نوشته شده توسط : ساحل

طراحی پست اینستاگرام که یه طراحی بصری محسوب میشه، پس از تولید محتوای متنی، مهمترین موضوعی هست که لازمه بهش پروا کنیم.

اما همش این گنگی برای ما وجود داشته که ساخت بعد مقوله پست اینستاگرام چطور باشه که بتونیم کاربران پیج و اکانت اینستاگرام رو جذب کنیم و فالوورهای پیج خودمون رو افزایش بدیم؟

 تعرفه طراحی پست اینستاگرام و ساخت پست اینستاگرام چیره دست و قشنگ با قیمت خرج و تعرفه مناسب

ساخت پست اینستاگرام پیشه ای، نخستین قدم
وقتی اکانت اینستاگرام شما حائز جستار مشخصی هست و حتی تولید محتوای مناسبی هم دارید، اما طراحی جذابی ندارید، نمی تونید توقع داشته باشید که کاربر تبدیل به مشتری بشه. خود پروسه تبدیل یک بحث کاملاً پیچیده هست که توی پهنه اینستاگرام، فاکتور زیبایی ظاهری هم به این بحث اضافه میشه. بعد طراحی زیبای پست های اینستاگرام رو باید جدی گرفت.

برای تبدیل یه فالوور به مشتری در پیج اینستاگرام خودتون، نیازمند طراحی پست اینستاگرام به صورت حرفه ای هستید.

قالب پست اینستاگرام چه مزیتی داره؟
اگر فرمت محتوای شما مشابه هست و نیازمند طراحی پست های کاملا متفاوت نیستید، شما نیازمند یک قالب پست اینستاگرام هستید که تمامی پست های خودتون رو با اون قالب طارحی کنید. این پیشه مایه یکپارچه و یکدست شدن پیج اینستاگرامون میشه و زیبایی فوق العاده زیادی به پیجتون میده.

در واقع با طراحی قالب اینستاگرام، همگی پست های شما مشابه همون قالب طراحی میشن و تنها جایگاه تصویر و متن در پست های طراحی شده تغییر میکنه. قالب های اینستاگرام معمولا دارای نوار بالایی یا پایینی (هدر یا فوتر) هستند که در این نوارها، لوگو، شماره های تماس و… به صورت ثابت و همیشگی درج می شن.

پیج هایی مثل پیج های فروشگاهی، مشارکت در فروش، پیج های بازاریابی و مارکتینگ معمولاً به این سخیف از طراحی احتیاج دارند. اگر نمیدونید که کدوم طرح و سخیف طراحی اینستاگرام برای شما پسندیده تره، کافیه با من در بستگی باشید تا به طور کامل شما رو در این گویه راهبری کنم.


شاید همیشه احتیاج به قالب پست اینستاگرام نداشته باشید. بعضی از پیج های اینستاگرام به پست هایی دربایستن دارند که متفاوت از بقیه پست ها باشند. در این صورت طراحی پست اینستاگرام به صورت کاملاً مستقل سپریدن میشه و هر پست از صفر طراحی می شه.

ساخت کلیپ برای پست اینستاگرام
ساخت نماهنگ و ویدیو برای پست اینستاگرام یک مبحث کاملاً متفاوت با طراحی عکس پیج اینستاگرام هست.

در صورتی که منظور دارید محتوای ویدیویی برای پیج خودتون قرار بدید لازمه نوع ویدیو که شامل تدوین ویدیو یا طراحی موشن گرافیک است رو گزینش کنید.

از اونجائیکه سبک های متفاوتی جهت ایجاد ویدیو هستی دارد برای گرفتن ارشاد بیشتر با ما در بستگی باشید لغایت بهترین سبک طراحی با توجه به گونه کسب و کار و سوژه پیجتان به شما پیشنهاد گردد.

طراحی پست اینستاگرام و ساخت پست اینستاگرام حرفه ای و قشنگ با بها هزینه و تعرفه مناسب
نمونه پست اینستاگرام طراحی شده
تعرفه طراحی پست اینستاگرام (هزینه و قیمت طراحی پست اینستاگرام)
هزینه طراحی هر پست مستقل با فرمت JPG و بالاترین کیفیت و به صورت کاملاً آماده، ۶۵ هزار تومان هست.

هزینه تحویل قالب طراحی شده با فرمت PSD (قابل ویرایش با برنامه فتوشاپ) ۵۰ هزار تومان هست. این فرمت برای کاربران حرفه ای چیره به فتوشاپ هست.

هزینه تحویل قالب طراحی شده با فرمت PNG (قابل استفاده به سادگی با نرم افزارهای ویرایش عکس موبایل برای برپایی پست های بعدی) ۲۵ هزار تومان هست.

این قالب به صورت خام تحویل داده میشه.

یعنی جایگاه تیترها، متن ها و تصاویر، کاملا خالی طراحی میشه و شما میتونید این جایگاه ها رو در طرح، با مقادیر دلخواهتون پر کنید.

به عنوان نمونه، طرح زیر یک طرح با فرمت PNG بوده که به مشتری تحویل داده شده:

طراحی پست اینستاگرام و ساخت پست اینستاگرام چیره دست و قشنگ با قیمت هزینه و تعرفه مناسب
نمونه پست اینستاگرام طراحی شده خام
مشتری با ویرایش این قالب در نرم افزارهای ویرایش عکس، توانا هست با اضافه کردن عنوان و عکس در بعد زمینه، پست خودش رو طراحی کنه و هر بار با تغییر عنوان و تصویر، به طور یومیه پست جدید با قالب یکسان طراحی کنه. به عنوان نمونه، طرح پایین یک طرح پایانی با قالب خام بالا هست.

طراحی پست اینستاگرام و ساخت پست اینستاگرام چیره دست و زیبا با قیمت هزینه و تعرفه مناسب
نمونه پست اینستاگرام طراحی شده از روی طرح خام
در صورتی که قصد دارید از یک قالب برای تمامی پست ها بهره‌گیری کنید و طراحی تمامی پست ها رو بر عهده ما بذارید، پست نخست (طراحی قالب) با هزینه ۶۵ هزار تومان برای شما انجام میشه و برای پستهای دوم به پس به ازای هر پست 5 هزار تومان خرج دربرگیرنده تغییر تصویر و متن پست قبلی و ایجاد پست جدید با همون قالب اخذ میشه که این پست ها در قالب یه فایل JPG به شما تحویل دیتا میشه و شما از ویرایش و ادیت فایلهای PNG و یا PSD برای ایجاد پستهای پیج اینستاگرام خودتون بی بیچارگی میشید (در این حالت ارسال، تصاویر داخل پست و تیترهای موردنیاز بر عهده مشتری هست).

به عنوان نمونه در صورتی که نیازمند طراحی 30 پست اینستاگرامی با قالب یکسان هستید، خرج طراحی 215 هزار تومان هست.

در صورتی که قصد دارید تمامی 30 پست به صورت کاملا متفاوت و منحصر به فرد طراحی بشن، هزینه طراحی ۱ میلیون و 950 هزار تومان هست.

دانلود نرم انگیزه ها پست ساز اینستاگرام برای گوشی
اگر قصد شما از این سوال این هست که بتونید از صفر پست اینستاگرامی طراحی کنید بله هستی داره اما با گوشی موبایل زیاد دشوار هست. در یکتا از تعلیم های سایت در مورد روش اضافه کردن لوگو و متن روی عکس با گوشی موبایل به طور کامل توضیح دادم که میتونید از این تعلیم برای طراحی پست های خودتون با گوشی موبایل بهره‌گیری کنید و با نرم افزارهایی مانند picsart میتونید با یکبار طراحی قالب بدست ما و اخذ فایل خام، در دفعات بعد خودتون با گوشی موبایل اقدام به پیمان دادن عکس ها و متن های متفاوت در تو قالب طراحی شده کنید و پست های متفاوت خلق کنید و در این صورت نیازی به خرج های اضافی برای تولید پست های با قالب مشابه نیست.

عکس پیج اینستاگرام رو از کجا دانلود کنیم؟
پیشنهاد بنده اینه که عکس های پیج اینستاگرام اختصاصی باشن و توسط خودتون ثبت شده باشن.

اما با این حال اگه هدف دارید از تصاویر سایرین در پست های خودتون بهره‌گیری کنید، به خاطر داشته باشید که این تصاویر از عکاس مجوز تکثیر یا کاربرد داشته باشند.

آموزش طراحی پست اینستاگرام
در حال آماده متاسفانه آموزش طراحی پست اینستاگرام بدست بنده ارائه نمیشه و هیچ دوره آموزشی فعالی در این گویه روی سایت قرار نگرفته و صرفاً خدمات طراحی به طور سر راست خدمت مشتریان محترم ارائه میشه.

طراحی درخواستی شما و نمونه هایی که مدنظر دارید و هر طرحی که در ذهن خویش دارید برای شما از صفر و با بالاترین کیفیت طراحی خواهد شد و از این بابت هیچ وجه محدودیت وجود ندارد. در این صفحه بعضی از نمونه ها درج شده و قابل تماشا هستند ولی به انگیزه متفاوت بودن موضوعات و ایده ها، لازم است همواره به پیگیری طرح های جدید و ایده های نو برای طراحی پست اینستاگرام باشیم.



:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

چالش یوتیوب با مسئله کپی‌رایت در سال ۲۰۱۹
بدون شک، یوتیوب به عنوان یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های اشتراک‌گذاری محتوای ویدئویی است کپی رایت در یوتیوب که میلیون‌ها کاربر را در سراسر جهان، مجذوب خود نموده است. به نظر می‌رسد که این پلتفرم محبوب، اخیراً با مشکلاتی پیرامون حقوق کپی‌رایت محتوای بارگزاری شده مواجه شده باشد. این شرکت، در نیم دوم سال ۲۰۱۸ میلادی، با اتحادیه اروپا، بر راز قوانین جدید کپی‌رایت درگیر بود؛ قوانینی که در سال جاری میلادی، پیامدهای مهمی برای کاربران یوتیوب، چه در اروپا و چه بیرون از آن، به تعقیب خواهد داشت. در واقع، با قوانین جدید، بسیاری از محتواهای دوست داشتنی این پلتفرم، در خطر بوده و شدنی است سایت مجبور به اعمال یک «فیلتر آپلود» شده که محتوای ناقض حقوق کپی‌رایت را مسدود نماید.

مشکل بارگذاری محتوا بدون رعایت حق کپی‌رایت، به گزیده تر در صنعت موسیقی، مسئله بزرگواری است. نگرانی هنرمندان در مورد اخذ حقوق دادگرانه در اینترنت، مسئله جدیدی نیست و بسیاری از شبکه‌ها، استودیوها و ناشران اروپایی، به منظور از بین بردن این شکاف، از قوانین کپی‌رایت حمایت کرده‌اند. به همین منظور، اتحادیه اروپا، قوانین جدیدی وضع نموده که پیمان است در بهار سال ۲۰۱۹ میلادی، به رأی‌گیری پایانی گذاشته شود. به مایه این قوانین، شرکت‌های پلتفرم رسانه‌ای، مشابه یوتیوب، رئیس محتوای دارای حق کپی‌رایت شناخته می‌شوند. بر اساس قانون جدید، یوتیوب باید اقدامات پیشگیرانه‌ای را سپریدن دهد که به معنای ورود پالایه در این پلتفرم است. یعنی آن بخش از مطالب یوتیوب که شدنی است ناقض حقوق کپی‌رایت باشند، به سادگی از ارسال شدن به سایت، بازداشته خواهند شد. این ایده «فیلتر بارگذاری»، جامعه یوتیوب را عصبانی کرده است.

البته یوتیوب هم استدلال خویش را برای مخالفت با این قانون دارد. این پلتفرم، مدت‌ها برای برپایی یک آشکارساز کپی‌رایت دقیق، سعی نموده و مسئله کپی‌رایت، برای سازندگان یوتیوب نیز، یک دغدغه بزرگ بوده است. یوتیوب استدلال می‌کند که در حال حاضر، ابزاری مانند «Content ID» را برای شناسایی و جبران خسارت سازندگان اصلی در اختیار دارد. همچنین، یوتیوب در یازدهم ژوئیه سنه قبل ، از آلت حفاظتی جدیدی رونمایی رو کرد که برای یافتن کلیپ‌هایی که پیش‌تر بارگذاری شده و دوباره بدست کاربری جدید بارگذاری می‌گردد، قابل استفاده است. این ابزارها، به سازندگان اصلی کمک می‌کند تا محتوای حائز کپی‌رایت را معرفی نموده و سپس ناقضان را به یوتیوب شناسایی نمایند. با این وجود، کمپانی اظهار می‌دارد که در ۹۰٪ موارد، تولیدکنندگان اصلی، مخالف حذف ویدیوهای خود هستند و در عوض، تقاضا دسته درآمدهای تبلیغاتی اجراشده بر ویدیو را دارند.

با گسترش الگوریتم‌های پیشگیرانه کپی‌رایت، بسیاری از ویدیوهایی که یوتیوب را دوست داشتنی می‌کنند، به خطر می‌افتند. وانگهی برای سازندگان اصلی محتوا، سایر امکان هوده بردن از محتوایشان در این پلتفرم هستی ندارد، چراکه ویدئوهای حائز کپی‌رایت، فرمان بارگذاری نخواهند داشت. «سوزان وویچیتسکی»، مدیرعامل یوتیوب، بازگو کرد که قانون جدید، باعث خواهد شد که میلیون‌ها نفر از ساکنان اتحادیه اروپا، به ویدیوهایی که بیش از ۹۰ میلیارد بار در ماه ماضی مشاهده شده‌اند، دسترسی نداشته باشند.

