میز تحریر تاشو چوبی
نوشته شده توسط : ساحل

میزها متناسب با گونه کاربردشان در طرح و اندازه های متنوعی فرآوری میشود، میز مسافرتی تاشو با شکل هندسی مربع مناسب برای کاربرد در فضا های مختلف مشابه خانه برای پیمان دادن وسایل تزیینی ویا در کمپ در بیرون از خانه برای ناهار خوردن می باشد. میز مسافرتی بزرگ را به علت خاصیت تاشو بودن آن، براحتی در سررسید هایی که بهره‌گیری نمیشود، میتوان جمع کرد و در زاویه ای نگه داری کرد در ضمن این ویژگی قابلیت حمل آن را در مسافرت آسان نموده است.

توضیحات
میز مسافرتی تاشو از دو تقدیر کلی بدنه ی چوبی و پایه نگهدارنده نشکیل شده است. سرنوشت بدنه از چوب سبک نئوپان ساخته شده است که یک روکش تغییر ناپذیر جهت زیبایی و ممانعت از آسیب دید محصول بر روی آن کشیده و از نوار PVC در بعید تا بعید میز مسافرتی بزرگ نیز برای افزایش استوار بهره‌گیری شده است. ضخامتی که برای این چوب در نظر گرفته شده است 16 میلی متر که کاملا استاندارد می باشد. در ساخت میز مسافرتی تاشو از ابزاری بهره‌گیری شده است که باعث شده این فرآورده بدون هیچ شیبی طراحی شود و کاربر با خیال آسان از میز استفاده کند. سرنوشت بعدی مربوط به پایه های نگهدارنده است که از لوله های فلزی با قطر 2 سانتی متر و ضخامت 0.9 میلی متر ساخنه شده است و برای پیوستگی این لوله ها به یکدیگر از جوش CO2 و پیچ های ویژه بهره‌گیری شده است. پایه های میز مسافرتی کبیر حائز ویژگی خم شونده هستند که باعث میشود ستون ها براحتی خم و لغایت شوند. این محصول در دو رنگ طراحی شده است که هنگام خرید میتواند با پروا به سلیقتان آن را برگزیدن نمایید.
مشخصات ظاهری و فنی
مشخصات ظاهری و فنی
طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع میز 76 سانتی متر
جنس رویه نئوپان
جنس پایه ها فلز
میز تحریر تاشو چوبی
نقد و بررسی
روش استفاده:
آماده سازی میز و صندلی تاشو بسیار آسان و آسان انجام می شود، برای این شغل پایه های فرآورده را مفتوح کنید الی سازه ی آن شکل بگیرد، به علت متصل بودن تقدیر های گوناگون صندلی شکل گیری آن مقارن و به طور خودکار رخداد می افتد، روی تقدیر نشیمن و پشتی صندلی یک لایه سلفون کشیده شده که مانع از نشستن احد و خاک روی آن ها می شود، بعد ازپایان این کار شروع به بسط دادن پایه های میز کنید، کالا دارای دو پایه U شکل می باشد که روی هر پایه یک میله وصل شده است، ارکان در دو طرف با شاسی به هم وصل شده اند تا عمل مفتوح و بسته شدن برپایی شود، ذیل آن دو رده تکه پلاستیکی وجود دارد که پایه ی رها شده تو یک زوج متعلق به ها پیمان می گیرد، این قطعات پلاستیکی با فاصله از هم قرار دارند و برای تنظیم ارتفاع فرآورده تعبیه شده اند، بعد از محکم شدن تخته روی پایه می توانید از میز تحریر تنظیم شو و صندلی تاشو کاربرد کنید، اثناء استفاده از نشستن و ایستادن روی میز خودداری کنید.





:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: