نوشته شده توسط : ساحل

رابط های گرافیکی و مبتنی بر وب

مدیریت سیستم VoIP عموما به صورت Web Base و از طریق رابط گرافیکی و کاربر پسند می باشد که باعث می شود مهار ، تنظیم و تغییرات در سیستم بسیار راحت اتمام شود . به این ترتیب جهت انجام تنظیمات و تغییرات در یک سیستم تلفن VoIP نیازی به حضور فیزیکی خبره VoIP نمی باشد و همگی کارها به صورت از راه بعید یا ریموت قابل انجام می باشد .

سیستم های تلفن قدیمی دارای رابط های کاربری پیچیده ای هستند که معمولاً تنها برای بهره‌گیری کارشناسان آنها طراحی شده اند و کارشناسان آن برای اتمام تنظیمات لزوما باید در محل حضور فیزیکی داشته باشند .

Web UI in VoIP
کاهش هزینه های تلفن
Saving in VoIPاگر کمپانی یا سازمانی دارای چندین شعبه در نقاط مختلف باشد ، این شعب علاوه بر این که می توانند یک مرکز تلفن VoIP مستقل داشته باشند می توانند از راه شبکه اینترنت ، اینترانت و یا هر بستگی IP Base سایر بین هم ، وابستگی تلفنی مجانی و درونی داشته باشند . در ضمن می توانند از خطوط شهری یکدیگر کاربرد نمایند . برای نمونه شعبه تهران می تواند از خط شهری اصفهان برای تماس کاربرد نماید.

این امکان در سانترال های آنالوگ هستی ندارد.

 


نیاز به سیم کشی
در سیستم VoIP می توانید گوشی های تلفن را به هر پورت استاندارد شبکه های کامپیوتری متصل سازید (پورتی که می تواند با نزدیک ترین رایانه به طور مشترک بهره‌گیری شود ) . تلفن های نرم افزاری نیز می توانند به طور سر راست برروی کامپیوتر نصب شوند در نتیجه می توان از سیم کشی تلفن صرف عقیده کرد.در ساختمان های بازپسین ساز می توان به طور کامل از سیم کشی مستقل برای تلفن صرف عقیده کرد .

 

Cabling in VoIP

 

 

 

 

 

 

 

 

پیاده سازی سیستم های سانترال بدون نیاز به سیم کشی شدنی نیست ، برای اضافه کردن یک داخلی اغلب روی سانترال های آنالوگ مجبورید تا از سانترال آنالوگتا پریز تلفن کابل بکشید

گوشی های تلفن

IP PHONE

 

سیستم VoIP از یک استاندارد به اسم SIP بهره‌گیری می کند که باعث می شود امکان به کارگیری هر تجهیزی که از SIP حمایت می کند هستی داشته باشد. بنابراین هیچ نوع محدودیتی در گزینش تجهیزات و مخصوصا تلفن ها هستی ندارد و می نا در یک سازمان از چندین برند و چندین مدل تلفن بدون هیچ محدودیت و مشکلی بهره‌گیری رو کرد . تلفن های IP در برند ها و مدل های زیاد متنوعی عرضه می شود. تلفن های کارمندی ، تلفن های ویژه منشی ، تلفن های مدیریتی ، تلفن هایی با صفحه نمایش رنگی ، تلفن هایی با صفحه نمایش لمسی ، تلفن های بی سیم ، تلفن هایی با نما مدرن ، قشنگ و شیک و تلفن هایی با امکان پیوستگی تصویری، تلفن هایی هستند که در سیستم VoIP قابل ارائه می باشند ..

در سیستم تلفن سانترال های سنتی در گزینش تلفن محدودیت های وجود دارد . برای مثال در سانترال پاناسونیک شما می توانید تنها از تلفن های برند پاناسونیک استفاده نمایید و حق برگزیدن دیگری ندارید و تلفن غیر از برند پاناسونیک با سانترال پاناسونیک سازگاری ندارد.

قابلیت افزایش ظرفیت
در VoIP افزایش خطوط تلفن و عدد های داخلی بدون هزینه های گزاف شدنی می باشد . از آنجایی که اضافه کردن بسیاری از امکانات و قابلیت های مترقی در این سیستم به چهره نرم افزاری صورت می گیرد سپریدن آنها بسیار ساده تر از سیستم های نسل قدیم می باشد . برای نمونه اضافه کردن درونی در این سیستم به صورت نامحدود و بسیار ساده شدنی است فلذا زمانی که کارمندی به شرکت اضافه می شود فقط مستلزم خرید یک دستگاه تلفن IP هستید و یا می توانید از تلفن های نرم افزاری کاربرد نمایید که نسخه های رایگان آن نیز موجود است .

در سانترال های سنتی اضافه کردن درونی محدود به پورت های فیزیکی موجود در سانترال می باشد و بیشتر اضافه کردن خطوط تلفن ورودی و یا درونی های اغلب نیازمند ماژول های سخت افزاری گران قیمتی است . در بعضی از حالت ها بیچارگی به خرید یک سیستم تلفنی کاملا جدید می باشد.

Extension in VoIP

 

 

 

 

 


امکان انتقال شماره تلفن داخلی

بسیاری از پرسنل در یک شرکت علاقه مندند در چهره جابجایی حتی به چهره گذرا شماره تلفن داخلی خویش را به همراه داشته باشند . با استفاده از سیستم VoIP هر کاربر به سادگی می تواند شماره درونی خویش را به میز پیشه جدیدش منتقل نماید . این رخداد بدون هیچ گونه تغییری در سیستم تلفنی اتفاق می افتد . کاربران در حین جابجایی نیز می توانند شماره درونی خویش را حفظ کنند . زمانی که یک کارمند لازم است که امور کاری خود را در منزل و یا هر مکان دیگری به غیر از میز کار خویش پی گیری کند ، براحتی می تواند تلفن نرم افزاری خویش را تاسیس نماید و به تماس های وارده به داخلی خویش ، همانطور که پشت میزکارش بود ، پاسخ گوید . در درستی به خاطر خصوصیات پروتکل SIP ، تماس ها در تمام نقاط جهان قابل گرفتن هستند .همچنین در صورت جابه جایی به اتاقی سایر هر کاربر می تواند تلفن خود به محل جدید منتقل کند و همان شماره داخلی خویش را داشته باشد. وانگهی می طاقت شماره درونی هر تلفن را به راحتی و در زمانی کمتر از یک دقیقه به عدد دلخواه تغییر داد .

جابجایی در ویپ

متاسفانه در سیستم های تلفن قدیمی این کار مستلزم تغییرات موعد بر و نصب دوباره آن عدد درونی می باشد و تغییر در پورتهای فیزیکی و جا به جایی سیم ها می باشد .

 

خط تلفن VOIP

صندوق صوتی- Voice Mail
در سیستم های تلفنی ویپ امکان قراردادن یا پیام صوتی برای کاربرانی که در دسترس نیستند می باشد . این فایل صوتی در سرور ذخیره می شود و امکان گوش دادن به این پیام در آینده وجود دارد . در ضمن می طاقت تنظمیاتی انجام عدل که فایل صوتی برای شما ایمیل شود .

صندوق صوتی در ویپ

این امکان در سانترال های آنالوگ هستی ندارد .

سیستم گزارش گیری
در سیستم های تلفنی ویپ همگی تماس ها ، اعم از تماس های درونی ، خروجی و ورودی ثبت می شود و می طاقت گزارش گیری کاملی را برای تماس ها در کمر بستن داشت . در ضمن امکان جستجو بر بنیاد تاریخ ، داخلی و ... وجود دارد .

همان طوری که تماس ها ثبت می شود امکان ضبط همگی مکالمات بدون دربایستن به دشوار افزاری جداگانه وجود دارد.

گزارش گیری در ویپ

 

این امکان در سانترال های آنالوگ هستی ندارد.

تماس تصویری
بعضی از تلفن های تحت شبکه امکان پیوستگی تصویری از راه شبکه IP را برای شما فراهم می کند .

تماس تصویری در ویپ


این امکان در سانترال های آنالوگ هستی ندارد.

 

صف انتظار
در سیستم های تلفنی تحت شبکه زمانی که تماس های ورودی از تعداد اپراتورهای پاسخگو اغلب باشد ناگزیر چندی از تماس ها از دست می رود . برای از دست ندادن تماس ها می نا رسته چشمداشت برپایی کرد و زمانی که تمام اپراتورها مشغول باشند تماس های ورودی در رسته قرار می گیرند در این صورت تماسی از دست داده نمی شود .

 



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

مشخصات موبایل ۵G فوجیتسو فاش شد

مشخصات یک موبایل ۵G شرکت فوجیتسو فاش شده که در آن از تراشه اسنپ دراگون ۸۶۵ استفاده شده است. این دستگاه دارای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا،  در این اواخر شرکت کوالکام فهرستی از موبایل هایی را منتشر کرده که از تراشه اسنپ دراگون این شرکت استفاده خواهند کرد. 

در این فهرست نام موبایل های مختلفی دیده می شود. یکی از موبایل های این فهرست موبایل arrow ۵G شرکت فوجیتسو است.

شماره مدل موبایل فوجیتسوarrow ۵G  در حقیقت F-51A است که نمایشگری خمیده دارد و در قسمت بالای آن، سمت راست یک سوراخ وجود دارد. نمایشگر ۶.۷ اینچی این دستگاه +HD است و وضوح ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰پیکسل دارد. 

همچنین در این موبایل یک دوربین جلویی ۳۲ مگاپیکسلی وجود دارد. یک اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک نیز در نمایشگر دستگاه یکپارچه شده است.

همراه تراشه اسنپ دراگون ۸۶۵ در این دستگاه ۸ گیگابایتRAM و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد. سیستم عامل دستگاه نیز اندروید۱۰ است.

پشت این موبایل تنظیمات ۴ تایی دوربین به چشم می خورد که یکی از آنها ۴۸ مگاپیکسلی است. دوربین های پشتی دستگاه قابلیت فیلمبرداری4K دارند. جالب آنکه موبایل فوجیتسو مجهز به نرم افزار «ادوب فوتوشاپ اکسپرس» است که همزمان با ثبت عکس، آن را ادیت می کند.

منبع:

https://www.mehrnews.com/news/4879665/%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84-%DB%B5G-%D9%81%D9%88%D8%AC%DB%8C%D8%AA%D8%B3%D9%88-%D9%81%D8%A7%D8%B4-%D8%B4%D8%AF



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

تشکیل ستاد بحران در نظام صنفی رایانه‌ای/پیگیری مشکلات کسب و کارها

سازمان نظام صنفی رایانه ای با انتشار فراخوانی از تشکیل ستاد بحران در این سازمان برای گردآوری مشکلات و دغدغه‌ های کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در بحران کرونا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، دبیرخانه ستاد بحران در راستای گردآوری درخواست ‏ها و مطالبات اعضا و یاری گرفتن از تمام ظرفیت ‏های ممکن و با همکاری با سایر تشکل ‏های همکار، برای کاهش فشارها و رفع مشکلات کسب و کارهای بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات پس از گذار از شرایط بحران خواهد کوشید.

در این فراخوان آمده است: «بیش از یک ماه است که کشور درگیر اپیدمی ویروس کرونای Covid-۱۹ است. در حالی که این مقطع زمانی اوج فعالیت‌های کاری شرکت‌ها است، بنا به توصیه‌های ستاد بحران، بسیاری از کسب‌وکارها به حالت نیمه‌تعطیل در آمده و نیروی های کار مولد قرنظینه و خانه‌نشین شده‌اند.

لطمات انسانی و از دست دادن عزیزانی در سراسر کشور، تاثیر بیم بیماری و مراقبت‌های بهداشتی بر رفتارهای اجتماعی و کسب‌وکاری، و مهم‌تر از همه سرعت رشد بحران و نامشخص بودن زمان پایان این دوران نگرانی‌ها را چند برابر کرده و بهره‌وری‌ نیروهای فعال فعلی را نیز به شدت کاهش داده است.

علاوه بر موارد فوق و جنبه‌های انسانی موضوع، همه کسب‌وکارها از جنبه‌های دیگری نیز شدیدا تحت فشار (به طور مشخص شرایط خاص پایانی سال و پرداخت حقوق و عیدی کارمندان) هستند و در صورتی که این فشارها کنترل نشود، ممکن است صدمات غیرقابل جبرانی به پیکره آنها وارد آمده و بحران‌های دیگری را نیز پس از گذراندن بحران کرونا شاهد باشیم.

