تازه ترین فناوری‌های جالب
نوشته شده توسط : ساحل

تازه ترین فناوری‌های جالب/ از صندلی های همراه لغایت دوچرخه سواران درخشان
محصولات متعددی از تکنولوژی های پوشیدنی فرآوری و روانه بازار شده اند اما گاهی اوقات تکنولوژی های تولید شده شگفت و خنده دار به عقیده می رسند.
فناوری پوشیدنی، گرد از تکنولوژی هایی است که به تازگی با استقبال مخاطبان مواجه شده و مخترعان نیز به تولید و عرضه متعدد این تکنولوژی روی آورده اند. از وسط فناوری های پوشیدنی ساخته شده می طاقت به مواردی مثل ساعت کالری سنج، مقایسه تپش قلب، نبض، مقایسه مدت سررسید پیاده روی و ... اشاره کرد.

 

برخی از فناوری های پوشیدنی ساخته شده در شفا بیماران نیز استعمال دارند. برای مثال، ساعتی برای میزان تست قند خون بیماران دیابتی ساخته شده که می تواند میزان قند خون کسان دیابتی را اثر دهد به همین انگیزه بیماران دیابتی می توانند میزان قند خون خویش را دائم تحت کنترل داشته باشند. ولی برخی مواقع اوقات تکنولوژی های پوشیدنی تولید می شوند که به نظر عجیب و خنده دار می رسند. در این مطلب به شناسایی بعضی از این تکنولوژی ها پرداخته می شود.


*صندلی همیشگی و همراه
در چهره تاریکی این فناوری جدید و زدن دکمه ای که روی آن تعبیه شده است، این تکنولوژی پوشیدنی تبدیل به صندلی می شود! مخترعان معتقدند که این صندلی می تواند برای افراد کهنسال یا اشخاصی که دارای دشواری ها متعددی بوده و توانا به راه رفتن طولانی مدت نیستند، مفید باشد.

 

*دوچرخه سواران درخشان

 

فناوری های پوشیدنی,فناوری‌های جالب,اختراعات جدید


یکی از مشکلاتی که دوچرخه سواران در شب با آن روبرو هستند، عدم رویت کافی رانندگان و بردباری خطر برخورد است. اما الان دوچرخه سواران می درخشند الی دیدن رانندگان را افزایش دیتا و مانع از بروز هرگونه خطری شوند. مخترعان انگلیسی کمربند درخشانی را طراحی کرده اند که بعید کمر دوچرخه سواران بسته می شود تا بتوانند دیدن اکثریت از خود به رانندگان بدهند.


* دستبندی برای ردیابی محل شما

 

فناوری های پوشیدنی,فناوری‌های جالب,اختراعات جدید


این دستبند امثال یک ساعت جواهرنشان است که می تواند همانند جی. پی. اس عمل کرده و گذرگاه یا مکان را به مصرف کنندگان این ساعت نشانه دهد و در شرایط اضطراری با اورژانس یا شهربانی تماس گرفته و موقعیت مشترک را اعلام کند.


دستگاهی برای جذب نور خورشید
بدن انسان ها به مقدار قابل توجهی ویتامین دی دربایستن دارد و بایستی مدت زمان مشخصی در درازا روز در معرض نور خورشید سپری شود لغایت بدن بتواند ویتامین دی باره بیچارگی خود را از طریق نور خورشید جذب کند. ولی تماس طولانی مدت با نور خورشید می تواند منجر به سرطان یا چروک شدن پوست شود.
اما با کمک این نوکاری جدید می طاقت در معرض نور خورشید پیمان گرفت و زمانی که نور جذب شده برای بدن کافی باشد، آلارمی روی گوشی یا اسمارت فون ظاهر می شود که بدن نیازمند کرم ضد آفتاب یا دوری از روشنایی خورشید است!

منبع : https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/interesting3-technologies.html





:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: