نوشته شده توسط : ساحل

همانطور که گفتم می‌خواهم روشی را به شما معرفی کنم که هر کسی با هر میزان بودجه‌ای می‌تواند از آن کاربرد کند، در اینستاگرام تبلیغات دراینستاگرام  خودی نشان بدهد و افزایش فالوور اینستاگرام داشته باشد. اما این طریق جادویی که این همه درباره‌اش حرف زدم چیست؟ این شیوه جادویی تبلیغات در پیج‌‌ها یا همان صفحات کبیر اینستاگرام است. یعنی شما یک بنر تبلیغاتی آماده می‌کنید و برای یک صفحه کبیر در اینستاگرام می‌فرستید و آنها در ازای قرار دادن آن از شما پول دریافت می‌کنند. چه بسا فکر کنید که خب زحمت کشیدی این که گفتن نداشت! همه این را می‌دانند! اما…

اما نکته مهم این است که این دو مرحله، -یعنی آماده کردن بنر و گزینش یک صفحه بزرگ- یک ریزه‌کاری‌های زیاد بسیار مهم دارد که در افزایش فالوور اینستاگرام شما تاثیر وحشتناکی می‌گذارد. درست مانند قورمه‌سبزی. اگر جا نیفتاده باشد می‌شود آن را خورد و از گرسنگی نمرد، ولی آن حس خوب لذیذ را در کس به هستی نمی‌آورد. پس با من به اتفاق باشید لغایت سیر الی پیاز تبلیغ در پیج‌های بزرگ را برای شما بگویم. برای شروع بگذارید اصلا بگویم که به چه صفحه‌ای در اینستاگرام صفحه کبیر می‌گوییم؟

اصلا صفحات کبیر در اینستاگرام کدامند؟
حتما آن صفحات کبیر را در اینستاگرام دیده‌اید که فالوورهای بسیار زیادی دارند؟ مثلا ۱۰۰K؟ یا ۲۰۰K؟ همانها که روز به روز در افزایش فالوور اینستاگرام از سایرین سبقت می‌گیرند. به آنها صفحات بزرگ می‌گویند؟ خیر! شگفتی کردید؟ اکنون که دیدید که من راست می‌گفتم و یک نکته‌هایی این وسط وجود دارد؟! ما به این صفحات صفحات کبیر نمی‌گوییم. زیرا عدد فالوور لزوما دلیل بر بزرگ بودن یک صفحه در اینستاگرام نیست. برای تبلیغ در صفحات بزرگ اینستاگرام باید نخست بتوانید صفحات کبیر را شناسایی کنید. یک صفحه بزرگ در اینستاگرام دو ویژگی مهم دارد که من هر دوی آنها را برای شما توضیح می‌دهم.

۱) فالوورهای بسیار داشته باشد
بله قبلتر هم گفتم که عدد بزرگ نشان دهنده پر فالوور بودن یک صفحه نیست. بسیاری از پیج‌ها اقدام به خریدن فالوورهای فیک یا تقلبی می‌کنند. اگر به صفحه‌ای که فالوورهای فیک دارد تبلیغ بدهید، تبلیغ شما بازخورد نکوداشتن نخواهد داشت چون اصلا دیده نمی‌شود. شما باید بتوانید تشخیص بدهید که آیا این عدد راستین است یا خیر. فهمیدن این مسئله هم معمولا راحت است. به عکس ذیل که من از یک صفحه به ظاهر شلوغ و پر فالوور گرفته‌ام نگاه کنید:



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شرکت اچ‌تی‌سی به‌زودی وارد کسب‌وکار پرسود ساخت هدست‌های بی‌سیم خواهد شد و تصاویر منتشرشده توسط FCC طراحی اولین هدفون این شرکت را نمایان کرده است. این هدست دارای بدنه مشکی‌رنگ براق بوده و به جز این مورد، در بقیه موارد بسیار شبیه به ایرپاد اپل است.

نام این هدست، HTC U Ear خواهد بود و ما در حال‌حاضر اطلاعاتی بسیار کمی درباره آن داریم. در تصاویر زیر می‌توان پورت USB-C برای شارژ هدفون و کابل تبدیل A-to-C را دید.

اچ‌تی‌سی قبلا هدفون سیمی USonic را با پورت USB-C معرفی کرده بود که دارای قابلیت‌های حذف نویز و کالیبراسیون خودکار برای تولید صدای بهینه بود (این قابلیت‌ها توجیه کافی به اچ‌تی‌سی می‌داد تا جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری را از روی پرچمدار U11 حذف کند). اینکه آیا هدفون HTC U Ear هم قابلیت‌های مشابهی خواهد داشت یا نه هنوز معلوم نیست. شما احتمالا به خاطر می‌آورید که اچ‌تی‌سی زمانی بخشی از سهام شرکت بیتس را در اختیار داشت و حتی هدفون‌های گران‌قیمتی را با این برند در کنار گوشی‌هایش معرفی می‌کرد. اچ‌تی‌سی بعدا سهام خودش را به اپل فروخت و کوپرتینویی‌ها شروع به ساخت هدفون‌هایی با برند بیتس کردند. اپل همچنین اپلیکیشن بیتس موزیک را برای سرویس استریم خودش معرفی کرد.

 

 منبع: 
https://itresan.com/300015/%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d9%88%db%8c%d8%b1-%d9%87%d8%af%d9%81%d9%88%d9%86-%d8%a8%db%8c%e2%80%8c%d8%b3%db%8c%d9%85-htc-u-ear-%d9%85%d9%86%d8%aa%d8%b4%d8%b1-%d8%b4%d8%af/


:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

سربازان پایگاه Fort Hood در تگزاس آمریکا از یک بازی نقش‌آفرینی چندنفره آنلاین (MMO) برای یاد گرفتن تاکتیک‌های جنگی و تقویت مهارت‌های خود استفاده می‌کنند. این نیروها از طریق این بازی‌ نحوه مانور دادن تانک‌ها و وسایل نقلیه جنگی و همچنین استفاده از روش‌های واقعی در شرایط جنگی را یاد می‌گیرند. پایگاه Fort Hood به‌خاطر شیوع ویروس کرونا در قرنطینه است و سربازان آنجا برای حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی نمی‌توانند تمرین‌های نظامی انجام دهند. در چنین شرایطی استفاده از بازی‌های کامپیوتری می‌تواند بهترین راهکار برای مرور تاکتیک‌های نظامی باشد.

ارتش آمریکا از بیماری ویروس کرونا در امان نبوده‌اند و تاکنون ۴۹۱۲ مورد ابتلا به این بیماری و ۲ مورد فوتی در بین نیروهای این کشور گزارش شده است. سرویس‌های نظامی آمریکا  با دانستن این موضوع که ویروس کرونا می‌تواند به‌سرعت در بین سربازان شیوع پیدا کند و واحدهای عملیاتی را عملا از کار بیندازد فعلا تصمیم گرفته‌اند تا آموزش نیروهای خود را متوقف کنند.

به گفته ارتش آمریکا، نیروهای پایگاه Fort Hood در حال‌حاضر منتظر رسیدن تانک‌های جدید آبرامز M1A2 که جانشین تانک‌های قدیمی شده‌اند به این پایگاه هستند. در چنین شرایطی که نیروها بدون تانک هستند و از طرفی هم باید فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند، فرماندهان پایگاه فرصت را مغتنم شمرده و از طریق بازی War Thunder که یک بازی در سبک MMO است شروع به آموزش تاکتیک‌های میدان جنگ به سربازان خود کرده‌اند.

در این بازی، بازی‌کنندگان می‌توانند کنترل تانک‌ها، وسایل نقلیه جنگی و حتی هواپیماها را در یک میدان نبرد مجازی در اختیار بگیرند. نیروها همچنین از یک برنامه چت برای ارتباط با یکدیگر در طول بازی استفاده می‌کنند.

بازی War Thunder می‌تواند دید بسیار خوبی را از یک میدان نبرد واقعی در اختیار سربازان قرار دهد. برای مثال، چهار خدمه یک تانک آبرامز که شامل فرمانده، راننده، گلوله‌گذار و توپچی می‌شوند، در داخل بازی، همدیگر را در چهار تانک مختلف ملاقات می‌کنند و با تشکیل یک گروه تانکی ماموریت‌های مختلفی را انجام می‌دهند.

مثلا، یک گلوله‌گذار تانک، در بازی فرمانده یک تانک می‌شود و باید مسئولیت وسیله نظامی خودش را در میدان جنگ برعهده بگیرد؛ یا توپچی یک تانک که کارش در دنیای واقعی صرفا شلیک توپ‌های ۱۲۰ میلی‌متری M256 است، در دنیای بازی با تصویر بزرگی از میدان نبرد مواجه می‌شود؛ همچنین یک گلوله‌گذار تانک که حالا در بازی فرمانده شده است باید درباره اینکه تانک‌اش چگونه با بقیه تانک‌ها همکاری نزدیکی داشته باشد فکر کند.

نیروهای پایگاه Fort Hood هرچند سربازان باتجربه‌ای در دنیای واقعی هستند، اما در بازی War Thunder مجبورند از پایین‌ترین مراحل، کار خود را شروع کنند. تصویر بالا یک سرباز این پایگاه را نشان می‌دهد که یک تانک M2 را متعلق به دهه 1930 میلادی است هدایت می‌کند. این تانک بعد از ورود آمریکا به جنگ جهانی دوم منسوخ شد و هرگز در نبردهای خارجی این کشور استفاده نگردید. سربازان پایگاه Fort Hood در مراحل بالاتر بازی قادر به استفاده از تانک‌های آبرامز M1A2 خواهند شد.

 

 منبع: 
https://itresan.com/300031/%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%b4-%d8%a2%d9%85%d8%b1%db%8c%da%a9%d8%a7-%d8%a7%d8%b2-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-war-thunder-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d9%86%db%8c%d8%b1%d9%88%d9%87/


:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اگر بگوییم پیمان است شما را به یک تور 5 روزه استانبول می‌فرستیم، همۀ هزینه‌های‌تان نیز در این مدت به عهده ماست، چقدر به ما اعتماد می‌کنید؟ به نظرتان ما چرا باید این لطف بزرگ را بی علت در حق شما کنیم؟ کمی مشکوک نمی‌شوید که شاید کلکی در پیشه باشد؟!

حالا طراحی سایت مجانی را به‌جای تور مسافرتی قرار دهید. عبارتی که ماهانه به‌طور میانگین بیشتر از 1600 بار در گوگل جستجو می‌شود! که یگانه از این افراد هم خویش شما هستید؛ که الان به این نوشتار رسیده‌اید. حالا به‌نظرتان ساخت سایت مجانی راستی دارد؟ این ادعا را چقدر می‌توان جدی گرفت؟

قبل از هر چیز دستور دهید، بابت اینکه بالاخره تصمیم گرفته‌اید سوداگری اینترنتی خود را راه اندازی کنید؛ چونچرا باید طراحی سایت کنیم؟اگر گذرگاه را صحیح بروید، پیمان است رویدادها نکویی در کسب و کارتان بیفتد. اگر یک سایت فروشگاهی تاسیس کنید، می‌توانید یومیه درآمد میلیونی متعلق به داشته باشید، اگر یک سایت شخصی برای شناسایی و برندینگ خود بسازید، بعد از مدتی افراد به سراغ شما می‌آیند و... بعد می‌خواهیم درباره یک چیز با ارزش صحبت کنیم.

اگر به این باورداشت واصله باشید، که پتانسیل سایت در کسب درآمد، چقدر بسیار است، این سؤال برایتان قبل می‌آید، که چرا ساخت سایت باید مجانی باشد؟ یا اصلا شرکتی که خدمات طراحی سایت را رایگان ارائه می‌دهد چطور توانسته الی الان به شغل خود پیوسته دهد؟ یا حتی اگر هم این کار را برای رضای خدا سپریدن دهد، چقدر می‌توان به کیفیت و اعتبار آن مطمئن بود؟

اگر تاکنون با این سؤالات روبرو نشده بودید، الان وقتش واصله برای چند لحظه به خودتان بیایید! این جستار آنقدر اهمیت دارد که تصمیم گرفتیم، کامل در باره آن گفتگو نماییم و یکبار برای همیشه، پرونده ساخت سایت مجانی را ببندیم تا در آینده درگیر این پیشنهادات وسوسه انگیز نشوید.



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

از دهه‌ی ۱۹۹۰، از کاراکترهای ترکیبی برای ساخت ایموجی‌هایی مثل چهره‌ی خندان استفاده می‌شد. اسکات فالمن، یکی از استادان کارنیگ ملون، ابداع‌کننده‌ی این کاراکترها بود. به این کاراکترها ایموتیکان (Emoticon) گفته می‌شود که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به ایموتیکان :-) و :-( و D-8 در مکالمه‌های چت‌رومی دهه‌ی ۱۹۹۰ اشاره کرد. برای القای سخن طعنه‌آمیز از کاراکتر ;-) و برای انتقال بی‌اطلاعی از مسئله‌ای از کاراکتر ¯_(ツ)_/¯ استفاده می‌شود.

بااین‌همه، در سال ۱۹۹۹، هنرمندی ژاپنی به‌نام شیگتاکا کوریتا اولین ایموجی را ساخت. کوریتا روی تیم توسعه‌ی i-mode کار می‌کرد که اولین پلتفرم اینترنتی موبایل از حامل موبایل ژاپنی DOCOMO بود. هدف کوریتا طراحی واسط کاربری جذاب برای انتقال اطلاعات به شیوه‌ای ساده و مختصر بود. برای مثال، در این واسط کاربری به‌جای تلفظ هوای ابری از آیکن استفاده می‌شود. کوریتا تصاویری در ابعاد ۱۲ در ۱۲ پیکسل طراحی کرد که ازطریق شبکه‌ی شبه‌صفحه‌‌کلیدی واسطه‌ی i-mode انتخاب‌شدنی بود. سپس، این تصاویر به‌صورت کاراکترهای مستقل به موبایل‌ها راه پیدا کرد. کوریتا درمجموع ۱۷۶ ایموجی طراحی کرد که حالا به بخشی از مجموعه‌ی دائمی موزه‌ی هنر مدرن نیویورک تبدیل شده ‌است.

اولین ایموجی ها

 

کاراکترهایی هم برای نمایش وضعیت هوا (آیکن‌های خورشید، ابر، چتر و آدم‌برفی)، ترافیک (خودرو، هواپیما، کشتی و قطار)، فناوری (تلفن‌همراه، تلویزیون، تلفن رومیزی و گیم‌های دستی) و تمام حالت‌های ماه منتشر شد؛ اما این کاراکترها کاملا آگاهی‌بخش نبود. اولین‌بار ایموجی‌‌ بود که راهی برای اضافه‌کردن احساسات به متن ارائه کرد. شاید جمله‌ی «من درک می‌کنم» به‌تنهایی جمله‌ای سرد و بی‌روح باشد؛ اما اضافه‌کردن کاراکتر قلب به آن می‌تواند احساس دل‌گرمی و دل‌سوزی را منتقل کند؛ اما این تازه آغاز راه ایموجی‌ها بود.

ایموجی‌ها به‌سرعت در ژاپن به‌شهرت رسید؛ به‌طوری‌که شرکت‌های موبایل رقیب از ایده‌ی DOCOMO تقلید کردند. شرکت‌های خارج از ژاپن مثل اپل، از ایموجی‌ها در پلتفرم‌های دیگر استفاده کردند. در سال ۲۰۰۷، تیمی از گوگل از کنسرسیوم یونیکد درخواست کرد استانداردهای جهانی را برای یکپارچه‌های ایموجی‌ها در تمام پلتفرم‌ها ایجاد کند. Unicode Consortium به‌عنوان سازمانی غیرانتفاعی برای پایه‌ریزی طرح رمزنگاری کاراکتر جهانی به‌نام یونیکد در سال ۱۹۸۷ تأسیس شد.

متنی که روی صفحات نمایش ظاهر می‌شود، ترکیبی از کاراکترهای یونیکد است و صرف‌نظر از دستگاه استفاده‌شده (مک، پی‌سی، آیفون یا اندروید) ظاهر یکپارچه‌ای دارد. تمام دستگاه‌های مدرن تابع استانداردهای یونیکد است؛ درنتیجه، حرف «a» روی تمام صفحات نمایش ظاهر یکسانی دارد. قبل از یونیکد، صدها استاندارد رقیب برای رمزنگاری متن وجود داشت؛ به‌همین‌ترتیب، پس از تأیید شباهت‌ها و با بررسی‌های دقیق، طرح پیشنهادی یکپارچه‌سازی ایموجی‌ها در مه ۲۰۰۷ تأیید و ۱۱۴ ایموجی به Unicode 5.2 اضافه شد.

در سال ۲۰۰۸، اپل در iOS 2.2، صفحه‌‌‌کلیدی مخصوص ایموجی‌ها طراحی کرد. یک سال بعد، یاسو کیدا و پیتر ادبرگ، مهندسان اپل، ۶۰۸ ایموجی جدید به استاندارد یونیکد اضافه کردند. طرح پیشنهادی آن‌ها در سال ۲۰۱۰ پذیرفته شد و همراه‌با انتشار Unicode 6.0، آمار رسمی ایموجی‌ها به ۷۲۲ مورد رسید.

 منبع:

https://www.zoomit.ir/2020/4/29/348010/emoji-history-review/



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

وزارت صنعت، معدن و تجارت از اواسط فرودین ماه، ثبت سفارش برخی کالاهای متداول حوزه‌ی فناوری اطلاعات را متوقف کرده و دلیل این امر را «تشابه کدهای تعرفه‌ی برخی اقلام دارای ساخت داخل» به‌دنبال حمایت از تولید داخلی عنوان کرد.

با اعتراضات گسترده‌ی فعالان حوزه‌ی فناوری اطلاعات و بررسی مجدد وزارت صمت، ممنوعیت مذکور برداشته شد. بااین‌حال ثبت سفارش برای واردکنندگان هنوز با مشکل روبرو است. این افراد می‌گویند با گذشت دو ماه از سال جدید هنوز نتوانسته‌اند ارز واردات کالا را دریافت کنند. احسان زرین‌بخش، دبیر کمیسیون شبکه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران می‌گوید تخصیص ارز به واردکنندگان کالاهای آی‌تی با مشکل جدیدی روبرو شده؛ بنابه تصمیم تازه‌ی بانک مرکزی، ارز بخش عمده‌ای از تجهیزات حوزه فناوری اطلاعات باید ازطریق ارز حاصل از صادرات تامین شود و واردکنندگان این کالاها نمی‌توانند ارز از سیستم بانکی تهیه کنند.

دبیر کمیسیون شبکه سازمان نظام صنفی در گفت‌وگو با پیوست می‌گوید بخش عمده‌ای از کالاهای حوزه‌ی فناوری اطلاعات در رده‌بندی کالاهای ۲۳ قرار می‌گیرند که همین امر تخصیص ارز به واردکنندگان بازار آی‌تی را با چالش بزرگ‌تری نسبت‌به قبل روبه‌رو می‌کند.

پیش‌تر که این دسته کالاها در اولویت ۲۲ ارزی قرار داشتند هم مشکلات عدیده‌ای رودرروی واردکنندگان تجهیزات زیرساخت حوزه فاوا بود اما اکنون این اشخاص مجبور هستند خود صادرکننده‌ای را خارج از کشور بیابند که به آن‌ها ارز واردات بدهد و در کارش تعلل هم نداشته باشد؛ چرا که این تعلل می‌تواند به‌راحتی کسب‌وکارهای زیادی را به‌دلیل تعهدات خود به بازار به تعطیلی بکشاند.

احسان زرین‌بخش در توضیح گفت:‌

با قرار گرفتن بخش عمده‌ای از کالاهای آی‌تی در رده‌ی کالاهای ۲۳، به‌جای ثبت سفارش و انتخاب گزینه‌ی تخصیص ارز از سیستم بانکی، باید گزینه‌ی درخواست ارز حاصل از صادرات را انتخاب کنید. در واقع از این به بعد باید به‌دنبال صادر‌کنندگانی باشیم که حاضر هستند ارز خود را برای واردات به ما بدهند. پیداکردن این اشخاص با توجه به کم‌بودن منابع و امکان جابه‌جایی پول هر صادر‌کننده در خارج از کشور روندی بسیار سخت و زمانبر و پرهزینه است.

براساس اعلام شفاهی کارشناسان بانک مرکزی حداقل ۳۰ روز طول می‌کشد تا بانک مرکزی مجوز تخصیص ارز حاصل از صادرات را تایید کند؛ این درحالی است که مجوز صادرشده هم تنها ۳۰ روز اعتبار دارد و یافتن صادرکننده و جلب رضایت وی برای تخصیص ارز صادراتی به واردکنندگان و واریز ارز به حساب بانکی بیش از ۳۰ روز به‌طول می‌انجامد.

زرین‌بخش می‌گوید استمرار این روند باعث ورشکستگی و تعطیلی بسیاری از کسب‌وکارها خواهد شد چون هر پروژه‌ای قراردادی دارد و شرکت‌ها باید براساس این زمان تعیین شده، تجهیزات را تحویل دهند، اما ممنوعیت موقت ثبت سفارش برخی کالاها از سمت وزارت صمت باعث دورشدن شرکت‌ها از انجام تعهدات‌شان شد و اکنون نیز تصمیمات بانک مرکزی دشواری‌های جدیدی ایجاد کرده است. همین امر موجب شد تا روز گذشته گروهی از واردکنندگان تجهیزات فناوری اطلاعات در اعتراض، مقابل بانک مرکزی تجمع کنند.

 گفتنی است تاکنون هیچ‌یک از تصمیمات مذکور بانک مرکزی به‌صورت کتبی به واردکنندگان حوزه فناوری اطلاعات اعلام نشده اما همین موضوع نیز می‌تواند به‌دلیل نبود مستندات لازم برای ارائه به کارفرما شرایط را بغرنج کند.

 
 منبع: 


:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

به نظر برخی از کارشناسان، بازاریابی تلفنی در جامعه امروز مرده است. و تاثیر و اثر بخشی لازم که در طی ده های پیش داشت را ندارد. با این حال همچنان شرکت هایی هستند که این طریق را شیوه دلخواه و کارآمد می دانند. به نظر من لازم است کمپانی هایی که هنوز از این روش استفاده می کنند و بازاریابی خود را از این طریق پیش می برند، تکنیک های ذیل را در جهت افزایش نشانه بخشی آن و بهبود فرایند پیگیری های خویش به شغل می گیرند.

۱ – لطفاً ربات نباشید! و صحبت های خویش را بر بنیاد نیاز مشتری قبل ببرید.

در اثناء بازاریابی تلفنی، لحن گفتگو شما هنگام تصادف با مشتری زیاد تعیین کننده است. کوشش کنید در این مواقع به صورت یکنواخت گفتگو نکنید. یکنواختی لحن صدا اعتماد طرف مقابل به شما را از بین خواهد برد و این احساس را منتقل می کند که تاین مشتری هم احد از هزاران مشتری در وسط مشتریان شماست. لحن صدای شما باید لذت بخش و دلنشین باشد، گویی طرف مقابل، نخستین مشتری شما در طول روز است. مشتریان علاقه بسیاری به متفاوت بودن دارند و در این چهره تریجح می دهند که حرف های شما را بشنوند.

۲ – موعد پسندیده تماس خویش را انتخاب کنید (بدانید که چه هنگام باید تماس بگیرید.)

برای بازاریابی تلفنی در گردآور های مدل B2B، مسئله مهم، برگزیدن موعد مناسب برای برقراری تماس می باشد. هر مشتری بر پای بست، کسب و کار متفاوت خود و در ضمن نقشی که در سازمان دارند، زمان پسندیده برای دنبال خاص خود را خواهد داشت. بر پای بست، نتایج رسیدگی ها و تحقیقات اتمام شده، سررسید هایی که بهترین نتایج شدنی را ارائه می دهند، عبارتند از:

– از ۱۰ لغایت ۱۱٫۳۰ صبح

– ۵ دقیقه پیش از آغاز ساعت پس که مدیران هنوز وارد جلسه نشده اند.

– بامداد زود قبل از اینکه سوداگری به معنای واقعی آغاز شود.

۳ – از قبل چهارچوب هایی برای تماستان داشته باشید.

حتی اگر شما در سوداگری خویش باتجربه نیز باشید، داشتن یک چهارچوب مشخص برای تماس تلفنی ضروری است. این مدل تماس شما را از سایر تماس های غیر از فروش متمایز می سازد. چهارچوب مربوط به یک تماس، شامل موارد پایین است:

– قبل از نخست تماس و یا قبل از شروع مکالمه، تا حتماً امکان مطمئن گردید که مشتری مقارن به پیشه دیگری مشغول نباشد و نیز اطمینان حاصل کنید که در زمان مناسبی تماس گرفته اید. البته این مساله نیازمند در نظر داشتن مولفه هایی از دسته شناخت کسب و کار مشتری و نقش فردمورد نظر می باشد. فلذا اطلاعات طرف خویش را در نرم انگیزه ها CRM تان به درستی ثبت نمایید.

– سوالی مرتبط با کسب و کار خود بپرسید. برای مثال سوال کنید که “شما در حال آماده چگونه از X کاربرد می کنید؟” اپرسش درباره مسائل غیر کاری و حاشیه ای حس چندان مثبتی به مشتری منتقل نمی کند

– پیشنهاد خود را بیان کنید. این رهنمود باید روشن و روشن باشد.

– این اطمینان را بدهید که نگرانی ها و دغدغه های آن ها را فهم می کنید و برای رفع آن ها گذرگاه حل دارید. برای این منظور باید دغدغه های مشتری خود را از نخست شناسایی کنید.

– اگر مشتری مقوله ی کسب و کارتان را پسندید، تماس تلفنی بعدی را همان موقع با وی هماهنگ کنید. و حتما کوشش کنید که چندین موعد متفاوت در روزهای مختلف هفته برای تماس و یا ملاقات بعدی در عقیده داشته باشید.

– بدانید که چه زمانی و چگونه باید تماس را به انجام برسانید و برای آن برنامه داشته باشید. نتیجه پایانی برای تماس خیلی می تواند مهم و تعیین کننده باشد.

۴ – اطلاعات بیشتری از سوداگری خویش ارائه دهید.

شنیدن عبارت “برای من اطلاعات اکثریت بفرستید” از طرف مشتری هر چند امیدوار کننده است، ولی اگر در ۲ دقیقه نخست آغاز تماس باشد، به این معنی است که مخاطب تمایلی به پیوسته مکالمه نداشته و شیوه­ای مودبانه برای پایان دادن به تماس تلفنی در پیش گرفته است. این مساله یعنی مشتری جواب قانع کننده ای را گرفتن نکرده است.

در این حالت نباید تنها به گفتن “بله” اکتفا کنید؛ بلکه باید پیوسته دادهآوش تکو پافشاری کنید اطلاعات ارسالی شما کاملا متناسب با نیاز بیننده است. در پیوستگی کوشش کنید اطلاعات مفید و مورد احتیاج آن ها را در اختیارشان قرار دهید و سپس مکالمه را به سرانجام برسانید. این امر می تواند جهت پیشبرد و ادامه فرایند فروش و بازاریابی بکار رود.

۵ – اهداف واقع بینانه و قابل دسترس داشته باشید.

قبل از اقدام برای هرگونه بازاریابی تلفنی، باید به این سوژه واقف باشید که فروش فوری به این طریق ، پدیده ای نادر است. کسان موردنظر شما کاملاً غریبه هستند و هیچ ایده ای در این باره که شما چه کسی هستید و اینکه می خواهید چه محصول یا خدمتی بفروشید، ندارند. مثلاً به جای تعیین این قصد که در مدت زمان X، Y مقدار از محصول یا خدمت خود را بفروشید، منظور واقع بینانه تری گزینش نمایید؛ به گونه ای که دستیابی به آن تا بی گمان بسیار زیادی امکان پذیر باشد. برگزیدن اهداف دست نایافتنی، مشتری را از ادامه همکاری مایوس کرده و به نتیجه مد نظر مدنظرتان نخواهید رسید.

در پایان باید بیان کرد بازاریابی تلفنی مهارتی است که در طول موعد تکمیل می گردد و موارد ذکر شده باید در طولانی مدت و بصورت مداوم تمرین شوند لغایت خروجی های مناسبی برای شما به همراه داشته باشند. از این جهت تمرکز بر تمرین همیشگی و ممارست بر آموزش و یادگیری تکنیک های این روش بازاریابی می تواند همچنان در حفظ این شیوه تاثیرگذار باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

عکس شیائومی می بند ۵ – Xiaomi Mi Band 5 در حالی در فضای مجازی فاش شده که بسیاری از کاربران مشتاقانه در انتظار دیدن طراحی و امکانات نسل جدید دستبند سلامتی شیائومی هستند.

 

کمپانی Huami رسما تایید کرد که دستبند شیائومی می بند ۵ در حال تولید است و تا چند ماه دیگر در سال ۲۰۲۰ شاهد عرضه آن به بازار خواهیم بود. این موضوع از آنجایی اهمیت دارد که Huami شریک اصلی شیائومی در تولید دستبندهای سری می بند محسوب می‌شود و حالا با فاصله کوتاهی از آن گزارش، چندین تصویر با جزئیات بالا از می بند ۵ در اینترنت منتشر شده است.

اگر این تصاویر واقعی باشند مشاهده می‌کنید که طراحی نسل جدید کاملا دگرگون شده و به جای یک نمایشگر مستطیلی با حاشیه‌های زیاد، حالا شاهد یک نمایشگر بیضی‌شکل هستیم که تقریبا تمام سطح این گجت را می‌پوشاند و تنها دارای یک حفره در قسمت پایینی است. احتمال زیادی وجود دارد که در این حفره شاهد یک دوربین سلفی باشیم، هرچند که با توجه به اندازه بسیار بزرگ آن نسبت به ابعاد خود نمایشگر، احتمال غیر واقعی بودن این تصاویر نیز وجود دارد.

در این گزارش یک بند طوسی در عکس شیائومی می بند ۵ دیده می‌شود. اما احتمالا این تنها رنگی نیست که کاربران قادر به خریداری آن خواهند بود.

مشخصات احتمالی دستبند سلامتی شیائومی می بند ۵

طبق گزارش‌هایی که اخیرا منتشر شده است، نسل جدید دستبند سلامتی شیائومی خارج از کشور چین از ان اف سی پشتیبانی خواهد کرد. این موضوع می Band 5 را به اولین دستبند سری می شیائومی تبدیل می‌کند که در خارج از کشور از این ارتباط مدرن پشتیبانی می‌کند. بر مبنای گزارش‌های منتشر شده از سوی TizenHelp، می بند ۵ شیائومی دارای یک نمایشگر ۱.۲ اینچی خواهد بود که پیشرفت قابل توجهی نسبت به نمایشگر امولد نسل قبل که تنها ۰.۹۵ اینچ فضا را در اختیار کاربر قرار می‌داد، محسوب می‌شود.

البته علاوه بر افزایش مساحت، این پنل جدید با روشنایی بالاتر و با کنتراست بیشتر به کاربر اجازه می‌دهد که زیر نور مستقیم خورشید هم بتواند محتوای نمایشگر را راحت‌تر مشاهده کند. جزئیات بالاتر و آیکون‌های بزرگ‌تر نیز از دیگر نتایج به‌کارگیری نمایشگر بزرگتر نسل پنجم می بند به شمار می‌روند.

در حال حاضر دستبندهای سری می شیائومی تنها داخل کشور چین از NFC پشتیبانی می‌کنند، اما با فعال شدن این قابلیت در شیائومی می بند ۵ کاربران می‌توانند از سرویس‌هایی نظیر گوگل پی و دیگر روش‌های پرداختی استفاده کنند. نسخه جهانی شیائومی می بند پنج از پرداخت بدون تماس پشتیبانی می‌کند و می‌توان از آن برای مواردی نظیر پرداخت بلیط اتوبوس و مترو بهره‌برداری کرد.

 



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

مدیران بازاریابی و مسئولین وب سایت شرکت‌ها در گوگل به دنبال روش های جدید سئو و بهینه سازی سایت هستند و مشاهده می‌کنند که به تازگی سایت های تبلیغاتی و آموزش سئو یکی از بهترین روش های تبلیغات اینترنتی و سئو را رپورتاژ آگهی معرفی می‌کنند.

رپورتاژ آگهی چیست ؟

به طور کلی رپورتاژ آگهی یک خبر تبلیغاتی است که در سایتهای خبری منتشر می‌شود و در متن خبر چند کلمه کلیدی به وب سایت تبلیغ دهنده لینک فالو می‌شود . تیتر رپورتاژ آگهی یا همان رپورتاژ خبری مانند سایر خبرها در صفحه اول سایتهای خبری برای کاربران قابل مشاهده است و مهم این که این خبر تبلیغاتی از سایت‌های منتشر کننده حذف نمی‌شود و بنابراین یک اثرگذاری ماندگار دارد . همچنین به دلیل این که کاربران به این به صورت با خدمات و محصولات تبلیغ دهنده آشنا می‌شود اثرگذاری بیشتری نیز خواهد داشت. همچنین در صورت انتشار رپورتاژ آگهی در خبرگزاری‌ها معتبر می‌تواند اعتبار بسیار بالایی را برای تبلیغ دهنده ایجاد کند.

در این روش تبلیغات شما به صورت خبر در سایت‌های معتبر منتشر می‌شود ، بنابراین کاربران اعتماد بیشتری به برند شما خواهند داشت . علاوه بر تاثیر بسیار زیاد این روش تبلیغات در افزایش مشتریان ، رپرتاژ آگهی از نظر سئو سایت در گوگل و افزایش بازدید وبسایت نیز بسیار مورد توجه است که دلیل آن هم این است که در بخش‌هایی از متن خبری کیا چند کلمه کلیدی به سایت تبلیغ دهنده لینک می‌شود ( به صورت لینک فالو ) .

رپورتاژ آگهی برای تبلیغات اینترنتی و برندسازی :

همان طور که می‌دانید روش‌های مختلفی برای تبلیغات اینترنتی وجود دارد اما مزایای رپورتاژ آگهی نسبت به سایر روش های تبلیغات اینترنتی چیست ؟

رپرتاژ آگهی در واقع به این دلیل تاثیرگذاری بالایی دارد که نوعی تبلیغات غیر مستقیم است و مخاطبان در زمان مشاهده آن بیشتر اعتماد می‌کنند و کل مطلب را مشتاقانه مطالعه می‌کنند.

  • اثرگذاری بسیار بالا بروی مخاطبان به دلیل این که رپورتاژ به صورت یک خبر منتشر می‌شود و باعث اعتماد بیشتر مخاطبان خواهد شد.
  • انتشار رپورتاژ آگهی در خبرگزاری‌های معتبر و سایت‌های خبری تخصصی پربازدید.
  • عدم حذف رپرتاژ از سایت‌ها که باعث ماندگاری تاثیرگذاری می‌شود.
  • نمایش خبر منتشر شده در جستجوهای گوگل که بسیار موثر است.
  • معرفی شخص یا برند ، معرفی کامل محصولات ، خدمات و ویژگی‌های وبسایت تبلیغ دهنده.
  • هایپر لینک چند کلمه به وب سایت تبلیغ دهنده برای هدایت مخاطبان به سایت شما.
  • معرفی مدیران برندها به صورت مصاحبه یا معرفی خدمات آنها در قالب گزارش آگهی.

همچنین از نظر هزینه نیز قیمت رپورتاژ آگهی نسبت به سایر روش های تبلیغات اینترنتی بسیار مناسب‌تر است و حتی بازدهی بالاتری دارد.

رپورتاژ آگهی برای سئو و بهینه سازی سایت :

از زمانی که رتبه اول گوگل برای کسب و کارهای بزرگ و کوچک بهترین راه جذب مشتری و درآمد شد، رقابت بالا گرفت و همه به دنبال بهترین روش برای بهینه سازی سایت و سئو هستند . اما با توجه به الگوریتم های جدید گوگل باید همواره دانش و تجربه خود را تقویت کنیم و از روش های جدید سئو برای دستیابی به رتبه اول جستجوی گوگل استفاده کنیم. مزایای رپورتاژ که باعث تاثیرگذاری بالا بر روی رتبه گوگل می‌شود :

  • هایپر لینک چند کلمه کلیدی به صورت فالو .
  • اتوریتی و رتبه بسیار بالای خبرگزاری‌ها که باعث تاثیرگزاری بالای رپرتاژ بر رتبه سایت شما در گوگل خواهد شد.
  • عدم حذف رپرتاژ از سایت‌ها که باعث ماندگاری تاثیرگذاری آن بر سئو سایت می‌شود.

مهم‌ترین نکات در رپورتاژ آگهی :

اول : نحوه تهیه خبر تبلیغاتی است که لازم است توسط یک تیم متخصص دارای خبرنگار حرفه‌ای، مشاور بازاریابی و برندینگ و متخصص سئو  تهیه شود.

دوم : رپورتاژ در خبرگزاری‌ها و وب‌سایت‌های خبری معتبر منتشر شود.

سوم : محتوای خبر با توجه به نوع مخاطبان وبسایت منتشر کننده تهیه شود تا تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد .

سایر نکات موثر در نتیجه :

 منبع:

https://gadgetnews.net/433557/%d8%b1%d9%be%d9%88%d8%b1%d8%aa%d8%a7%da%98-%d8%a2%da%af%d9%87%db%8c-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%b3%d8%a6%d9%88-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa/



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

با پروا به اینکه در دانش بازاریابی شناخت و پیوستگی با مشتریان بالقوه بسیار مهم و حیاتی می باشد. عملا خرید یک پیج یا خرید فالوور هیچ فایده ای ندارد و پیج شما را تبدیل به یک پیج بدون هیج بازخورد مثبتی می کند. از طرفی خرید فالوورمدیریت پیج اینستاگراممایه می شود که مخاطب با کیفیت پایین وارد پیج شما شود و با پروا به الگوریتم های جدید اینستاگرام مایه می شود پست های شما حتی به مخاطب های راستین و هدفمند شما هم پرتو داده نشود. از طرفی مدیریت حرفه ای پیج اینستاگرام می تواند بازخورد زیاد مثبتی داشته باشد. به طوری که با منازعه مناسب بیننده با محتوای پیج باعث میشود میزان لایک محتوا و نمایش ویدیوهای شما به صورت تصاعدی افزایش پیدا کند. این رویداد زمانی می افتد که محتوای شما وارد بخش اکسپلور یا تاپ هشتگ های اینستاگرام شود.

تولید محتوا برای پیج اینستاگرام
شاید مهمترین سرنوشت مدیریت پیج اینستاگرام فرآوری درونمایه ارزشمند برای آن باشد . از آنجایی که اصولا افرادی که از اینستاگرام کاربرد می کنند به تعقیب سرگرمی در گذران وقت در آن هستند محتوای برپایی شده در عین اینکه می بایست در راستای کسب و کار شما باشد از طرفی باید جذابیت لازم را نیز داشته باشد به صورتی که کاربر دانستن لذت از این محتوا داشته باشد. ایران مایند با داشتن تیمی حرفه ای در فرآوری گونه ها محتوا به چهره ویدیو ، عکس و … توانایی تولید انواع تیزرهای تبلیغاتی و نماهنگ های جذاب برای پیچ اینستاگرام شما دارد.



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

بی ام و ایکس2 M35i یکی از معدود خودروهایی است که مرز باریک میان  کراس اوورهای سابکامپک و  هاچبک‌های داغ را به خوبی مشخص کرده است. با وجود آنکه بی ام و ایکس2 M35i در زمره کراس اوورها طبقه‌بندی می‌شود، اما شبیه به یک هاچبک داغ عمل می‌کند؛ چابک در مسیر مستقیم، با صلابت و کاملا تهاجمی در صورت قرار دادن آن در تنظیمات صحیح. می‌توانیم از برخی جهات بی ام و ایکس2 M35i را به عنوان حریف فولکس واگن گلفR در نظر بگیریم.

 

 

 

وب سایت motor1 طی مطلبی به نقد و بررسی جوانب مختلف بی ام و ایکس2 M35i پرداخته و آن را از جنبه های گوناگون امتیازبندی کرده است. لطفا در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا اطلاعات جامعی در این‌باره به استحضار شما مخاطبان گرامی برسانیم.

طراحی بی ام و ایکس2 M35i: امتیاز 5 از 10

گرچه نمی‌توانیم طراحی ب ام و ایکس2 M35i را بسیار زیبا بدانیم اما باید اذعان کنیم که بی ام و ایکس2 M35i از شمایل متمایزتری نسبت به سایر کراس اوورهای سابکامپکت برخوردار است.

 

بی ام و ایکس2
 

 

نسخه M35i در قیاس با مدل پایه 28i از چهره ساده اما جذابتری سود می‌برد. جلوپنجره و آینه‌های جانبی آن با رنگ برنزی پوشش داده شده‌اند و چرخ‌های 20 اینچی M-Sport جلوه زیبایی از خود به نمایش گذاشته‌اند. با این حال کابین بی ام و ایکس دو از جذابیت کمتری برخوردار است. حتی با وجود پوشش چرمی قرمز رنگ مگنا، فضای داخلی ایکس2 M35i چندان درخشان جلوه نمی‌کند. نمایشگر 8.8 اینچی قدیمی به همراه پنل پشت آمپر آنالوگ و پلاستیک‌های پیانو بلک در اینجا حضور دارند. شیفتر های پلاستیکی نیز ارزان قیمت به نظر می‌رسند.

راحتی بی ام و ایکس2 M35i: امتیاز 4 از 10

کیفیت چرم مگنا قرمز رنگ در بی ام و ایکس2 M35i بسیار بهتر از چرم مصنوعی در دیگر مدل های ایکس2 است. صندلی‌ها عقب و داشبورد نیز با چرم مگنا پوشش داده شده‌اند. صندلی‌ها فرم مناسبی داشته و بدن سرنشین را به خوبی در برمی‌گیرند.

 

 

 

ناحیه نشیمن‌گاه آن نیز نسبت به قبل از قابلیت دربرگیرندگی بیشتری بهره می‌برد. با این حال طی مسافرت‌های طولانی این صندلی‌ها نمی توانند سفتی سیستم تعلیق را برای سرنشینان خوشایندتر کنند. با آنکه ردیف جلو فضای بسیار مناسبی در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد اما صندلی‌های ردیف عقب به دلیل شمایل کوپه مانند بدنه خودرو، محدودیت‌هایی را برای افراد بلندقد ایجاد کرده‌اند.

 

بی ام و ایکس2
 

 

تکنولوژی بی ام و ایکس2 M35i : امتیاز 5 از 10

یکی از بزرگترین نقاط ضعف بی ام و ایکس2 M35i اصرار آن بر استفاده از سامانه‌های iDrive6 است در حالی که بسیاری از محصولات دیگر بی ام و به سراغ iDrive7 رفته‌اند. با این حال این سامانه هنوز هم دقیق عمل کرده و کار با آن ساده است. یک نمایشگر 8.8 اینچی نیز رابط کاربر با این سیستم خواهد بود. اپل کارپلی وایرلس، آینه‌های جانبی برقی تاشونده، درب عقب برقی، صندلی‌های جلو برقی و یک مونروف پانورامیک نیز در ب ام و ایکس2 M35i حضور دارد.

 

 منبع:

https://digiato.com/article/2020/04/27/%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%da%a9%d9%88%d8%aa%d8%a7%d9%87-%d8%a8%db%8c-%d8%a7%d9%85-%d9%88-%d8%a7%db%8c%da%a9%d8%b32-m35i%d8%9b-%da%a9%d8%b1%d8%a7%d8%b3-%d8%a7%d9%88%d9%88%d8%b1%db%8c-%d8%a8%d8%a7/



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

زاکربرگ با اشاره به برقراری روزانه صدها میلیون تماس در «واتساپ» و «مسنجر»، دلیل سرمایه‌گذاری هنگفت فیسبوک در اپ‌های تماس تصویری را باور به رشد این حوزه در آینده عنوان می‌کند.

افزایش محبوبیت اپ‌هایی مثل «زوم» در دورانی که بسیاری ناچار به دورکاری شده‌اند، دور از انتظار نبود اما این اپ‌ها برای دنیایی که در آن کار، تحصیل و تقریبا تمام جنبه‌های زندگی مجازی شده، طراحی نشده‌اند. واضح است که در این شرایط به ابزارهایی جدید نیاز داریم و فیسبوک اخیرا در این راستا گام‌هایی برداشته است.

این شرکت مجموعه ای از محصولات را با تمرکز بر آنچه «حضور مجازی» می‌خواند، معرفی کرده و برخی از قابلیت‌های قبلی خود را نیز ارتقا داده است. برای مثال امکان افزودن ۸ نفر به تماس‌های ویدیویی واتساپ فراهم شده و لایو اینستاگرام را هم از این پس می‌توان در وب هم مشاهده کرد.

روزانه ۷۰۰ میلیون تماس در واتساپ و مسنجر انجام می‌شود

در این بین مهمترین محصول «Messenger Room» است که فیسبوک را در رقابت مستقیم با زوم و «Houseparty» قرار می‌دهد.

این سرویس که قرار است با اینستاگرام و واتساپ یکپارچه شود امکان گفتگوی ۵۰ نفر را با هم میسر می‌سازد. در این اپ می‌توانید پس زمینه را تغییر داده یا با استفاده از جلوه‌های واقعیت افزوده فضا را روشن‌تر کرده و ظاهر خود را بهبود ببخشید.

 

 

 

سایت «ورج» به واسطه معرفی این قابلیت‌ها گفتگویی را با «مارک زاکربرگ» ترتیب داده که در آن مدیرعامل فیسبوک دیدگاه‌های جالبی را درباره آینده ارتباطات ویدیویی و نقش واقعیت مجازی در آن مطرح می‌کند.

زمانی که از زاکربرگ درباره دلیل توسعه Messenger Room سوال می‌شود وی هدف از آنرا برقراری ارتباطات ویدیویی بین افراد بدون نیاز به برنامه‌ریزی قبلی عنوان می‌کند. این اپ به فرد اجازه می‌دهد هر زمان که دوست داشت تعداد نامشخصی از افراد را به تماس ویدیویی دعوت کرده یا به دنبال کنندگانش اجازه دهد در صورت تمایل وارد تماس ویدیویی شوند.

زاکربرگ با تایید گفته‌های خبرنگار ورج در مورد تلاش وی برای توسعه محصولات ویدیویی می‌گوید:

«من این اواخر به شدت روی محصولاتی تمرکز کرده‌ام که به مردم در برقراری ارتباط با یکدیگر کمک می‌کنند. در واقع تمرکز من روی «حضور مجازی» است که باعث می‌شود افراد حتی علیرغم فاصله فیزیکی فراوان، با یکدیگر احساس نزدیکی کنند. دو حوزه مهم دیگر برای ما کمک به کسب و کارهای کوچک و حفظ سلامتی مردم است.»

تماس با زوم در اوایل بحران کرونا به شدت مورد استقبال قرار گرفته بود اما اخیرا شاهد انتشار گزارش‌های هستیم که از کسل شدن یا خستگی در صورت تماس ویدیویی ممتد حکایت دارند. زاکربرگ بر این باور است که دلیل این مشکل نه فناوری بلکه نحوه استفاده از آن است:

«بخشی از این مساله به دلایل فنی برمی‌گردد و بخشی از آن اجتماعی است. اگر صدا یا تصویر با تاخیر مخابره شود حس زنده بودن تماس از شما سلب خواهد شد. دلیل خستگی افراد این نیست که تمام طول روز مشغول ویدیو کنفرانس بوده‌اند بلکه برگزاری جلسات متعدد و پشت سر هم بدین طریق است. بنابراین مشکل نه از فناوری بلکه از نحوه برگزاری است.»

مدیرعامل فیسبوک با اشاره به تجربه برگزاری جلسات واقعیت مجازی در اوایل بحران تاکید می‌کند که استفاده از هدست VR به خاطر القای حس قرار داشتن در یک فضای مشترک نسبت به ویدیو کنفرانس کارایی بالاتری دارد:

«احساس واقعی بودن جلسه در واقعیت مجازی بالاتر است. از نظر من حضور مجازی آخر خط نیست و در آینده به قابلیت‌های بهتری دست پیدا خواهیم کرد.»

 منبع:

https://digiato.com/article/2020/04/27/%d8%b2%d8%a7%da%a9%d8%b1%d8%a8%d8%b1%da%af-%d8%a7%d8%b2-%d8%a2%db%8c%d9%86%d8%af%d9%87-%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3-%d9%88%db%8c%d8%af%db%8c%d9%88%db%8c%db%8c-%d9%88-%d9%86%d9%82%d8%b4-%da%a9%d8%b1%d9%88/



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 ارديبهشت 1399 | نظرات ()