این روش جادویی تبلیغات کدام است؟
نوشته شده توسط : ساحل

همانطور که گفتم می‌خواهم روشی را به شما معرفی کنم که هر کسی با هر میزان بودجه‌ای می‌تواند از آن کاربرد کند، در اینستاگرام تبلیغات دراینستاگرام  خودی نشان بدهد و افزایش فالوور اینستاگرام داشته باشد. اما این طریق جادویی که این همه درباره‌اش حرف زدم چیست؟ این شیوه جادویی تبلیغات در پیج‌‌ها یا همان صفحات کبیر اینستاگرام است. یعنی شما یک بنر تبلیغاتی آماده می‌کنید و برای یک صفحه کبیر در اینستاگرام می‌فرستید و آنها در ازای قرار دادن آن از شما پول دریافت می‌کنند. چه بسا فکر کنید که خب زحمت کشیدی این که گفتن نداشت! همه این را می‌دانند! اما…

اما نکته مهم این است که این دو مرحله، -یعنی آماده کردن بنر و گزینش یک صفحه بزرگ- یک ریزه‌کاری‌های زیاد بسیار مهم دارد که در افزایش فالوور اینستاگرام شما تاثیر وحشتناکی می‌گذارد. درست مانند قورمه‌سبزی. اگر جا نیفتاده باشد می‌شود آن را خورد و از گرسنگی نمرد، ولی آن حس خوب لذیذ را در کس به هستی نمی‌آورد. پس با من به اتفاق باشید لغایت سیر الی پیاز تبلیغ در پیج‌های بزرگ را برای شما بگویم. برای شروع بگذارید اصلا بگویم که به چه صفحه‌ای در اینستاگرام صفحه کبیر می‌گوییم؟

اصلا صفحات کبیر در اینستاگرام کدامند؟
حتما آن صفحات کبیر را در اینستاگرام دیده‌اید که فالوورهای بسیار زیادی دارند؟ مثلا ۱۰۰K؟ یا ۲۰۰K؟ همانها که روز به روز در افزایش فالوور اینستاگرام از سایرین سبقت می‌گیرند. به آنها صفحات بزرگ می‌گویند؟ خیر! شگفتی کردید؟ اکنون که دیدید که من راست می‌گفتم و یک نکته‌هایی این وسط وجود دارد؟! ما به این صفحات صفحات کبیر نمی‌گوییم. زیرا عدد فالوور لزوما دلیل بر بزرگ بودن یک صفحه در اینستاگرام نیست. برای تبلیغ در صفحات بزرگ اینستاگرام باید نخست بتوانید صفحات کبیر را شناسایی کنید. یک صفحه بزرگ در اینستاگرام دو ویژگی مهم دارد که من هر دوی آنها را برای شما توضیح می‌دهم.

۱) فالوورهای بسیار داشته باشد
بله قبلتر هم گفتم که عدد بزرگ نشان دهنده پر فالوور بودن یک صفحه نیست. بسیاری از پیج‌ها اقدام به خریدن فالوورهای فیک یا تقلبی می‌کنند. اگر به صفحه‌ای که فالوورهای فیک دارد تبلیغ بدهید، تبلیغ شما بازخورد نکوداشتن نخواهد داشت چون اصلا دیده نمی‌شود. شما باید بتوانید تشخیص بدهید که آیا این عدد راستین است یا خیر. فهمیدن این مسئله هم معمولا راحت است. به عکس ذیل که من از یک صفحه به ظاهر شلوغ و پر فالوور گرفته‌ام نگاه کنید:





:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: