صندلی های تاشو با سایبان
نوشته شده توسط : ساحل

اگر می خواهید با صندلی تاشویی به ارتفاع 8.5 متر و وزن 6 بدن آشنا شوید این مطلب را مطالعه کنید.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، صندلی تاشو مسافرتی با سایبان عموما از جنس چوب ساخته شده و با چند مفتول فلزی که قطعات چوب را به هم وصل می کنند تکمیل می شود. پوششی هم که در این صندلی ها بهره‌گیری می شود عمدتا یک تکیه پارچه است که شخص باره عقیده بر روی آن طویل کشیده و عموما از روشنایی خورشید لذت می برد. اما ظاهرا این صندلی ها هم از دست عطش انسان برای به دست آوردن رکوردهای جهانی در امان نماندند.

یک مجسمه ساز 57 ساز انگلیسی به اسم " استروات مورداک" پس از صرف 512 ساعت سررسید توانسته است که بزرگترین صندلی تاشو جهان را از جنس چوب و پارچه بسازد. این رکورد در حال بررسی بدست سازمان جهانی گینس بوده و به زودی به ثبت می رسد. نتیجه کار او یک صندلی تاشو غول آسا است که چیزی کم و بیش به 6 تن وزن و 8.5 متر طول دارد. او در مورد علت ساخت این وسیله می گوید: این زیبا است که شما وانگهی صندلی غول پیکری را به ساحل دستگیر و در آنجا پیمان دهید.


سپس تمام ملت به این صندلی نزدیک شده و سعی می کنند با آن عکسی به یادگار بگیرند. هر آدم که این صندلی را دیده است دلشاد شده و تبسم زده است.این صندلی در حال آماده به ساحل جنوبی انگلستان در ناحیه بورنموث منتقل شده و در آن ساحل نصب شده است





:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: