معرفی سایت های دانلود عکس رایگان
نوشته شده توسط : ساحل

تصاویر استوک (Stock)، تصاویری با کیفیت و گرافیکی هستند که می توانند لغایت بی گمان بسیار زیادی رابط کاربری سایت شما را درمان بدهند. اما پیدا کردن این عکس ها همیشه پیشه ساده ای نیست و گاهی اوقات پیدا کردن یک تصویر پسندیده برای محتوای شما می تواند بسیار وقت گیر و نا فرسا باشد.

وبسایت های زیادی در دنیای وب هستند که در بخش بندی و موضوع های مختلف، این تصاویر را قرار دیتا اند و به شما فرمان دسترسی و به کارگیری این عکس های با کیفیت و رایگان را می دهند.

در این پست هدف داریم 9 سایتی که شما می توانید متعلق به ها در تولید درونمایه و وبلاگ نویسی کاربرد کنید را به شما شناسایی کنیم.

 

FreePik
دانلود تصویر با کیفیت از سایت FreePik

پیشنهاد اصلی تیم پرتقالی ها و احتمالا بهترین گزینش برای شما وبسایت فوق العاده FreePik است. این وبسایت از منابع اصلی تصاویر استوک است و پیشه با آن بسیار ساده است و برای دانلود مجانی تصاویر، نیاز به هیچ ثبت مشهور در این سایت ندارید.

 

PicJumbo
تصاویر استوک در سایت Picjumbo

 

سایت دانلود عکس PicJumbo، از کلکسیون های خوب دنیای وب محسوب می شود که درآمد اصلی آن از طریق تبلیغات است. عکس ها بسیار بسیار و با کیفیت زیادی در این وبسایت وجود دارند که می توانید رایگان به آن ها دسترسی داشته باشید. در ضمن نیازی به اخذ پروانه برای به کارگیری آن ها نیز ندارید.

 

Unsplash
دانلود مجانی تصاویر با کیفیت از سایت Unsplash

 

برای دسترسی به تصاویر این سایت نیازی به ثبت اسم ندارید ولی می توانید برای اخذ تصاویر در ایمیلتان، ثبت اسم کنید.

 

LifeOfPix
دانلود مجانی عکس ها باکیفیت Stock از سایت Life OfPix

 

این سایت در واقع یک آلبوم از عکس های با کیفیت و روشنی بالاست و معرفی سایت های دانلود عکس رایگان هر هفته عکس های جدیدی منتشر می شوند. عکاسان بسیاری در این سایت تکاپو می کنند و علاوه بر عکس، ویدیو و نماهنگ هم در این سایت ارائه شده است.

 

Foter
دانلود عکس استوک از سایت Foter

 

این سایت با دارا بودن بیش از 335 میلیون عکس استوک از منبع های اصلی تصاویر Stock می باشد. از قابلیت های این سایت Embed Code می باشد که متعلق به می توانید در محتوای سایت خویش بهره‌گیری کنید و در ضمن برای دانلود مجانی تصاویر باکیفیت متعلق به اقدام کنید.

 

Pixabay
دانلود مجانی عکس باکیفیت از Pixabay

 

وبسایت Pixabay یک موتور جستجو با بیش از 1 میلیون تصویر Stock و با کیفیت می باشد. همچنین، اپلیکیشن این وبسایت برای نسخه اندروید و iOS نیز ارائه شده است.

برای از بین بردن کپی رایت عکس ها می توانید با سرچ همان تصویر در Google Image، مثل آن تصویر را در سایز های مختلف پیدا کنید.

StockSnap
عکس استوک از StockSnap

 

وبسایت StockSnap دارای کالکشنی از عکس ها Stock با کیفیت بالا می باشد. این وبسایت از آن مجموعه Snappa می باشد و تحت کپی رایت نیست و شما مجانی و به راحتی می توانید برای دانلود رایگان عکس ها باکیفیت اقدام کنید.

 

Realistic Shots
دانلود عکس های با کیفیت از RealisticShots

 

وبسایت Realistic Shots، با کیفیت ترین عکس ها را در زمینه های تبلیغات، خلاقیت و فرآوری محتوا را به چهره رایگان در کمر بستن شما قرار داده است که از آن می توانید برای دانلود عکس استوک کاربرد کنید. هر هفته 7 تصویر جدید به کالکشن این وبسایت افزوده می شود.

 

Finda.Photo
دانلود مجانی عکس ها با کیفیت از Finda Photo

 

این وبسایت با ارائه محیطی ساده و کاربر پسند، بالاترین کیفیت و رزولوشن عکس ها را ارائه می دهد. در ضمن امکان جستجوی عکس ها با کلمه کلیدی و حتی با رنگ مورد عقیده خود هم هستی دارد. این وبسایت کاملا رایگان است و درآمد اصلی این وبسایت با تبلیغات می باشد. از این سایت می توانید به راحتی برای دانلود رایگان عکس ها باکیفیت کاربرد کنید.

سایت هایی که در این پست شناسایی شدند، بهترین منابع جستجوی تصاویر مورد احتیاج شما برای تولید درونمایه و دانلود رایگان آن ها هستند و می توانید طیف وسیعی از این عکس ها را در موضوعات مختلف و با بالاترین کیفیت پیدا کنید.





:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: