آیا واقعا رپورتاژ آگهی بهترین راه سئو سایت است ؟
نوشته شده توسط : ساحل

مدیران بازاریابی و مسئولین وب سایت شرکت‌ها در گوگل به دنبال روش های جدید سئو و بهینه سازی سایت هستند و مشاهده می‌کنند که به تازگی سایت های تبلیغاتی و آموزش سئو یکی از بهترین روش های تبلیغات اینترنتی و سئو را رپورتاژ آگهی معرفی می‌کنند.

رپورتاژ آگهی چیست ؟

به طور کلی رپورتاژ آگهی یک خبر تبلیغاتی است که در سایتهای خبری منتشر می‌شود و در متن خبر چند کلمه کلیدی به وب سایت تبلیغ دهنده لینک فالو می‌شود . تیتر رپورتاژ آگهی یا همان رپورتاژ خبری مانند سایر خبرها در صفحه اول سایتهای خبری برای کاربران قابل مشاهده است و مهم این که این خبر تبلیغاتی از سایت‌های منتشر کننده حذف نمی‌شود و بنابراین یک اثرگذاری ماندگار دارد . همچنین به دلیل این که کاربران به این به صورت با خدمات و محصولات تبلیغ دهنده آشنا می‌شود اثرگذاری بیشتری نیز خواهد داشت. همچنین در صورت انتشار رپورتاژ آگهی در خبرگزاری‌ها معتبر می‌تواند اعتبار بسیار بالایی را برای تبلیغ دهنده ایجاد کند.

در این روش تبلیغات شما به صورت خبر در سایت‌های معتبر منتشر می‌شود ، بنابراین کاربران اعتماد بیشتری به برند شما خواهند داشت . علاوه بر تاثیر بسیار زیاد این روش تبلیغات در افزایش مشتریان ، رپرتاژ آگهی از نظر سئو سایت در گوگل و افزایش بازدید وبسایت نیز بسیار مورد توجه است که دلیل آن هم این است که در بخش‌هایی از متن خبری کیا چند کلمه کلیدی به سایت تبلیغ دهنده لینک می‌شود ( به صورت لینک فالو ) .

رپورتاژ آگهی برای تبلیغات اینترنتی و برندسازی :

همان طور که می‌دانید روش‌های مختلفی برای تبلیغات اینترنتی وجود دارد اما مزایای رپورتاژ آگهی نسبت به سایر روش های تبلیغات اینترنتی چیست ؟

رپرتاژ آگهی در واقع به این دلیل تاثیرگذاری بالایی دارد که نوعی تبلیغات غیر مستقیم است و مخاطبان در زمان مشاهده آن بیشتر اعتماد می‌کنند و کل مطلب را مشتاقانه مطالعه می‌کنند.

  • اثرگذاری بسیار بالا بروی مخاطبان به دلیل این که رپورتاژ به صورت یک خبر منتشر می‌شود و باعث اعتماد بیشتر مخاطبان خواهد شد.
  • انتشار رپورتاژ آگهی در خبرگزاری‌های معتبر و سایت‌های خبری تخصصی پربازدید.
  • عدم حذف رپرتاژ از سایت‌ها که باعث ماندگاری تاثیرگذاری می‌شود.
  • نمایش خبر منتشر شده در جستجوهای گوگل که بسیار موثر است.
  • معرفی شخص یا برند ، معرفی کامل محصولات ، خدمات و ویژگی‌های وبسایت تبلیغ دهنده.
  • هایپر لینک چند کلمه به وب سایت تبلیغ دهنده برای هدایت مخاطبان به سایت شما.
  • معرفی مدیران برندها به صورت مصاحبه یا معرفی خدمات آنها در قالب گزارش آگهی.

همچنین از نظر هزینه نیز قیمت رپورتاژ آگهی نسبت به سایر روش های تبلیغات اینترنتی بسیار مناسب‌تر است و حتی بازدهی بالاتری دارد.

رپورتاژ آگهی برای سئو و بهینه سازی سایت :

از زمانی که رتبه اول گوگل برای کسب و کارهای بزرگ و کوچک بهترین راه جذب مشتری و درآمد شد، رقابت بالا گرفت و همه به دنبال بهترین روش برای بهینه سازی سایت و سئو هستند . اما با توجه به الگوریتم های جدید گوگل باید همواره دانش و تجربه خود را تقویت کنیم و از روش های جدید سئو برای دستیابی به رتبه اول جستجوی گوگل استفاده کنیم. مزایای رپورتاژ که باعث تاثیرگذاری بالا بر روی رتبه گوگل می‌شود :

  • هایپر لینک چند کلمه کلیدی به صورت فالو .
  • اتوریتی و رتبه بسیار بالای خبرگزاری‌ها که باعث تاثیرگزاری بالای رپرتاژ بر رتبه سایت شما در گوگل خواهد شد.
  • عدم حذف رپرتاژ از سایت‌ها که باعث ماندگاری تاثیرگذاری آن بر سئو سایت می‌شود.

مهم‌ترین نکات در رپورتاژ آگهی :

اول : نحوه تهیه خبر تبلیغاتی است که لازم است توسط یک تیم متخصص دارای خبرنگار حرفه‌ای، مشاور بازاریابی و برندینگ و متخصص سئو  تهیه شود.

دوم : رپورتاژ در خبرگزاری‌ها و وب‌سایت‌های خبری معتبر منتشر شود.

سوم : محتوای خبر با توجه به نوع مخاطبان وبسایت منتشر کننده تهیه شود تا تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد .

سایر نکات موثر در نتیجه :

 منبع:

https://gadgetnews.net/433557/%d8%b1%d9%be%d9%88%d8%b1%d8%aa%d8%a7%da%98-%d8%a2%da%af%d9%87%db%8c-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%b3%d8%a6%d9%88-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa/





:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: