ساخت سایت رایگان؛ آیا حقیقت دارد؟
نوشته شده توسط : ساحل

اگر بگوییم پیمان است شما را به یک تور 5 روزه استانبول می‌فرستیم، همۀ هزینه‌های‌تان نیز در این مدت به عهده ماست، چقدر به ما اعتماد می‌کنید؟ به نظرتان ما چرا باید این لطف بزرگ را بی علت در حق شما کنیم؟ کمی مشکوک نمی‌شوید که شاید کلکی در پیشه باشد؟!

حالا طراحی سایت مجانی را به‌جای تور مسافرتی قرار دهید. عبارتی که ماهانه به‌طور میانگین بیشتر از 1600 بار در گوگل جستجو می‌شود! که یگانه از این افراد هم خویش شما هستید؛ که الان به این نوشتار رسیده‌اید. حالا به‌نظرتان ساخت سایت مجانی راستی دارد؟ این ادعا را چقدر می‌توان جدی گرفت؟

قبل از هر چیز دستور دهید، بابت اینکه بالاخره تصمیم گرفته‌اید سوداگری اینترنتی خود را راه اندازی کنید؛ چونچرا باید طراحی سایت کنیم؟اگر گذرگاه را صحیح بروید، پیمان است رویدادها نکویی در کسب و کارتان بیفتد. اگر یک سایت فروشگاهی تاسیس کنید، می‌توانید یومیه درآمد میلیونی متعلق به داشته باشید، اگر یک سایت شخصی برای شناسایی و برندینگ خود بسازید، بعد از مدتی افراد به سراغ شما می‌آیند و... بعد می‌خواهیم درباره یک چیز با ارزش صحبت کنیم.

اگر به این باورداشت واصله باشید، که پتانسیل سایت در کسب درآمد، چقدر بسیار است، این سؤال برایتان قبل می‌آید، که چرا ساخت سایت باید مجانی باشد؟ یا اصلا شرکتی که خدمات طراحی سایت را رایگان ارائه می‌دهد چطور توانسته الی الان به شغل خود پیوسته دهد؟ یا حتی اگر هم این کار را برای رضای خدا سپریدن دهد، چقدر می‌توان به کیفیت و اعتبار آن مطمئن بود؟

اگر تاکنون با این سؤالات روبرو نشده بودید، الان وقتش واصله برای چند لحظه به خودتان بیایید! این جستار آنقدر اهمیت دارد که تصمیم گرفتیم، کامل در باره آن گفتگو نماییم و یکبار برای همیشه، پرونده ساخت سایت مجانی را ببندیم تا در آینده درگیر این پیشنهادات وسوسه انگیز نشوید.





:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: