نوشته شده توسط : ساحل

این ایام داشتن یک سوداگری بدون وبسایت کم و بیش بی معناست. هر کسب و کاری یا حتی هر فردی به دنبال داشتن یک وبسایت با نما زیبا و البته کارایی بالاست. برای اینکه یک وبسایت داشته باشید می‌توانید همه چیز را به یک طراح و برنامه نویس بسپارید. اما بی گمان این پیشه خرج زیادی هم برایتان به همراه دارد. چنانچه هدف دارید همه چیز شخصی‌سازی شده باشد و هویت بازرگانی مشخصی داشته باشید پس بهتر است شغل را به کارشناس بسپارید. اما اگر به دنبال این هستید که خودتان دست به پیشه شوید بعد باید به سراغ یک سایت‌ساز بروید. یگانه از سیستم‌های مدیریت محتوای محبوب، سیستم وردپرس است. ساخت سایت با وردپرس بیچارگی به آن‌چنان فرهنگ کدنویسی ندارد و خودتان هم می‌توانید اقدام به طراحی سایت وردپرس کنید. البته اگر نزاکت کدنویسی هم به این CMS اضافه شود سایر هیچ چیز کم نخواهد داشت. جالب‌تر از همه اینکه وردپرس یک پلتفرم کاملا مجانی و متن باز است. به این معنی که برای به کارگیری آن هیچ هزینه‌ای نباید پرداخت کنید.

 

طراحی سایت وردپرس
در وبسایت رسمی وردپرس، تعداد زیادی افزونه و قالب رایگان در گزین کردن کاربران قرار گرفته‌اند. برای طراحی سایت با وردپرس میتوانید با  شرکت آوش تک همکاری داشته باشیداگر منظور دارید که از افزونه‌ها یا قالب‌های پولی بهره‌گیری کنید، بس است هزینه مورد نظر را پرداخت کنید. مانند هر چیز دیگری برپایی وبسایت وردپرسی هم ملزوماتی دارد. در این مطلب از همیار وردپرس قصد داریم ببینیم که چطور می‌توان با استفاده از این CMS قدرتمند، طراحی سایت وردپرس انجام داد. همراه ما باشید.

ساخت سایت با وردپرس
برای ساخت سایت با وردپرس باید چند مورد اولیه را از قبل تهیه کنید:

هاست: همانگونه که می‌دانید هاست فضایی است که محتوای وبسایتتان را میزبانی می‌کند. تنها بس است واژه خرید هاست را در گوگل جستجو کنید الی لیستی از سرویس دهندگان برایتان نمایش داده شود. ما پیشه را برایتان آسان کردیم و درباره هاست وردپرس توضیحات کافی را در اختیارتان قرار دادیم.
زمانی که در حال خرید هاست هستید رسیدگی کنید که سرویسی که گزینش کرده‌اید از نسخه 7.3 یا بالاتر PHP و MySQL نسخه 5.6 یا بالاتر و همچنین HTTPS حمایت می‌کند.
دامنه: حوزه یا دامین نام و نشانی وبسایتتان است. این اسم عموما نام شخص و یا پیوسته با کسب و کار باره عقیده است.
بعد از خریداری این دو باره باید به سراغ نصب و راه اندازی وردپرس بروید.

دانلود وردپرس
ما برای طراحی سایت وردپرس بی گمان باید وردپرس را دانلود و نصب کنیم. برای دانلود فایل نصب وردپرس به وبسایت رسمی وردپرس بروید. در اینجا می‌توانید پسینیان نسخه از این CMS را به چهره رایگان دانلود کنید. پس از دانلود این فایل آن را از حالت فشرده سازی بیرون کنید. حال باید این فایل را نصب و راه‌اندازی کنیم لغایت بتوانیم آن را تکمیل کرده و تبدیل به یک سایت کنیم. ولی برای این سوژه روش‌های مختلفی هستی دارد که باید آن‌ها را در عقیده داشته باشیم.



:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

تولید محتوا و تدوین استراتژی تولید درونمایه چه برای یک کسب وکار کوچک اینترنتی باشد و چه برای یک غول کبیر تجاری هر دو دربایستن به مهارت و فرهنگ فوقانی دارد.
اگر می خواهید به تنهایی و بدون به کارگیری یک کارشناس فرآوری محتوا، تارنما خویش را بروزرسانی کنید یا غذا خوب در کمر بستن کاربرانتان پیمان دهید، فقط مسیر یادگیری آن طریق فرآوری محتوا است. در مطلب قبلی درباره‌ی اهمیت تولید درونمایه و محتوای خوب صحبت کردیم. در این مطلب به دو خاصیت مهم در تولید درونمایه اشاره خواهیم کرد:

ویژگی‌های لازم در فرآوری محتوای خوب و مفید

چرا باید برای شبکه های اجتماعی خود محتوا با کیفیت تولید کنیم؟


این ویژگی‌ها به دو تقسیم تقسیم می‌شوند:

الف. ویژگی‌های درون‌متنی و محتوایی
۱. هدفمند‌بودن: یعنی منظور از فرآوری محتوا کاملاً مشخص باشد و بدانیم با نگارش این محتوا پیمان است چه دستاوردی کسب کنیم.

برای مثال اگر درباره‌ی یک هتل فرآوری درونمایه می‌کنیم، باید کوشش کنیم تمام نکات و مسائلی که در گزینش یک هتل خوب در نظر گرفته می‌شود، به بیننده یادآوری کنیم. به طوری که در انتهای متن خواننده اطلاعات جامعی درباره‌ی هتل‌ها خصوصاً اقامتگاه مدنظر داشته باشد.

۲. نداشتن حاشیه‌پراکنی: ما تنها قرار است روی کاری که خودمان می‌خواهیم سپریدن دهیم، تمرکز کنیم. به‌‌علاوه پیمان است همه‌ی جنبه‌های مهم یک جستار بررسی شود. همان مثال هتل را در نظر بگیرید. وقتی شما درباره‌ی هتل خاصی فرآوری درونمایه می‌کنید، قرار نیست فقط ویژگی‌هایی که همه‌ی ملت به‌طور عام می‌پسندند، بازگو کنید.

ممکن است برخی ویژگی‌های یک هتل با هستی خوب‌بودن، برای برخی مورد پسند نباشد. پس کران به آن‌ها هم اشاره کنید. با گفتن همه‌ی ویژگی‌ها و داشتن صداقت، اعتماد بیننده را به خویش جلب می‌کنید. درواقع هدف ما نشان‌دادن ویژگی‌های مثبت و شاخص یک هتل و تولید محتوای هتل خوب است، ولی نه به‌وسیله‌ی بزرگنمایی هتل خود یا تخریب هتل‌های دیگر.

پس نکته‌ی دوم این است که در تولید محتوای هتل خویش نباید به هتل‌های دیگر یا ویژگی‌های مثبت و منفی آن‌ها اشاره‌ای بشود. اگر شما در نوشتن محتوا مهارت کافی داشته باشید، به‌علاوه به سوژه چیره باشید، نیازی نیست که با ذکر نکات منفی جاهای سایر محتوای هتل خویش را برجسته کنید.

تولید محتوا - تعریف درونمایه - نمونه فرآوری محتوا - کارشناس تولید محتوا

۳. احترام به وقت مخاطب: مهم‌ترین مسئله در فرآوری محتوای خوب بزرگداشت به وقت مخاطب است. اگر مخاطب، فقط یک‌بار حس کند محتوای شما تنها نوعی واژه‌پراکنی است که درنهایت او را به چیزی که می‌خواهد نمی‌رساند، برای بار دوم به‌سختی به شما اعتماد خواهد کرد. بعد حتماً این نکته را در نظر داشته باشید که برخی مواقع یک اشتباه و کوتاه می‌تواند ماه‌ها دردسر شما را بر باد دهد.

۴. کاربردی‌بودن و نحوه‌ی چیدمان: در نگارش محتوا آغاز باید به مسائلی اشاره شود که مهم‌تر و تأثیرگذارترند. مثلاً اگر درباره‌ی ویژگی‌های خاص یک هتل می‌نویسید، اینکه این هتل در کجا واقع شده است، دسترسی آن به سایر مناطق شهر چگونه است، سرویس درونی آن و… مسائل مهم‌تر هستند.

بعد از آن می‌توانید مثلاً به پوشش خاص کارمندان آن، نحوه‌ی سرو ویژه‌ی غذای آن و… اشاره کنید. مخاطبی که زمان کمتری دارد باید با خواندن ابتدای محتوای شما به نکات اصلی دست یابد الی بتواند سریع‌تر تصمیم بگیرد. پس متعلق به چنانچه وقت بیشتری داشت، به مطالعه‌ی ادامه‌ی مطلب می‌پردازد. پس چیدمان محتوای شما هم اهمیت دارد.

در مطلب بعدی جوهر درباره‌ی ویژگی‌های برون‌متنی و ظاهری متن و نیز اهمیت پروا و رعایت آن‌ها گفتگو می‌کنیم. از شما ممنونیم که ما را همراهی می‌کنید.



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 

ترفند هاي كاربردي در powerpoint

 

مطمئنأ تمامی شما نرم افزار مایکروسافت پاورپوینت را میشناسید. به وسیله پاورپوینت میتوانید اسلایدهایی از ناگفتنی های خود فراهم آورید ، آن را تزئین کنید و در نهایت بر روی صفحه نمایش یا به كمك یك ویدیو پروژكتور بر روی پرده به نمایش درآورید. محیط این نرم افزار بر عكس محیط MS Word جای گزافه گویی نیست ، بلكه شما در آن رئوس مطالب را می گویید و شكلها و نمودارهای خود را در آن نمایش می دهید و در نهایت آنچه در ذهنتان می گذرد و در قالب بیان نمی گنجد را به تصویر میکشید. اسلایدهای حاصل در اصل پوستری از سخنان شما هستند. نکات کلیدی خاصی در پاورپوینت نهفته است که با دانستن آنها میتوانید به این بوم متحرک ، طراوت بیشتری ببخشید. در این ترفند قصد داریم به معرفی این نکات اساسی و کلیدی بپردازیم.


چیدمان داخلی یک اسلاید
سعی کنید اکثر تغییر و تحولات مورد نظر خود را از طریق روشهای کلی و استانداردی که Powerpoint ارائه می نماید انجام دهید. هر چیز در پاور پوینت در قاب مخصوص خود جای می گیرد. همین طوری نمی توان در یک اسلاید شروع به تایپ نمود. باید یک جعبه متنی داشته باشیم و در آن متن یا تیتر مورد نظر خود را بنویسیم. برای ارائه و نمایش مجموعه اسلایدهایتان بدون هول شدن F5 را بفشارید و برای رفتن از یک اسلاید به اسلاید بعدی کافی است یکبار ماوس را کلیک کنید و یا دکمه فلش سمت راست یا بالا را بفشارید. F5 نمایش را از اولین اسلاید شروع می کند.

 

ساختن اسلاید و پنهان کردن آن
گزینه Duplicate silde منوی Insert از اسلاید جاری یک کپی دیگر درست می کند. ترفند کلیک راست روی آیکن اسلاید برای حذف یا پنهان کردن اسلایدها نیز بسیار کارآمد است. امتحانش کنید Hidden یا پنهان بودن یک اسلاید برای اسلایدهای توضیحی که به کمک Hyperlink به سراغشان می رویم. ولی نمی خواهیم در روال عادی نمایش دیده شوند و فقط در صورتی که رویشان کلیک کنیم نشان داده شوند کلی به کار می آید.

 

یا اسلایدها افقی عمودی
می توانید بگویید اسلایدها Lanscape و Portrait باشند. برای این کار سراغ Page Setup از منوی File بروید. نمی توان در آن واحد در یک نمایش هم اسلاید عمودی داشت و هم اسلاید افقی.
برای چنین هدفی بایستی دو نمایش جداگانه بسازید و در اولی یک لینک به دومی ایجاد کنید. نمایش اول دارای تنظیم صفحات افقی و نمایش دوم دارای تنظیم صفحات عمودی می باشد. در خاتمه نمایش دوم درباره آن را لینک به نمایش اول می کنید.
در حین اجرای یک پرزنتیشن برای متوقف ساختن یا ادامه دادن نمایش در پرزنتیشن کلید S و یا علامت بعلاوه را بفشارید برای ختمه نمایش اسلایدها Esc و یا Ctrl + Break را بفشارید.
برای رفتن به یک اسلاید با شماره خاص شماره اسلاید را وارد نموده Enter را فشارید. برای رفتن به اسلاید مخفی بعدی از کلید H استفاده کنید.
برای رفتن به اولین اسلاید 1+Enter را بفشارید و یا آنکه هر دو دکمه ماوس را همزمان دو ثانیه نگهدارید.

 

توقف نمایش اسلایدها
برای آنکه در حین نمایش متوقف شوید و یک صفحه با زمینه مشکی رنگ نشان داده شود کلیه B را بفشارید. برای نمایش یک صفحه یا زمینه سفید کلید W را بفشارید.

 

استفاده از اشاره گر ماوس به عنوان پرینتر
برای نمایش یا مخفی کردن اشاره گر ماوس و همینطور نوار ابزار Slideshow در حین نمایش کلید A و یا علامت مساوی را بفشارید. (بعضی وقتها علامت سفید اشاره گر ماوس روی زمینه نمایش ما خیلی توی چشم می آید) برای تبدیل اشاره گر ماوس به یک نقطه رنگی مثل یک پوینتر Ctrl + P کمک بگیرید.
برای مخفی کردن سریع نوار ابزار Slideshow کلید Ctrl + H و برای خاموش کردن آن ظرف 15 ثانیه Ctrl + U را بفشارید. برای نمایش دوباره اشاره گر ماوس Ctrl + A در خدمت شماست.
برای اجرای انیمیشن بعدی یا رفتن به اسلاید بعدی از N استفاده کنید. برای قبلی هم از P استفاده نمایید.

 

ساختن یک اسلاید خلاصه مطالب

اگر به طور خلاصه در یک اسلاید بخواهید بگویید که در اسلایدهای بعدی چه خواهید گفت یک اسلاید خلاصه مطالب بسیار کارآمد خواهد بود. برای این کار به نمایش Slide Sorter از منوی View بروید و در آنجا اسلایدهای مورد نظر برای خلاصه سازی را با پایین نگهداشتن کلید Shift انتخاب کنید. سپس از نوار ابزار Slide Sorter گزینه Summary Slide را انتخاب کنید. این اسلاید خلاصه به صورت پیش فرض به عنوان دومین اسلاید نمایش قرار می گیرد و حاوی تیتر اسلایدهای منتخب خواهد بود. خلاصه مطالب به طور پیش فرض دارای رئوس مطالب تیترهای اسلایدهای موجود می باشد

منبع:
https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/eteleat-applicable-powerpoint.html



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 

چگونه یک هدفون با نویزگیر مناسب انتخاب کنیم؟

 

هر چه هدفون با کیفیت تر باشد، لذت گوش کردن موسیقی هم بیشتر می‌شود، این حرفی است که تمام علاقه‌مندان به موسیقی به آن اعتقاد دارند و داشتن یک هدفون خوب به اندازه یک ام پی تری پلیر خوب برایشان اهمیت دارد.

مدل های متنوعی از انواع هدفون ها در بازار وجود دارد و هر روزه به تعداد آن‌ها نیز افزوده می‌شود و این مسأله انتخاب مدل مناسب را بسیار سخت می‌کند. علاوه بر مدل هایی که بیشتر در ظاهر با هم متفاوت هستند، هدفون ها باتکنولوژی های متفاوت نیز ساخته می‌شوند.

در هدفون های مجهز به این فن آوری از ورود صداهای مزاحم موجود در محیط به گوش جلوگیری می‌شود و به دو دسته کلی اکتیو (ACTIVE) و پسیو (PASSIVE)، تقسیم می شوند.

 

هدفون های نویز گیر اکتیو یا فعال:
تکنولوژی Active noise Canceling پیشرفته‌ترین تکنولوژی مهار نویز محیط است. در هدفون های مجهز به این سیستم یک میکروفن و پردازنده صدا با یک باطری مجزا وجود دارد، که فرکانس های متفاوتی از صدای محیط را بر اساس انتخاب کاربر خنثی می کند. این تکنولوژی برای خنثی کردن صداها و نویز های با فرکانس ثابت بهتر عمل می‌کند، درواقع با این تکنولوژی مجبور نیستید که برای فرار از صدای محیط صدای آهنگ را زیاد کنید، به عنوان مثال اگر در هواپیما باشید و درحین سفر موسیقی گوش کنید صدای ایجاد شده توسط موتور هواپیما برایتان آزار‌دهنده نخواهد بود و با صدای کم می‌توانید از آهنگ با کیفیت عالی، لذت ببرید.

 

نویز گیرهای فیزیکی (Pasive):
در این نمونه یک پوشش پلاستیکی برای انجام وظیفه نویزگیری درون و یا روی گوش شما قرار می‌گیرد و معمولاً وظیفه خود را به بهترین نحو انجام می دهد. این روش برای مقابله با صدای محیط بهتر عمل می‌کند و صداهای با فرکانس متغیر را نیز کنترل می کند، اما مشکلاتی هم وجود دارد، مثلاً ممکن است با توجه به تفاوت‌های بسیار در قالب گوش افراد، به درستی گوش شما را نپوشاند و یا در حین استفاده آزار‌دهنده باشد. البته در مواردی امکان قالب گیری از گوش نیز وجود دارد که شاید زیاد در دسترس، ساده و ارزان نباشد.

 

انتخاب کدام نمونه عاقلانه تر است؟
اینکه اتنخاب کدام گرینه عاقلانه تر است کاملاً به شما بستگی دارد. اگر به دنبال یک هدفون برای رهایی از تمام صداهای محیط می گردید و ثبات هدفون بر روی گوش برایتان مهم است، نمونه پسیو مناسب‌تر است. اما اگر دنبال نمونه‌های جمع و جور تر می گردید نمونه‌های اکتیو گزینه برتر شما هستند. اما به این سه نکته دقت کنید:

* همیشه این قانون در مورد هر کالایی صادق است که شما در برابر پول بیشتر امکانات و کیفیت بهتری را دریافت می کنید، پس با توجه به بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته‌اید، می‌توانید از مدل های مختلف که گارانتی دارند و یا قالب‌های متفاوت گوش را در اختیار شما می‌گذارند انتخاب کنید.

* نویز گیرهای فیزیکی برای گوش کردن موسیقی بهتر هستند، زیرا به خاطر نحوه قرارگیری در گوش، شما صدا را از فاصله کمتری می‌شنوید و می‌توانید با صدای کمتری بدون تأثیر در کیفیت به موسیقی گوش دهید.

* اگر دنبال گزینه های ارزان‌تر هستید از نمونه‌های درون گوشی که از تکنولوژی اکتیو بهره می گیرند استفاده کنید. آن‌ها نیاز شما را برآورده خواهند ساخت.

حالا، شما اطلاعات کاملی از تکنولوژی این دستگاه‌ها دارید و می‌توانید به راحتی، انتخاب ایده‌آل خود را انجام دهید. اما توجه داشته باشید که هیچ گاه هنگام انجام کارهایی که نیاز به دقت و توجه به محیط دارند (مثلا رانندگی یا کار با دستگاه های خطرناک) از این هدفون ها استفاده نکنید.

منبع:
https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/choose-suitable452.html

 



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل


گروه فناوری الف،  ۸ دی ۱۳۹۸، ۰۹:۵۴  3981008046

محققان آزمایشگاه سی لب سامسونگ تازه ترین دستاوردهای خود را در نمایشگاه سی ای اس آمریکا به نمایش خواهند گذاشت که یکی از آنها قابلیت تایپ بدون استفاده از دست است.

تایپ کردن بدون استفاده از دست با گوشی

به گزارش فارس به نقل از انگجت، سامسونگ به فناوری جدیدی موسوم به سلفی تایپ دست یافته که به کاربران امکان می‌دهد با استفاده از دوربین سلفی گوشی خود تایپ کنند.

در قالب این روش حرکات انگشت دست کاربر در برابر دوربین سلفی با استفاده از هوش مصنوعی به حروف و کلمات تبدیل می‌شود و به  شکل داده‌هایی قابل استفاده درمی آید. این خدمات کاربران را از رنج تایپ کردن به خصوص در زمانی که کارهای مهم‌تری دارند، رها می‌کند.

یک اختراع جذاب دیگر سامسونگ اسکنر پوست سر است. هدف از ابداع این اسکنر کمک به افرادی است که نگران ریزش موهایشان هستند. این اسکنر در قالب یک ابزار قابل حمل دارای هوش مصنوعی و نیز یک اپلیکیشن تلفن همراه عرضه می‌شود و با اسکن کردن پوست سر، بخش‌های مرده پوست را شناسایی می‌کند.

از این ابزار می‌توان برای بررسی میزان تراکم فولیکول مو و سایر ویژگی‌های آن هم بهره گرفت. این اطلاعات در نهایت بهترین راه حل درمانی برای مقابله با ریزش مو را در دسترس افراد قرار می‌دهد.

منبع : 

https://www.alef.ir/news/3981008046.html



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

قیمت روز گوشی موبایل در بازار + جدول

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در فهرست‌های زیر، قیمت تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزانتر به فروش می‌رسند.

قیمت گوشی‌های شرکت سامسونگ

سامسونگ با عرضه سری گلکسی M و A درتلاش است تا فروش خود را در بازار میان‌رده‌ها افزایش دهد. به تازگی مدل‌های گلکسی M30، M20 و M10 وارد بازار شده‌اند. همچنین مدل‌های گلکسی A50،A30 ، A20 و A10 نیز با ارائه مشخصات مناسب و قیمت ارزان در اختیار خریداران قرار گرفته‌اند. در فهرست زیر قیمت گوشی a50 سامسونگ نیز موجود است. در ادامه آخرین لیست قیمت گوشی‌های سامسونگ در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت نام محصول
30.000.000 Galaxy Fold
12.400.000 Galaxy Note10+ 256 GB
11.200.000 Galaxy Note10 256 GB
10.700.000 Galaxy S10+ 128 GB
10.200.000 Galaxy S10 128 GB
8.400.000 Galaxy S10e 128 GB
9.800.000 Galaxy Note9 128 GB
8.200.000 Galaxy S9+ 128 GB
8.000.000 Galaxy S9 64 GB
7.800.000 Galaxy Note8 64 GB
7.500.000 Galaxy S8+ 64 GB
7.200.000 Galaxy S8 64 GB
6.700.000 Galaxy A80 128 GB
4.400.000 Galaxy A70 128 GB
3.700.000 Galaxy A60 128 GB
4.000.000 Galaxy A50s 128 GB
3.400.000 Galaxy A50 128 GB
3.000.000 Galaxy A40 64 GB
2.600.000 Galaxy A30s 64 GB
2.500.000 Galaxy A30 64 GB
2.200.000 Galaxy A20s 32 GB
2.200.000 Galaxy A20 32 GB
1.800.000 Galaxy A10s 32 GB
1.900.000 Galaxy A10 32 GB
2.600.000 Galaxy M30 64 GB
2.300.000 Galaxy M20 32 GB
1.800.000 Galaxy M10 32 GB
1.100.000 Galaxy A2 Core 16 GB

قیمت گوشی‌های شرکت هوآوی

هوآوی با عرضه مدل‌های مختلف در دسته میان‌رده‌های بازار توانسته فروش خود را در چند سال اخیر افزایش دهد. این شرکت با همکاری برند آنر مدل‌های بسیار باکیفیتی را تولید کرده که فروش بالایی نیز دارند. همچنین پرچمداران این شرکت علی‌رغم قدرت بالا، از مدل‌های رقیب خود قیمت مناسب‌تری دارند که فروش بالا این مدل‌ها را تضمین می‌کند. در ادامه آخرین لیست قیمت گوشی‌های هوآوی در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت نام محصول
10.300.000 P30 Pro 128 GB
7.500.000 P30 128GB
3.000.000 P30 Lite 128 GB
6.900.000 Honor View 20 128 GB
6.200.000 nova 4 128 GB
4.200.000 Honor 10 128 GB
2.900.000 Y9 Prime 2019 64 GB
3.700.000 Honor 9X 128 GB
2.900.000 Honor 8X 128 GB
2.900.000 nova 3i 128GB
2.400.000 Y9 2019 64 GB
2.300.000 Honor 10 Lite 64GB
2.600.000 P Smart 2019 64 GB
2.000.000 Y7 Prime 2019 32 GB
1.900.000 Honor 8C 32GB
1.600.000 Y6 Prime 2019 32 GB
1.600.000 Honor 8A 32GB
1.200.000 Y5 2019 32GB
850.000 Y5 Lite 16 GB

قیمت گوشی‌های شرکت اپل

شرکت اپل هرساله مدل‌های زیادی را به بازار عرضه نمی‌کند به همین دلیل در حال حاضر حتی پرچمداران 4 یا 5 سال پیش این شرکت در بازار یافت می‌شود. محصولات اپل با استفاده از قطعات و سیستم‌عامل اختصاصی، سرعت و کیفیت عالی دارند و به همین جهت علی‌رغم تنوع کم‌تر نسبت به رقبا، جزو پرفروش‌ترین مدل‌های در جهان به شمار می‌آیند. در حال حاضر از محبوب‌ترین مدل‌های این شرکت می‌توان به آیفون x و آیفون ۷ اشاره کرد، که در ادامه هم قیمت آیفون X و هم قیمت آیفون ۷ آورده شده است.در ادامه آخرین لیست قیمت گوشی‌های اپل در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت نام محصول
19.800.000 iPhone 11 Pro Max 256 GB
17.500.000 iPhone 11 Pro 256 GB
13.500.000 iPhone 11 128 GB
16.300.000 iPhone XS Max 256 GB
13.800.000 iPhone XS 64 GB
9.500.000 iPhone XR 64 GB
10.500.000 iPhone X 256 GB
9.500.000 iPhone 8 Plus 64 GB
8.900.000 iPhone 8 64 GB
8.600.000 iPhone 7 Plus 128 GB
7.400.000 iPhone 7 128 GB
3.800.000 iPhone SE 64 GB

قیمت گوشی‌های شرکت شیائومی

در حال حاضر سری پرچمدار ۲۰۱۹ شیائومی با نام می ۹ و سری پرچمدار سال گذشته این شرکت با نام می ۸ در نسخه‌های مختلف با قیمتی بسیار مناسب در بازار موجود است که می‌تواند خیلی از نیاز‌های خریداران را برآورده کند. همچنین مدل‌های میان‌رده با کیفیت این شرکت همچون ردمی نوت ۷، ردمی ۷ و ردمی نوت نیز از مدل‌های پرفروش بازار هستند. در ادامه آخرین لیست قیمت گوشی‌های شیائومی در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت نام محصول
5.900.000 Mi 9 128GB
4.200.000 Mi 9 Lite 64GB
4.100.000 Mi 9 SE 128 GB
5.700.000 Redmi K20 Pro 128 GB
4.800.000 Redmi K20 64 GB
3.900.000 Redmi Note 8 Pro 128 GB
3.000.000 Redmi Note 8 64 GB
3.200.000 Redmi Note 7 Pro 127GB
2.600.000 Mi A3 64GB
2.400.000 Redmi Note 7 64 GB
1.900.000 Redmi 8 32 GB
1.800.000 Redmi 7 32GB
1.700.000 mi Play 32 GB
1.500.000 mi Go 16 GB
1.400.000 Redmi 7A 32 GB

قیمت گوشی‌های شرکت نوکیا

نوکیا با پیوستن به شرکت HMD شروعی دوباره در صنعت تلفن همراه داشته است، در چند سال اخیر همکاری این دو شرکت موجب شده تا تلفن‌های همراه بسیار باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه‌ای با برند نوکیا به بازار عرضه شود. در حال حاضر نیز نوکیا مدل‌های باکیفیتی در بخش میان‌رده‌های بازار دارد که مورد توجه خریداران قرار گرفته و فروش بالایی دارند. در ادامه آخرین لیست قیمت گوشی‌های نوکیا در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت نام محصول
7.300.000 PureView 9 128 GB
3.800.000 Nokia 8.1 64 GB
2.700.000 Nokia 7 Plus 64 GB
3.900.000 Nokia 7.2 128 GB
2.400.000 Nokia 6.1 Plus 64GB
2.600.000 Nokia 6.2 64 GB
1.600.000 Nokia 6 32GB
2.400.000 Nokia 5.1 Plus 32 GB
1.600.000 Nokia 3.2 64 GB
1.400.000 Nokia 3.1 Plus 16 GB
1.200.000 Nokia 2.2 32 GB

قیمت گوشی‌های شرکت ال‌جی

مدل‌های ال‌جی در حال حاضر در بازار ایران به سختی پیدا می‌شوند، این شرکت در سال‌های اخیر از دوران اوج خود فاصله گرفته و مدل‌های تولیدی آن محبوبیت سابق را ندارند. به نظر می‌رسد با رشد شرکت‌های چینی، برندهایی مانند ال‌جی دچار مشکل شده‌اند. البته این شرکت نیز به تازگی با ساخت مدل‌های باکیفیت سعی می‌کند رضایت مشتریان خود را مجددا به دست آورد. در ادامه آخرین لیست قیمت گوشی‌های ال‌جی در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت نام محصول
7.000.000 LG V30 Plus 128 GB
2.900.000 LG G6 Plus 128 GB
6.200.000 LG V30 128 GB
2.400.000 LG G6 64 GB
2.400.000 LG G4 32 GB

قیمت گوشی‌های شرکت وان‌پلاس

شرکت وان‌پلاس یکی از جدیدترین برند‌های تلفن هوشمند به شمار می‌آید. این شرکت بر خلاف دیگر برند‌های چینی، سرمایه گذاری اصلی خود را بر روی بازار آمریکا انجام داده و با قرارداد‌هایی که با اپراتور‌های فعال در این کشور بسته، توانست به زودی خود را در این کشور مطرح سازد. در ادامه آخرین لیست قیمت گوشی‌های شرکت وان‌پلاس در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت نام محصول
10.500.000 OnePlus 7 Pro 256 GB
8.800.000 OnePlus 7 256 GB
9.000.000 OnePlus 7T Pro 256 GB
7.200.000 OnePlus 7T 256 GB
6.500.000 OnePlus 6T 128 GB
6.000.000 OnePlus 6 128 GB

قیمت گوشی‌های شرکت سونی

سونی در سال‌های اخیر با کاهش فروش در بخش تلفن هوشمند مواجه شده، اما این شرکت همواره نسبت به آینده خوش‌بین بوده و به دنبال بازگشت به روز‌های اوج خود است، سونی با ارائه میان‌رده‌های باکیفیت و کاربردی، در پی جذب مشتری و افزایش فروش خود است تا بتواند سودآوری بخش موبایل خود را بالاببرد. در ادامه آخرین لیست قیمت گوشی‌های سونی در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت نام محصول
5.000.000 Xperia XZ1 64 GB
4.300.000 Xperia XA2 32 GB
4.300.000 Xperia XA1 Plus 32GB
4.200.000 Xperia XA1 Ultra 32 GB

قیمت گوشی‌های شرکت اچ‌تی‌سی

شرکت اچ‌تی‌سی نیز مدل‌هایی در بازار ایران دارد که تعدادی از آن‌ها قدیمی بوده و شاید دیگر طرفدار نداشته باشند، تولیدات اچ‌تی‌سی در بخش تلفن همراه در سال‌های اخیر به شدت کاهش پیدا کرده است و این خود دلیلی برای عدم وجود مدل‌های متنوع این شرکت در بازارهای جهانی است. در ادامه آخرین لیست قیمت گوشی‌های اچ‌تی‌سی در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت نام محصول
6.000.000 HTC U11 128 GB
4.700.000 HTC U11 Eyes 64 GB
2.400.000 HTC U Ultra 64 GB
2.200.000 Desire 12+ 32 GB
2.000.000 Desire 12 32 GB

قیمت گوشی‌های شرکت جی‌ال‌ایکس

جی‌ال‌ایکس در سال‌های اخیر با تولید مدل‌هایی مقرون‌به‌صرفه توانسته تا حد زیادی خود را به یکی از برندهای محبوب نزد ایرانی‌ها تبدیل کند، البته مشکل واردات برخی قطعات این شرکت در سال‌ گذشته موجب شد تا تولیدات جی‌ال‌ایکس در سال جاری کاهش پیدا کند اما همچنان مدل‌های سال‌های پیش این برند در بازار یافت می‌شود. در ادامه آخرین لیست قیمت گوشی‌های جی‌ال‌ایکس در بازار را مشاهده می‌کنید:

 منبع : 

https://www.alef.ir/news/3981008056.html



:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شغل فروشندگی به قدری اهمیت دارد که آن را به تمام کننده تیم (فوروارد) تشبیه کرده اند. در نوشتار «یک روز فروشنده موفق» از لحظه ای که فروشنده چشم باز می کند تا پسین تکاپو یومیه و واپسین لحظات بیداری باره رسیدگی پیمان گرفته و سعـــی شده است تکنیک های فروشندگی حرفه ای و ویژگی های فروشندگان موفق در قالب اعمال و کردار روزانه او مورد پروا پیمان گیرند.
درس مهارت فروش و تکنیک های فروشندگی حرفه ای از آنگونه آموزه های مهارتی محسوب می شوند.

در جستار زبان بدن، اگر حرکات بدن به حقیقت اتمام پذیرند، می توانند راهنمای ما برای رسیدن به موفقیتی کبیر باشند. کاربرد صحیح از زبان تن و توانایی تشخیص آن در دیگران مایه درمان روابط ما با سایرین خواهندشد.

فروش پیشه ای
فروش و فروشندگی پیشه ای

قدرت، کامیابی و اعتماد به نفس بدون کلام و از راه به کارگیری ارتفاع و فاصله اثر داده می شوند. حالت قائم بدن ما، عقب بودن شانه ها و زیر نیفتادن سر، مایه می شود فرد مقابل، اعتماد به نفس را در ما دریافتن کند. معمولا ایستادن اغلب از نشستن، نیرو و اعتماد به نفس را اثر می دهد.

همچنین کیفیت صدا می تواند نقش مهمی در استحصال دیگران از ما داشته باشد. هر چقدر صدای ما رساتر باشد و شمرده تر و با اعتماد به نفس اکثریت گفتگو نماییم همکاران و مشتریان مان رغبت بیشتری به برپایی روابط سازنده با ما خواهندداشت. 

روانشناسی فروش حرفه ای

حتما برای همه ما اتفاق افتاده است که فروشنده ای جنس زیاد نکویی را به ما معرفی می کند و تمام خصوصیات آن جنس را هم بیان می کند اما با خود می گوییم:درباره همه چیز صحبت می کند و تمام خصوصیات را می گوید اما نمی دانم چرا نمی توانم بهش اعتماد کنم!

این یک عامل بزرگ و بنیادین در برقراری ارتباط با مشتری است که به ناهماهنگی وسط زبان بدن و روایت ما بر می گردد.

اگر می خواهیم یک فروشنده چیره دست و درجه یک باشیم باید زیاد به این نکته توجه داشته باشیم و هماهنگی میانی زبان تن و داستان خویش را بسیار به هم تقریبا کنیم. تفاوت میانی فروشندگان چیره دست و فروشنده معمولی هم در همین هماهنگی زیاد رفتارهای غیرکلامی (زبان بدن) و در ضمن کلام او است که زیاد هماهنگ و همنوا می باشد.

فروشنده چیره دست هم می تواند هماهنگی نکوداشتن میان رفتارهای غیرکلامی و کلامی خویش برپایی کند و هم از رفتارهای غیرکلامی مشتری بفهمد که او به طور ریزبین تر چه کالا یا خدماتی را بیچارگی دارد و به طور خاص، با فهم خوب خود، برای مشتری بسیار ارزش قائل می باشد.

پروفسور آلبرت محرابیان (Albert Mehrabian) آموزگار دانشگاه UCLA در باره رویکرد ارتباطات کلامی و غیرکلامی و تاثیرات آنها، نظریه جالبی دارد که به صورت پایین است:او در بررسی های خود نشان دیتا که میزان اثرگذاری ارتباطات ما از 3 تقدیر کلی تشکیل شده است.

1. کلام
2. لحن صدا
3. زبان بدن

هر کدام از این ها اثرات متفاوت و قابل توجهی بر روی مخاطب دارد. این تحقیق اثر داده شده که کلام اقلیت میزان اثرگذاری را دارد و بهره آن فقط 7% از ارتباطات است در حالی که لحن صدا (نواخت و پافشاری بر کلمه ها) 38 درصد از اثرگذاری در ارتباطات را دربرگیرنده می شود و 55 درصد مانده نیز بهره زبان تن خواهدبود. (این اعداد احتمالاً به خاطر شمار عصب های مغزی ما باشد. تعداد عصب های چشم تا مغز 22 مساوی شمار عصب های گوش لغایت مغز است)
این اعداد واقعا شگفتی آور هستند! این یعنی اینکه اگر پشت میز بنشینیم و صحبت نماییم تنها 7 درصد سبب برپایی نشان در ارتباط با مخاطب شده ایم! هر چه زبان تن بهترین داشته باشیم مخاطبان، پیام ما را به راحتی درک و جذب می کنند امثال اسفنج که آب را جذب می کند.

نوع نگاه سخنران، حرکات دست و پا، ایما و اشاره های سخنران است که به انتقال پیام بسیار کمک می کند، در تاثیرگذاری او بر روی مخاطبان نقش مهمی را ایفا می کند.

قبل از این که وارد بحث اصلی شویم باید به این موضوع اشاره نماییم که برای به دست آوردن هر چیزی، از آنگونه مشتریان خوب و وفادار و ماندگار، باید سختی های این گذرگاه را نیز بردباری کنیم تا بتوانیم به نتایج مد نظر برسیم.

البته هنگامیکه در باره سختی صحبت می شود منظور تمرین و ممارست در این گذرگاه و پیدا کردن یک گذرگاه خوب برای رشد و تعالی کسب و کار از راه ارتباطات ماندگار با مشتری است.

هرچه در این راه کار و جنبش های بیشتری انجام دهیم آسان تر می توانیم این موضوعات را در ذهن و روح خود ثتبیت کنیم و سپریدن این کارها و رفتارها، برای ما تبدیل به یک عادت ماندگار شود که هم خودمان حس بهتری از زندگی و کسب و کار خودمان داشته باشیم و هم بتوانیم به راحتی مشتریان خویش را تحت تاثیر قرار دهیم و به عنوان یک فروشنده اثربخش و کارساز تکاپو کنیم.

چندین مورد مهم است که لازم است در اینجا اشاره کنیم:

هدف گذاری در سوداگری (و زندگی)
اولویت بندی قصد ها
زمان بندی هدف ها
ایجاد ارتباطات نیرومند و اثربخش برای رسیدن به اهداف خودمان
تمرین عادت های خوب و نهادینه کردن آنها
مطالعه کتاب های مفید در کسب و کار خودتان

در کنار صحبت ها و نکات مهمی که در اینجا اشاره می شود، دائم موارد بالا را در زندگی و کسب و کار خویش به یاد داشته باشید و همش بدانید که پیمان است به چه سمت و سویی حرکت کنید.

در اینجا قصد نداریم لغایت در مورد زبان تن و جزییات آن به بحث و بررسی بپردازیم ولی می توانیم با استفاده از چند مفهوم ساده اما کاربردی و موثر، چیرگی های غیرکلامی خود را به اتفاق چیرگی های کلامی خویش کنیم الی بتوانیم فروش بهتر و ماندگارتری داشته باشیم.

در ادامه با بیان چند مورد از همگام سازی چیرگی های کلامی و چیرگی های غیرکلامی، گام هایی اثربخش و ماندگار در راستای خدمت به مشتریان، خواهیم برداشت. اما پیش از اینکه بحث همگام سازی چیرگی های کلامی و غیرکلامی را بگوییم در مورد جمله پایین کمی تفکر کنید:

اگر بخواهیم کاری را انجام دهیم، راهش را پیدا می کنیم و اگر نخواهیم که انجامش دهیم، بهانه اش را... .

تلاش کنیم تا با سپریدن دادن یک سری کارهای ساده ولی کاربردی و اثربخش، بتوانیم علاوه بر رشد کسب و کار خود، یک حس خوب را نیز در خود، مشتری و سایر ذینفعان نهادینه سازیم.


1. سلام کنید و قبل قدم باشید!

این مهم ترین و اثربخش ترین فعالیتی است که یک فروشنده حرفه ای سپریدن می دهد:پیش قدم بودن در سلام کردن!

قبل از اینکه مشتری درود کند و سوالی داشته باشد، حتما به او سلام کنید و بعد از آن میان ای را که به او حس احسان می دهد ذکر کنید:

سلام، خوش آمدید
سلام، روزتون بخیر
سلام، بفرمایین در خدمتم
و بسیاری از جملات ساده ولی موثر و اثربخش دیگر...

از قدیم به ما گفته اند که سلام سلامتی می آورد. به عقیده من چون قبل از مشتری به او درود می نماییم به او می فهمانیم که برای او ارزش قائل هستیم و از آمدن او به قبل خویش شاد هستیم و همین حس به راحتی به مشتری منتقل می شود و همان سلامتی حاصل می شود!

2. با چهره ای گشاده همراه با تبسم با مشتری برخورد کنید.

هنگامی که با صورت ای گشاده همراه با تبسم با مشتری تصادف و با او شروع به صحبت می کنید، به راحتی و به طور ناخودآگاه این پیام را به ذهن مشتری مخابره می کنید که برای شما مهم است و به ارزش انسانی او مستحضر هستید و حس احسان از حضور او در مغازه یا فروشگاه خود دارید.

حرکات چشم ها و به طور کلی چهره ما، مفاهیم بسیاری را به مشتری منتقل می کند و سبب می شود که این چهره و لبخند (یا حتی ترشرو بودن) در ذهن مشتری ماندگار بماند و ما را با همان چهره به یاد بیاورد! وارونه این حالت هم وجود دارد. اینکه با صورت ای ترشرو و غمگین با مشتری تصادف و با او گفتگو کنیم. در این حالت این مفهوم را به مشتری منتقل می کنیم که از حضور او چندان هم راضی نیستیم و می خواهیم که مشتری به سرعت خرید خود را اتمام دهد و از مغازه خویش بیرون شود!

مراقب نگاه های خود به مشتری باشیم. همواره نگاه های ما باید همراه با گرامیدن و حس علاقه به کمک به مشتری باشد. هیچگاه نباید به مشتری خویش به چهره خیره نگاه کنیم! حتی اگر مشتری به سمت دیگر فروشگاه می رود کوشش نکنیم که با نگاه خویش او را دنبال کنیم. بگذاریم آسان باشد و برگزیدن خود را مطابق با تشخیص خود سپریدن دهد. بعد مراقب حالات صورت خود باشیم. تبسم بزنیم و حس نشاط را با صورت ای گشاده همراه با لبخند به مشتریان خویش منتقل کنیم.



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,گوگل
مدیرعامل گوگل گزارش‌های مبنی بر تلاش این شرکت در دستکاری نتایج جست‌وجوی کاربران را تکذیب کرده است.

 به گزارش ایسنا، به نقل از رویترز، اخیرا گزارش‌های زیادی در فضای مجازی منتشر شده بود که نشان می‌داد موتور جست‌وجوی گوگل بسیاری از نتایج جست‌وجوی کاربران را سانسور کرده و یا محتوای آن‌ها را دستکاری می‌کرده است.

 

وال استریت ژورنال چندی پیش گزارش داد که کارکنان و کارشناسان فعال در شرکت گوگل بر سر تغییر و دستکاری نتایج جست‌وجوی کاربران به مباحثه و گفت‌وگو پرداخته‌اند ولی هنوز گوگل ایده‌های مطرح شده را اعمال نکرده است.

 

 ساندار پیچار - مدیرعامل گوگل - به‌تازگی خاطرنشان کرده است که این ادعای مبنی بر تلاش این شرکت برای دستکاری در نتایج جست‌وجوی کاربران در موتور جست‌وجوی گوگل کالا نادرست و کذب است و نمی‌تواند صحت داشته باشد.

 

وی در ادامه سخنانش تاکید کرده است که این گزارش‌ها تحت‌تاثیر مسائل سیاسی و جوسازی‌های نامرتبط علیه شرکت‌های تکنولوژی نظیر گوگل منتشر شده است.

 

این در حالیست که گوگل هنوز در این باره اظهار نظر رسمی نکرده است.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11009061.html



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,Galaxy S10
افشا شدن شماره مدل‌های Galaxy S10 مشخص کرد که این گوشی در سه مدل تولید خواهد شد. 

 به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان؛ اطلاعات تازه به دست آمده از شرکت سامسونگ نشان می‌دهد این گوشی قرار است در سه مدل تولید شود. این در حالی است که چند روز پیش نرم‌افزار اندروید Pie آشکارکرده بود که سامسونگ قصد دارد چهار مدل از Galaxy S10 تولید کند. اطلاعات جدید فاش شده از پرچمدار آینده سامسونگ نشان می‌دهد که این کمپانی سری گوشی‌های Galaxy S10 را در سه مدل معرفی خواهد کرد.

 

مدل‌های مختلف این گوشی با شماره‌های SM-G970F, SM-G973F و SM-G975F نامگذاری خواهند شد. G970 نمایشگر 5.8 اینچی خواهد داشت. G973 صفحه نمایشی به همان اندازه دارد اما لبه‌های آن خمیده خواهد بود و G975 نمایشگر خمیده 6.44 اینچی خواهد داشت. نکته جالب اینجاست که تولید یک گوشی جدید با نمایشگر فلت بازگشت سامسونگ به دو نسل قبل گوشی‌های هوشمند این شرکت خواهد بود چون Galaxy S7 آخرین پرچمدار سامسونگ بود که صفحه نمایش صاف داشت. همچنین، Galaxy S10 Plus که با شماره مدل G975 دیده خواهد شد، صفحه نمایشی بزرگتر از حتی Note 9 خواهد داشت.

 

امر طبیعی این است که همه این مدل‌ها با اندروید 9.0 Pie تولید و اوایل سال بعد معرفی خواهند شد. یک نمونه از این گوشی‌ها با مودم 5G هم در حال آزمایش است اما احتمال دارد که یکی از همین سه مدل باشد و مدل جداگانه‌ای برای S10 با مودم 5G در نظر گرفته نشود. همچنین احتمال بسیار بالایی وجود دارد که مدل دارای مودم نسل پنجم Galaxy S10 فقط به صورت انحصاری برای آمریکا و کره جنوبی ساخته شود.

 

یکی از مدل‌های کوچک S10 ممکن است با یک دوربین تولید شود در حالی که دیگری دوربینی دوگانه خواهد داشت. همچنین این احتمال وجوددارد که +S10 در پنل پشتی خود دوربین سه‌گانه داشته باشد و دو دوربین هم برای سلفی آن در نظر گرفته شود. این گوشی با 5 دوربین قرار است با V40 ThinQ ال‌جی رقابت کند.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11009096.html



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

سئو کلاه سفید عبارت است از بکارگیری تکنیک های مجاز برای فرآوری و عرضه محتوا بصورتی که برای موتورهای جستجو یافتن درونمایه و فهم محتوا را ساده کند. در این نوشتار با جزئیات تکنیک های سئو کلاه سفید آشنا می شویم. وقتی که صحبت سئو در میانی است دو مسئله اصلی است که به ذهن خطور می کند. نخست محتوا دوم روش تبلیغ محتوا. این دو مسئله برد و باخت سئو و بازارایابی سایت را تعیین می کنند. در این مقاله به بررسی شیوه فرآوری درونمایه و تبلیغ محتوا بصورت کلاه سفید را رسیدگی می کنیم.

 

سئو کلاه سفید چیست و دربرگیرنده چه مواردی میشود

 

سئو کلاه سفید شامل چه مواردی می شود ؟
مراحل سئو کلاه سفید در مرحله فرآوری درونمایه عبارتند از:

1- پژوهش واژه ها کلیدی
در مرحله پژوهش واژه ها کلیدی تفاوتهای آشکاری بین یک سئو شغل کلاه سفید و کلاه سیاه هستی دارد. سئو پیشه کلاه سفید بدنبال کلمه های مرتبط با سایت خود است که بیشترین ترافیک را برای سایت می توانند ایجاد کنند و کمترین رقیب را هم دارند. سئو کار کلاه سیاه به دنبال کلمه هایی است که بیشترین ترافیک را برپایی می کنند و اهمیتی به ارتباط کلمه با موضوع سایت نمی دهد.

در سئو کلاه سفید شما باید تمام کلمات کلیدی پیوسته را بررسی کنید و بهترین واژه ها را از عقیده میزان جستجو در سال پسین مشخص کنید.

2- تولید محتوا بر بنیاد واژه ها کلیدی
در این گام هم سئو پیشه کلاه سفید و سئو شغل کلاه سیاه تفاوت های زیادی باهم دارند. سئو شغل کلاه سفید در مرحله فرآوری محتوا بر پای بست، کلمات کلیدی تنها به تولید درونمایه درباره کلمات کلیدی که موضوعی مرتبط با سایت دارند می پردازد. مثلا اگر سایت آموزش فتوشاپ است و واژه کلیدی تغییر رنگ لباس با فتوشاپ باشد. سئو کار کلاه سفید با پژوهش یک نوشتار ارزنده از انواع طریق های ممکن برای تغییر رنگ پوشاک در نرم اسباب فتوشاپ تهیه و در سایت خویش بارگذاری می کند.

حال آنکه یک سئو پیشه کلاه سیاه کوشش می کند مدام از کلمه تغییر رنگ لباس با فتوشاپ در صفحه استفاده کند و با افزایش شمار واژه ها کلیدی در درونمایه تعداد کاربران سایت را افزایش دهد.

3- پیمان دادن کلمه کلیدی در تگ عنوان و دیگر تگ های محتوا
یک سئو کار کلاه سفید هنگام استفاد از کلمه کلیدی افراط نمی کند و کلمه کلیدی را فقط برای هدایت مشتری به فهم جستار نوشتار استفاده می کند. در حالیکه یک سئو کار کلاه سیاه فقط به پیگیری فریب موتورهای جستجو است و به خوانایی مطلب خویش پروا ندارد.

4- لینک های درونی به صفحات سایت
در این مرحله سئو کلاه سفید و کلاه سیاه تفاوت زیادی باهم ندارند. سئو شغل کلاه سفید در این مرحله برای دریافت لینک از صفحات درونی پیش درآمد از وجود وابستگی بین صفحه مبدا و مقصد مطمئن شده و سپس با به کارگیری واژه کلیدی بعنوان متن لنگر شده به صفحه دلخواه خود لینک داخلی برپایی می کند.

نکته : تمام نباید هایی که درباره عدم به کارگیری کلمه کلیدی برای متن لنگر شده خوانده اید مربوط به لینک های خارجی است. اگر در صفحات داخلی به صفحه ای با کلمه ای غیر از کلمه کلیدی لینک بدهید به گوگل اعلام کرده اید که میخواهید آن صفحه با آن واژه هم رتبه بگیرد.

در سئو کلاه سیاه برای تولید لینک داخلی پروا به پیوستگی موضوعی صفحات نمی شود و برای افزایش لینک دریافتی یک صفحه از تمام صفحات سایت به آن لینک می دهند.

 

سئو کلاه سفید

5- اخذ لینک از سایت های خارجی
در این مرحله سئو کاران کلاه سفید مراحل ذیل را انجام میدهند.

ثبت لینک برای صفحات سایت در تارنگار های خود
ثبت لینک در صفحات شبکه های اجتماعی خود
قرار دادن امکان انتشار مطالب سایت در شبکه های اجتماعی
افزودن لینک در سایت های مرتبط
افزودن لینک در سایت های رقیب
نحوه فرآوری انکر تکست بیگانه در سئو کلاه سفید بصورت، ترکیبی از، کلمه کلیدی اصلی صفحات، واژه ها مثل کلمه کلیدی صفحات، کلماتی با معنای مثل واژه کلیدی صفحات، عکس ها، لینک با متن های عمومی است.

هدف سئو کاران کلاه سفید از فرآوری انواع لینک اثناء ایجاد لینک برای سایت تولید لینک به صورت طبیعی است.

در سئو کلاه سیاه تنها با کلمه کلیدی لینک خریداری می شود.

تعداد لینک ورودی در سئو کلاه سفید
در سئو کلاه سفید طبق سرعت تولید درونمایه برای سایت بک لینک برپایی می شود. به این ترتیب در یک روز سرانجام سه لینک تولید می شود.

در سئو کلاه سیاه با هدف گسترش تند رتبه سایت هزاران لینک بصورت یک شبه فرآوری می شوند.

نکته اگر سایتی بیننده بالایی داشته باشد لینک های خریداری شده در شمار بسیار شدنی است هیچ تاثیر منفی بر سایت نگذارد و حتی رتبه سایت را بالاهم ببرد. ولی پس از حذف این لینکها افت بدون امکان مراجعت رخ خواهد داد.

سئو کار کلاه سفید و بازاریابی آنلاین
یک سئو پیشه کلاه سفید در راستی با بازاریابی آنلاین است که میتواند برای یک سایت ارزش افزوده تولید کند. سئو کارانی که توانایی بازارایابی آنلاین چیره دست داشته باشند. درآمدهای چند هزار دلاری دارند و با کمپانی های بین المللی کار می کنند. کمپانی هایی در هلند و سایر کشور های جهان وجود دارند.که فقط با کمک توانایی بازاریابی آنلاین و شناسایی بازار به مشتریان خویش سالانه میلیاردها دلار درآمد دارند.

سئو پیشه کلاه سفید میتواند با یافتن مشتریان بلقوه در شبکه های اجتماعی، سایت ها، فروم ها و... برای محصولات فرآوری شده سایت، میزان فروش سایت را افزایش دهد.

تکنیک هایی همانند کمپین های تبلیغاتی ایمیلی در سئو کلاه سفید بر پای بست، مشتریان بلقوه اجرا شده و مایه میشوند که کاربران از اخذ تبلیغات رضایت کامل داشته باشند.

بروز کردن درونمایه در سئو کلاه سفید
در سئو کلاه سفید محتوای صفحاتی که در گوگل رتبه ای گرفتن کرده اند. هرگز بصورت کامل بروز رسانی نمی شود. بلکه معمولا مطلب جدید به مطالب پیشین اضافه شده و یا قسمتی از صفحه کهن اصلاح می شود.دلیل این فرمایش این است که در حقیقت زیاد غیر ممکن است که محتوای یک صفحه نیاز به صد درصد بروز رسانی داشته باشد. البته مگر آنکه محتوای صفحه فاقد هرگونه مطلب قابل مطالعه و فقط بر پای بست، الگوریتم های گوگل دربرگیرنده یک سری کلمات باشد که برای کاربران راستین فاقد هر نوع معنی است.

بنابراین یک سئو پیشه کلاه سفید که هرگز مطاب سایت را برای موتور جستجو برپایی نمی کند. سئو کلاه سفید هرگز هم محتوای صفحات خویش را بصورت صد درصد تغییر نمی دهد.

 

تکنیک های سئو کلاه سفید

نحوه به کارگیری تیترها در سئو کلاه سفید
یک متن عادی را در عقیده بگیرید. یک تیتر اصلی بالای صفحه وجود دارد که عنوان صفحه هم هست و تمام مطالب صفحه در بستگی با آن میباشند.سپس متن صفحه شروع میشود. پس یک ذیل موضوع آغاز میشود. مثلا اگر عنوان صفحه اصلی فروش پیراهن باشد. زیر جستار می تواند پیراهن بدون یقه باشد. این ذیل سوژه نیز می تواند دارای محتوا و زیر موضوعات دیگری باشد. فلذا در یک صفحه ما بطور طبیعی تگ H1 را یک بار تگ H2 را به تعداد زیر موضوعات یک صفحه و تگ H3-6 را به شمار پایین تیترهای موضوعات فرعی سایت خواهیم دید.

در سئو کلاه سفید بجای پروا و آمارگرفتن شمار تگ های برپایی شده به به کارگیری تگ ها برای افزایش خوانایی صفحه و ایجاد یک ساختار در نوشتار اندیشه می کنند. به این ترتیب هم مخاطب و هم گوگل آسان تر متوجه پیوند تقدیر های گوناگون درونمایه می شود.

 

نتیجه گیری :
سئو کلاه سفید، سئو بیننده محور و بازاریاب محور است. در سئو کلاه سفید داشتن ده بیننده وفادار همیشگی بیش از یک میلیون بیننده فریب خورده ارزش دارد. در سئو کلاه سفید گوگل در درجه دوم اهمیت پیمان دارد و فقط سعی می شود از الگوریتم های تنبیه گوگل اجتناب کرد و محتوای سایت را برای گوگل قابل خواندن و ردگیری کرد. لغایت مخاطب واقعی راحتتر بتواند سایت و مطالب مد نظر خود را بیابد.



:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طبق گزارشی جدید اپل تصمیم دارد در ۲۰۲۰ میلادی یک موبایل با نمایشگر بدون لبه عرضه کند. این بدان معنا است که جلوی موبایل  فقط نمایشگر ( احتمالا یک پنلOLED) دیده می شود. بنابراین اپل مجبور خواهد بود تغییرات بزرگی را در آیفون به وجود بیاورد.

 

یکی از مهمترین تغییرات، حذف فناوری شناسایی صورت (Face ID) و جایگزین کردن فناوری اسکنر اثر انگشت در نمایشگر است. در این فناوری یک حسگر زیر نمایشگر دستگاه قرار می گیرد و به کاربر اجازه می دهد قفل دستگاه را به راحتی باز کند.

 

 این درحالی است که قبلا خبرگزاری بلومبرگ و مینگ چی کو( تحلیلگر فناوری و محصولات اپل) قبلا پیش بینی کرده بودند اپل اسکنر اثر انگشتر را زیر نمایشگر تعبیه می کند. اما  این نخستین باری است که سخن از  حذف فناوری شناسایی صورت به میان می آید.

 

 در حاضر  به دلیل وجود فناوری شناسایی صورت  یک بریدگی بالای نمایشگر موبایل قرار دارد 

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11044097.html



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 محققان استرالیایی برای اولین بار باتری لیتیومی – سولفوری را تولید کرده‌اند که برق مورد نیاز یک گوشی هوشمند را برای پنج روز و برق مورد نیاز یک خودروی برقی را برای طی کردن مسافتی هزار کیلومتری تامین می‌کند.

 

این باتری کاربردهای گسترده‌ای دارد و می توان آن را بر روی انواع گوشی‌های اندرویدی و آیفون، تجهیزات پزشکی مانند ضربان ساز قلب و غیره نصب کرد.

 

مهم‌ترین مشکل باتری‌های لیتیوم – سولفور عدم ثبات و پایداری کاتد آنها است که شارژ مکرر باتری را با چالش مواجه می‌کند. محققان استرالیایی با تغییراتی در کاتد این باتری‌‌ها توانسته‌اند مشکل پایداری آنها را هم برطرف کنند. البته این باتری جدید هنوز در مرحله آزمایشی است تا بعدها برای تجاری سازی آن اقدام شود.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11044255.html



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

تعریف سئو کلاه خاکستری سخت است. طبق تعریفی که جان اندرو، کارآزموده سئو، بیان کرده است: " سئو کلاه خاکستری" چیزی بین سئو کلاه سفید و سیاه نمی باشد. بلکه دربرگیرنده تکنیک هایی که اگر گوگل متوجه کاربرد آن ها شود، سایت شما را جریمه می کند و افرادی بیشتر از این تکنیک ها استفاده می کنند که خیلی به قانون پابند نمی باشند ولی در نظرشان نمی خواهند کار غیر قانونی کنند."

اگر تکنیک های سئو کلاه خاکستری توسط چیره دست ها مورد بهره‌گیری پیمان بگیرد، کاملا می تواند موثر باشد، اما باید بدانید که شما در واقع با استفاده از تکنیک ها، به نوعی در لبه آتش و پرتگاه مسیر می روید. یک اشتباه کوچک می تواند شما درون پرتگاه بیندازید. برای همین نمی تواند خیلی مطمئن بود که استفاده از این تکنیک ها کاملا پاسخ صددرصد به شما بدهد. به راستی سئو کلاه خاکستری شامل تکنیک هایی است که خیلی شبیه به سئو کلاه سیاه است ولی اگر به حقیقت بهره‌گیری شود، می تواند برای افزایش رتبه تارنما موثر واقع شود.

چرا سئو کلاه خاکستری اهمیت دارد؟
درک صحیحی از سئو کلاه خاکستری اهمیت زیادی دارد برای اینکه اگر به واقعیت تکنیک های استفاده شود، می تواند به راحتی باعث افزایش رتبه سایت شما شود و از طرف دیگر، مایه صرفه جویی خرج شود. الگوریتم گوگل خیلی باهوش است و همانطور که می دانید هرساله دگرگونی ها زیادی در این الگوریتم اتمام می شود. برخی از تکنیک های کلاه خاکستری ممکن است بعدا توسط گوگل در لیست جریمه قرار بگیرید، برای همین کارآزموده سئو باید اطلاعات خویش را در این زمینه دائم به روز نگه دارد.

آیا باید از متدهای سئو کلاه خاکستری نیز کاربرد کنیم؟
اگر با متدهای آن آشنا نیستید، پیشنهاد می نماییم که به هیچ وجه بهره‌گیری نکنید. زیرا گوگل خیلی دلنازک است و رعایت نکردن یک نکته کوچک می تواند باعث آسیب رساندن به رتبه سایت شما شود و باره جریمه گوگل قرار بگیرید. سئو خاکستری قبل از به کارگیری هرگونه تکنیکی چه سفید، سیاه یا خاکستری، حتما درباره چگونه استفاده از آن تکنیک پژوهش کنید الی به اشتباه آن را به کار نبرید. هر تکنیک یا متدی که از خط قرمزگوگل عبور نکند، می تواند سودمند باشد.

تکنیک های باره بهره‌گیری در سئو کلاه خاکستری
1. خرید دامین

دامین های زیادی هستی دارند که یا منقضی شده اند یا قیمت آن ها خیلی ناچیز می باشند و دارای مطالب پیوسته با سایت شما می باشند، به راستی راه و روش آن ها با سایت شما در یک جهت می باشد. این دامین ها را می توانید بخرید و از مطالب آن ها استفاده کنید و کلمات کلیدی سایت خویش را در مطالب آن ها پیدا کرده و به سایت خود لینک دهید. تنها مراقب باشید که این دامین ها قبلا بدست گوگل باره جریمه پیمان نگرفته باشند. حتی می توانید مطالب کوتاهی برای این سایت های جدید بنویسید و بعد به سایت خود با کلمات کلیدی مرتبط لینک دهید.

2. حساب های شبکه های اجتماعی جعلی صحیح کنید

البته این شغل غیر اخلاقی است. شما چند حساب جعلی در شبکه های اجتماعی برپایی می کنید و سپس تحت این عنوان و کار و جنبش در آن ها، اقدام به اخذ بک لینک از طریق شبکه های اجتماعی همانند فیس بوک، توییتر، لینکدین و غیره می کنید. البته این پیشه را هم می توانید از راه شبکه های خویش نیز سپریدن دهید.

3. طراحی دوباره سایت

همیشه بر طراحی دوباره سایت تاکید می شود. کارآزمودگان سئو بیان می کنند که لازم است بعد از چند سنه سایت خویش را طراحی مجدد کنید. با طراحی مجدد، چون کدها و دستورات تغییر می کند، گوگل آن را به عنوان محتوای تازه می شناسد و برای همین ارزش جدیدی برای آن قائل می شود. البته این نکات خیلی ریزی دارد که کار هر کسی نمی باشد ولی خب به هرحال یک تکنیک سئو کلاه خاکستری است.

4. ایجاد کامنت

کامنت گذاری در سایر سایت ها و حتی سایت خودتان و دادن بک لینک به دسته های گوناگون سایت. اگر به حقیقت کاربرد شود، می تواند موثر واقع شود و می توان گفت یک تکنیک سئو کلاه خاکستری فوق العاده است، اما ممکن است بعدا گوگل لینک هایی را که شما در بخش کامنت قرار می دهید را جریمه کند، مخصوصا اینکه صاحب آن کامنت ها را اسپم اعلام کند.

5. بک لینک دادن به سایت خود

خرید بک لینک به سختی توسط گوگل نفی شده است ولی بعضی از کسان با صاحب سایت های دیگر یک تبادل لینکی اتمام می دهند. این تبادل می تواند به شیوه های مختلفی باشد مثلا در پست های یکدیگر هم را معرفی کنند. به کارگیری تکنیک بک لینک خیلی مهم است. اگر به صورت ناشیانه استفاده شود، عواقب بدی را برای سایت شما خواهد داشت. گوگل خیلی باهوش تر از این حرفاست که شما بخواهید با بک لینک از راه مطالب محتوا آن را دور بزنید. همانطور که گفتیم، سئو کلاه خاکستری امثال گذرگاه رفتن بر لبه پرتگاه می باشد.

6. کلیک برروی دکمه های شبکه های اجتماعی

البته این طریق لغایت حدی قدیمی است اما می توانید خودتان با IPهای مختلف، برروی مطالبی که در شبکه های اجتماعی قرار دیتا اید، کلیک کنید الی وارد سایتتان شوید. این هم به نوعی یک تکنیک سئو کلاه خاکستری است.

7. استفاده از واژه ها کلیدی فقط در عنوان

بعضی از افراد، تنها کلمات کلیدی اصلی را در عنوان های اصلی وداخلی به شغل می برند و در متن خویش هیچ اشاره به آن نمی کنند. یادتان باشد که شما در حال نگارش محتوایی براساس اصول سئو می باشد. درست است که تاثیری نوشتن کلمه کلیدی در عنوان خیلی زیاد است، اما گوگل سریعا تشخیص می دهد که شما قصد بعید زدن آن را دارید، مگر آنکه متنتان کوتاه باشد، در متن های کوتاه این شیوه سئو کلاه خاکستری کاملا جواب می دهد اما نه در متن های بلند که معمولا بیش از 1000 کلمه می باشد.

8. قراردادن لینک در ایمیل سایت های خبری

این تکنیک امثال بک لینک است ولی با این شیوه که شما به صاحبان آن سایت ها هزینه ای را می دهید که لینکتان در خبرنامه آن ها به عنوان یک تازه قرار بگیرد. این طریق هم یک تکنیک سئو کلاه خاکستری می باشد که در صورت بروز یک اشتباه می تواند تاثیر منفی برای شما داشته باشد.

روش های زیادی دیگری هم وجود دارد، مشابه پول دادن به دیگر سایت ها برای قرار دادن لینک ها، فروم ها و دایرکتوری هایی که فقط فرمان بک لینک می دهند و شما هم باید لینک سایتشان را در سایت خودتان پیمان بدهید و غیره. حتی می توان از تکنیک های سئو کلاه سیاه هم نیز استفاده کرد تنها باید مراقب باشیم که لغایت آنجایی پیش برویم که از خط قرمز گوگل عبور نکنیم. دریافتن چگونه به کارگیری این تکنیک های خیلی مهم است و اگر به هیچ آشنا نیستید، حتما با یک متخصص در این گویه مشورت کنید. سئو کلاه خاکستری فی نفسه بد نیست اگر به راستی بهره‌گیری شود.



:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در شرایطی که سامسونگ در حال برنامه‌ریزی برای عرضه مدل‌های تازه گوشی گالکسی است، ال جی تولید تلفن همراه جدیدی به نام جی 9 را در دستور کار قرار داده است.

 

منابع مطلع می‌گویند طراحی این گوشی شباهت زیادی به گوشی جی 8 ایکس دارد و البته برخی به روزرسانی‌ها در آن اعمال شده که مهم‌ترین آن استفاده از چهار گوشی در پشت این تلفن همراه است. در گوشی‌های قبلی ال جی معمولا از دو دوربین در پشت گوشی استفاده می‌شد. 

 

همچنین در گوشی جدید ال جی از اثرانگشت‌خوانی در درون نمایشگر استفاده شده است. در مورد ابعاد نمایشگر این گوشی اطلاعات دقیقی در دسترس نیست، اما ابعاد آن بین 6.7 تا 6.9 اینچ برآورد شده است. ال جی اصرار دارد که جک هدفون را در گوشی جدید خود حفظ کند.

 

هنوز مشخص نیست آیا این گوشی در نمایشگاه سی ای اس 2020 عرضه می شود یا خیر. منابع مطلع می‌گوید رونمایی ال جی از این گوشی در کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلون اسپانیا انجام می‌شود.

 منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11044294.html



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 تلویزیون فوق دقیق جدید سامسونگ Q950TS نام دارد و اگر چه برخی اطلاعات در مورد آن در روزهای قبل در فضای مجازی منتشر شده بود، اما منابع مطلع می‌گویند این تلویزیون استاندارد جدیدی را در دنیای تصویر حاکم می‌کند، زیرا می‌تواند کیفیت تصاویر را با هوش مصنوعی خود بیشتر کند.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,سامسونگ

این تلویزیون  لبه‌های بسیار باریکی دارد و می‌توان گفت تقریبا هیچ قابی ندارد و ضخامت قاب آن تنها 15 میلیمتر است. سامسونگ از نصب یک پردازنده کوانتومی هوش مصنوعی در این تلویزیون خبر داد  که می‌تواند کیفیت تصاویر دریافتی از طریق آنتن تلویزیون یا خدمات پخش اینترنتی را در حد 8K ارتقاء بخشد.

 

تلویزیون Q950TSدارای سخت افزار ویژه‌ای برای کنترل دیگر سخت افزارها از طریق بلوتوث، وای فای یا حتی ابزار و وسایلی است که به اینترنت متصل نمی‌شوند. این تلویزیون از طریق قابلیت Tap View به سادگی به گوشی‌های هوشمند متصل می‌شود و با دستیارهای صوتی الکسا، آمازون و گوگل نیز سازگاری دارد.

 منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11044310.html



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 تلویزیون فوق دقیق جدید سامسونگ Q950TS نام دارد و اگر چه برخی اطلاعات در مورد آن در روزهای قبل در فضای مجازی منتشر شده بود، اما منابع مطلع می‌گویند این تلویزیون استاندارد جدیدی را در دنیای تصویر حاکم می‌کند، زیرا می‌تواند کیفیت تصاویر را با هوش مصنوعی خود بیشتر کند.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,سامسونگ

این تلویزیون  لبه‌های بسیار باریکی دارد و می‌توان گفت تقریبا هیچ قابی ندارد و ضخامت قاب آن تنها 15 میلیمتر است. سامسونگ از نصب یک پردازنده کوانتومی هوش مصنوعی در این تلویزیون خبر داد  که می‌تواند کیفیت تصاویر دریافتی از طریق آنتن تلویزیون یا خدمات پخش اینترنتی را در حد 8K ارتقاء بخشد.

 

تلویزیون Q950TSدارای سخت افزار ویژه‌ای برای کنترل دیگر سخت افزارها از طریق بلوتوث، وای فای یا حتی ابزار و وسایلی است که به اینترنت متصل نمی‌شوند. این تلویزیون از طریق قابلیت Tap View به سادگی به گوشی‌های هوشمند متصل می‌شود و با دستیارهای صوتی الکسا، آمازون و گوگل نیز سازگاری دارد.

 منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11044310.html



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

سئو کلاه سیاه چیست؟
در یک تعریف ساده میتوان گفت سئو کلاه سیاه مجموعه ای از تکنیک ها برای کسب جایگاه تند در نتایج جستجو است که با استانداردها و الگوریتم های پیشنهادی گوگل در تضاد است.

به ذکر ساده تر تکنیک های کلاه سیاه روش هایی برای فریب موتور جستجو هستند لغایت جایگاه بهتری برای سایت ما در عقیده بگیرند.

برخلاف انگار عموم، تکنیک های کلاه سیاه تنها مختص لینک سازی بیگانه نیستند بلکه حتی در تعلیم تولید محتوا، لینک سازی داخلی و سئو تکنیکال نیز شیوه های کلاه سیاه متعددی وجود دارند.

بسیاری از کار و جنبش های رایج در مدیریت یک سایت پتانسیل تبدیل شدن به یک روش کلاه سیاه را دارند و با توجه به ادب ذیل ما در باره الگوریتم های گوگل نمیتوان حتماً مشخصی میانی سئو کلاه سفید و سیاه در عقیده گرفت.

اصلاً چرا تکنیک های سئو کلاه سیاه وجود دارند؟
حالا که این دست از طریق های کلاه سیاه، اینقدر از طرف گوگل محکوم میشوند، اصلاً چه علت دارد که نوشته شوند و به کاربران آموزش دیتا شوند؟

مقالات آموزشی در دامنه سئو، معمولا بدست کارآزمودگان این گستره یا سئو کلاه سیاه کمینه کسانی که در این گویه فعال هستند نوشته میشود. این کسان معمولا آنالیزهای دقیقی در مورد میزان جستجوی کلمات سپریدن میدهند و هر نوشتار ای که نگارش میکنند با هدف کسب جایگاه در عبارات مشخصی خواهد بود.

شاید بتوان گفت مهمترین انگیزه وجود این دست مقالات، تقاضای بالا و شمار جستجوهای مرتبط با آن است. کسان زیادی به تعقیب یادگیری تکنیک های سئو کلاه سیاه هستند و این فرصت مناسبی برای جذب بازدیدکننده خواهد بود. از طرفی، شما وقتی در باره تکنیک های ممنوعه گوگل شناخت پیدا میکنید، میتوایند با آگاهی بهتری شیوه های درست و بنیادین را در سایت خود پیاده کنید چراکه میدانید چه روشی صحیح و چه روشی تباه است.

5 روش شناخته شده در آموزش سئو کلاه سیاه ( برای اضمحلال رتبه!)
دقت کنید که کسب جایگاه در نتایج گوگل نباید شما را از هدف اصلی که همان جلب خوشنودی کاربران است دور کند. هر تکنیک یا ایده ای که در گذرگاه مخالف با هدف اصلی شما باشد یا سئو کلاه سیاه است یا روزی به سئو کلاه سیاه تبدیل خواهد شد.

(سئو کلاه سفید در واقع یک زیاده روی در اجرای درست تکنیک های اصول سئو در نوشتار نویسی محتوا است که به آن Over Optimization گفته میشود.)

اقدامات زیر باعث میشود رنگ سئو سایت شما از سفید به سیاه متمایل شود:

بهینه سازی بیش از کران سایت یا Over Optimization
تکنیک های سئو کلاه سیاه در تولید محتوا
روش های Black hat در لینک سازی
اسپم کردن صفحه نتایج گوگل
سئو منفی یا کاهش عمدی رتبه سایت های رقیب
میخواهید در باره این تکنیک ها بیشتر بدانید؟ با مراجعه به هر نوشتار میتوانید از 0 تا 100 کل چیز این تکنیک ها را یاد بگیرید.

اگر حوصله خواندن هم ندارید، در هر نوشتار یک ویدئو جذاب و مفید حاضر کرده ایم که به انگیزه به کارگیری مثال های متعدد در آن ها، میتوانید در کمترین زمان، به بیشترین بی گمان اطلاعات در باره تکنیک های سئو کلاه سیاه برس



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

سئو کلاه سیاه چیست؟
در یک تعریف ساده میتوان گفت سئو کلاه سیاه مجموعه ای از تکنیک ها برای کسب جایگاه تند در نتایج جستجو است که با استانداردها و الگوریتم های پیشنهادی گوگل در تضاد است.

به ذکر ساده تر تکنیک های کلاه سیاه روش هایی برای فریب موتور جستجو هستند لغایت جایگاه بهتری برای سایت ما در عقیده بگیرند.

برخلاف انگار عموم، تکنیک های کلاه سیاه تنها مختص لینک سازی بیگانه نیستند بلکه حتی در تعلیم تولید محتوا، لینک سازی داخلی و سئو تکنیکال نیز شیوه های کلاه سیاه متعددی وجود دارند.

بسیاری از کار و جنبش های رایج در مدیریت یک سایت پتانسیل تبدیل شدن به یک روش کلاه سیاه را دارند و با توجه به ادب ذیل ما در باره الگوریتم های گوگل نمیتوان حتماً مشخصی میانی سئو کلاه سفید و سیاه در عقیده گرفت.

اصلاً چرا تکنیک های سئو کلاه سیاه وجود دارند؟
حالا که این دست از طریق های کلاه سیاه، اینقدر از طرف گوگل محکوم میشوند، اصلاً چه علت دارد که نوشته شوند و به کاربران آموزش دیتا شوند؟

مقالات آموزشی در دامنه سئو، معمولا بدست کارآزمودگان این گستره یا سئو کلاه سیاه کمینه کسانی که در این گویه فعال هستند نوشته میشود. این کسان معمولا آنالیزهای دقیقی در مورد میزان جستجوی کلمات سپریدن میدهند و هر نوشتار ای که نگارش میکنند با هدف کسب جایگاه در عبارات مشخصی خواهد بود.

شاید بتوان گفت مهمترین انگیزه وجود این دست مقالات، تقاضای بالا و شمار جستجوهای مرتبط با آن است. کسان زیادی به تعقیب یادگیری تکنیک های سئو کلاه سیاه هستند و این فرصت مناسبی برای جذب بازدیدکننده خواهد بود. از طرفی، شما وقتی در باره تکنیک های ممنوعه گوگل شناخت پیدا میکنید، میتوایند با آگاهی بهتری شیوه های درست و بنیادین را در سایت خود پیاده کنید چراکه میدانید چه روشی صحیح و چه روشی تباه است.

5 روش شناخته شده در آموزش سئو کلاه سیاه ( برای اضمحلال رتبه!)
دقت کنید که کسب جایگاه در نتایج گوگل نباید شما را از هدف اصلی که همان جلب خوشنودی کاربران است دور کند. هر تکنیک یا ایده ای که در گذرگاه مخالف با هدف اصلی شما باشد یا سئو کلاه سیاه است یا روزی به سئو کلاه سیاه تبدیل خواهد شد.

(سئو کلاه سفید در واقع یک زیاده روی در اجرای درست تکنیک های اصول سئو در نوشتار نویسی محتوا است که به آن Over Optimization گفته میشود.)

اقدامات زیر باعث میشود رنگ سئو سایت شما از سفید به سیاه متمایل شود:

بهینه سازی بیش از کران سایت یا Over Optimization
تکنیک های سئو کلاه سیاه در تولید محتوا
روش های Black hat در لینک سازی
اسپم کردن صفحه نتایج گوگل
سئو منفی یا کاهش عمدی رتبه سایت های رقیب
میخواهید در باره این تکنیک ها بیشتر بدانید؟ با مراجعه به هر نوشتار میتوانید از 0 تا 100 کل چیز این تکنیک ها را یاد بگیرید.

اگر حوصله خواندن هم ندارید، در هر نوشتار یک ویدئو جذاب و مفید حاضر کرده ایم که به انگیزه به کارگیری مثال های متعدد در آن ها، میتوانید در کمترین زمان، به بیشترین بی گمان اطلاعات در باره تکنیک های سئو کلاه سیاه برس



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 نوآوری‌های فناوری در همه زمان‌ها به وجود می‌آیند و شرکت‌ها به طور مداوم در تلاش‌اند تا فناوری خود را بهبود بخشند و در بازار پیشرو باشند. هر ساله محصولات جدیدی معرفی می‌شوند که منحصربه‌فرد هستند و وقتی چیز خاصی به وجود می‌آید، دنیای فناوری برای همیشه تغییر می‌کند. در بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۹ میلادی تعدادی محصولات چشمگیر، نوآورانه، با تکنولوژی‌های نوین وارد بازار شد که همه را مجذوب خود کرد. محصولاتی در حوزه خودرو، بازی‌های ویدئویی، گجت‌های هوشمند و دیگر موارد که همواره به یاد خواهد ماند. در این گزارش به ۸ محصول فناوری برتر دهه میلادی گذشته خواهیم پرداخت.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,معرفی ۸ محصول شگفت‌انگیز دنیای فناوری در دهه اخیر


محصول استند قابلمه پات در سال ۲۰۱۰
استند قابلمه پات در سال ۲۰۱۰ عرضه شد، اگرچه این محصول مانند زودپز‌های قدیمی به نظر می‌رسد، اما قابلیت‌های آن بسیار گسترده است. زودپز‌های چند منظوره توسط رابرت وانگ، دانشمند علوم رایانه ایجاد شده که مبلغ ۳۵۰ هزار دلار پس‌انداز خود را برای تحقق رویایش صرف کرده است. استند قابلمه پات فورا به موفقیت دست یافت و به لطف وبلاگ‌نویسان مواد غذایی و سهولت فروش از طریق آمازون، به سرعت به یکی از داغ‌ترین محصولات سال تبدیل شد. استند قابلمه پات مانند آرام پز کار می‌کنند، اما می‌توان از آن‌ها برای بخارپز کردن برنج، جوشاندن ده‌ها تخم مرغ، پختن گوشت، پخت کیک و .. استفاده کرد.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,معرفی ۸ محصول شگفت‌انگیز دنیای فناوری در دهه اخیر


خودرو تسلا مدل S در سال ۲۰۱۲
در سال ۲۰۱۲، تسلا مدل اس را معرفی کرد،  اگرچه  این مدل اولین خودرو برقی بازار نبود، اما طرز تفکر جهان در مورداین خودروها را تغییر داد. از نظر فنی، اولین وسیله نقلیه الکتریکی در اوایل قرن نوزدهم ساخته شد، اما با ظهور موتور احتراق داخلی، این فناوری تحت الشعاع قرار گرفت. با انتشار مدل اس در سال ۲۰۱۲، خودرویی به جهان ارائه شد که جایگزین مناسبی برای خودرو‌های استاندارد گازسوز آن‌ها باشد و نمونه‌ای قابل اطمینان برای وسایل نقلیه برقی آینده جهان، مدل اس ۲۰۱۲ با قیمت نزدیک به ۷۵۰۰۰ دلار فروخته شد. موفقیت در آن مدل باعث به وجود آوردن تسلا مدل ۳ شد که بسیار مقرون به صرفه‌تر است. با پیشرفت این فناوری، هزینه‌ها کاهش می‌یابد و به لطف موفقیت تسلا مدل اس ۲۰۱۲، افراد بیشتری سوار تسلا و سایر اتومبیل‌های برقی می‌شوند.

اخبار,اخبار تکنولوژی,معرفی ۸ محصول شگفت‌انگیز دنیای فناوری در دهه اخیر


کنسول پلی‌استیشن ۴ در سال ۲۰۱۳
نسل هشتم کنسول‌ها در سال ۲۰۱۲ با Wii U آغاز شد، اما برخلاف نسل قبلی آن، این کنسول نتوانست به موفقیت زیادی برسد. در نوامبر ۲۰۱۳ پلی استیشن ۴ (PS4) به بازار عرضه شد و در حالی که در کمتر از دو هفته، ایکس باکس وان نیز به بازار آمد، PS4 موفق شد در رقابت میان کنسول‌های خانگی از نینتندو و مایکروسافت پیشی بگیرد. در حالی که ایکس باکس وان در کنار یک کنسول بازی، به عنوان یک دستگاه پخش چندرسانه‌ای با عملکرد کامل نیز طراحی شده بود، اما به اندازه گرافیک و صدای چشمگیر موجود در PS4 نظر گیمر‌ها را به خود جلب نکرد. این کنسول مورد تحسین گسترده‌ای قرار گرفت و به طرز چشمگیری فروخته شد. تا سپتامبر ۲۰۱۹ سونی موفق به فروش بیش از ۱۰۲ میلیون کنسول PS4 در سراسر جهان شد.

اخبار,اخبار تکنولوژی,معرفی ۸ محصول شگفت‌انگیز دنیای فناوری در دهه اخیر


دستیار صوتی آمازون مدل اکو در سال ۲۰۱۴
در سال ۲۰۱۴، آمازون دستیار صوتی مدل اکو را عرضه کرد، یک بلندگو هوشمند که همه چیز را تغییر داد. این بلندگو تنها یک دستگاه بلوتوث نبود که قادر به پخش موسیقی مورد علاقه شما باشد. این نرم افزار می‌توانست به نشانه‌های صوتی پاسخ دهد و به کاربر این امکان را می‌داد که بسیاری از فعالیت‌های روزمره را تنها با دستورات صوتی انجام دهد.حال دستیار صوتی آمازون مدل اکو و رقابت آن با گوگل و سایر شرکت‌ها، فراگیر شده است. پیشرفت‌های زیادی در زمینه دستیار صوتی آمازون مدل اکو حاصل شده، این دستگاه می‌تواند به تلفن، اتومبیل، ساعت دیواری، مایکروویو و.. متصل شود.

اخبار,اخبار تکنولوژی,معرفی ۸ محصول شگفت‌انگیز دنیای فناوری در دهه اخیر


هندزفری بی‌سیم اپل ایرپاد در سال ۲۰۱۶
اگرچه شرکت اپل در دو دهه گذشته تحولات انقلابی در بازار تلفن‌های همراه و تبلت‌ها ایجاد کرده است، اما این بدان معنا نیست که شرکت آمریکایی بر دستگاه‌های جانبی متمرکز نباشد. در سال ۲۰۱۶، اپل اعلام کرد که جک ۳.۵ میلی‌متری صدا که یک ارتباط‌دهنده‌ی آنالوگ بود، حذف ‌خواهد شد. این شرکت در همان روز ایرپاد را معرفی کرد. اپل ایرپاد فقط نوع جدیدی از هدفون نبودند. آن‌ها تنها هدفونی بودند که اپل می‌خواست مشتریانش آن را خریداری کنند. اپل ایرپاد کاملاً بی‌سیم است و در بین مصرف‌کنندگان بسیار محبوب است. کیفیت صدا روی آن‌ها نسبت به بسیاری از مدل‌های قابل مقایسه، برتر است. از سال ۲۰۱۶ پیشرفت‌هایی صورت گرفته است و مدل‌های بعدی از آن از حذف نویز و شارژ بی‌سیم بهره می‌برند.

اخبار,اخبار تکنولوژی,معرفی ۸ محصول شگفت‌انگیز دنیای فناوری در دهه اخیر


کنسول نینتندو سوئیچ در سال ۲۰۱۷
نینتندو در طول تاریخ خود یک شرکت نوآورانه بوده است. این شرکت در ابتدای قرن نوزدهم کارت‌های بازی را ساخت، اما در دهه ۱۹۸۰ نیز صنعت بازی‌های ویدیویی را ایجاد کرد. از آن زمان، این شرکت تلاش کرده است پیشرفت‌های بیشماری در زمینه تکنولوژی و سبک بازی در محصولاتش ایجاد کند. شرکت نینتندو، یک بار دیگر با معرفی تکنولوژی جدید به نام نینتندو سوئیچ در بازار حاضر شد و طرفداران بلافاصله از آن استقبال کردند. نینتندو سوئیچ مشابه کنسول‌های قبلی نیست. این فقط یک کنسول خانگی مانند تمام محصولات خانگی نینتندو نیست که قبل از آن وجود داشت. سوئیچ، قابل حمل است، بازیکنان می‌توانند آن را از خانه خود بیرون ببرند و بازی خود را در جاده ادامه دهند. آن‌ها می‌توانند کنترلر‌ها را تعویض کنند. نینتندو سوئیچ همچنین از ویژگی‌های پخش چندرسانه‌ای برخوردار است و محدود به بازی‌های خانوادگی مانند اکثر کنسول‌های نینتندو نیست.


هندزفری ایرپاد مترجم در سال ۲۰۱۸
در سال ۲۰۱۶ شرکت اپل با معرفی ایرپاد اپل تحولی در هندزفری بی‌سیم ایجاد کرد، اما این فناوری از آن زمان تاکنون پیشرفت داشته است. هدفون مترجم ایر باد قادر به ترجمه سریع زبان گفتاری است، این دستگاه‌های جدید تقریباً به طور کامل کار زبان را ترجمه می‌کنند، زیرا می‌توانند گفتار شخص را بفهمند و فوراً آن را در گوش شخص ترجمه کنند، اما این تنها کاری نیست که آن‌ها بتوانند انجام دهند.‌

می‌توانید آن‌ها را از هم جدا کنید و یکی از هدفون‌ها را به شخصی که با او در حال برقراری ارتباط هستید تحویل دهید؛ بنابراین، اگر به کسی که فقط به زبان روسی صحبت می‌کند، نزدیک می‌شوید، در حالی که شما فقط انگلیسی می‌توانید صحبت کنید، کافی است یکی را به او تحویل بدهید و آن‌ها سخنان شما را به زبان مادری خود می‌شنوند در حالی که شما حرف‌های او را به زبان انگلیسی می‌شنوید. این فناوری نیاز به پیشرفت دارد، اما ایرپاد مترجم به طور قطع برای هر کسی که برای تجارت سفر می‌کند، دیپلماتی‌هایی که شغل‌ آن‌ها نیاز به برقراری ارتباط دارد و حتی اعضای نظامی که در کشور‌های خارجی کار می‌کنند، می‌تواند مفید واقع شود.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,معرفی ۸ محصول شگفت‌انگیز دنیای فناوری در دهه اخیر


هدست واقعیت مجازی اکیولس کوئست در سال ۲۰۱۹
بازی‌های واقعیت مجازی ازدهه ۱۹۸۰ به آرامی وارد بازار شدند. در ابتدا این فناوری قادر به پشتیبانی از تجربیات زیادی نبود، این هدست‌ها تا حدودی حجیم بودند و اجرای آن نیاز به یک کامپیوتر قدرتمند داشت و همین مسئله باعث می‌شد که محصولات در بازار بازی‌های ویدیویی خاص پسند باشند. خوشبختانه با انتشار هدست‌های واقعیت مجازی نسل جدید به خصوص مدل اکیولس کوئست، همه چیز تغییر کرد.

اکیولس کوئست اولین هدستی است که نه به کامپیوتر و نه به هیچ کابل نیازی ندارد و در عین حال می‌تواند تقریباً هر قطعه نرم افزار VR را در بازار اجرا کند. با این هدست می‌توانید در هر مکانی که می‌خواهید بدون نیاز به قرار دادن تجهیزاتی خاص، برنامه‌های واقعیت مجازی  را اجرا کنید. هدست اکیولس کوئست دنیای واقعیت مجازی را برای همیشه تغییر داد. این فناوری قابل حمل در آینده بهبود خواهد یافت، بنابراین در آینده شاهد هدست‌های VR پیشرفته‌تر، سبک‌تر، کوچکتر و فشرده سازی بهتر خواهیم بود.

 

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/enews4072879.html



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

هدخت شعیبانی از گروه مهندسی مکانیک و هوافضا دانشگاه موناش رهبری یک تیم تحقیقاتی بین‌المللی را برعهده دارد که توانسته یک باتری Li-S با ظرفیت فوق‌العاده بالا تولید کند.

 

برخی از بزرگترین تولیدکنندگان باتری‌های لیتیوم در چین و اروپا اعلام کرده‌اند که این باتری بازار محصولات آن‌ها را تهدید می‌کند و تصمیم دارند مانع افزایش تولید آن شوند. طبق گفته طراحان این باتری، آزمایش های‌بعدی در اوایل سال ۲۰۲۰ در استرالیا انجام می‌شود.

 

این باتری قادر است تلفن همراه شما را برای مدت پنج روز مداوم شارژ کند و یا حتی این امکان را برای یک خودروی الکتریکی فراهم می‌آورد که بدون سوختگیری مسافتی بالغ بر ۱۰۰۰ کیلومتر را طی کند.

 

پروفسور مایناک مجومدر عضو این گروه تحقیقاتی معتقد است این یک پیشرفت بزرگ برای صنعت استرالیا بوده و می‌تواند شیوه تولید تلفن‌ها، اتومبیل‌ها، رایانه‌ها و شبکه‌های خورشیدی را در آینده متحول کند. ساخت و اجرای موفقیت آمیز باتری‌های Li-S در اتومبیل‌ها و شبکه‌ها ۲۱۳ میلیارد دلار برای استرالیا ارزش افزوده خواهد داشت. با این باتری بازار خودرو‌های استرالیا متحول شود و انرژی پاک و مطمئن‌تری را در اختیار همه استرالیایی‌ها قرار می‌دهد. این تیم تحقیقاتی بیش از ۲.۵ میلیون دلار بودجه از طرف شرکای دولتی و بین‌المللی برای آزمایش این فناوری دریافت کرده است.

 

محققان با استفاده از همان مواد در باتری‌های لیتیوم یونی استاندارد، طراحی کاتد‌های گوگرد را دوباره پیکربندی کردند تا بتوانند بار‌های استرس بالاتر را بدون افت ظرفیت کلی یا عملکرد کاهش دهند. این تیم با الهام از معماری منحصر به فرد بریج که برای اولین بار در دهه هفتاد میلادی در پردازش پودر‌های شوینده ثبت شد، روشی را به کار گرفتند که باعث ایجاد پیوند‌هایی بین ذرات می‌شود تا بتواند تنش را در خود جای دهد و سطح پایداری را که تا به امروز در هیچ باتری مشاهده نشده است، ایجاد کند.

 

اخبار,اخبارتکنولوژی,باطری لتیوم

 

عملکرد جالب، به همراه کاهش هزینه‌های تولید، عرضه فراوان مواد، سهولت پردازش و کاهش آلودگی زیست محیطی، طراحی باتری جدید را برای برنامه‌های آینده جذاب‌ترمی کند.

 

این روش نه تنها از معیار‌های با کارآیی بالا و چرخه طولانی بهره می‌برد، بلکه سادگی و هزینه بسیار کم آن برای تولید و همچنین استفاده از فرآیند‌های مبتنی بر آب می‌تواند به کاهش قابل توجهی در زباله‌های خطرناک محیط زیست منجر شود.

 

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/enews4072916.html



:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شرکت آرایشی لورئال از دیگر حاضران نمایشگاه CES 2020 بود که روز گذشته با رونمایی از یک گجت قابل حمل مجهز به هوش مصنوعی، واقعیت افزوده و اپلیکیشن اختصاصی توجه متخصصان پوست دنیا را به خود جلب نمود. این محصول که فاقد هرگونه پسماند است سیستم مراقبت پوست هوشمند پرسو نام دارد و در برگیرنده چندین محصول آرایشی لورئال در سه کارتریج مختلف است که در ادامه با هم ترکیب شده و با فشردن یک دکمه روی سطح پوست پخش می شوند.

اپلیکیشن اختصاصی این گجت نیز به کاربرانش اجازه می دهد با کمک سه عکسی که از سه زاویه مختلف از صورت شان گرفته می شود ارزیابی دقیقی از پوست خود داشته باشند و یک پروفایل شخصی سازی شده برای خود ایجاد نمایند. در مرحله بعد این گجت از سیستم Modiface لورئال کمک میگیرد تا عکس های گرفته شده را اسکن کند و به دنبال چین و چروک، آفتاب سوختگی و منافذ پوست بگردد.

 

 

 

در ادامه هوش مصنوعی دستگاه بسته به موقعیت جغرافیایی کاربر فاکتورهای زیست محیطی نظیر دمای هوا، پرتوهای فرابنفش و ریزگردهای موجود در هوا را بررسی و مشخص می کند که چه محصولاتی برای پوست فرد بهتر هستند و سپس آنها را روی استعمال می کند.

برای مثال اگر در شب از پرسو استفاده کنید فرمولی با مواد فعال برای شما در نظر گرفته می شود چراکه نور خورشید غایب است و بهترین زمان برای استفاده از مواد لایه بردار و نظیر آن است. به همین نحو در صورت استفاده از پرسو در روز، دستگاه برای شما ضد آفتاب در نظر خواهد گرفت. البته کاربران هم میتوانند در انتخاب نوع مواد به کار رفته در کرم ترکیبی خود مشارکت نمایند و برای مثال مرطوب کننده، سرم و یا کرم دور چشم را هم به آن اضافه نمایند.

 

 

 

پرسو همچنین به عنوان ابزار ساخت رژ لب نیز موجود است و به کاربران اجازه می دهد بهترین رنگ را برای خود انتخاب نمایند. این ابزار مجموعه ای از رنگ ها را هم بر اساس انتخاب های محبوب اینفلوئنسرهای اینستاگرام می سازد. به لطف تکنولوژی واقعیت افزوده به کار رفته در این گجت، دوربینی به صورت دیجیتالی رنگ رژ پیشنهادی را روی چهره کاربر نمایش می دهد و سپس فرایند ساخت آن را آغاز می کند. البته اشاره کنیم که پرسو هنوز یک نمونه اولیه است که تیم تکنولوژی لورئال ارائه کرده و زمان اعلام شده برای عرضه آن سال ۲۰۲۱ است.

 

 
 
 
منبع:


:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل


شاید فرض کنید که شرکت و کسب و کارتان نیازی به سایت ندارد و یا محصولات و خدماتتان را نمی توانید از طریق اینترنت بفروش برسانید ! اگر چنین است ،مطمئن باشید در اشتباه هستید. امروزه همه چیز را در اینترنت می نا یافت . پس چرا شما احد از منابع جستجوی مشتریان بالقوه محصولات و خدماتتان نباشید؟

با طراحی سایت شرکتی برای کسب و پیشه خویش به شرکت و کسب و کارتان اعتبار و ارزش می بخشید و به مشتریان و مراجعه کنندگان خود تغییر ناپذیر می کنید که همگام با جهانی شدن ، شما نیز بروز هستید و برای مشتریانتان ارزش قائلید و بفکر رفاه آنان هستید و لغایت چه حتماً در کسب و کارتان جدی هستید.
با وب سایت خود به شمار همگی کسانی که به اینترنت دسترسی دارند شعبه ای بدون بارو های آجری و در همه جای این کره خاکی تاسیس می کنید و به مشتری این اطمینان را می دهید که بدون نیاز به کوچکترین انسجام و در هر ساعت از شبانه روز، می تواند نظرات و خواسته های خویش را با مدیران شرکت در وسط بگذارد.
حال شما می دانید برای رسیدن به موفقیت روزافزون طراحی سایت لغایت چه کران می تواند حیاتی و لازم باشد . طراحی سایت شرکتی آیا می خواهید این فرصت استثنایی را برای رقبای خویش بگذارید ؟ قطعا خیر.

پس همین امروز برای طراحی وب سایت شرکتی خوب اقدام کنید . احتمالاً فردا دیر باشد! هر روزی که صبر کنید یک امتیاز به رقبای خویش داده اید و چه بسا حتی اسم گستره مورد نظرتان را احد از رقبای شما اشغال کند.

طراحی سایت شرکتی / اداری مناسب برای کمپانی ها ، ادارات و تیم های کاری و تمام کسانی که می خواهند خدمات یا محصولات خویش را به سایرین معرفی کنند. این گونه از سایت ها برای مجلس ها ، احزاب نیز پسندیده می باشد. سایت شما مرکزی برای یکی هم آمدن علاقه مندان و مخاطبان شما خواهد بود. طراحی وب سایت مایه برپایی ارتباطی دو طرفه میانی شما ، همکاران ، مخاطبان و یا مشتریانتان خواهد شد.

 



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

سامسونگ نه یک دستگاه، بلکه دو دستگاه برای ادامه‌ی راه کروم‌بوک ۳ معرفی کرد. این دو کروم‌بوک به‌اندازه‌ی نسخه‌ی قبلی خود قیمتی مقرون‌به‌صرفه دارند. کروم‌بوک ۴ از صفحه‌نمایش ۱۱/۶ اینچی (۱۱۳۶ در ۷۶۸ پیکسل) با کیفیت HD برخوردار و وزنش ۱/۲ کیلوگرم (مانند نسل گذشته‌ی خود) است و یک درگاه یو‌اس‌بی تایپ C دارد. کروم‌بوک ۴ پلاس نیز صفحه‌نمایش ۱۵/۶ اینچ (۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) با کیفیت Full HD دارد وزنش کمی بیش از ۱/۷ کیلوگرم است و یک درگاه یو‌اس‌بی تایپ C بیشتر از برادر کوچک‌تر خود دارد. هر دو دستگاه از پردازنده‌ی سلرون N4000 بهره می‌برند و می‌توانند حداکثر ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و ۶ گیگابایت رم داشته باشند.

کروم بوک ۴

 

کروم‌بوک‌های جدید سامسونگ بلندگوهای ۱/۵ واتی، میکروفون دیجیتال داخلی، وب‌کم با کیفیت 720p، وای فای ۵ (۲×۲)، اتصال بلوتوث، کارت‌خوان میکرو اس‌دی و جک ترکیبی هدفون/میکروفون دارند. ازنظر پایداری، هر دو استاندارد درجه‌ی هشت نظامی (MIL-STD-810G) را دریافت کرده‌اند و دربرابر تهدیداتی مانند رطوبت و درجه حرارت بالا و لرزش مقاوم هستند.

به‌گفته‌ی سامسونگ، نمونه‌ی کوچک‌تر با هربار شارژ ۱۲/۵ ساعت دوام خواهد داشت؛ در‌حالی‌که نسخه‌ی بزرگ‌تر دوام باتری کمتری دارد و حداکثر ۱۰/۵ ساعت کار می‌کند. همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، به‌نظر می‌رسد دستگاه کوچک‌تر حاشیه‌های بیشتری دارد.

کروم بوک ۴

 

 برای خرید هرکدام از این دو لپ‌تاپ سامسونگ نیازی نیست هزینه‌ی زیادی کنید. قیمت کروم‌بوک ۴ از ۲۳۰ دلار و قیمت کروم‌بوک ۴ پلاس از ۳۰۰ دلار آغاز می‌شود. این دو دستگاه هم‌اکنون ازطریق ‌Best Buy و وب‌سایت سامسونگ و دیگر فروشندگان منتخب دردسترس کاربران قرار دارند.

 
 
 
منبع:


:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 دی 1398 | نظرات ()