زمانی که قوانین کپی‌رایت جدید اجرایی شوند، مطمئناً پیامدهای جهانی خواهند داشت؛ چراکه کاربران رسانه‌ها، خواهند دید که تولیدکنندگان اروپایی محبوب آن‌ها، به امنیت اکثریت می‌رسند؛ ولی از طرف دیگر، ساکنین اروپایی، قادر نخواهند بود که بسیاری از ویدئوهای محبوبشان را ببینند.

با این حال، سال ۲۰۱۹، به اندازه‌ای که یوتیوب کوشش می‌کند به عقیده بیاید، ناخوشایند نیست. این شرکت، به ایجاد خوف برای منحرف نمودن تلاش‌های اتحادیه اروپا در مقوله جبران خسارت هنرمندان دامنه موسیقی، متهم شده است. علی‌رغم ادعای شرکت برای ارائه بیش از ۲.۵ میلیارد یورو به صاحبان حقوق کپی‌رایت، این شرکت، اثناء استفاده از محتوای حائز کپی‌رایت، به ازای هر ۱۰ یورو که رسانه موسیقی «Spotify» پرداخت می‌کند، فقط ۱ یورو به هنرمندان پرداخت می‌کند؛ این در حالی است که قوانین جدید کپی‌رایت، می‌توانند اقداماتی را برای مقابله با این عدم تعادل سپریدن دهند. علاوه بر این، ترسانیدن یوتیوب برای حذف همه محتواهای در بر گیرنده نقض کپی‌رایت در اتحادیه اروپا، به نظر می‌رسد که رهسپار برای انداختن تقصیر به گردن قوانین جدید باشد، آن هم برای مشکلی که پلتفرم مدت‌ها داشته و الان بیچارگی است اصلاح شود.



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,فناوری جدید سامسونگ
سامسونگ حق امتیاز اختراعی برای یک دوربین سلفی زیر نمایشگر ثبت کرده که احتمالا در ۲۰۲۲ روی موبایل پرچمدار این شرکت عرضه شود. 

به گزارش مهر به نقل از گیزموچاینا، مدت هاست که تولید کنندگان موبایل سعی دارند دستگاهی با نمایشگر تمام صفحه بسازند. تاکنون روش های مختلفی برای از بین بردن بریدگی دوربین سلفی روی نمایشگر ارائه شده است. در همین راستا سامسونگ حق امتیاز اختراع موبایلی ثبت کرده که با روشی نوین دوربین سلفی را زیر نمایشگر مخفی می کند.

 

این شرکت در ژوئن ۲۰۲۰ حق امتیاز مذکور را ثبت کرده که شامل یک دوربین زیر نمایشگر است. در این حق امتیاز توضیح داده شده دوربین سلفی هنگام استفاده کاملا مخفی می ماند. برای این منظور روش دقیقی نیز طراحی شده است.

 

در همین راستا در اسناد آمده بخشی از نمایشگر موبایل که دوربین در آنجا قرار گرفته، باید شفاف باشد. البته یک نمایشگر ثانویه زیر بخش شفاف قرار می گیرد تا در زمانی که از دوربین استفاده نمی شود، روی آن را بپوشاند.

این فناوری چالش کیفیت دوربین هایی که زیر نمایشگر قرار می گیرند را برطرف می کند. ممکن است از این فناوری در سری گلکسی S۲۲ که قرار است در سال ۲۰۲۲  میلادی عرضه شود، استفاده شود.

 منبع:https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11067518.html



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, سامسونگ
دادستانهای کره جنوبی برای نایب رییس شرکت سامسونگ الکترونیکس در پرونده مربوط به رشوه ای که رسوایی سیاسی در این کشور به بار آورد، مجازات ۹ سال زندان را درخواست کردند. 

به گزارش ایسنا، دادستانهای ویژه این مجازات را در جلسه دادگاهی که روز چهارشنبه در دادگاه عالی سئول برگزار شد، درخواست کردند. این دادگاه حکم نهایی درباره سرنوشت "جِی وای لی"، وارث سامسونگ و نایب رییس این شرکت را در ۱۸ ژانویه اعلام خواهد کرد. دادستانهای کره ای در متن درخواستشان اعلام کردند تاثیرات مثبت زیادی که این مدیر سامسونگ در جامعه داشته است، قابل انکار نیست اما تنها به دلیل یک مشارکت اقتصادی، نباید در اجرای قانون تردید کرد.

 

این میلیاردر ۵۲ ساله با اتهامات سوءاستفاده در محاکمه مجدد مبارزه می کند. این پرونده نخستین بار چهار سال پیش آغاز شد و باعث زندانی شدن وی و برکناری پارک گئون هی، رییس جمهور سابق کره جنوبی شد. نتیجه این پرونده ممکن است مسئله جانشینی در سامسونگ را پیچیده کند زیرا انتظار می رفت لی پس از مرگ پدرش در اکتبر، رسما سکاندار این غول موبایل و الکترونیک شود.

 

لی متهم است هدایایی داده تا کنترل خود بر بزرگترین سازنده تلفن هوشمند جهان را تحکیم کرده و جانشینی اش را هموار کند. لی یک سال در زندان ماند و پس از این که محکومیت پنج ساله اش توسط دادگاه تجدیدنظر نصف و معلق شد، در سال ۲۰۱۸ آزاد شد. اما دادگاه عالی در اوت حکم مذکور را باطل کرد و این مدیر را دوباره روانه دادگاه کرد. لی این بار با مجازات شدیدتر حداقل پنج سال زندان روبروست زیرا میزان رشوه ای که از سوی دادگاه متهم به پرداخت آن شده، افزایش پیدا کرده است.

 

با این حال با نزدیک شدن محاکمه به پایانش، کارشناسان احتمال زندانی شدن وی را اندک می دانند. قضات در دادگاه عالی از شرکت سامسونگ و شخص لی خواستند تدابیری را وضع کنند تا از فعالیت غیرقانونی جلوگیری شود و اعتبارپذیری در گروه سامسونگ بهبود پیدا کند. لی یک کمیته مستقل انطباق تشکیل داده و در ماه مه نسبت به تخلفات مربوط به پروسه جانشینی شخصا عذرخواهی کرد. وی همچنین قول داد رهبری بزرگترین شرکت کره جنوبی را به فرزندانش واگذار نکند. فعالیتهای کمیته انطباق احتمالا در مجازات احتمالی لی مورد لحاظ قرار می گیرد.

 

اتهامات رشوه مربوط به ادغام جنجالی سال ۲۰۱۵ بین دو واحد سامسونگ است که کمک کرد لی کنترل این گروه را بدست بگیرد. دادستانها استدلال می کنند که سامسونگ از طریق واسطه هایی اسب و هدایای مالی عرضه کرده بود تا اعتماد رییس جمهور سابق کره جنوبی را برای حمایت دولت از این توافق جلب کند.

 

لی که از سمت مدیر داخلی کناره گیری کرد، نایب رییس و رهبر سامسونگ مانده است. در حالی که لی کان هی، پدر وی و رییس سامسونگ در اکتبر درگذشت اما گروه سامسونگ لی را بلافاصله به عنوان رییس جدید انتخاب نکرد و احتمالا منتظر پایان محاکمه است.

 

بر اساس گزارش بلومبرگ، لی همچنین درگیر پرونده دیگری مربوط به ادغام جنجالی سال ۲۰۱۵ شده است. دادستانها در سپتامبر علیه وی اعلام جرم کردند و محاکمه قرار است در ۱۴ ژانویه ازسرگرفته شود.

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11067631.html



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

پورتال را به صورت دروازه ای به سوی یک بانک اطلاعاتی می نامند . معمولا مهمترین نکته ای که در باره پورتال می طاقت اسم برد این است که پورتال همواره ما را به سوی سایت ها و پورتال های سایر راهبری می کند . در واقع می تاب گفت به خودی خود تفاوت پورتال و وبسایت چیست فقط یک راهنما نیز می باشد . به همین انگیزه است که در برخی موارد به پورتالها Internet Yellow Page می گویند . به نوعی پورتال را می طاقت یک مرکز ارائه خدمات و اطلاعات اینترنتی دانست . پورتال ها اصولا حائز 4 خصلت هستند