عمده‌ تمرکز و اهتمام فعلی دولت بر کنترل روزانه‌ بحران بیماری و حل مسائل روز درمان، معیشت طبقه‌ محروم و آسیب‌های آشکار فضای کساد کسب‏ وکار است. اما واقعیت آن است که عمده‌ چالش‏ های کسب‌وکارها بعد از فروکش کردن شرایط اضطرار و بحران نمایان خواهند شد.

به عنوان نمونه‌ای از این چالش‌ها، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. زمان قراردادها و تعهدات مرتبط با تحویل پروژه‌ها؛

۲. عدم ایفای تعهدات مالی کارفرمایان بخش‌های دولتی و عمومی؛

۳. اقساط سررسید شده وام‌ها؛

۴. تامین و پرداخت حقوق کارکنان در شرایط نیمه تعطیل بنگاه‌ها؛

۵. سررسید پرداخت‌های بیمه و مالیات و جریمه‌های تاخیر آنها؛

۶. نیاز به مشمول شدن شرایط فعلی به عنوان «نمونه ‏ای از شرایط فورس ‏ماژور» در قراردادها

در این راستا، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در راستای مسئولیت‌های خود در دفاع از منافع صنف در نظر دارد تا با تشکیل دبیرخانه بحران نسبت به گردآوری درخواست ‏ها و مطالبات اعضا در زمینه محورهای زیر اقدام و با یاری گرفتن از تمام ظرفیت‏ های ممکن و با همکاری با سایر تشکل‏ های همکار، برای کاهش فشارها و رفع مشکلات کسب و کارهای بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات پس از گذار از شرایط بحران، بکوشد.

• شناسایی سایر چالش‌های کسب‌وکارهای حوزه؛

• جمع‌آوری راهکارهای پیشنهادی برای مواجهه با چالش‌های شناسایی شده؛

• اعلام چالش‌ها و راهکارها با دولت و حاکمیت و پیگیری اجرای این راهکارها، به عنوان یک مطالبه عمومی صنفی؛

• معرفی نماینده به ارگان‌های دولتی و حاکمیتی برای حضور در کارگروه‌های تشکیل شده برای اجرای راهکارهای پیشنهادی.

منبع:

https://www.mehrnews.com/news/4879836/%D8%AA%D8%B4%DA%A9%DB%8C%D9%84-%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%AF-%D8%A8%D8%AD%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%85-%D8%B5%D9%86%D9%81%DB%8C-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%DB%8C%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84%D8%A7%D8%AA-%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%D9%88-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

استوری اینستاگرام یکی از قابلیت های بی همانند اینستاگرام می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد. از راه استوری شما توانا خواهید بود تا لحظات خوش زندگیتان را با دوستانتان به اشتراک بگذارید و یا جملات و اشعار زیبایی را به چهره زودگذر در صفحه اینستاگرامتان پیمان دهید. در این مطلب گونه ها استوری اینستاگرام را به شما شناسایی کرده و طریقه قراردادن یا استوری را به شما آموزش می دهیم.

استوری اینستاگرام چیست؟
اینستاگرام به عنوان احد از اپلیکیشن ها شبکه اجتماعی زیاد قدرتمند در جهان می باشد. ای اپلیکیشن در مدت سررسید کم حضورش در عرصه اپلیکیشن های شبکه اجتماعی، جایگاه نیرومند و محبوبی بین کاربران سراسر دنیا پیدا کرده است. احد از دلایل مهم این جریان امکانات بی نظیری است که در این اپلیکیشن وجود دارد. هم چنین گسترش دهندگان اینستاگرام که به صورت همیشگی کوشش در این دارند لغایت کاربران خود را با تجارب جدیدی در محیط این برنامه درگیر نمایند.

یکی از امکانات خوبی که از چندی قبل و در دو یا سه آپدیت ماضی اینستاگرام به آن اضافه شده است قابلیت استوری اینستاگرام می باشد. قابلیت استوری اینستاگرام پیروان بسیاری دارد. به طوری که به یکی از عام ترین کاربرد افراد از اینستاگرام و یگانه از مهیج ترین قابلیت های Instagram تبدیل شده است. اینستاگرام انواع مختلفی از استوری ها را حمایت می کند که عبارتند از:

استوری لایو (Live)
استوری نرمال (Normal)
استوری بومرنگ (Boomerang)
استوری سوپرزوم (SuperZoom)
استوری ریوایند (Rewind)
استوری هندزفری (Hands-free)
هر کدام از این استوری ها شیوه خاص خودشان را دارند. برای نمونه در استوری بومرنگ شما می توانید تعدادی عکس را در قالب آلبوم به عنوان استوری اینستاگرام خویش به اشتراک بگذارید. و یا استوری Rewind این امکان را به شما می دهد لغایت ویدئوی خویش را به صورت بالعکس به نمایش بگذارید. این طریق فقط در استوری های فیلم قابل استفاده است و همچنین طول ویدئوی شما بیشینه می تواند 20 ثانیه باشد. در استوری هندزفری استوری شما به حالت عادی نمایش دیتا شده و پس از سپریدن تکرار می شود. اما چیزی که عموما متعلق به به اسم استوری اینستاگرام یاد می کنند استوری اینستاگرام از نوع لایو و یا استوری نرمال می باشد.

همچنین بخوانید آموزش تصویری و گام به گام
در استوری لایو شما می توانید به صورت زنده ویدئویی را در اینستاگرام انتشار دهید. دوستانتان پیغام آغاز لایو زنده از طرف شما را دریافت می کنند و در صورت گرایش می توانند به لایو شما بپیوندند. چنانچه دوستانتان بخواهند با شما حرفی بزنند می توانند آن را در قالب پیام برای شما ارسال کنند. البته اینستاگرام یک قابلیت جدیدتر نیز به خویش افزوده است و آن هم امکان تماس تصویری دو یا چند نفره می باشد. در صورتیکه نخواهید فقط خودتان گوینده باشید و بخواهید به با یک یا چند نفر از دوستانتان به صورت گروهی به گپ زدن بپردازید می توانید از قابلیت تماس تصویری در اینستاگرام که گرد از جدیدترین امکانات اینستاگرام است بهره‌گیری کنید. استوری لایو تا 24 ساعت قابل دسترس توسط سایرین است و پس از آن به چهره اتومات حذف می گردد. یکی سایر از گونه ها استوری اینستاگرام استوری نرمال می باشد که رایج ترین و پرکاربردترین نوع استوری هم هست. در این روش شما می توانید ویدئویی که از پیش تهیه کرده اید و یا تصاویری که در نگارخانه خویش دارید را به چهره استوری ارسال کنید. در پیوستگی به شما شیوه استفاده از قابلیت استوری نرمال در اینستاگرام را تعلیم می دهیم.

نحوه قراردادن یا استوری نرمال در اینستاگرام
برای شروع پیشه در صورتیکه اینستاگرام شما آپدیت نیست بایستی نسخه جدید اینستاگرام را دانلود کرده و اینستاگرام خود را آپدیت نمایید. چرا که قابلیت استوری در نسخه های باستانی اینستاگرام وجود ندارد. در مرحله نخست از طریق علامت دوربین که در رأس صفحه Home و در سمت چپ پیمان دارد شغل خود را شروع کنید.پس از آن از منوی ذیل که گونه ها استوری در ان قابل انتخاب است گزینه Normal را برگزیدن کنید. البته استوری نرمال در حالت معمول برگزیدن شده است و درصورتیکه تغیری در این سرنوشت به هستی نیاورده باشید به صورت قبل فرض گزینه استوری نرمال گزینش شده می باشد. در این تقدیر یا می توانید در همین لحظه با علامت دوربینی که مشخص شده است عکس جدیدی بگیرید و یا از سمت چپ و ذیل صفحه گالری خود را انتخاب کنید. این بخش در تصویر ذیل مشخص شده است.

استوری اینستاگرام
می توانید تصویری که در گالری از پیش تعبيه کرده اید را به عنوان استوری در اینستاگرامتان به اشتراک بگذارید.

در مرحله بعدی تصویر منتخب را مثل آنچه در تصویر بعد می بینید به عنوان استوری انتخاب می کنید.

استوری اینستاگرام
استوری اینستاگرام

کار شما به انجام رسیده است. تنها چیز دیگری که هستی دارد تنظیمات مربوط به استوری شما می باشد. در صورتیکه تنظیم خاصی انجام ندهید و در صورتیکه صفحه اینستاگرام شما خصوصی نباشد همه کسانی که پیج اینستاگرام شما را ببینند توانایی نگریستن استوری شما را نیز خواهند داشت. اما در صورتیکه صفحه شما شخصی باشد تنها کسانی که شما را پیگیری می کنند می توانند استوری شما را ببینند. ولی از تقسیم تنظیمات استوری شما قادر هستید تا دسترسی یک سری از کسان را نسبت به تماشا استوری هایتان نقض کنید. برای دستیابی به تقسیم تنظیمات استوری می توانید به دسته تنظیمات اینستاگرام و سپس دسته Story Settings بروید. ولی راه سایر این است که با کلیک بر روی تصویر خودتان در صفحه Home به تقسیم نگریستن استوری بروید و بعد متعلق به همانند آنچه در شکل پایین مشخص شده است بر روی گزینه More کلیک کنید. در این بخش تمامی تنظیمات مربوط به استوری پرکار شما موجود است. همانطور که می بینید می توانید استوری خویش را حذف کنید. همینگونه می توانید استوری را اندوخته کرده و یا به چهره پیام خصوصی برای کسی بفرستید. از طریق تقسیم Story Settings می توانید دسترسی بعضی افراد به استوریتان را لغو نمایید.

استوری اینستاگرام

برای مشاوره رایگان روی آوش تک کلیک کنید.
بخش تنظیمات مربوط به استوری اینستاگرام

استوری های شما بعد از 24 ساعت به چهره اتومات حذف می شوند. اما گرد از امکانات خوب اینستاگرام، امکان آرشیو کردن استوری های منتخب شما می باشد. در صورتیکه بخواهید استوری شما تا زمانیکه شما می خواهید با قی بماند بایستی استوری هایلایت را بکار ببرید که اموزش این بخش را در مطالب پیشین از همین وب سایت در خدمت شما دوستان قرار دیتا ایم. در ضمن شما می توانید با مراجعه به دسته وبلاگ ما مطالب آموزشی دیگری در رابطه با اینستاگرام یا دیگر پیام رسان های پرطرفدار را دنبال نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

هنگامی‌که بحث بر سر فناوری‌های مدرن باشد، کاربران باید بین راحتی و امنیت، تعادلی را ایجاد کنند. همگی می‌خواهند که سریعا به اینترنت دسترسی داشته باشند و به همین دلیل است که شبکه‌های وای‌فای در همه‌جا حضور دارند. اما سؤال اینجا است که روتر وای‌فای شما تا چه اندازه امن بوده و اینکه چه کاری را جهت حفاظت از شبکه خود می‌توانید انجام دهید؟ در ادامه با آی‌تی‌رسان همراه باشید تا جواب این پرسش‌ها را پیدا کنیم.

چیزی که این روزها زیاد شنیده نمی‌شود این است که اگر از راه‌کارهای معقول استفاده کرده و بهترین شیوه‌ها را در پیش گیرید، احتمالا کمتری نگرانی را نیز خواهید داشت.

آنتونی وانس (Anthony Vance)؛ پروفسور و مدیر مرکز امنیت سایبری دانشکده کسب‌و‌کار فاکس واقع در دانشگاه تمپل می‌گوید: “اساسا، شبکه‌های وای‌فای نسبتا امن هستند. مردم نباید نگران آن‌ها باشند.” البته، خطرات در مسائل جزئی بوده و جهت کشف آن‌ها باید به جزئیات بپردازیم.

روتر شما چه کاری را انجام می‌دهد؟

شاید زیاد به روتر خود فکر نکنید، اما احتمالا این دستگاه مهم‌ترین گجت خانه شما باشد. روتر شما مهم‌ترین دستگاهی است که به شبکه خانگی شما متصل است. اکثر روترهای وای‌فای چندین کاربرد دارند. در وهله اول آن‌ها دروازه‌هایی بوده که یک مودم سیمی را به شبکه داخلی متصل می‌کنند. این دستگاه‌ها همچنین نقاط دسترسی بی‌سیم (wireless access points) بوده که اتصال وای‌فای دستگاه‌های خانه شما را نیز فراهم می‌آورند. برخی از روتر از چند درگاه‌ اترنت (Ethernet) نیز بهره می‌برند که این موضوع آن‌ها را به یک هاب شبکه‌ای تبدیل می‌کند.

امنیت وای‌فای

بسیاری از شرکت‌های ارتباطی تمامی قابلیت‌های مودم و روترهای وای‌فای را به‌صورت یکجا ارائه می‌دهند، بنابراین یک دستگاه در اختیار خواهید داشت که می‌تواند تمامی کارها را انجام دهد. به‌هرحال، اگر مودم و روتر وای‌فای شما یکپارچه باشند، باید بدانید که بسیاری از آن‌ها سرعت چندان بالایی نداشته و همچنین ممکن است که از برخی از ویژگی‌ها محروم بوده و امنیت یک روتر وای‌فای جداگانه را نداشته باشند.

روترها شهرت چندان مناسبی ندارند

بسیاری از مردم به دیده شک به روترها نگریسته و این‌گونه می‌پندارند که این دستگاه‌ها به‌راحتی قابل هک بوده و هکرها می‌توانند اطلاعات و پهنای باند آن‌ها را به سرقت ببرند. اما باید بدانید که این‌ها تصورات غلطی هستند.

وانس می‌گوید: “در روزهای ابتدایی به دلیل استفاده از سیستم امنیتی WEP، امنیت نقاط دسترسی وای‌فای بسیار ضعیف بود. فکر می‌کنم که همین موضوع باعث شده تا شبکه‌های وای‌فای از آن زمان وجهه نامناسبی پیدا کنند.”

WEP اولین پروتکل امنیتی شبکه‌های وای‌فای بود و چنان آسیب‌پذیر بوده که به‌سختی می‌توان آن را نسبت به عدم وجود استانداردهای امنیتی برتری داد. این پروتکل در سال 2004 کنار گذاشته شد و توسط WPA و سپس WPA2 جایگزین شد. WPA2 همان پروتکلی است که ما در حال حاضر از آن استفاده می‌کنیم. این پروتکل یک شیوه رمزنگاری را ارائه داده که در عمل اجازه هیچ نفوذی را به شبکه‌های خانگی نمی‌دهد.

در هر صورت، WPA2 نیز به‌زو‌دی توسط پروتکل WPA3 کنار گذاشته می‌شود. پروتکل WPA3 به‌تازگی در حال عرضه به بازارها است. این استاندارد جدید پیشرفت‌های کمی را حاصل کرده که یکی از آن‌ها را می‌توان مقاومت در برابر حملات فرهنگ‌لغتی دانست. این مزیت باعث می‌شود تا شبکه خانگی شما از حملات حدس‌زنی گذرواژه‌ها در امان باشد. این استاندارد به شبکه‌هایی که از یک گذرواژه ضعیف برخوردار هستند، کمک شایانی می‌کند.

از یک شبکه میهمان استفاده کنید

باید بدانید که هر ویژگی، قابلیت و یا استاندارد امنیتی، ارزش خرید را ندارد. به‌عنوان‌مثال: اگر در حال حاضر از یک گذرواژه منحصربه‌فرد و قوی برای روتر خود استفاده می‌کنید، وانس به شما پیشنهاد نمی‌دهد که اکنون روتر خود را به دستگاه‌های مجهز به استاندارد WPA3 ارتقاء دهید.

بااین‌حال شاید برخی از قابلیت‌ها ارزش ارتقاء را داشته باشند. اگر مودم شما این امکان را ندارد تا به‌وسیله آن یک شبکه میهمان را راه‌اندازی کنید، شاید این دلیل برای بسیاری از کاربران جهت ارتقاء کافی باشد. بدین شیوه شبکه میهمان از شبکه اصلی شما جدا خواهد بود. وانس می‌گوید: “انگار که دو نقطه دسترسی متفاوت داشته باشید. هر دو شبکه می‌توانند به اینترنت دسترسی داشته باشند، اما نمی‌توانند با یکدیگر ترکیب شوند.”

این قابلیت برای میهمانان عالی خواهد بود. اما دلیل قانع‌کننده‌تری برای استفاده از شبکه‌های میهمان وجود دارد و آن، دستگاه‌های هوشمند هستند. از این طریق می‌توانید دستگاه‌های مهم خود مانند: گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و رایانه‌ها را به شبکه اصلی متصل کنید. همچنین می‌توانید دستگاه‌های مبتنی بر اینترنت اشیاء (IoT) مانند گجت‌های کودکان و همچنین دستگاه‌های میهمانان خود را به شبکه میهمان متصل کنید.

یکی از اعضای انجمن IEEE به نام کین مک‌گلادری (Kayne McGladrey) می‌گوید: “شبکه‌های وای‌فای فقط به اندازه امنیت ضعیف‌ترین دستگاهی که به آن‌ها متصل بوده، ایمن هستند. می‌توان از دستگاه‌های مبتنی بر اینترنت اشیاء استفاده کرد و گذرواژه یک شبکه وای‌فای را علنی ساخت.”

دستگاه‌های هوشمند مانند: وب‌‌کم‌ها، زنگ درب‌ها، کلیدها، پریزها و سایر دستگاه‌های مبتنی بر اینترنت اشیاء بسیار ناامن هستند. گفته‌های کارشناسان امنیت را نباید دست‌کم گرفت. مثلا در سال 2016، حمله بات‌نتی Mirai میلیون‌ها دستگاه آسیب‌پذیر متصل به شبکه‌های خانگی را تحت تأثیر خود قرار داد. از جمله این دستگاه‌ها می‌توان به روترها و دستگاه‌های مبتنی بر اینترنت اشیای ناامن مانند مانیتورهای کودکان و وب‌کم‌ها اشاره کرد. سپس از این دستگاه‌ها استفاده گردید و یک حمله گسترده DDoS اجرا شد. این حمله سایبری باعث شد تا اینترنت میلیون‌ها کاربر آمریکایی برای ساعت‌ها مختل شود.

تنها راهی که از طریق آن می‌توانید از امنیت شبکه وای‌فای خود مطمئن شوید این است که چنین دستگاه‌هایی را به شبکه میهمان متصل کنید. از این طریق حتی اگر دستگاهی نیز مورد هک قرار گیرد، هکر تنها می‌تواند به شبکه میهمان شما دسترسی یابد و بنابراین نمی‌تواند به داده‌ها و دستگاه‌های مهم‌تر شما دسترسی پیدا کند.

حتی اگر قابلیت شبکه میهمان شما پیشرفته‌تر نیز باشد، می‌توانید زمان دسترسی به آن را نیز زمان‌بندی کنید. مک‌گلادری می‌گوید: “نه کودکان و نه ماشین‌های لباسشویی هیچ‌کدام در ساعت سه صبح به اتصال اینترنت نیازی ندارند.”

امنیت از طریق ایجاد گذرواژه‌ای امن

امنیت وای‌فای

بله، روتر وای‌فای شما نسبتا ایمن و محافظت‌شده است، البته تا هنگامی‌که از بهترین رویه‌ها پیروی کنید. اولین و بهترین این شیوه‌ها این است که از یک گذرواژه اختصاصی قوی بهره جویید. دیو هاتر (Dave Hatter)؛ مشاور امنیت سایبری می‌گوید: “اگر از استاندارد WPA2 بهره برده و از یک گذرواژه معقول 15 کاراکتری استفاده می‌کنید که به‌راحتی قابل حدس‌زدن نیست، آنگاه امنیت شبکه شما بالا خواهد بود.”

روتر شما حداقل دو گذرواژه دارد و شما باید مراقب هر دوی آن‌ها باشید. علاوه بر گذرواژه اصلی وای‌فای، گذرواژه مدیریت روتر نیز بسیار حائز اهمیت است.

هاتر می‌گوید: “هرگاه که از تنظیمات پیش‌فرض استفاده کنید، آنگاه خود را به دردسر انداخته‌اید. در بسیاری از روترها سخت نیست که راهنمای تولیدکننده آن‌ها را پیدا کرده و سپس گذرواژه پیش‌فرض را تشخیص دهید. به علاوه، ابزارهایی مانند Shodan می‌توانند به‌راحتی روترهای آنلاین یک برند را پیدا کنند. بنابراین اگر از تنظیمات پیش‌فرض آگاه باشید، می‌توانید به‌سرعت اطلاعات موردنیاز خود را پیدا کرده و سپس روتر موردنظر را هک کنید.”

خوشبختانه، اوضاع در حال بهبود است. بسیاری از روترهای جدید از گذرواژه‌هایی تصادفی استفاده کرده و همانند مدل‌های پیشین خود، همگی از یک گذرواژه واحد بهره نمی‌برند. در حقیقت، قانون حفظ حریم خصوصی مصرف‌کنندگان ایالت کالیفرنیا دستور می‌دهد که باید تمامی دستگاه‌های فروخته‌شده از یک گذرواژه منحصربه‌فرد استفاده کنند.

در حال حاضر شما باید گذرواژه پیش‌فرض را تغییر داده و هر چقدر که طولانی‌تر باشد، به نفع شما است.

سایر رویه‌های عالی برای امنیت بیشتر

واضح است که یک گذرواژه خوب جهت حفظ امنیت شبکه وای‌فای شما حیاتی است. علاوه بر این، راه‌هایی دیگری نیز جهت افزایش امنیت شبکه وای‌فای خانگی شما وجود دارند. یکی از این راه‌ها این است که روتر خود را به‌روز نگه دارید. برخی از روترها به‌صورت خودکار میان‌افزار (firmware) خود را به‌روزرسانی می‌کنند، اما بسیاری از مدل‌ها این‌گونه نیستند. برای این کار باید در مرور رایانه و یا گوشی هوشمند خود، قسمت مدیریت روتر خود را باز کرده و به‌روز بودن آن را بررسی کنید. در حالت کلی، تولیدکنندگان روترها مرتب به‌روزرسانی نرم‌افزاری منتشر نمی‌کنند. بنابراین اگر این کار را انجام دهند، احتمالا بسیار مهم خواهد بود. 

باید قابلیت‌هایی را که میزان آسیب‌پذیری روتر شما را افزایش می‌دهند، غیرفعال کنید. مهمترین این ویژگی‌ها، دسترسی از راه دور (remote access) است. هاتر اظهار می‌دارد: “شما نمی‌خواهید که هیچ‌کسی از راه دور به روتر شما دسترسی پیدا کند. در عوض می‌خواهید که دسترسی‌ها از طریق دستگاه‌های متصل‌شده به محیط داخلی خانه شما صورت بگیرند.”

برخی از کارشناسان امنیت توصیه‌های مناسبی دارند. مک‌گلادری پیشنهاد می‌دهد که هر دو سه سال یک‌بار، روتر خود را عوض کرده و همچنین پیش‌ از خرید دستگاه‌های مبتنی بر اینترنت اشیاء، امنیت آن‌ها را ارزیابی کنید.

تمامی توصیه‌ها برای همه کاربران قابل اجرا نیستند. اما اگر میان‌افزار روتر خود را به‌روز نگه داشته و در صورت امکان گذرواژه آن را سالی دو بار تغییر دهید، احتمالا تمامی نیازهای امنیتی شما رفع خواهند شد. تا زمانی که دستگاه‌های مبتنی بر اینترنت اشیاء شما از یک شبکه میهمان استفاده کنند، می‌توانید شبکه وای‌فای خود را ایمن در نظر بگیرید.

رویه‌ها بالا شاید جهت جلوگیری از حملات سایبری عظیم کافی نباشند، اما حداقل حملات متوسط را پوشش می‌دهند.

منبع: 

https://itresan.com/293296/%d8%a7%d9%85%d9%86%db%8c%d8%aa-%d8%b4%d8%a8%da%a9%d9%87-%d9%88%d8%a7%db%8c%e2%80%8c%d9%81%d8%a7%db%8c-%d8%b4%d9%85%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%da%86%d9%87-%d8%ad%d8%af%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa-%d9%88-%da%86/



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

مایکروسافت اوایل این هفته تأیید کرد که پردازنده گرافیکی (GPU) کنسول ایکس‌باکس سری ایکس این شرکت توانی در حدود 12 ترافلاپس دارد. این میزان 2 برابر توان گرافیکی کنسول ایکس‌باکس وان ایکس و همچنین 8 برابر کنسول ایکس‌باکس وان پایه است. به‌احتمال‌زیاد فهمیده‌اید که در هنگام معرفی کنسول‌های جدید، واژه «ترافلاپس» به کرات استفاده می‌شود، اما این واژه به چه معنا بوده و چه تأثیری بر تجربه بازی‌باز دارد؟ اگر به دنبال جواب این سؤالات هستید، پس در ادامه با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

ترافلاپس چیست؟ فلاپ (FLOP) مخفف عملیات نقاط شناور به ازای هر ثانیه (floating point operations per second) است. عملیات نقاط شناور دربر گیرنده اعداد نامنطقی و نقاطی اعشاری است. این موارد بسیار بیشتر از عملیات نقطه ثابت پیچیده هستند. عملیات نقطه ثابت به اعداد صحیح دودویی محدود می‌شود. به دلیل پیچیدگی‌های ذاتی عملیات نقطه شناور، از این شاخص جهت اندازه‌گیری توان پردازشی یک سیستم خاص استفاده می‌شود.

اگر بخواهیم وارد جزئیات نشویم، یک ترافلاپ به معنای پردازش یک تریلیون عملیات نقطه شناور در هر ثانیه است. بنابراین هنگامی‌که مایکروسافت می‌گوید که ایکس‌باکس سری ایکس، 12 ترافلاپس توان پردازش گرافیکی دارد؛ یعنی اینکه این کنسول می‌تواند در هر ثانیه، 12 تریلیون عملیات نقطه شناور را به اجرا درآورد. این یک مسئله بسیار مهم است، زیرا کنسول ایکس‌باکس سری ایکس می‌تواند حجم عظیمی از داده‌ها را با سرعتی بسیار بالا پردازش کند.

ترافلاپس در تجربه بازی کاربران چه تأثیری دارد؟

در زمینه بازی، رقم ترافلاپس به معنای توانایی یک سیستم جهت رسم چندضلعی‌ها (اشیاء) و همچنین دستکاری آن‌ها در صفحه یک نمایشگر است. تمامی عناصری که شما در یک بازی مشاهده می‌کنید، در واقع در قالب چندضلعی‌ها رندر شده و ازآنجایی‌که رندر کردن این عناصر وابستگی شدیدی به عملیات نقطه شناور دارد، عدد ترافلپس بالاتر به معنای توانایی رندر چندضلعی‌های بیشتر است.

علاوه بر این، کنسول ایکس‌باکس سری ایکس قرار است که از فناوری رهگیری پرتو DirectX و همچنین نرخ سایه‌زنی متغیر بهره ببرد تا بدین شیوه نورپردازی بهتر و جلوه‌های بصری طبیعی‌تری را به بازی‌بازان ارائه دهد. طبیعی است که این موضوع فشار زیادی را بر روی واحد پردازش گرافیکی این کنسول وارد می‌کند. در این زمینه، توان پردازشی 12 ترافلپسی به این کنسول مزیتی رقابتی می‌دهد.

12 ترافلاپس توان پردازشی گرافیکی در کنسول ایکس‌باکس سری ایکس به چه معنا است؟

درحالی‌که توان پردازش گرافیکی 12 ترافلاپسی کنسول ایکس‌باکس سری ایکس هیجان‌انگیز است، این موضوع بدین معنا نیست که بازی‌ها نیز دو برابر ایکس‌باکس وان ایکس زیبا به نظر می‌رسند. رقم ترافلاپس نشانگر نهایت ظرفیت پردازشی یک سیستم بوده و عوامل دیگری نیز وجود دارند که نحوه عملکرد این کنسول در سناریوهای دنیای واقعی را تعیین می‌کنند.

در اینجا از مثال خودروها استفاده می‌کنیم، زیرا شیوه‌ای که در آن خودروسازان از قدرت موتور (BHP) صحبت می‌کنند، مشابه نحوه صحبت تولیدکنندگان سخت‌افزار درباره ترافلاپس است. به‌عنوان‌مثال، فراری 488 را در نظر بگیرید. این ماشین 661 اسب بخار قدرت داشته و این عدد برای یک خودروی جاده‌ای بسیار زیاد است. اما با وجود اینکه فراری 488 تمامی این قدرت را در اختیار دارد، اما نمی‌تواند تمامی آن را در جاده مورداستفاده قرار دهد. اگر این خودرو از لاستیک‌هایی صاف و نرم استفاده کند، شاید بتواند از یک‌پنجم قدرت موجود خود استفاده کند. 

چنین حقیقتی برای ترافلاپس نیز صدق می‌کند. رقم ترافلاپس را به‌عنوان نهایت قدرت موجود در یک سیستم در نظر بگیرید. فقط به این دلیل که ایکس‌باکس سری ایکس 12 ترافلاپس قدرت دارد، نمی‌توان گفت که دو برابر ایکس‌باکس وان ایکس سریع‌تر است. در نهایت، عوامل مختلفی بر روی عملکرد واقعی این کنسول تأثیر خواهند گذاشت. از این عوامل می‌توان به سرعت هسته پردازنده مرکزی و سرعت خواندن/نوشتن حافظه SSD اشاره کرد. اما معمولا میزان ترافلاپس بیشتر به معنای پتانسیل بیشتر برای توسعه‌دهندگان بوده و این موضوع همیشه یک خبر خوب است.

منبع:

https://itresan.com/292441/%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%81%d9%84%d8%a7%d9%be%d8%b3-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d9%88-%d8%af%d8%b1-%da%a9%d9%86%d8%b3%d9%88%d9%84-%d8%a7%db%8c%da%a9%d8%b3%e2%80%8c%d8%a8%d8%a7%da%a9%d8%b3-%d8%b3%d8%b1/



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

امروزه فروش خیلی سخت شده‌ است، مشتری‌ها خیلی بد قانع می‌شوند، پرماسیدن می‌کنیم که آن‌ها همواره تخفیف می‌خواهند. تمام افرادی که در کار فروش هستند مشاهده می‌کنند که این ایام فروختن کالا یا خدماتشان مشکل‌تر شده‌ است. چرا؟ به خاطر اینکه ما داریم اصول اولیه‌مان را فراموش می‌کنیم. چه زمانی ما می‌توانیم حقمان را بگیریم و بگو‌ییم که کالای ما چقدر ارزش دارد.

شما می‌خواهید ببینید که چگونه می‌توانید فروش بهتری داشته باشید هوده بیشتری به دست بیاورید برای این شغل ترفندهایی را به شما یاد می‌دهم.

 

مشتری را شیفته خود کنید
وقتی می‌خواهید یک همنشین پیدا کنید، از خودتان انرژی می‌گذارید. محاسن خودتان را به او می‌فروشید، کوشش می‌کنید او را شیدا خویش کنید. مشتری نیز این‌گونه است، می‌خواهد شما او را مجذب خویش کنید، او را تحت کارایی خود قرار دهید. بگویید: عجب فروشنده‌ای، عجب توانایی فروشی.
برای این شغل باید اعتمادبه‌نفس داشته باشید. نسبت به توانایی‌های خودتان دانش کامل داشته باشید. هر چقدر فروش اکثریت داشته باشید، اعتمادبه‌نفستان بالاتر می‌رود و توانایی‌هایتان را بهتر تشخیص می‌دهید.

 

روحیه برد داشته باشید
آیا ما همواره باید در فروش برنده باشیم؟ این استعداد است که بتوان همواره در حیات برنده بود؟ اگر می‌خواهیم در فروش موفق باشیم آیا مجبوریم همواره برنده باشیم؟

تا نزدیک زیادی بله، وقتی که در مساوی یک مشتری هستید شما دارید یک شو برگزار می‌کنید، همواره دارید یک نمایش اتمام می‌دهید. بحث نمایش یک عملکرد است و وقتی بحث نمایش و عملکرد می‌شود مسلما باید در کناره آن‌ها برد باشد. اگر بتوانیم شمار زیادی از فروش‌ها را ببریم موفق می‌شویم. برنده شدن در فروش بسیار خوب است ما می‌خواهیم که ملت ما را همنشین داشته باشند، فردی شناخته شده باشیم، در این‌ چهره پرماسیدن خیلی خوبی خواهیم داشت و این شغل فروش را برای شما راحت می‌کند.

 

به مشتری دروغ نگویید، راستگو باشید
وقتی شما به کالا یا خدماتتان اعتقاد نداشته باشید، امکان ندارد بتوانید چیزی به مشتری بفروشید. مشتری کاملا متوجه می‌شود که شما اعتمادبه‌نفس کافی ندارید و ممکن است اندیشه کند که شما دارید به او دروغ می‌گویید و دروغ در فروش بزرگ‌ترین اشتباهی است که یک رئیس فروش می‌تواند اتمام دهد.

خیلی از کسان این‌ کار را می‌کنند، خیلی هم طبیعی به عقیده می‌رسد به خاطر اینکه یاد گرفته‌اند که همین‌طوری یک حرفی را بزنند؛ اما مشتری متوجه می‌شود که می‌خواهند سرش را کلاه بگذارند. با رویکرد اشتباه وارد قضیه نشوید، راستگو باشید سعی کنید مزیت‌های محصولتان را برای آن‌ها بگویید.

 

برای محصول یا خدماتتان ارزش قائل شوید
اگر شما برای فرآورده یا خدماتتان ارزش قائل نباشید، اگر متوجه نباشید، بر این باور نباشید که این بهترین محصولاتی است که دارید ارائه می‌کنید، سایر به هیچ‌ وجه نمی‌توانید سود داشته باشید. شما باید در موعد فروش به این نکته پروا داشته باشید که محصولتان فرآورده نکویی است به آن ارزش بدهید و نسبت به محصولتان فرهنگ کافی داشته باشید.

 

چگونه بدون سختی بسیار ارزش کالا یا خدماتتان را بالا ببرید
باید با مشتریان‌ مشارکت کنید و بتوانید در این مقوله محصولی بفروشید که منطبق بر نیاز‌های مشتریان باشد. باید به نیازها و مطالبات مشتریان پاسخ دهید. اگر بخواهید مقاوم کنید که همه‌کاره هستید نمی‌توانید به منظور خاصتان برسید. باید در معاملات به حرف مشتریان گوش کنید، گاهی مشتریان خودشان هم نمی‌داند که چه می‌خواهند. ما باید در این گویه نزاکت آن‌ها را افزایش دهیم و به آن نشان بدهیم که چقدر بیچارگی دارند و چقدر باید در این گویه کار کنند.

 

دانش خود را در فروش بالا ببرید
مهارت‌هایتان را به احسان بشناسید، روش مذاکره کردن با دیگران را یاد بگیرید، بازار را خوب بشناسید، در دوره‌های آموزشی پیوسته با شغلتان آموزش ببینید، در سمینارها و همایش‌ها شرکت کنید و از تجارب کسان موفق بهره‌گیری کنید. آنگاه شما حس می‌کنید که تنها کسی هستید که این میزان نزاکت را در زمینه کاری‌تان دارد. از این روش می‌توانید برنده باشید و مشتری‌های احسان داشته باشید.

 

تفاوت فروشند‌ه‌ها
اگر نمی‌توانید محصولاتتان را با بها مناسب بفروشید یعنی بدترین فروشنده هستید. تفاوت فروشنده‌ها در چیست؟ کل ما یکسان به دنیا آمده‌ایم، آیا استعداد است؟ خیر افراد با استعداد لزوما فروشنده‌های نکویی نیستند. تجربه، مهارت و ادب این‌ها هستند که به ما توانایی فروش متمایز از سایر فروشنده‌ها را می‌دهد. اکثر فروشنده‌ها وقتی برای خرید وارد مغازه‌ای می‌شوند اگر فروشنده برای کمک به آن‌ها بیاید از او گریز می‌کنند جالب است، نه؟ چون فروشند‌ه‌ از فروشنده سایر خوشش نمی‌آید ولی باید بدانیم که احترام به فروشنده سایر بزرگداشت به خودمان است.

 

بحران پس از فروش
مشتری پس‌ از خرید از شما ناگهان مبتلا ترس می‌شود که چه اشتباهی کردم نباید این‌ را می‌خریدم، باید برگردم و آن‌ را بعد بدهم. دائما این اتفاق می‌افتد ولی به چه صورت می‌توانیم این دریافتن را در مشتریان از‌ بین ببریم.

اگر ما به اندازه کافی به مشتریانمان تعلیم دیتا باشیم، آن‌ها مبتلا این سخت نمی‌شوند ما باید خدماتی ارائه نماییم که خودمان به آن‌ها سربلندی کنیم باید طوری شغل کنیم با مشتریان به گونه‌ای رفتار نماییم که آن‌ها مفتوح هم قبل ما برگردند. اگر شما فروشنده نکوداشتن باشید نه فقط مشتری مبتلا چالش پس‌ از فروش نمی‌شود بلکه می‌رود و به ده‌ها نفر دیگر مزیت‌های شما را می‌گوید و این نکته خیلی مهمی است اگر کسی ارجاع ندهد شما را به سایرین این نشانه می‌دهد که شما فروشنده نکویی نبودید.

 

لیستی از سوالات در زمینه کاری‌تان تهیه کنید
برای نمونه اگر فرش فروش هستید از مشتری خویش بپرسید: اندازه منزلتان چقدر است، دکوراسیون اتاقتان چه رنگی است.

 

به اعتراضات با متانت استجابت دهید
شما باید پاسخگو باشید، سرپرست باشید در برابر محصولی که می‌فروشید باید برای مشتریان خود وقت بگذارید و با حوصله سوالات آن‌ها را استجابت دهید.

 

هدف داشته باشید
برای خودتان هر سال یک قصد مشخص کنید. برای مثال: من باید الی پسین سال جاری 100 تا منزل بفروشم. سپس تعیین کنید برای این‌ شغل چه میزان وقت باید بگذارید، چه شمار پرسنل دربایستن دارید و چند الی تلفن باید بزنید.

 

تلفن خویش را برادر داشته باشید
بعضی از شما از تلفن متنفر هستید، انگار ذهنی خویش را تغییر دهید بیاید به جای اینکه متعلق به متنفر باشید عاشق تلفن و صدای زنگ آن ‌باشید.

 

در کارهایتان نظم داشته باشید
به یاد داشته باشید که هر چقدر منظم‌تر باشید کارآمدتر خواهید بود. اگر کارها را به هنگام اتمام دهید خیلی دقیق‌تر جزئیات آن‌ کار در ذهنتان باقی می‌ماند.

 برای دریافت مشاوره رایگان با آژانس دیجیتال مارکتینگ آوش تک در تماس باشید.

توازون و ترازمندی داشته باشید
وقتی در استخر آب گذرگاه می‌روید پیش درآمد مسیر رفتن برای شما سخت است ولی به مرور این کار راحت‌تر می‌شود و پس‌ از مدتی خود جریان آب شما را به جلو هل می‌دهد و به شما در گذرگاه رفتن کمک می‌کند. در پیشه نیز این‌گونه است، وقتی پیشه سختی را سپریدن می‌دهید با گذشت موعد سختی آن‌ از ‌بین می‌رود، هر چقدر اغلب تلفن بزنید و اغلب بفروشید کم‌کم خود این عمل به چهره یک جریان شما را به جلو می‌برد چون شما فرهنگ و چیرگی به دست می‌آورید؛ ولی گاهی اوقات چشم براه می‌شوید که کسان به سراغتان بیایند این اشتباه است شما باید شروع به راه رفتن کنید.

 

خودتان رئیس خودتان باشید
باید در ذهنتان مسئول خودتان باشید، شما نباید پیگیری مسئول بگردید باید خودتان رئیس خوب خودتان باشید.

 

راز موفقیت چیست؟
با خود بگویید ماموریت حیات من فروش است، من به آن افتخار می‌کنم و می‌خواهم که این محصولات را به مشتریان بفروشم.

باید فرهنگ داشته باشید، تخصص داشته باشید، حرفه‌ای باشید. تمرین کنید روی مهارت‌هایتان پیشه کنید، اگر به خودتان مطمئن باشید می‌توانید مشتری را تحت کارایی خود قرار دهید.

به مشتریان خوش آمد بگویید، فکرشان را حاضر خرید بکنید، اعتماد آن‌ها را جلب کنید، با صداقت بفروشید در این چهره بهتر از شما خرید می‌کنند.



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اینترنت علی رغم مزایایش یک تله مرگ است، برای همین ابزارهایی برای مقابله با آن ساخته شده‌اند. در این مطلب نحوه کنترل گوشی فرزندان در اندروید را شرح داده‌ایم.

 

روز به روز کودکان و فرزندان شما اطلاعات بیشتری درباره فناوری پیدا می‌کنند و گرایش بیشتری به آن می‌یابند، تا این حد که حتی یک کودک نوپا هم امروزه می‌تواند یک نرم افزار را اجرا کند. تا رسیدن آنها به سنین معینی لازم است تا حدی از کنترل گوشی فرزندان وجود داشته باشد. احتمالا در این راه برنامه کنترل گوشی رایگان می‌تواند کارساز باشد.

اگر که اقدامات مراقبتی و نظارتی لازم را انجام ندهید، فرزندانتان علاوه بر این که مخارج شما را از طریق خریدهای اینترنتی و داخل برنامه‌ای زیاد می‌کنند، ممکن است که در خطر شکار شدن توسط شکارچیان آنلاین و دیدن محتویات نامناسب هم قرار بگیرند. برای این که در این روند راه شما را هموار کنیم، نحوه کنترل گوشی فرزندان در اندروید را شرح داده‌ایم. البته نرم افزارهای منحصربفردی نیز مانند Qustodio هم هستند که روی هر دستگاهی می‌توانند از فرزند شما مراقبت کنند. با تکراتو همراه باشید.

کنترل گوشی فرزندان در اندروید

چگونه در اکوسیستم اندروید یک اکانت کاربری بسازیم؟

مطالب پیشنهادی

مرکز تخصصی آموزش تعمیر موبایل با هدف کار از سطح پایه
 
مرکز تخصصی آموزش تعمیر موبایل با هدف کار از سطح پایه

مرکز تخصصی آموزش تعمیر موبایل با هدف کار از سطح پایه

مرکز تخصصی آموزش تعمیر موبایل با هدف کار از سطح پایه
 

اگر می‌خواهید به جای خریدن یک گوشی یا تبلت جداگانه برای فرزندتان دستگاه خودتان را به او بدهید و اقدامات محافظتی را روی آن انجام دهید، بهترین کار برای کنترل گوشی فرزند در این شرایط این است که برای فرزندتان یک اکانت جداگانه بسازید. برای تدوین این نوشتار از یک گوشی دارای سیستم عامل اندروید 9 استفاده شده است، اگرچه که در سایر نسخه‌های پلت فرم اندروید هم این روند باید یکسان باشد.

در بعضی از گوشی‌ها گزینه Users توسط سازنده دستگاه در اثر اعمال تغییرات نرم افزاری پاک شده است، ولی باید بتوانید در گوشی‌های دارای سیستم عامل خام اندروید این ویژگی را پیدا کنید. در بعضی از دستگاه‌ها این ویژگی در قسمت Accounts یا System پلت فرم گذاشته می‌شود. اگر نتوانستید این قابلیت را پیدا کنید، نام و مدل دقیق گوشی خود را به همراه عبارتی شبیه به عبارت ‘add child account’ در گوگل جستجو کنید.

با این اپلیکیشن کنترل گوشی فرزندان خود را از راه دور به دست بگیرید!

برای کنترل گوشی فرزندان در اندروید باید ابتدا وارد منو تنظیمات شوید و سپس مسیر System> Advanced>Multiple Users را دنبال کنید. در صفحه بعد اکانت فعال کنونی خود را در بالای یک لیست می‌بینید و بعد از این مورد هم یک اکانت Guest (برای دادن گوشی به سایر افراد) و گزینه Add user (برای اضافه کردن یک کاربر جدید) را مشاهده می‌کنید. روی گزینه Add user کلیک کنید تا پیام مربوط به نحوه عملکرد پروفایل‌های جدید نمایش داده شود. پیام را بخوانید و روی گزینه OK کلیک کنید. گزینه Set Up Now را لمس کنید تا پروسه اضافه سازی کاربر جدید شروع شود.

کنترل گوشی فرزندان در اندروید

حال صفحه‌ای را با عنوان ‘Set up new user’ مشاهده می‌کنید که نشان می‌دهد مالک گوشی روی برنامه‌های این اکانت و اجازه استفاده از آن کنترل دارد. وقتی که لیست موجود در این صفحه را خواندید، روی گزینه Continue کلیک کنید.

در این قسمت دستگاه شما را وارد مراحل تنظیم اجزای مختلف یک اکانت (مانند آپدیت نرم افزار، اضافه کردن ویژگی های امنیتی و غیره) می‌کند. حال از شما پرسیده می‌شود که آیا می‌خواهید یک اکانت اندروید جدید بسازید یا خیر.

بیشتر بخوانید:

رفع ریپورت اینستاگرام

نحوه حل مشکل تیک تاک (TikTok)

نحوه فعال کردن حالت شب در واتس اپ (Dark Mode)

اگر نمی‌خواهید اجازه دهید که فرزندانتان نرم افزار، بازی، موسیقی، فیلم یا برنامه تلویزیونی از فروشگاه گوگل پلی استور دانلود کنند، گزینه Skip Setup را لمس کنید. هنوز هم می‌توانید از اکانت کاربری خودتان در گوشی نرم افزار دانلود کنید. در صورتی که نمی‌خواهید برای فرزندتان اکانت ایمیل بسازید، گزینه Not now را لمس کنید.

کنترل گوشی فرزندان در اندروید ؛ محدود کردن محتویات گوگل پلی استور

فرض کنیم که می‌خواهید به فرزندان خود اجازه دهید که در اکانتشان به فروشگاه گوگل پلی استور دسترسی داشته باشند، در این صورت باید نرم افزار گوگل پلی استور را از اکانت فرزندتان اجرا کنید و روی منو همبرگری (منو دارای سه خط افقی در گوشه سمت چپ بالای صفحه) کلیک کنید. حال گزینه Parental controls را در منو تنظیمات (Settings) پیدا کنید. با این گزینه می‌توانید کنترل گوشی فرزند را تنظیم کنید.

وقتی که این گزینه را لمس کنید، صفحه جدیدی باز می‌شود که به شما اجازه می‌دهد دسترسی به محتویات مختلف را در فروشگاه گوگل پلی استور محدود کنید. آپشن Parental control را در بالای صفحه فعال کنید و پین مورد نظرتان را وارد و تایید نمایید. حال می‌توانید به قسمت‌های مختلف بروید و محدودیت‌های مورد نظرتان را اعمال کنید.

کنترل گوشی فرزندان در اندروید : محدود کردن محتویات گوگل پلی استور

این قسمت‌های مختلف عبارتند از Apps & games، Films، TV، Books و Music. با لمس کردن هر مورد رده‌های سنی مختلفی به شما نمایش داده می‌شود. رده سنی مورد نظرتان را انتخاب و گزینه Save را لمس کنید.

کنترل گوشی فرزندان در اندروید : محدود کردن محتویات گوگل پلی استور

حال فرزند شما در فروشگاه گوگل پلی استور فقط به محتویاتی دسترسی دارد که متناسب با رده سنیش هستند. به این ترتیب کنترل گوشی فرزند را برعهده گرفتید. روند اعمال محدودیت‌ها برای دسته بندی‌های Books و Music کمی متفاوت است، به این نحو که قسمت تنظیمات این دسته بندی‌ها محتویات نشانه گذاری شده را قرنطینه می‌کند.

کنترل گوشی فرزندان در اندروید : محدود کردن محتویات گوگل پلی استور

زیر سوئیچ اصلی ابزارهای کنترلی نشان داده شده است که برای هر نوع محتوا چه محدودیت‌هایی قابل اعمال است. اگر می‌خواهید اجازه ندهید که فرزندتان آزادنه محتوا بخرد، می‌توانید از رمزی استفاده کنید که فقط خودتان آن را می‌دانید. در این صورت هر بار که فرزندتان بخواهد محتوایی را بخرد ابتدا باید رمز شما را وارد کند. یعنی کنترل گوشی فرزند بر مسائل مالی را در دست خواهید داشت.

 منبع: 

https://techrato.com/2020/02/26/android-parental-controls/



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ارور has stopped working یکی از ناراحت کننده ترین ارورهای رایانه‌ای است. در این مطلب راه حل خطای has stopped working در ویندوز 10 را توضیح داده‌ایم.

 

اگر که شما هم با خطای has stopped working مواجه شدید، توصیه می‌کنیم که این مطلب را بخوانید، زیرا تکراتو در این مطلبش روش‌های مختلفی را برای رفع این مشکل ارائه کرده است. با ما همراه باشید.

محتویات موجود در این مطلب د ارتباط با راه حل خطای has stopped working در ویندوز 10

  • اسکن کردن رایانه برای پیدا و پاک کردن ویروس و بدافزار
  • روش‌های حل خطای has stopped working در ویندوز 10
  • روش 1: پیکره بندی تنظیمات compatibility
  • روش 2: اجرای برنامه مشکل دار در حالت administrator
  • روش 3: پاک کردن مقادیر Registry
  • روش 4: پاک کردن فایل‌های موقتی
  • روش 5: انجام بررسی برای پیدا کردن فایل‌های سیستمی خراب یا ناقص
  • روش 6: تغییر مجوزهای Data Execution Prevention
  • روش 7: بروزرسانی درایورهای نمایشگر

خطای has stopped working به صورت یک ارور ویندوزی زمانی ظاهر می‌شود که یک برنامه متوقف می‌گردد. این خطا می‌تواند در هر نسخه‌ای از سیستم عامل ویندوز ظاهر شود، و پلت فرم ویندوز 10 هم از این قاعده جدا نیست.

خطای has stopped working عموما زمانی ظاهر می‌شود که یک برنامه متوقف می‌گردد و باید به اجبار بسته شود. دلایل زیادی باعث ظاهر شدن خطای has stopped working می‌شوند، و موارد زیر مهمترین آن‌ها هستند:

  1. حمله بدافزار
  2. مشکلات مربوط به تنظیمات compatibility
  3. مشکلات مربوط به فایل‌های موقتی
  4. ورودی‌های ناقص ویندوز ریجستری
  5. فایل‌های سیستمی خراب

اگر برای بار اول با خطای has stopped working مواجه شده‌اید، می‌توانید بعد از ری استارت کردن رایانه خود دوباره برنامه را اجرا کنید. گاهی مواقع نرم افزار به خاطر مشکلاتی موقتی متوقف می‌شود. برای رفع این خطا شما همچنین می‌توانید نرم افزار یا سیستم عامل مورد نظر خود را آپدیت کنید. با این حال اگر این روش‌های ساده نتوانستند خطای has stopped working را رفع کنند، احتمالا توسط یک بدافزار مورد حمله قرار گفته‌اید.

راه حل خطای has stopped working در ویندوز 10

بررسی رایانه با نرم افزار Reimage یا سایر برنامه‌های ضد بدافزار و آنتی ویروس خوب به شما کمک می‌کند تا بفهمید که آیا بدافزاری در رایانه شما وجود دارد و تحت حمله یک بدافزار قرار گرفته‌اید یا خیر. نفوذ انواع ویروس‌ها به رایانه هم می‌تواند باعث متوقف شدن نرم افزارها و کل سیستم شود. از این رو ویروس گیری سیستم با یک نرم افزار خوب می‌تواند راه حل خطای has stopped working در ویندوز 10 باشد.

با این حال اگر مشکل پیش آمده به خاطر تروجان‌ها و باج افزارهای خطرناک نباشد و با نصب آپدیت هم حل نشود، روش‌های زیر می‌توانند راه حل خطای has stopped working در ویندوز 10 باشند.

اسکن کردن رایانه برای پیدا و پاک کردن ویروس و بدافزار

اگر رایانه شما به بدافزار آلوده شده باشد، نرم افزارهای آن هنگ می‌کنند و اعلان Application.exe has stopped working ظاهر می‌شود. اگر احتمال می‌دهید که رایانه شما مورد حمله قرار گرفته است، باید آن را با نرم افزار امنیتی داخلیش (ویندوز دیفندر در ویندوز 10) یا آنتی ویروس مورد نظرتان اسکن کنید.

راه حل خطای has stopped working در ویندوز 10

قبل از امتحان کردن روش‌های زیر باید برنامه‌ای را که باعث بروز خطا شده است، مجددا راه اندازی کنید زیرا ممکن است که خطای has stopped working به طور اتفاقی ظاهر شده باشد و دیگر ظاهر نشود. گاهی مواقع این ارور هنگامی که رایانه توان سیستمی کافی نداشته باشد، ظاهر می‌شود. به همین دلیل شما باید برنامه و همه پردازش‌های در حال انجامش در پیش زمینه دستگاه را متوقف کنید. به این منظور باید:

  • پیام نشان دهنده خطا را ببندید.
  • منو Task Manager را باز کنید.
  • همه پردازش‌های مربوط به برنامه متوقف شده را متوقف کنید.
  • برنامه را مجددا اجرا کنید.

اگر که خطا مجددا ظاهر نشد، مشکل پیش آمده موقتی بوده است و نیازی نیست که شما اقدام دیگری را انجام دهید؛ در غیر اینصورت باید یکی از روش‌های زیر را دنبال کنید.

روش 1: پیکره بندی تنظیمات compatibility

روش 1: پیکره بندی تنظیمات compatibility

اگر نرم افزارهایی قدیمی را روی رایانه ویندوز 10 خود نصب کرده‌اید، ممکن است که با مشکلاتی از نظر سازگاری نرم افزارها با سیستم عامل مواجه باشید و به همین دلیل خطای Application.exe has stopped working ظاهر شده باشد. در چنین حالتی می‌توانید به عنوان راه حل خطای has stopped working در ویندوز 10 تنظیمات compatibility رایانه خود را تغییر دهید. به این منظور باید:

  • به پوشه نصب برنامه متوقف شده بروید.
  • فایل .exe را پیدا کنید، روی آن راست کلیک کنید و گزینه Properties را انتخاب کنید.
  • گزینه Run this program in compatibility mode for را در سربرگ Compatibility فعال کنید.
  • یک ورژن دیگر از ویندوز را از منو ارائه شده انتخاب کنید.
  • روی گزینه Ok کلیک کنید.
  • منبع:
  • https://techrato.com/2020/02/27/app-exe-has-stopped-working-fix/


:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

کلمه سئو SEO برگرفته از Search Engine Optimization به معنای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است و شامل تکنیک‌های است که باعث می شود به افرادی که به تعقیب فرآورده یا خدمات شما از طریق موتورهای جستجو مثل بینگ و یاهو و گوگل هستند معرفی شوید. قرار دریافت اسم سایت شما در رتبه‌های بالا در صفحات نتایج موتور‌های جستجو (SERPs) بسیار ارزشمند است ، در واقع این یک تبلیغ رایگان در بهترین فضای تبلیغاتی جهان است. این پروسه باعث می شود ترافیک رایگان و طبیعی از سمت موتورهای جستجو مانند گوگل به سمت سایت شما هدایت شود.
با توجه به اینکه این ترافیک از طریق جستجوی واژه ها کلیدی پیوسته با کسب و کار شما بدست آمده است ، امکان جذب و تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری بسیار بالا است.

هدف سئو سایت چیست و چرا سئو مهم است ؟
در بازار رقابتی امروز سئو مهم‌تر از همیشه خودنمایی می کند. میلیون‌ها کاربر از موتورهای جستجو برای حل مشکلات و پیدا کردن استجابت سوالات خویش استفاده می کنند. فلذا به روشنی روشن است اگر صاحب یک تارنگار ، سایت یا فروشگاه اینترنتی باشید سئو می‌تواند مایه رشد و رسیدن به اهداف کسب و کارتان شود.

بهینه سازی سایت مهم است چون :
اکثر کاربران احد از پنج پیشنهاد بالاتر را در صفحه نتایج جستجو انتخاب می‌کنند و هرچه در این رتبه‌بندی بالاتر باشید برآیند اینکه بازدیدکننده و مشتری بیشتری را خواهید داشت.
سئو تنها در مورد موتورهای جستجو نیست و پیاده سازی یک استراتژی خوب در این رابطه باعث بهبود تجربه کاربری و کاربردپذیری تارنما می شود.
سئو وانگهی مایه ترویج سایت در شبکه‌های اجتماعی می شود. به راستی افرادی که سایت شما را از راه موتورهای جستجو کشف می کنند به گمان کردن زیاد آن را در فیس بوک، توییتر، گوگل پلاس و دیگر شبکه‌های اجتماعی با دوستان خویش به اشتراک می گذارند.
پنج نتیجه اول گوگل ۶۷ درصد کلیک‌ها را به خویش اختصاص داده‌اند

هنگامی که شما یک کلمه یا سوالی را در گوگل (یا هر موتور جستجوی دیگر) جستجو می‌کنید استجابت آن از طریق صفحه نتایج (SERP) نمایش دیتا می‌شود. در هر لحظه برای مرتب کردن این نتایج مجموعه الگوریتم های پیچیده‌ای اجرا می‌شوند که شامل عوامل رتبه بندی (SEO Ranking Factors) است و موتورهای جستجو با توجه به آن تصمیم می‌گیرند سایت شما در چه رتبه‌ای قرار گیرد.بنابراین سایت بهینه سازی شده با رعایت فاکتورهای سئو بخت اکثریت برای قرارگیری در رتبه‌های بالا را نسبت به سایت‌های غیر بهینه سازی شده دارا است.

گوگل به عنوان محبوب‌ترین موتور جستجو بیش از ۲۰۰ سیگنال را برای تعیین رتبه بندی در نظر می‌گیرد و اگر بخواهیم این سیگنال‌ها را تقسیم بندی کنیم به دو دسته کلی سئو درونی (On-Page SEO) و سئو بیرون از سایت (Off-Page SEO) دسته می شوند.

سئو چیست

بهینه سازی درونی سایت یا سئو درونی چیست ؟ (On-Page SEO)
همینطور که از عنوان مشخص است فاکتورهای سئو درونی به عوامل بهینه سازی درونی سایت اشاره دارد و سایت را برای کاربران و موتورهای جستجو استاندارد می سازد. عناصر مهم این تقسیم دربرگیرنده :

– واژه ها کلیدی (Keywords): هر صفحه دارای یک قصد و موضوع مشخص است که با به کارگیری واژه ها کلیدی می توانیم محتوا و جستار صفحه را به موتورهای جستجو انتقال دهیم. برای مثال صفحه یک محصول مشابه “دوربین عکاسی” شامل تنوعی از کلمات (لنز دوربین،لوازم جانبی دوربین و…) است که در متن ، عکس(ALT Tags) و عناصر HTML قرار گرفته‌اند.

– تگ عنوان (Title Tags): عنوان صفحه در SERP(صفحه نتایج موتور جستجو) و در ضمن تب مرورگرتان قابل نگریستن است. این احد از مهمترین و قوی‌ترین سیگنال‌ها به آمار می‌رود و شامل واژه کلیدی و اگر مایل هستید برند کسب وکارتان باشد. برای متمایز » « استفاده کنید.

– تگ Header tags) H) :بیشتر صفحات وب به چند بخش و سرفصل تقسیم می‌شوند که با تگ‌های h نمایش می‌یابند. تگ <h1> می‌تواند شامل کلمه کلیدی اصلی باشد و دیگر تگ‌ها شامل h2 تا h6 حائز واژه ها همچم باشند.

– بهینه سازی درونمایه (Content Optimization):محتوای صفحه و مقاله شما باید در بر گیرنده واژه کلیدی اصلی و حداقل با درازا ۳۰۰ کلمه باشد. اگر مدام محتوای بی کیفیت و کوتاهی انتشار دهید شدنی است به خاطر ارایه محتوای نازک (thin content) تحت مجازات الگورتیم گوگل پاندا قرار بگیرید.

– لینک های درونی (Internal Linking) : منو و لینک‌های ناوبری (navigation bars) باعث می‌شود که بتوانید مهم‌ترین بخش‌ها و دسته‌های سایت خویش را به کاربران و موتورهای جستجو معرفی کنید، بنابراین از سالم بودن و در دسترس بودن این لینک‌ها اطمینان حاصل کنید.همچنین هنگامی که در یک مقاله امکان بستگی با بخش‌ها و سایر مقالات مرتبط فراهم است حتما لینک درونی (Internal Linking) را مدنظر داشته باشید.

– ساختار آدرس ها (SEO-Friendly URL) : ساختار URL مهم است زیرا کمک می کند تا موتورهای جستجو فهم بهتری از درونمایه و آدرس صفحه داشته باشند. با قرار اخذ واژه کلیدی در URL یک صفحه حتی کاربران هم نیز می‌توانند محتوای آن را گمان بزنند. بهتر است از حروف ربط مثل (با ، را ، or، in…) و اعداد و سمبل‌ها در ساختار آدرس اینترنتی کاربرد نکنید.

– برگزیدن اسم و توصیف تصاویر(Alt Tags) : عکس ها شما باید از راه تگ Alt بهینه سازی و قابل توصیف بشوند. اگر عکس روی هاست مربوط به خود سایت آپلود می شود اسم آن نیز باید گویای محتوای تصویر باشد.

– مطمئن شوید که ساختار کدنویسی معتبر (valid) و معماری سایت استاندارد باشد

– مطمئن شوید که سایت شما برای نمایش در تلفن هوشمند و تبلت و سایر دستگاه ها بهینه و واکنش‌گرا (Responsive) است.

– مطمئن شوید صفحات سایت شما با سرعت مناسبی بارگذاری می شود. سرعت سایت یگانه از عوامل مهم در رتبه‌‌بندی و حتی مایه مختصر یا بسیار شدن نرخ برونرفت از سایت (Bounce rate) است.

بهینه سازی برونی سایت یا سئو بیرون از سایت چیست ؟ (Off-Page SEO)
علاوه بر تغییراتی که شما می‌توانید با رعایت استانداردهای ” On-Page ” جهت قرار‌گیری بالاتر در SERPs برای سایت‌تان لحاظ کنید عوامل دیگری نیز در این رتبه بندی تاثیر گذار هستند که در بخش سئو خارج سایت (Off-Page) قرار می‌گیرند. بر خلاف سئو تو سایت، بهینه سازی برونی سایت کاملا خارج از سایت رخداد می‌افتد که مهترین آنها عبارتند از :

لینک بیلدینگ(Link Building)
فعالیت در شبکه‌های اجتماعی (Social Media)
فعالیت در شبکه‌های اشتراک گذاری بوکمارک (Social bookmarking)
لینک بیلدینگ (Link Building)
لینک بیلدینگ به معنای ارائه راهکارهای جهت اخذ لینک از سایر سایت‌ها است. لینک بیلدینگ محبوب‌ترین و تاثیر گذارترین عامل رتبه بندی در بهینه سازی خارجی به احصاییه می‌رود. یکتا از بهترین روش‌های گرفتن لینک تولید محتوای با کیفیت و ارزشمند است. به عنوان نمونه هر کسی دوست دارد می تواند این مقاله را در شبکه‌های اجتماعی با رفقا خویش به اشتراک بگذارد یا از تارنگار و سایت خویش به این نوشتار و منبع لینک بدهد، درواقع با این‌کار به موتورهای جستجو می‌گویم این صفحه دارای اطلاعات معتبر و مفید است. از روش‌های دیگر میتوان موارد ذیل را نام برد :

وبلاگ نویسی
کامنت گذاری در سایت‌ها
ارسال پست در انجمن‌ها
ثبت سایت در دایرکتوری‌
شرکت در سایت‌های پرسش و پاسخ
و…
توجه داشته باشید من هریک از روش‌های بالا را تصدیق یا رد نمی‌کنم اما برای فهم لینک بیلدینگ و کشف بهترین روش‌ها می‌توانید تقسیم بهینه سازی سایت در بلاگ‌اد را مطالعه یا همواره مقالات آکادمی ای‌نتورک را در این مقوله دنبال کنید.

شبکه‌های اجتماعی (Social Media)
شبکه های اجتماعی می توانند بخشی از راهبرد شما در بهینه سازی بیرون سایت به آمار بروند و در ضمن شکلی از لینک بیلدینگ داشته باشند. لازم به بیان است که نزدیک کل لینک‌هایی که از شبکه‌های اجتماعی گرفتن می‌شود ویژگی “NOFOLLOW” دارند ولی به این معنا نیست که هیچ ارزشی نداشته باشند. ایجاد پروفایل و به اشتراک‌گذاری مقالات از دسته کارهای است که می‌توان در سوشال مدیا انجام داد.

شبکه‌های اشتراک گذاری بوکمارک (Social bookmarking)
سوشال بوکمارک‌ها جزو شبکه‌های اجتماعی هستند که کاربران می‌توانند آدرس صفحاتی که علاقه دارند را ذخیره کنند و با سایرین به اشتراک بگذارند. این شیوه می‌تواند در ترافیک ورودی هم تاثیر‌گذار باشد. با پروا به زمینه فعالیت‌تان می‌توانید در شبکه‌های reddit.com, stumbleupon.com, scoop.it ، delicious.com عضو شوید.

تکنیک‌های سئو (SEO techniques)
تکنیک‌های بهینه سازی سایت به دوبخش کلی دسته شده اند :

بهینه سازی کلاه سفید (White Hat SEO): دربرگیرنده تکنیک‌های که موتورهای جستجو به عنوان بخشی از یک طراحی خوب و مفید برای کاربران تلقی می‌کنند.
بهینه سازی کلاه سیاه (Black Hat SEO): شامل روش‌های است که موتورهای جستجو آنها را تایید نمی‌کنند و در سعی برای به کمینه رساندن اثرات آنها هستند. این تکنیک‌ها به عنوان اسپم هم شناخته می‌شوند.
بهینه سازی کلاه سفید (White Hat SEO)
تکنیک‌ های سئو در این دسته دارای ویژگی‌های ذیل هستند:

با پروانه العمل‌ و استانداردهای موتورهای جستجو مطابقت دارند
محتوای نازک و کپی شده (Duplicate content) ارایه نمی‌شود
تضمین می‌کند که محتوای فرآوری شده برای کاربران ایجاد شده است و نه صرفا برای موتورهای جستجو
تضمین می‌کند محتوای که یک موتور جستجو ایندکس می کند همان محتوای باشد که هنگام ورود کاربر از طریق موتور‌های جستجو نگریستن می‌کند.
بهینه سازی کلاه سیاه (Black Hat SEO)
تکنیک‌ های سئو کلاه سیاه بر این بنیاد شناخته می‌شوند:

برای دریافت مشاوره رایگان روی آوش تک کلیک کنید.

تلاش برای بهبود رتبه با فریب و برخلاف رویه‌های موتورهای جستجو
هدایت از یک صفحه که مخصوص موتورهای جستجو در عقیده گرفته شده است به صفحه دیگر
هدایت کاربران به یک صفحه که محتوای آن متفاوت از محتوای پرتو داده شده در موتورهای جستجو است
مخفی کردن متن‌ها، به کارگیری رنگ پس زمینه برای متن یا لینک ها ، به کارگیری فونت ریز و حقیر که کاربر قادر به احضار متن نیست.
استفاده بیش از کران واژه ها کلیدی (keyword stuffing) و قراردادن کلمات کلیدی بی ربط به محتوای سایت
ایجاد صفحات با کیفیت پایین و محتوای زیاد ناچیز که با کلمه کلیدی و لینک‌های زیادی پر شده‌اند.
به طور کلی قصد سئو کلاه سفید جلب خوشنودی کاربر و خشنود نگه داشتن آن است ، ولی در سئو کلاه سیاه صرفا برای کسب رتبه در موتورهای جستجو کوشش می شود.



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

انتظار می‌رود که شرکت سونی اولین اسمارتفون 5G خود را در کنگره جهانی موبایل (MWC) معرفی کند. شایعات زیاد و متغیری درباره تلفن جدید سونی مطرح شده‌اند؛ بنابراین، برخی از جزییات درباره هندست جدید ژاپنی‌ها نامشخص هستند. ما حتی نمی‌دانیم که سونی از چه نامی برای این تلفن استفاده خواهد کرد. شایعاتی درباره نام‌های اکسپریا 1.1، اکسپریا 0 و اکسپریا 3 وجود دارند.

اسمارتفون جدید سونی دارای صفحه‌نمایش 4K HDR خواهد بود و از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 865 همراه با مودم X55 5G استفاده می‌کند. در بخش دوربین اصلی نیز با اضافه شدن یک سنسور ToF تعداد لنز‌ها به چهار عدد خواهد رسید.

اسمارتفون 5G سونی

ما انتظار داریم که دوربین اصلی به یک سنسور 48 مگاپیکسل (یا حتی 64 مگاپیکسل) مجهز شود. هم‌چنین، یک سنسور 12 مگاپیکسل نیز برای دوربین تله‌فوتو و یک سنسور با همان کیفیت برای دوربین الترا‌واید اسمارتفون 5G سونی در نظر گرفته شده است.

بحث‌های مختلفی هم در رابطه با استفاده سونی از سنسور 12 مگاپیکسل IMX555 (سنسور تعبیه شده برروی تلفن‌های سامسونگ گلکسی S20 و S20 پلاس) در این تلفن وجود دارد. سونی تمایل دارد تا از سنسور‌های سفارشی برای تلفن‌هایش استفاده کند. پیش‌بینی می‌شود که این گوشی با قیمت بیش از 900 دلار در اختیار مشتریان قرار گیرد.

اسمارتفون 5G سونی

دومین اسمارتفونی که انتظار داریم سونی در MWC 2020 از آن رونمایی کند، هندست اکسپریا 5 پلاس است. هیچ اطلاعات دقیقی در رابطه با ابعاد صفحه‌نمایش این تلفن وجود ندارد، اما تصاویری از رندر‌های CAD این تلفن منتشر شده‌اند که طراحی آن را به ما نشان می‌دهند. در این رندرها، استفاده مجدد از دکمه پاور دستگاه به عنوان سنسور اثرانگشت را شاهد هستیم. به علاوه، احتمال می‌دهیم که اکسپریا 5 پلاس نیز از تراشه اسنپدراگون 865 و مودم 5G بهره‌مند شود.

به نظر می‌رسد که شرکت سونی پس از معرفی تلفن‌های اکسپریا 10 در سال گذشته، تصمیم گرفته است تا شانس خود را در بازار میان‌رده‌ها نیز افزایش دهد. این شانس می‌تواند با معرفی قابلیت‌ اتصال به شبکه اینترنت 5G بیشتر هم شود. اخیرا نیز یک اسمارتفون با نام Sony K8220 در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده بود که از تراشه اسنپدراگون 765G استفاده می‌کرد.

ممکن است که این تلفن‌ قبل از مدل‌های برتر (شامل اکسپریا 1.1 و 5 پلاس) به بازار عرضه نشود. با این حال، انتظار داریم که پیش‌فروش مدل‌های رده بالا از ماه مه و پیش‌فروش میان‌رده‌ها از ماه ژوئن آغاز شود.

منبع: 

https://itresan.com/288216/%d8%a7%d9%88%d9%84%db%8c%d9%86-%d8%a7%d8%b3%d9%85%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d9%81%d9%88%d9%86-5g-%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%b3%d9%88%d9%86%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af%d8%a7%d8%af-mwc-2020/



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

منبع: 

https://itresan.com/153673/%d9%84%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%88%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1/

لیست قیمت گوشی‌های هواویقیمت به توماننوسانات هفتگینمودار قیمت
گوشی هوآوی Mate 10 Lite | ظرفیت ۶۴ گیگابایت ۲,۶۹۰,۰۰۰ % ۲۴.۰۸  
گوشی هوآوی Mate 10 Pro | ظرفیت 128 گیگابایت ناموجود % ۰.۰۰  
گوشی هوآوی (Nova 4e (P30 Lite | ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت ۲,۸۴۵,۰۰۰ % ۲.۶۴  
گوشی هواوی P30 Pro | ظرفیت 512 گیگابایت ۱۳,۲۰۰,۰۰۰ % ۰.۰۰  
گوشی هوآوی وای 9 2018 | ظرفیت 32 گیگابایت ناموجود % ۰.۰۰  
گوشی هواوی میت 20 لایت | ظرفیت 64 گیگابایت ناموجود % ۰.۰۰  
گوشی هوآوی (Y9 2019 (Enjoy 9 Plus | ظرفیت ۶۴ گیگابایت ۲,۷۸۰,۰۰۰ % ۰.۰۰  
گوشی هوآوی P Smart 2019 | ظرفیت ۶۴ گیگابایت ۲,۴۸۰,۰۰۰ % ۰.۰۰  
گوشی هوآوی P30 Pro | ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت ۹,۸۵۰,۰۰۰ % -۰.۷۰  
گوشی هوآوی میت 20 پرو | ظرفیت 256 گیگابایت ناموجود % ۰.۰۰  
گوشی هواوی Mate 20 Pro | ظرفیت 128 گیگابایت ناموجود % ۰.۰۰  
گوشی هوآوی وای ۳ 2018 | ظرفیت ۸ گیگابایت ناموجود % ۰.۰۰  
گوشی هواوی Y9s | ظرفیت 128 گیگابایت ۳,۴۵۹,۰۰۰ % -۱.۲۸  
گوشی هوآوی Y5 Prime 2018 | ظرفیت ۱۶ گیگابایت ۱,۳۲۰,۰۰۰ % ۴.۴۷  
گوشی هوآوی Y7 2019 | ظرفیت 32 گیگابایت ۲,۰۶۰,۰۰۰ % ۰.۰۰  
گوشی هواوی Y9 prime 2019 | ظرفیت 128 گیگابایت ۲,۸۴۹,۰۰۰ % ۱.۷۵  
گوشی هواوی Y9 Prime 2019 | ظرفیت 64 گیگابایت ناموجود % ۰.۰۰  
گوشی هوآوی Y7 Prime 2019 | ظرفیت ۳۲ گیگابایت ۱,۹۷۹,۰۰۰ % ۰.۹۰  
گوشی هواوی Y5 2019 | ظرفیت 32 گیگابایت ۱,۴۰۹,۰۰۰ % ۲.۴۵  


:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

استوری احد از امکانات اینستاگرام است که با آن می نا به دل مخاطب مسیر پیدا کرد و با به کارگیری آن محبوبیت خویش را بالا برد، ولی زدن این حرف ها در این مطلب کار راستی نیست؛ چون تمام شما خوانندگان محترم حداقل یک بار از قابلیت استوری کاربرد کرده اید یا به عبارتی سایر “استوری گذاشته اید” و با شیوه ی استوری گذاشتن در اینستاگرام آشنایی دارید.

با تیم فالوجت همراه باشید تا قراردادن یا چند استوری پشت سر هم در اینستاگرام را به شما تعلیم دهیم.

چطور در اینستاگرام استوری بگذاریم؟
بعد از مطالعه ی این آموزش متوجه خواهید شد که این شغل حتی از آب خوردن هم ساده تر و راحتتر است.
شما برای قراردادن یا یک استوری در اینستاگرام طبق تصویر زیر می توانید روی آیکون دوربین یا روی سرنوشت Your story کلیک کرده و از تصاویر یا فیلم هایی که تا بیست و چهار ساعت گذشته روی موبایل خویش اندوخته کردید یا در همان لحظه با برنامه اینستاگرام می گیرید را به اشتراک بگذارید. وانگهی زمانی که در صفحه home پیمان دارید تنها کافیست که انگشت خویش را روی صفحه گوشی گذاشته و به سمت را بکشید الی به منوی ویژه گذاشتن استوری وارد شوید.

چرا وقتی یک عکس میزارم نمیتونم یک عکس دیگر بزارم؟‌


چرا و چطور باید در اینستاگرام چند استوری پشت راز هم بگذاریم
از آنجایی که استوری (story) به معنای سرگذشت است شدنی است شما بخواهید که بیشتر از یک عکس یا اغلب از یک ویدیو ۱۵ ثانیه ای به داستان خویش اضافه کنید و یا احتمالاً حکایت های اکثریت برای مخاطبین خویش تعریف کنید و آنها را تحت کارایی پیمان دهید. به همین دلیل شما می توانید از چند استوری برای بیان هدف خویش بهره‌گیری کنید و اگر حرفی نگفته با فالوور های خویش دارید بزنید.

گذاشتن چند استوری در سررسید های مختلف
در ابتدای مطلب گفتیم که برای قراردادن یا استوری باید چطور اقدام کنید؛ فقط کافیست دقیقا همان کار ها برای گذاشتن استوری دوباره اتمام دهید. ولی برخی از رفقا به جای این که روی دکمه ی دوربین در گوشه بالای سمت چپ یا کشیدن انگشت به سمت را راست روی صفحه؛ می خواهند از جایی که استوری قبلی را گذاشتن اقدام کنند، یعنی گزینه your story بهره‌گیری کنند. همین باعث می شوند که عکس پیشین آنها مفتوح شود و نتوانند استوری جدید بگذارند.

گذاشتن چند استوری در اینستاگرام
گذاشتن چند استوری به طور هم زمان
اگر می خواهید چند استوری را با هم و در یک سررسید منتشر کنید شغل شما بسیار راحت شده است. کافی ست اینستاگرام شما آپدیت و به روز باشد. در نسخه جدید اینستاگرام می توانید به طور هم سررسید 10 عکس از نگارخانه خویش را انتخاب کنید. سپس هر کدام متعلق به ها را جداگانه ویرایش و استوری کنید. به همین راحتی!!

گذاشتن چند استوری
چطور در استوری اینستاگرام فیلم پشت راز هم بگذاریم؟
ممکن است شما بخواهید به جای قراردادن یا یک فیلم کوتاه، از یک فیلم بلند برای رساندن هدف خود کاربرد کنید. دقیقا در اینجاست که باید از افزار های جانبی موجود برای اتمام این پیشه بهره‌گیری کنید. در پیوستگی به شناسایی نرم اسباب هایی برای سپریدن این کار برای استفاده کنندگان از سیستم عامل های اندروید و IOS می پردازیم.

نرم افزار برش فیلم برای درست کردن استوری های پشت سر هم و چند قسمتی
اگر متعلق به بخش کسان باشید که از سیستم عامل IOS استفاده می کنید؛ رهنمود ما برای شما اپلیکیشن های Continual یا CutStory هستند. این برنامه ها به شما این امکان را می دهد که فیلم های طولانی تر خود را به قطعات اختصار تر (مثلا ۱۵ ثانیه) تبدیل کنید؛ به عنوان نمونه به شما کمک می کند که یک ویدیو ۱ دقیقه ای را به ۴ ویدیو ۱۵ ثانیه ای برای استوری اینستاگرام بخش کرده. و به راحتی آن را منتشر کنید.
اگر از سیستم عامل اندروید نیز کاربرد می کنید، رهنمود فالوجت به شما VidTrim است؛ شما با این برنامه می توانید برای اینستاگرام خویش استوری های پشت راز هم و سریالی درست کنید.

محبوبیت در بین فالوور ها با استفاده از استوری (Instagram Stories) یکی از راهبرد های نیرومند استفاده کنندگان چیره دست از اینستاگرام است. از طرفی اگر می خواهید رشد نکوداشتن را در اینستاگرام تجربه کنید باید از همه ی امکانات آن به چهره خلاقانه بهره‌گیری کنید.



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

کی از ابزارهای مفید در واتس اپ ، امکان به اشتراک گذاشتن مکان خود با مخاطبین است ، بنابراین شما می توانید به راحتی یکدیگر را ملاقات کنید.

با این حال، گزینه اشتراک گذاری موقعیت مکانی شما کمی پنهان است ، بنابراین اگر تازه وارد واتس اپ شده اید یا از ویژگی جالب آن اطلاع ندارید ، ممکن است تصوری در مورد چگونگی انجام این کار نداشته باشید.

 

به همین دلیل ما با استفاده از این راهنمایی مفید و کاربردی برای کمک به شما در نحوه اشتراک گذاری مکان (لوکیشن) خود در WhatsApp در تلفن به شما کمک کرده ایم.

شایان ذکر است که این ویژگی در واتساپ وب کار نمی کند، بنابراین می توانید موقعیت مکانی خود را فقط هنگام استفاده از برنامه در تلفن به اشتراک بگذارید.

 

نحوه به اشتراک گذاشتن موقعیت مکانی در WhatsApp

اولین کاری که می خواهید انجام دهید این است که گپ را با شخصی که می خواهید موقعیت مکانی خود را با او به اشتراک بگذارید باز کنید.

 

در کادر متن ، نماد گیره کاغذ را پیدا کنید و آن را انتخاب کنید. این کار منویی از موارد مختلفی را که می توانید به پیام پیوست کنید ، از جمله ارسال یک تصویر یا پرونده ، ایجاد می کند.

 

یکی از گزینه هایی که مطرح می شود 'Location' است. این را انتخاب کنید و به صفحه مکان منتقل می شوید.

 

اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، باید مجوز WhatsApp را برای استفاده از ویژگی های ردیابی موقعیت مکانی تلفن خود اعطا کنید - اما اولین بار فقط باید این کار را انجام دهید.

 

ارسال لوکیشن از طریق واتس آپ, مکان را در WhatsApp به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاشتن موقعیت مکانی در WhatsApp

 

اکنون لیستی از مکانهایی را که می توانید به اشتراک بگذارید ، از جمله مکان خود (دقیقاً همان جایی که در آن هستید) قرار می گیرید و هنگام حرکت به روز می شوید و نقاط دیدنی در نزدیکی شما.

 

یکی از این مکان ها را انتخاب کنید و شما انتخاب خواهید کرد که مدت زمانی که می خواهید این کار را انجام دهید - 15 دقیقه ، یک ساعت یا هشت ساعت و همچنین هر پیامی را که به اشتراک می گذارید با اشتراک مکان .

 

هنگامی که فرد دیگری یا افراد را برای دیدن موقعیت مکانی آماده کرده اید ، علامت 'send'  آبی را در گوشه سمت راست پایین صفحه فشار دهید و موقعیت مکانی شما به اشتراک گذاشته می شود.

 

به یاد داشته باشید ، شخص یا افراد دیگر در مکالمه شما می توانند می تواند موقعیت مکانی شما را بدون به اشتراک گذاشتن موارد خاص خود مشاهده کند، بنابراین به یاد داشته باشید که ایمن باشید و فقط مکان خود را با افرادی که می شناسید به اشتراک بگذارید.

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/share-location2-whatsapp.html



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اگر می خواهید از عکس ها و فیلم های خود بک آپ بگیرید و ذخیره کنید، یکی از بهترین گزینه های شما آپلود آنها در Google Photos ، گزینه ذخیره سازی ابری است. می توانید این کار را در تلفن های Android ، iPhone ، تبلت ، Mac یا رایانه های شخصی Windows انجام دهید ، زیرا برنامه ها یا گزینه های مختلفی برای همه سیستم عامل ها وجود دارد.

 

می توانید در عکس ها را با کیفیت عالی در Google Photos بارگذاری کنید که فضای نامحدودی به شما می دهد ، اما اگر بالای 16 مگاپیکسل هستند به طور خودکار فشرده می شوند. در عوض می توانید آنها را به عنوان  'Original' ذخیره کنید که آنها را فشرده نمی کند ، اما به شما 15 گیگابایت می دهد ، اگرچه می توانید در صورت تمایل فضای بیشتری خریداری کنید.

 

بعضی اوقات ممکن است دانستن چگونگی بارگذاری در Google Photos لازم باشد ، زیرا این برنامه از شما انتظار دارد که پشتیبان گیری خودکار یا همگام سازی را فعال کنید ، بنابراین اگر می خواهید تصاویر دیگری را اضافه کنید (یا اگر برنامه به هر دلیلی وجود ندارد). از همه عکسهای خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

 

بنابراین اگر در آن شرایط قرار دارید و می خواهید از عکس های خود در Google Photos پشتیبان بگیرید ، این روش برای انجام آن است.

 

با گوشی و تلبت از Google Photos نسخه پشتیبان تهیه کنید :

 

بهترین سایت برای آپلود عکس, شروع به کار با Google Photos

گرفتن بکاپ از عکس های خود در Google Photos 

 

برنامه Google Photos را برای iOS یا Android بارگیری کنید.

برنامه را باز کنید و روی دکمه منو (سه نوار افقی) ضربه بزنید.

‘Settings’ را انتخاب کرده ، روی ‘Backup and sync’ ضربه بزنید.

پشتیبان گیری را با استفاده از سوئیچ در بالا روشن کنید.

 

با رایانه شخصی یا Mac از Google Photos نسخه پشتیبان تهیه کنید: 

 

بهترین سایت برای آپلود عکس, شروع به کار با Google Photos

آموزش کار با Google Photos

 

Google Backup و Sync را بارگیری و نصب کنید. از طرف دیگر می توانید به صفحه مرورگر به Photos.google.com بروید.

با حساب Google خود وارد سیستم شوید.

پوشه تصاویر خود را انتخاب کنید.

بارگذاری عکس با کیفیت بالا یا اصلی را انتخاب کنید.

'Upload photos and videos to Google Photos' را بررسی کنید.

همگام سازی پرونده ها از Google Drive را انتخاب کنید.

برای شروع تهیه نسخه پشتیبان ، روی 'OK'  کلیک کنید. 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/upload-photos02-googlephotos.html



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 اسفند 1398 | نظرات ()