انواع لینک در طراحی سایت
نوشته شده توسط : ساحل

هر وقت در باره سئو گفتگو می نماییم ، بعضی از واژگان متداول همانند nofollow ، follow شدنی است برای شما سوال باشد. این دو اصطلاح در سئو از اهمیت گزیده تر ای برخوردار هستند. در این پست من در باره Follow و Nofollow روشنگری خواهم داد. به خصوص برای کسانی که اخیرا با سئو آشنا شده اند یا افرادی که هنوز درباره Nofollow یا Follow کاملاً مطمئن نیستند ، این پست سودمند خواهد بود.

لینک Nofollow چیست؟
بطور قبل فرض ، تمام لینک های معمولی بصورت Follow هستند.

لینک Nofollow دارای یک سرنوشت اضافی کد نویسی HTML است که به آن متصل شده است و به ربات های موتور جستجو دستور می دهد که اساساً آن پیوند را نادیده بگیرند و در واقع هیچ اعتباری به آن ندهند.

در ریشه-بن-بیخ ، به Google می گوید که پیوند را محاسبه نکند.

در اینجا شیوه نگارش لینک نوفالو در کد HTML یک سایت تماشا می شود:

<a href=”http://www.google.com/ ” rel=”nofollow “> Google </a>
به برچسب rel = nofollow توجه کنید. در حیقیت این خاصیت کد مایه می شود لینک شما Nofollow باشد.

لینک به صفحه شما اساساً به عنوان رأی به کیفیت محتوا در تارنما شما عمل می کند. هرچه پیوندهای بیشتری داشته باشید ، محتوای شما قابل اعتماد و سودمندتر به رباتهای موتور جستجو می رسد.

برای لینکهای خارجی از چه کدام نوع بهره‌گیری کنیم؟
اگر به تارنما دیگری لینک می دهید و می خواهید گوگل تشخیص دهد که با آن سایت پیوستگی برقرار کرده اید ، باید از لینک فالو بهره‌گیری کنید. لینک فالو برای موتورهای جستجو نیز مفید است زیرا می توانند به رباتها کمک کنند لغایت ایده بهتری در باره آنچه در مورد محتوای شما دارند جمع کنند.

چه زمانی از لینک Follow و چه زمانی از لینک Nofollow بهره‌گیری کنم؟
من 99٪ پیوندهای خارجی خود را از لینک follow بهره‌گیری می کنم. اینها لینک هایی به منابع سودمند است که مقاله ام را تعریف می کند. زمانی از پیوندهای nofollow کاربرد می کنم که سایتی که به آن لینک می دهم هیچ ارتباطی با محتوای من ندارد.

برای بک لینک های ورودی کدام گونه لینک پسندیده است؟
تاکنون ، ما عمدتاً در ارتباط با تفاوت پیوندهای Follow و Nofollow اثناء بستگی با وب سایتهای دیگر بحث کرده ایم.

اما وقتی سایت های دیگر به شما پیوند می دهند ، کدام باره بهتر است؟

خوب ، از آنجا که می دانیم لینک های follow مایه افزایش رتبه و سئوی تارنما ما می شوند، ولی آیا تنها باید روی آنها تمرکز کنیم؟

جواب این سؤال خیر است. اگرچه پیوندهای فالو تأثیر مستقیمی در رتبه بندی جستجوی تارنما شما دارند ، لینک نوفالو هم می تواند در برپایی اعتبار پهنه شما سودمند باشد.

لینک Nofollow پیوندی است که بدست همه کاربران اینترنت قابل مشاهده است ، به این معنی که قابلیت ارسال شدامد مستقیم به تارنما شما را دارد. پیوند nofollow از یک وب سایت معتبر هنوز برخی از اعتبارات را به سایت شما منتقل می کند.

به عنوان مثال ، برای یگانه از سایت ها در حال انجام پروژه ای هستم که دربرگیرنده گرفتن ده ها پیوند نوفالو از ویکی پدیا است.

همیشه بحث هستی دارد که آیا پیوندهای ویکی پدیا به راستی به رتبه بندی سایت کمک می کنند یا خیر؟ بر پایه تحقیقات من ، جواب بله است. به راستی شدنی است به صفحات جداگانه برای رتبه بندی واژه ها کلیدی باره عقیده خویش کمک نکند. ولی از منظر وسیع تری ، به رتبه بندی صفحات جدیدتر شما کمک می کند.

یک وب سایت که کاملاً پیوندهای فالو داشته باشد غیر طبیعی است. یک سایت طبیعی ترکیب نکویی از لینکهای follow و no-follow خواهد داشت.

جمع بندی نهایی در باره لینک های Follow و Nofollow
برای لینک های خارجی:

از لینک follow استفاده کنید. به رتبه بندی شما آسیب ای نمی زند تا به منابع سودمند و پشتیبان نوشتار شما بپردازد.

فقط برای پیوند به صفحات بیگانه نامرتبط از پیوندهای Nofollow بهره‌گیری نکنید.





:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: