محتوا در پی دارد.

شرکت پیکسل‌ورکس درکنار رونمایی محصول جدید، بازطراحی برند محصولات قبلی را هم شروع کرد. تراشه‌ی حرفه‌ای Iris 5 شرکت طی همین بازطراحی از این پس به‌نام X5 شناخته می‌شود. این تراشه اکنون در گوشی‌های پرچم‌داری همچون وان‌پلاس 8 پرو و اوپو فایند X2 پرو استفاده می‌شود که کیفیت نمایشگر را تاحد بسیار زیادی بهبود می‌بخشد. تراشه‌ی دیگر شرکت یعنی Iris 3 که در دسته‌ی پایین‌رده قرار می‌گیرد، با برند i3 شناخته خواهد شد. این پردازنده در گوشی‌های ایسوس ROG Phone 3، نوکیا 8.3 و TCL 10 Pro دیده می‌شود. تراشه‌ی جدید i6 بازار هدفی بین دو تراشه‌ی قبلی دارد که بسیاری از قابلیت‌های حرفه‌ای و دستاوردهای فناورانه‌ی پیکسل‌ورکس را در بازه‌ی قیمتی نزدیک به i3 ارائه می‌کند. نام‌گذاری Pro در برخی از محصولات پیکسل‌ورکس هم نشان‌دهنده‌ی این است که برخی از وظایف کاری نمایشگر برعهده‌ی پردازنده‌ی اپلیکیشن همچون کوالکام اسنپدراگون قرار می‌گیرد تا بازدهی مصرف توان گوشی بهتر شود.

منبع: 

https://www.zoomit.ir/2020/9/2/362179/ai-enhanced-displays-more-affordable-smartphones/



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طراحی سایت چیست؟
طراحی فرآیند جمع آوری ایده ها و زیبایی شناختی و اجرای اون ها، هدایت اصول خاص برای یک هدف خاص است. طراحی وب یک روند مشابه از خلق است، با هدف ارائه مطالب در صفحات وب الکترونیکی که کاربران نهایی می تونن از طریق اینترنت با کمک یک مرورگر وب دسترسی داشته باشن.

طراحی وب شامل بسیاری از مهارت ها و رشته های مختلف در تولید و نگهداری وب سایت ها می شه. طراحی سایت در تهران  زمینه های مختلف طراحی وب شامل طراحی گرافیک وب است. طراحی رابط نویسنده، از جمله کد استاندارد و نرم افزار اختصاصی، طراحی تجربه کاربر و بهینه سازی موتور جست و جو. اغلب افراد زیادی در تیم هایی که جنبه های مختلف فرایند طراحی رو پوشش می دن، کار می کنند، هرچند که برخی از طراحان همه اون موارد رو پوشش می دن. اصطلاح طراحی وب به طور معمول برای توصیف روند طراحی مربوط به طراحی ظاهری (طرف مشتری) وب سایت از جمله نوشتن نشانه استفاده می شه. طراحی وب بخشی از مهندسی وب رو در دامنه گسترده تر توسعه وب همپوشانی می کنه؛ انتظار میره طراحان وب از قابلیت های موجود با آگاهی تمام استفاده کنن.
طرح وب به قالب نمایشی و طراحی گرافیکی صفحات موجود در وب سایت گفته میشه که معرف محتوا و مطالب اون وب سایت است. طرح وب جلوه بصری هدف وب سایت است و اولین بخش از یک صفحه وب است که ذهن مخاطب رو به خود درگیر می‌کنه.
طراح وب با مدنظر قرار دادن هدف سایت و مخاطبان اون و با استفاده از عوامل متناسب با رویکرد سایت و با استفاده از ذهن خلاق و ذوق هنری خود در به کار بردن ابعاد و رنگ ها، طرحی می سازه که ضمن ایجاد یکپارچگی در کلیه صفحات وب، نمای تکرار شونده و خسته‌کننده ای رو به بازدیدکننده نرسونه. در سایت باید از الگوی ثابتی در صفحات استفاده بشه که کاربر به هنگام گشتن در صفحات متوجه این موضوع بشه که همه صفحات در یک سایت مشخص واقع شدن.


تمام عناصر وب سایت به صورت ترکیبی سایت ها رو تشکیل می دن. اغلب، معنای "طراحی" تنها به عنوان یه جنبه بصری درک می شه. در حقیقت، طراحی وب سایت شامل عناصر انتزاعی بیشتری از قبیل قابلیت استفاده، ارگونومی، طرح بندی، عادت های کاربری، منطق ناوبری و سایر مواردی است که استفاده ی راحت تر از وب سایت ها و کمک به یافتن راحت تر اطلاعات رو تسریع میکنه.
گاهی اوقات در تعریف طراحی بخش فنی طراحی وب سایت تاکید می شه. مطمئنا، ساختمان وب سایت مدرن شامل اسکریپت های سمت سرور مانند php، asp و cgi است، سمت بصری وب سایت ها با HTML و CSS تعریف شده است، تجربه کاربر با جاوا اسکریپت پویا و آژاکس افزایش یافته است. با صحبت
کردن با افراد با دانش فنی ضعیف، به جای صحبت در مورد جزئیات فنی، ما تمرکزمون رو روی قابلیت ها میگذاریم، مثلا تا چه اندازه ممکن است یه وب سایت رو از طریق سیستم مدیریت محتوا به روزرسانی کنید و چه ویژگی هایی برای کاربران قابل مشاهده است.
در شرایط کلاسیک، طراحی ظاهر بصری یک وب سایت رو توصیف می کنه. رویکرد سنتی شامل کنتراست، رنگ، تعادل، تاکید، ریتم، سبک عناصر گرافیکی (خطوط، شکل، بافت، رنگ و جهت)، استفاده از آیکون ها، بافت پس زمینه و فضای عمومی طراحی کلی وب سایت است.

 

اجزای طراحی سایت:
طراحی وب از بسیاری از اجزای بصری کلیدی به عنوان انواع طراحی استفاده میکنه، مانند:

 

طرح بندی: در این روش گرافیک، تبلیغات و متن مرتب میشه. در دنیای وب، یک هدف کلیدی برای کمک به مشاهده یافتن اطلاعاتی است که اون ها به دنبال آن هستن که این شامل حفظ تعادل، ثبات و یکپارچگی طراحی می شه.

 

رنگ: انتخاب رنگ بستگی به هدف و مشتری داره؛ این می تونه یه طراحی ساده سیاه و سفید یا چند رنگ باشه که شخصیت یا نام تجاری یک سازمان رو با استفاده از رنگ های مناسب وب انتقال می ده.

 

گرافیک: گرافیک می تونه شامل لوگوها، عکس ها، کلیپ های تصویری و یا آیکون ها باشه که همه ی اون ها طراحی وب رو بهبود می بخشه. برای کاربر پسند بودن سایت، این ها باید در جای مناسب قرار بگیرن و با رنگ و محتوای صفحه وب کار کنن، البته تا حدی که سایت رو بیش از حد سنگین نکنن.

 

فونت: استفاده از فونت های مختلف می تونه طراحی وب سایت رو بهبود بده. اکثر مرورگرهای وب فقط می تونن تعدادی از فونت هایی رو که به عنوان "فونت های وب ایمن" شناخته می شن رو بخونن، بنابراین طراح شما عموما در این گروه قابل پذیرش کار می کنه.

 

محتوا: بخش محتوا و طراحی می تونن با هم کار کنن تا پیام سایت رو از طریق تصاویر و متن بیشتر منتقل کنن. متن نوشته شده همیشه باید مرتبط و مفید باشه تا خواننده رو گیج نکنه و خوراک علمی مطابق میل اونها در سایت قرار بده. محتوا باید برای موتورهای جست و جو بهینه بشه و از یه اندازه ی مناسبی برخوردار باشه و کلمات کلیدی مرتبط در اون گنجانده بشه.

 

طراحی سایت کاربر پسند:
علاوه بر عناصر اساسی طراحی وب که باعث می شه سایت زیبا و از لحاظ بصری قابل قبول باشه، سایت همیشه باید کاربر نهایی رو هم در نظر بگیره. با توجه به عوامل زیر میشه کاربر پسند بودن رو در طراحی سایت به بالاترین سطح رسوند.

 

ناوبری: معماری سایت، منوها و سایر ابزارهای ناوبری در طراحی وب با توجه به نحوه مرور و جست و جوی کاربران ایجاد می شه. هدف این کار این است که به کاربر کمک کنه تا به راحتی از سایت استفاده و اطلاعات لازم رو پیدا کنه.

 

چند رسانه ای: محرک های ویدیویی و صوتی مرتبط در طراحی می تونن به کاربران کمک کنن تا اطلاعات رو درک کنن، به قولی درک سریع و آسانی از مطلب داشته باشن. این کار می تونه بازدیدکنندگان رو تشویق کنه که زمان بیشتری رو در صفحات وب صرف کنن.

 

سازگاری: طراحی صفحه وب به گونه ای که سایت با مرورگرهای مختلف سازگار باشه تا در همه ی اون ها و سیستم عامل به منظور افزایش بازدید آن به شکل یکسانی دیده بشه.

 

تکنولوژی: پیشرفت های تکنولوژی به طراحان اجازه می ده تا جنبش و نوآوری رو اضافه کنن و این کار باعث میشه طراحی وب همیشه تازه، پویا و حرفه ای باشه.

 

تعاملی: افزایش مشارکت فعال کاربران با افزودن بخش نظرسنجی ها و فرم نظردهی در طراحی کاربران. فرم های ایمیل و ثبت نام در خبرنامه بازدیدکنندگان رو به مشتریان تبدیل میکنه.

 



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

Snapchat یکی از محبوب ترین برنامه ها در اندروید یا iOS است. توانایی ایجاد خطوط Snapchat Streaks و ارسال آنها به دوستان مختلف چیزی است که ما هرگز نمی توانیم از آن خسته شویم.

 

در این مطلب ما به شما چگونگی دریافت Snapchat بر روی کامپیوتر را آموزش داده ایم:

قبل از اینکه نگاهی به مراحل مورد نیاز برای استفاده از Snapchat بر روی رایانه بگذارید، ابتدا کمی درباره Snapchat بدانید:

 

آموزش نصب اسنپ چت snapchat روی کامپیوتر, نصب اسنپ چت روی کامپیوتر

نحوه نصب Snapchat در رایانه 

 

Snapchat چیست؟

اسنپ چت یک شبکه‌ی اجتماعی/پیام‌رسان است که مبنای کار آن ارسال عکس به دوستان به صورت موقت است. یعنی اینکه عکسی را برای دوستتان ارسال میکنید که دوستتان فقط چند ثانیه(یا حتی یک ثانیه) میتواند آن را ببیند، سپس این عکس به صورت خودکار پاک میشود! البته به مروز زمان و با با زیاد شدن کاربران سرویس Snapchat، امکانات بسیاری به این سرویس محبوب اضافه شده است ولی همچنان ماهیت اصلیِ خود که همان ارسال تصاویر نابودشونده است را حفظ کرده است و این قابلیت به عنوان مهم‌ترین قابلیت اسنپ‌چپ شناخته میشود.

 

نحوه دریافت Snapchat در ویندوز؟

همانطور که Snapchat در کامپیوتر وجود ندارد، یک راه ساده برای گرفتن Snapchat در ویندوز با نصب یک شبیه ساز آندروید Bluestacks وجود دارد. شبیه ساز اندروید یک محیط دستگاه Android را بر روی رایانه شما شبیه سازی می کند و به شما کمک می کند تا برنامه های Android را روی کامپیوتر خود اجرا کنید، که در غیر این صورت می تواند نصب سخت باشد.

 

این را می توان با پیگیری برخی از مراحل بسیار آسان انجام داد:

به وب سایت Bluestacks بروید و Bluestacks را دانلود کنید.

 

آموزش نصب اسنپ چت snapchat روی کامپیوتر, نصب اسنپ چت روی کامپیوتر

اسنپ چت یک پیام‌رسان است که کار آن ارسال عکس به دوستان به صورت موقت است

 

هنگامی که Bluestacks نصب می شود، شما باید بر روی جعبه گفتگو دوبار کلیک کنید تا نصب شود.

 

آموزش نصب اسنپ چت snapchat روی کامپیوتر, نصب اسنپ چت روی کامپیوتر

 

برای نصب پروسه نصب، installation process را باز کنید.

هنگامی که فرایند نصب کامل می شود، App Store Bluestacks باز می شود که در آن شما باید با حساب Google خود وارد شوید.

 

 

آموزش نصب اسنپ چت snapchat روی کامپیوتر, نصب اسنپ چت روی کامپیوتر

 

به دنبال این، یک پنجره Android مانند تلفن هوشمند است، ظاهر می شود. شما فقط باید آن را باز کنید، Snapchat را جستجو کنید و آن را دانلود کنید.

 

آموزش نصب اسنپ چت snapchat روی کامپیوتر, نصب اسنپ چت روی کامپیوتر

 

پس از اتمام تمام مراحل نصب، می توانید با وارد کردن اعتبار Snapchat خود Snapchat و شروع Snapchatting از Snapchat بر روی رایانه شخصی ویندوز شروع کنید. برای پاک کردن غبار، شما نیاز دارید که یک دوربین روی رایانه خود داشته باشید. در حالی که شما می توانید عکس های افراد دیگر را مشاهده کنید، اما برای ارسال شما به یک دوربین نیاز دارید.

 

با این وجود، این کار بر روی استفاده کلی تاثیر نمی گذارد و اخطار چندین پیام پاپ آپ برای استفاده بدون دوربین داده می شود.

منبع : https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/install-snapchat02-computer.html



:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

Sites یک سرویس Google است که به شما در ایجاد وب سایت کمک می کند. فقط با چند کلیک می توانید از سرویس وب آزادانه برای ایجاد وب سایت های دینامیک و تعاملی استفاده کنید. هیچ دانش HTML لازم نیست!

به طور پیش فرض ، سایت ها از یک ویرایشگر WYSIWYG استفاده می کنند. رابط کاربری آن همچنین شامل کاربران پیشرفته ای است که مایل به ویرایش دستی کد HTML هستند.

 

از آنجا که Google Sites یک سرویس Google است، قبل از استفاده از آن برای ساخت وب سایت ، ابتدا باید برای یک حساب  رایگان Google ثبت نام کنید. مرورگر وب خود را باز کنید و به وب سایت Google Sites بروید تا یک حساب کاربری جدید ثبت کنید.

اگر قبلاً در هر سرویس Google دیگری مانند Gmail ثبت نام کرده اید ، می توانید از همان کاربری برای ورود به سایت های Google استفاده کنید.

 

در ادامه، مسیر ر را دنبال زیر را دنبال کنید تا در طی چند دقیقه یک وب سایت جدید زیبا و جذاب آماده کنید.

 

1. نام و آدرس خود را انتخاب کنید

 

 نحوه ایجاد وبسایت, سرویس سایت گوگل

 

روی دکمه Create در صفحه کلیک کنید که شما را به سمت صفحه ایجاد سایت جدید می برد. در اینجا نام سایت خود را که به طور خودکار به URL وب سایت شما اضافه می شود وارد کنید. (بدون هیچ گونه فاصله ای)

 

با این حال به یاد داشته باشید که برخلاف نام وب سایت ، URL باید منحصربه فرد باشد.

 

2. یک قالب و الگو انتخاب کنید

 

 نحوه ایجاد وبسایت, سرویس سایت گوگل

 

به طور پیش فرض ، Sites از الگویی برای وب سایت های جدید استفاده نمی کنند تا بتوانند کنترل کامل بر طراحی آن را داشته باشند. با این حال ، می توانید وب سایت خود را بر اساس الگوی موجود مستقر کنید.

 

یکی از الگوهای محبوب ذکر شده را انتخاب کنید یا بر روی  'Browse the gallery for more' کلیک کنید. در مرحله بعدی ، کشو 'Select a theme' را گسترش داده و یکی از تم های ذکر شده را انتخاب کنید.

 

3. ویرایش طرح سایت

 

 نحوه ایجاد وبسایت, سرویس سایت گوگل

 

سایت ها اکنون وب سایت جدید شما را ایجاد می کنند و می توانید با استفاده از دکمه های موجود در گوشه بالا سمت راست ، آن را ویرایش و تنظیم کنید. برای تغییر طرح پیش فرض ، روی نماد Gear کلیک کنید و به 'Edit site layout' بروید.

 

اکنون بسته به موضوعی که قبلاً انتخاب کرده اید می توانید عناصر خاصی از وب سایت خود مانند نوار کناری را فعال یا غیرفعال کنید.

 

4. ایجاد صفحه

 

 نحوه ایجاد وبسایت, سرویس سایت گوگل

 

برای افزودن صفحه جدید، روی 'Create page' کلیک کنید. سپس صفحه و الگویی را که براساس آن پایه گذاری شده است ، نامگذاری کنید. از الگوی پیش فرض صفحه وب استفاده کنید.

 

برای مطالعه در مورد الگوهای دیگر روی 'Learn more' کلیک کنید. در آخر ، یک موقعیت سلسله مراتبی را برای صفحه انتخاب کنید ، به عنوان مثال ، آیا می خواهید آن را در کنار صفحات موجود قرار دهید یا در زیر یکی قرار بگیرید.

منبع : https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/create-website2-googlesites.html



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

تصاویر استوک (Stock)، تصاویری با کیفیت و گرافیکی هستند که می توانند لغایت بی گمان بسیار زیادی رابط کاربری سایت شما را درمان بدهند. اما پیدا کردن این عکس ها همیشه پیشه ساده ای نیست و گاهی اوقات پیدا کردن یک تصویر پسندیده برای محتوای شما می تواند بسیار وقت گیر و نا فرسا باشد.

وبسایت های زیادی در دنیای وب هستند که در بخش بندی و موضوع های مختلف، این تصاویر را قرار دیتا اند و به شما فرمان دسترسی و به کارگیری این عکس های با کیفیت و رایگان را می دهند.

در این پست هدف داریم 9 سایتی که شما می توانید متعلق به ها در تولید درونمایه و وبلاگ نویسی کاربرد کنید را به شما شناسایی کنیم.

 

FreePik
دانلود تصویر با کیفیت از سایت FreePik

پیشنهاد اصلی تیم پرتقالی ها و احتمالا بهترین گزینش برای شما وبسایت فوق العاده FreePik است. این وبسایت از منابع اصلی تصاویر استوک است و پیشه با آن بسیار ساده است و برای دانلود مجانی تصاویر، نیاز به هیچ ثبت مشهور در این سایت ندارید.

 

PicJumbo
تصاویر استوک در سایت Picjumbo

 

سایت دانلود عکس PicJumbo، از کلکسیون های خوب دنیای وب محسوب می شود که درآمد اصلی آن از طریق تبلیغات است. عکس ها بسیار بسیار و با کیفیت زیادی در این وبسایت وجود دارند که می توانید رایگان به آن ها دسترسی داشته باشید. در ضمن نیازی به اخذ پروانه برای به کارگیری آن ها نیز ندارید.

 

Unsplash
دانلود مجانی تصاویر با کیفیت از سایت Unsplash

 

برای دسترسی به تصاویر این سایت نیازی به ثبت اسم ندارید ولی می توانید برای اخذ تصاویر در ایمیلتان، ثبت اسم کنید.

 

LifeOfPix
دانلود مجانی عکس ها باکیفیت Stock از سایت Life OfPix

 

این سایت در واقع یک آلبوم از عکس های با کیفیت و روشنی بالاست و معرفی سایت های دانلود عکس رایگان هر هفته عکس های جدیدی منتشر می شوند. عکاسان بسیاری در این سایت تکاپو می کنند و علاوه بر عکس، ویدیو و نماهنگ هم در این سایت ارائه شده است.

 

Foter
دانلود عکس استوک از سایت Foter

 

این سایت با دارا بودن بیش از 335 میلیون عکس استوک از منبع های اصلی تصاویر Stock می باشد. از قابلیت های این سایت Embed Code می باشد که متعلق به می توانید در محتوای سایت خویش بهره‌گیری کنید و در ضمن برای دانلود مجانی تصاویر باکیفیت متعلق به اقدام کنید.

 

Pixabay
دانلود مجانی عکس باکیفیت از Pixabay

 

وبسایت Pixabay یک موتور جستجو با بیش از 1 میلیون تصویر Stock و با کیفیت می باشد. همچنین، اپلیکیشن این وبسایت برای نسخه اندروید و iOS نیز ارائه شده است.

برای از بین بردن کپی رایت عکس ها می توانید با سرچ همان تصویر در Google Image، مثل آن تصویر را در سایز های مختلف پیدا کنید.

StockSnap
عکس استوک از StockSnap

 

وبسایت StockSnap دارای کالکشنی از عکس ها Stock با کیفیت بالا می باشد. این وبسایت از آن مجموعه Snappa می باشد و تحت کپی رایت نیست و شما مجانی و به راحتی می توانید برای دانلود رایگان عکس ها باکیفیت اقدام کنید.

 

Realistic Shots
دانلود عکس های با کیفیت از RealisticShots

 

وبسایت Realistic Shots، با کیفیت ترین عکس ها را در زمینه های تبلیغات، خلاقیت و فرآوری محتوا را به چهره رایگان در کمر بستن شما قرار داده است که از آن می توانید برای دانلود عکس استوک کاربرد کنید. هر هفته 7 تصویر جدید به کالکشن این وبسایت افزوده می شود.

 

Finda.Photo
دانلود مجانی عکس ها با کیفیت از Finda Photo

 

این وبسایت با ارائه محیطی ساده و کاربر پسند، بالاترین کیفیت و رزولوشن عکس ها را ارائه می دهد. در ضمن امکان جستجوی عکس ها با کلمه کلیدی و حتی با رنگ مورد عقیده خود هم هستی دارد. این وبسایت کاملا رایگان است و درآمد اصلی این وبسایت با تبلیغات می باشد. از این سایت می توانید به راحتی برای دانلود رایگان عکس ها باکیفیت کاربرد کنید.

سایت هایی که در این پست شناسایی شدند، بهترین منابع جستجوی تصاویر مورد احتیاج شما برای تولید درونمایه و دانلود رایگان آن ها هستند و می توانید طیف وسیعی از این عکس ها را در موضوعات مختلف و با بالاترین کیفیت پیدا کنید.



:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

یک محقق انگلیسی پاوربانکی را تولید کرده که علاوه بر شارژ کردن محصولات الکترونیکی می‌تواند تایر خودروها را نیز باد کند. 

به گزارش مهر به نقل از زد دی نت، پاور بانک یادشده که CTI ۱۲۰ نام دارد، از طریق اتصال به یک پمپ و تأمین برق آن می‌تواند برای باد کردن تایرهایی که باد آنها کافی نیست، مورد استفاده قرار بگیرد.

 

این پاور بانک مجهز به یک دستگاه بادسنج و فشارسنج نیز هست پاور بانکی که تایر را هم باد می‌کند تا کاربر بتواند میزان باد لاستیک را لحظه به لحظه چک کند. همچنین میزان ظرفیت تولید باد این دستگاه ۱۲ لیتر در دقیقه است.

 

سازگاری با تیوب های مختلف و سوزن‌های آنها، امکان شارژ از طریق پرت میکرو یو اس بی و امکان سنجش خودکار فشار باد تایر از جمله امکانات این پاوربانک منحصر به فرد است.

 

 

دستگاه یادشده مجهز به یک نمایشگر ال سی دی برای نمایش اطلاعات مربوط به شارژ هم هست و با لاستیک‌های انواع دوچرخه‌ها و خودروها سازگاری دارد. یک چراغ کوچک ال ای دی یک واتی هم استفاده از این محصول را در شب ممکن می‌کند. قیمت این دستگاه ۱۱۲ دلار است.

 



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

تلگرام نسخه ۶.۳ بتا امکان قرار دادن ویدئو به جای عکس پروفایل را می‌دهد.

به گزارش خبرفوری، تلگرام نسخه ۶.۳ بتا امکان قرار دادن ویدیو به جای عکس پروفایل را می دهد. این می تواند استفاده های مختلفی داشته باشد و حتی برخی به آن “استوری تلگرام” هم می گویند. البته لزوما نمی توان آنطور به این ویژگی نگاه کرد.

 

امکانات نسخه جدید:

محدودیت های ارسال فایل‌ها به ۲ گیگابایت افزایش یافت

امکان بارگزاری ویدیو برای تصویر پروفایل

بهبود عملکرد قسمت افراد نزدیک

مشاهده نوع فایل ارسالی در گفت‌وگو‌ها از منو اصلی چت

ارائه آمار عملکرد گروه‌ها

 

مدتی هم هست که نحوه پیمایش تصاویر پروفایل تلگرام مقداری پیشرفت کرده و حالا که ویدیو هم بین آن ها هست می تواند تلگرام آپدیت شد/ به جای عکس پروفایل خود، ویدئو بگذارید شبیه به ویژگی استوری عمل کند. البته تفاوتی که وجود دارد این است که مثل محدودیت زمانی ۲۴ ساعته را مانند استوری اینستاگرام ندارد یا مثلا فعلا ویژگی ریپلای روی آن را نمی بینیم.

 

 

فکر می کنید این ویژگی جدید تلگرام برای شما جذاب است؟ به نظر می رسد که نحوه تعامل جدیدی بین کاربران و حتی کانال ها وجود خواهد داشت. چه بسا که موارد تبلیغاتی اینجا کاربرد پیدا کند.

 



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()