تفاوت سایت و پورتال

1) انطباق پذیری

2) اختصاصی کردن

3) یکپارچه سازی

4) حمایت انجمنهای اینترنتی

تعریف پورتال را می تاب از دیدگاههای متفاوتی شدنی دانست . چرا که کاربران امکانات بسیاری را برای آن متصور شده اند . یک پورتال به عنوان فضای کاری برای بازرگانی الکترونیکی بر پایه شبکه با امکان تنظیم شخصی و محتوایی برخوردار از قابلیت های همکاری با دیگر همکاران و دسترسی بی سیم تعریف شده است . اما مهمترین خاصیت یک پورتال تمرکز بر روی آنچیزی است که یک پورتال می تواند برای یک سازمان سپریدن دهد . از کلمه پورتال معمولا به صورت جمع کاربرد می کنند چرا که معمولا سازمان ها به هدف تسهیل در کارهای سازمانی و به جهت مواجهه با کارهای چندگانه خویش از بیش از یک پورتال استفاده می کنند . پورتال معمولا نقش تسهیل کننده ای در انجام امور اداری، بازرگانی، پژوهشی و آموزشی و نیز تاثیر چندگانه آن، آنرا تبدیل به یک محل پیشه الکترونیکی برای کاربران کرده است . پورتال ها معمولا یک سیستم اداری کاربر محور است به این معنی که تمام امکانات پورتال بر این پای بست، قبل بینی شده است . از امکانات پورتال ها می توان به chat، پست الکترونیکی، انجمنهای اینترنتی و ... کل و همه به این هدف است که کاربران را به پورتال دعوت کند . پورتال هایی که به این شکل می باشند از دودمان سوم پورتال ها به پس و با قصد برپایی فضای مجازی بازرگانی الکترونیکی رویکرد جدیدی در مفهوم پورتال نویسی نمایش داد .

پورتال میتواند نقطه شروع و یا اولیه داشته باشد که کاربران به محض ورود به اینترنت آن را نگریستن نمایند . صحیح است که همانندگی ظاهری بین یک سایت و پورتال فراوان است به حدی که در نگاه اول نمی توانید تفاوت محسوسی میانی یک سایت و پورتال را متوجه شوید ولی باید بدانید که این دو کاملا متفاوت از یکدیگر است . ولی آیا می دانید که تفاوت این دو در چیست ؟

تفاوت سایت و پورتال

موارد زیر تفاوت یک سایت و پورتال را مشخص می نماید .

درگاه ورود منفردی که از طریق آن می طاقت به مجموعه منابع مرتبط با پورتال دست یافت.

نمایش هدفدار اطلاعات با به کارگیری تجربیات کاربر.

دسترسی تقسیم بندی شده به انواع داده و اطلاعات گروه بندی شده.

در گزین کردن قراردادن یا امکان پیوستگی و همکاری میان همگی کاربران و استفاده کنندگان پورتال.

امکان ملحق شدن به نرم افزارها و سیستم های نرم افزاری که گردش کاری مشخص و تعریف شده ای دارند.

 

وب سایت

وب سایت به مجموعه ای از صفحات وب گفته می شود که دارای یک حوزه اینترنتی و به چهره مشترک و به صورت گردآور ای از صفحات پیوسته که داده هایی نظیر صدا، تصویر، متن و فیلم روی آن ها ارائه می شود پیمان می گیرد . یک تارنما معمولا از منابع محدودتری تامین می شود و ثانیا پراکندگی اقلیت دارد و حول یک محور و موضوع مشخصی دور میزند و تخصصی تر است . یک تارنما را یک موضوع subjective می نامند . در هر وب سایت امکاناتی را برای یک وب سایت تعبیه می کنند اما پروا به این نکته مهم است که کاربری که با یک وب سایت پیشه میکند باید به نوعی با موضوع آن وب سایت مرتبط و یا علاقه مند باشد .

 

تفاوت سایت و وبلاگ

وبلاگ

وبلاگ که از دو کلمه web و log ترکیب شده است به معنی ثبت وقابع روزانه است و در تعریف می طاقت گفت که یک وبلاگ نوعی تارنما است که در بر گیرنده اطلاعاتی همانند گزارش روزانه ، یادداشت های شخصی، مقالات علمی و آگاهی ها مورد نظر صاحب وبلاگ است . نویسنده ی تارنگار را وب نوشت یا تارنویس می نامند . معمولا در انتهای هر متن تاریخ و سررسید پست پیمان می گیرد .



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, واتس اپ
واتس اپ اعلام کرد گزینه میوت کردن دائم یک چت را اضافه می کند. این گزینه «همیشه» نام دارد.

به گزارش مهر به نقل از گیزموچاینا، واتس اپ ویژگی جدیدی ارائه می کند که به کاربران اجازه می دهد چت های خاصی را به طور دائم  میوت کنند.

 

واتس اپ  در حساب کاربری توئیتر خود اعلام کرد ویژگی جدیدی به نام « همیشه» (Always) را به تنظیمات چت خود می افزاید. البته درحال حاضر این ویژگی به طور آزمایشی در یک نسخه بتا عرضه شده است. 

 

پیش از این آپدیت، تنظیمات میوت کردن دارای ۳ گزینه بود و به کاربر اجازه می داد یک چت را به مدت ۸ ساعت، یک هفته یا یک سال میوت کند. اکنون گزینه سوم به « همیشه» تغییر یافته  و کاربر با انتخاب آن می تواند یک مخاطب را به طور دائم میوت کند.

 

 ویژگی «همیشه» در نسخه iOS، اندروید و وب عرضه می شود. برای فعال کردن ویژگی مذکور کاربر باید مراحل زیر راطی کند:

چت در واتس اپ را باز کند، روی  منو در بالا سمت راست کلیک و گزینه «میوت کردن نوتیفیکیشن ها» (Mute notification)را انتخاب کند. در مرحله بعد کاربر می تواند بین ۳ گزینه ای که قبلا گفته شد ، «همیشه» را انتخاب و «اوکی» را فشار دهد.

 https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11063870.html



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, آیفون
اپل برای افزایش جذابیت آیفون 12 و استقبال عموم کاربران از آن اقداماتی را انجام داده که از جمله آنها می توان به افزایش مقاومت این گوشی در صورت سقوط از ارتفاع اشاره کرد. 

به گزارش فارس به نقل از انگجت، اپل یک قاب محافظ سرامیکی را به نمایشگر آیفون 12 اضافه کرده و بررسی های انجام شده نشان می دهد این قاب واقعا موجب افزایش استحکام نمایشگر این گوشی به خصوص در زمان سقوط از ارتفاع می شود.

 

بررسی که در این زمینه توسط کارشناسان صورت گرفته، حاکی است آیفون 12 در صورت سقوط از ارتفاع 1.8 متری آسیب کمتری در مقایسه با آیفون 11 و گلکسی اس 20 می بیند. البته خسارت وارد شده به آیفون 12 در این حالت نیز قابل مشاهده است ولی گوشی در مجموع سالم می ماند.

 

* میزان مقاومت آیفون 12

آزمایش های انجام شده بر روی گوشی مذکور نشان می دهد آیفون 12 در صورت سقوط از ارتفاع 1.8 متری مختصر آسیبی می بیند که در قالب ترک های کوچک در لبه های گوشی قابل مشاهده است.

 

این آسیب ها در مورد گوشی آیفون 12 پرو جدی تر و عمیق تر است. زیرا این گوشی سنگین تر از آیفون 12 است. برخی کارشناسان می گویند علت اساسی آسیب دیدن کمتر آیفون 12 طراحی تخت تر این گوشی در مقایسه با دیگر مدل های آیفون است.

 https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11063915.html



:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طراحی اختصاصی وب سایت خرج طراحی سایت اختصاصی نوشتار ای به سنجش طراحی سایت اختصاصی با cms های حاضر پرداختیم.در این مقاله کوشش داریم طراحی سایت اختصاصی را بیشتر به شما شناسایی کنیم،پس با ما همراه باشید.

طراحی تارنما اختصاصی چیست ؟
این نوع طراحی سایت برای مواردی است که مشتری یا همان کارفرما دقیقا می داند چه چیزی می خواهد یا کمینه در ابتدای شغل نیاز به بیچارگی سنجی قوی تر و بهتری دارد.

طراحی تارنما اختصاصی و سفارشی
وب سایت‌های اختصاصی و سفارشی مانند خانه‌هایی هستند برای اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی سایت به اینجا مراجعه کنید که دقیقاً مطابق با نیاز صاحب خانه طراحی شده است. چنانچه تمایل دارید تارنما شما دقیقاً مطابق با نقشه و احتیاج شما طراحی شود – و هیچ اطاقی خالی نماند – و یا تارنما بزرگ و پیچیده ای مد نظرتان دارید که بسته‌های پیشنهادی ما قادر به رفع احتیاج شما نیستند، ما طراحی وب سایت اختصاصی را به شما توصیه می‌کنیم. وب سایت‌های اختصاصی اصولاً وب سایت‌هایی با عملکرد خاص هستند که دربایستن به کد نویسی و طراحی از آغاز دارند…
نکته :
وب سایت های اختصاصی و سفارشی جهت آغاز بیچارگی به طرح عملیاتی تارنما دارند.

مراحل طراحی تارنما اختصاصی چیست ؟
نوشتن RFP
آیا واقعا RFP ( پروپوزال و یا طرح پیشنهادی ) لازم است ؟ خب در طراحی سایت bluleadz اختصاصی این یکتا از ضروریات است چون شما از یک قالب قبل فرض اطاعت نمی کنید و باید یک کد نویسی و طراحی قالب جدید برای شما رویداد بیافتد.

برآورد خرج طراحی سایت
در این مرحله شرکت طراحی سایت تخمین ریزبین هزینه ای نسبت به باره درخواست شده اعلام می نماید که این خرج شدنی از طراحی تارنما عادی اغلب باشد.

جلسات طراحی وب سایت اختصاصی
در این بین جلسات متعددی چه در محل کارفرما و چه در محل کمپانی طراحی سایت اسپیناس برگزار می شود که توافقات اولیه برای طراحی و ساخت سایت به چهره مستند نوشته می شود و به امضای 2 طرفین قرار می گیرد.

تحویل طراح اولیه
در این مرحله از طراحی سایت اختصاصی شما یک طرح اولیه از سایت خویش را که lyfemarketing برای شما ارسال شده می بینید و آن را باره مرور قرار می دهید و در صورتی که با معیارهای شما سازگار باشد برای آن طرح تاییده ارسال می کنید.
در صورتی که کارفرما هر تغییری در سایت داشته باشد البته با توجه به این که ای تغییر ساختاری نباشد آن را اعلام می کند و طرح جدید ارسال می شود.

کد نویسی طراحی وب
این مرحله مهمترین مرحله از طراحی سایت اختصاصی است که پیاده سازی تارنما بر پای بست، زبان های HTML , CSS انجام می شود سپس هم با کد نویسی asp شما یک پنل کامل برای مدیریت سایت خود خواهید داشت.

طراحی سایت اختصاصی

چه کسانی به طراحی سایت اختصاصی نیاز ندارند ؟
اگر هر یک از موارد ذیل برای شما صدق می کند سراغ این گونه طراحی نروید!
• اگر کامیابی در کارتان بسیار اهمیتی ندارد!
• اگر اندیشه می کنید فقط باید یک طراحی سایت داشته باشد!
• اگر فقط برای نگارش آدرس آن روی کارت ویزیت آن را لازم دارید!
• اگر نمیخواهید هزینه های یک سایت راستین را بپردازید!

 

قیمت طراحی سایت اختصاصی
قیمت / هزینه طراحی سایت به عواملی چون ( تجربه طراح رابط کاربری،‌ رسیدگی تجربه کاربری، رعایت استانداردهای کدنویسی و بهینه بودن سایت )‌ بستگی دارد. این عوامل تاثیر زیادی در بها و سررسید یک پروژه طراحی سایت دارد. حال با در عقیده گرفتن یا عدم پروا به این موارد ، تعرفه طراحی سایت هر گردآور ای با دیگری شدنی است تفاوت چشمگیری داشته باشد.

عوامل کارساز در خرج طراحی وب سایت
عوامل دیگری که در قیمت یک پروژه کارایی گذار است مربوط به امکانات مورد احتیاج کارفرما می باشد. خرج طراحی سایت فروشگاهی یا طراحی سایت شرکتی بی گمان متفاوت است. همانطور که در تعیین قابلیت ها و امکانات سایت هیچ محدودیتی وجود ندارد، به مراتب بها آن نیز سقف مشخصی ندارد و به تناسب قابلیت ها تغییر می کند.
عواملی بسیاری در خرج یک پروژه طراحی سایت تاثیر گذار هستند و شدنی است شما به عنوان یک کارفرما قیمت های زیاد متفاوتی را در پیش فاکتورهای ارسال شده اخذ کنید. اما این سوال که چه عواملی در این قیمت های متفاوت کارایی گذار است را در پیوسته پاسخ خواهیم داد.
• گونه پلتفرم سایت ( وردپرس، جوملا، دروپال، اختصاصی و ... )
• طراحی رابط کاربری سایت ( می تواند به صورت اختصاصی و بی همتا یا طرح حاضر و کپی باشد )
• امکانات مورد نیاز در پنل مدیریت و دسته کاربری
• حمایت و تجربه ی تیم طراح و تقسیم فنی
• زیرساخت ها : هاست یا سرور ،‌پروتکل امنیتی SSL
سرویسی که به عنوان یک تارنما می شناسیم بسیار پیچیده تر و گسترده تر از حتماً تصور عموم کسان است. اگر به طور دقیق و با ادب علمی یا مشاوره ی یک فرد مورد اعتماد به بررسی مثال کارهای شرکت ها بپردازیم انگیزه این کشمکش بها مشخص خواهد شد. توجه به جزئیات، طراحی رابط کاربری بی همتا و پسندیده روحیه مخاطبین، پروا به تجربه کاربری و رعایت استانداردهای گوگل (سئو) همه از عواملی هستند که در قیمت و زمان پروژه تاثیر گذار هستند.



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()