اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام
نوشته شده توسط : ساحل

چگونه به استوری اینستاگرام لینک اضافه کنیم؟

آیا می‌خواهید بازدیدکننده‌های بیشتری را از اینستاگرام به وب‌سایت خویش روانه کنید؟ همانطور که می‌دانید در شبکه اجتماعی اینستاگرام فقط پروانه پیمان دادن یک لینک در متن بیو اینستاگرام را دارید. با این حال، الان می‌توانید با اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام، مخاطبان را به وب‌سایت، اپلیکیشن یا کانال تلگرام خود هدایت کنید.

این ویژگی، رخداد بزرگی است زیرا برای بسیاری از افراد، این اولین باری است که می‌توانند لینکی به جز لینک موجود در تقدیر Bio اینستاگرام، در پروفایل خویش اضافه کنند. اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام کار زیاد راحتی است. در این مقاله هدف داریم به شما آموزش دهیم که چگونه می‌توانید به استوری‌های اینستاگرام خویش لینک اضافه کنید و فالوورهای خود را به وب‌سایت خویش یا سایرین منتقل کنید.

چه کسانی می توانند در استوری اینستاگرام لینک بگذارند؟
همانند بسیاری از ویژگی‌های تجاری در اینستاگرام، لینک‌های موجود در استوری نیز در نخست برای حساب‌های کاربری تایید شده (آن بخش از اکانت‌هایی که تیک آبی دارند) پرکار شد. با این حال، در ماه مِی سنه 2017، اینستاگرام این امکان را وسعت بخشید و در کمر بستن سایر حساب‌های کاربری نیز قرار داد. لینک‌های قابل کلیک، هم اکنون برای حساب‌های کاربریِ بازرگانی (Business Accounts) که دست کم حائز 10 هزار فالوور هستند، در دسترس است.

همچنین، به نظر نمی‌رسد که محدودیت جغرافیایی خاصی در مورد لینک گذاشتن در استوری اینستاگرام وجود داشته باشد. از آنجایی که این مشخصۀ اینستاگرام در حال کاربرد و نامدار شدن است، این امید هستی دارد که اینستاگرام آن را برای کاربرهای بیشتری فعال کند.


به تعقیب افزایش فالوور اینستاگرام خویش هستید؟
با ثبت اسم در ربات اینستاگرام، راحتی می‌توانید هزاران فالوور راستین و ایرانی داشته باشید که با شما در تعامل هستند.
ثبت نام و گرفتن 100 فالوور رایگان
آموزش افزودن لینک به استوری اینستاگرام
گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام خیلی خیلی خیلی ساده است! اگر اکانت اینستاگرامِ تجاری با بیش از 10 هزار فالوور دارید می‌توانید از این امکان بهره‌گیری کنید. برای اتمام اینکار باید مراحل زیر را طی کنید:

۱- استوری اینستاگرام خود را آغاز کنید
شما می‌توانید از طریق اپلیکیشن اینستاگرام برای استوری خود عکس و ویدیو بگیرید یا با بالا کشیدن صفحه‌ی استوری از عکس‌هایی که در بیست‌وچهار ساعت گذشته گرفته‌اید، استفاده کنید. اگر روش شغل کردن با استوری اینستاگرام را نمی‌دانید، پیشنهاد می‌کنم حد نوشتار استوری اینستاگرام، بازاریابی به سخیف امروزین را مطالعه کنید.

پس از آنکه تصویر یا ویدیوی مورد نظر خویش را تهیه کردید، در رأس صفحه آیکون لینکی وجود خواهد داشت که باید آن را گزینش کنید.

۲- لینک را به استوری اینستاگرام اضافه کنید
پس از فشردن آیکون لینک در رأس صفحه، به صفحه‌ای همانند به صفحه پایین منتقل خواهید شد. با اتمام این کار، پنجره‌ی جدیدی بر روی صفحه‌ی شما باز می‌شود. در این صفحه می‌توانید آدرس صفحه باره عقیده خویش را وارد کنید. آدرس کامل لینک مقصد را تایپ کنید و پس روی گزینه‌ی تائید سبزرنگ (در گوشی‌های اندروید) و یا سپریدن شد (در iOS) کلیک کنید لغایت لینک اندوخته شود.

زمانی که موفق شدید آدرس اینترنتی موردنظر را به استوری اینستاگرامت‌ان متصل کنید، آیکون زنجیره در رأس استوری‌تان نمایان می‌شود که نشان‌دهنده‌ی این است که استوری در بر گیرنده یک لینک است. هر مشخصه‌ی موردنظر دیگری که می‌خواهید مانند نوشته، استیکر و فیلتر را به استوری خویش اضافه کنید و آن را امثال دیگر استوری‌ها در صفحه‌ی پروفایل خود بارگذاری کنید.

لینک صفحه مقصد را در فیلد مربوط در استوری پیمان دهید
لینک صفحه مقصد را در فیلد مورد عقیده قرار دهید.

۳- به استوری خویش Call To Action اضافه کنید
آخرین باره (و شاید مهم‌ترین مورد!) این است که اگر واقعاً می‌خواهید تعداد بازدیدکنندگان بیشتری را به سمت وب‌سایت، فروشگاه آنلاین یا وبلاگ خود هدایت کنید، لازم است که در باره آن با فالوورهایتان صحبت کنید. افزودن لینک به استوری اینستاگرام به‌تنهایی دلیلی کافی برای کلیک کردن روی آن و رفتن به وب‌سایت شما نیست!

اینفوگرافیک: ایمیل مارکتینگ را جدی بگیرید!حتما بخوانید: اینفوگرافیک: ایمیل مارکتینگ را جدی بگیرید!
شاید علت اصلی این است که دکمه‌ی لینک، چندان روشن و مشخص نیست. به همین علت، بی گمان به فالوورهای خود آموزش دهید که چگونه با بالا کشیدن صفحه‌ی استوری، می‌توانند به توضیحات بیشتری دست پیدا کنند. همچنین، مهم است به کاربرانتان بگویید که آن‌ها را به جای یک وب‌سایت عمومی، دقیقاً به چه صفحه‌ یا پست وبلاگی منتقل خواهید کرد.

در ذیل نمونه فوق‌العاده‌ای از صفحه بارک باکس می‌آید که به فالوورهای خود می‌گوید چگونه می‌توانند با بالا کشیدن صفحه‌ی استوری به یک فروشگاه اینترنتی منتقل می‌شوند و مستقیماً به محصول موردنظرشان خواهند رسید:

مردم را دلگرمی کنید الی لینک در استوری شما را نگریستن کنند.
مردم را تشویق کنید لغایت لینک در استوری شما را تماشا کنند.

من به شدت رهنمود می‌کنم که شیوه دستیابی به لینک در استوری‌های خود را به فالوورهای خود تعلیم دهید. این دستورالعمل می‌تواند شامل عبارت "برای توضیحات بیشتر صفحه را بالا بکشید" یا "گزینه‌ی اغلب ببینید را تنگنا دهید تا وب‌سایت ما را ببینید" باشد
استفاده از قابلیت قراردادن یا لینک در استوری اینستاگرام
قرار دادن لینک در استوری‌های اینستاگرام به کسب‌وکارها کمک می‌کند الی بتوانند کاربران را مستقیماً به صفحه خاصی از سایت خود منتقل کنند. مثلاً فرض کنید در یک استوری جدید‌ترین فرآورده یا خدمات کسب‌وکار خود را شناسایی می‌کنید و می‌خواهید کاربران آن را خریداری کنند! به کمک قرار دادن لینک صفحه خرید آن محصول یا خدمات می‌توانید کاربران را به صفحه همان فرآورده منتقل کنید و کاربر خویش را مستقیم به مشتری تبدیل کنید. اینستاگرام به برخی از حساب‌های کاربری خویش فرمان قراردادن یا لینک در استوری اینستاگرام را می‌دهد. این حساب‌های ویژگی‌های خاصی دارند که عبارتند از:

معایب خرید فالوور فیک اینستاگرام

صفحه شما باید بازرگانی باشد. (اگر با صفحه تجاری اینستاگرام آشنا نیستید، نوشتار راهنمای کامل استفاده از بیزینس پروفایل اینستاگرام را بخوانید!)
صفحه شما باید بیش از ۱۰,۰۰۰ دنبال‌کننده (فالوور) داشته باشد.
اگر صفحه اینستاگرام شما تجاری است و بیش از ۱۰,۰۰۰ دنبال‌کننده دارید، این قابلیت برای شما پرکار است. اگر تعداد دنبال‌کنندگان شما کمتر است، با روش‌های گوناگون می‌توانید شمار آن‌ها را به ۱۰,۰۰۰ نفر برسانید و سپس از این قابلیت کاربرد کنید. البته رهنمود می‌کنم بی گمان از روش‌های صحیح برای جذب دنبال‌کننده راستین بهره‌گیری کنید لغایت بتوانید مخاطبان منظور خود را به مشتریان کسب‌وکارتان تبدیل کنید؛ امکان خرید کاربرانی که مخاطب قصد کسب‌وکارتان نیستنند، تقریباً صفر است! پس تنها از روش‌هایی که منجر به افزایش فالوورهای راستین و هدفمند می‌شود استفاده کنید. پیشنهاد می‌کنم مقاله افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام را بخوانید و از روش‌های آن برای جذب فالوور واقعی بهره‌گیری کنید.

گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام چگونه سپریدن می‌شود؟
برای اضافه کردن لینک اینستاگرام فقط کافی است شرایط بالا را داشته باشید و سه مرحله بسیار ساده را طی کنید. این ۳ مرحله عبارتند از:

مرحله اول) استوری خویش را برپایی کنید!
در مرحله نخست باید وارد استوری اینستاگرام شوید و استوری خود را برپایی کنید؛ یعنی یک عکس بگیرید یا به کمک بالا کشیدن صفحه از عکس‌ها یا ویدئوهای گالری موبایل خود استفاده کنید. پس از گزینش عکس یا فیلم موردنظر وارد دسته بعدی خواهید شد که می‌توانید لینک خویش را اضافه کنید.

مرحله دوم) لینک خویش را به استوری اینستاگرام اضافه کنید!
در این دسته آیکنی هستی دارد که با کلیک بر روی آن می‌توانید لینک موردنظر خود را درج کنید. با کلیک بر روی این آیکن وارد صفحه دیگری خواهید شد:

گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام

در تقسیم URL می‌توانید لینک صفحه موردنظر خویش را وارد کنید؛ توجه داشته باشید که این صفحه پیوسته با استوری شما باشد! مثلاً اگر تصویر یک کوله پشتی را در استوری خود قرار داده‌اید که در فروشگاه خویش آن را موجود دارید، باید لینک خرید آن را در برگزیدن کاربران پیمان دهید الی بتوانند خریداری کنند.

 

همچنین استوری شما می‌تواند یک تعلیم منتشرشده در سایت باشد که می‌توانید لینک صفحه آن را با کاربران به اشتراک بگذارید. بعد از پیمان دادن لینک سایت خود در این بخش کافی است بر روی تیک سمت راست کلیک کنید الی لینک شما بر روی استوری پیمان بگیرد.

 

یک نکته مهم! اگر آنالیز لینک برای شما مهم است و می‌خواهید نرخ تبدیل را اندازه‌گیری کنید، باید از لینکی کاربرد کنید که بتوانید آن را تحلیل کنید. مثلاً می‌توانید از لینک‌های سرویس گوگل آنالیز یا سایت Bit.ly کاربرد کنید تا بتوانید شمار کلیک کاربر بر روی لینک استوری اینستاگرام را ببینید.

هنگامی که شما لینک را به واقعیت پیمان دیتا باشید، بک‌گراند آیکن لینک به رنگ سفید تغییر می‌کند و این نشان‌دهنده داشتن لینک در استوری شما است. همچنین باید توجه داشته باشید که در هر استوری فقط یک لینک می‌توانید پیمان دهید و برای پیمان دادن چندین لینک، باید چندین استوری منتشر کنید.

مرحله سوم) جزئیات استوری خویش را قرار دهید!
در مرحله پس می‌توانید جزئیات دیگری همانند متن یا استیکر را به استوری خویش اضافه کنید. اگر لینک شما مهم است و می‌خواهید نرخ تبدیل بالایی داشته باشید. پیشنهاد می‌کنم در استوری خویش به کاربران بگویید که چرا باید بر روی لینک در استوری اینستاگرام کلیک کنند؟ مثلاً می‌توانید به آن‌ها بگویید برای اطلاعات اغلب بر روی لینک کلیک کنند یا با کلیک بر روی See more وارد سایت شما شوند. به تصویر ذیل دقت کنید:

استفاده از قابلیت گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام

در این تصویر از قابلیت قراردادن یا لینک در استوری اینستاگرام بهره‌گیری شده است ولی شدنی است بسیاری از کاربران آن را نبینند! به خصوص اگر رنگ بک‌گراند تصویر شما رنگ روشن (مثلاً سفید) باشد، گزینه See more که برای کلیک کاربران بر روی لینک استوری است دیده نمی‌شود. به کارگیری دکمه CTA همانند “برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید” به کاربران کمک می‌کند تا بدانند در این استوری لینکی هستی دارد و نرخ کلیک لینک استوری را لغایت مرز زیادی افزایش می‌دهد.





:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: