سئو کلاه سیاه چیست؟
نوشته شده توسط : ساحل

سئو کلاه سیاه چیست؟
در یک تعریف ساده میتوان گفت سئو کلاه سیاه مجموعه ای از تکنیک ها برای کسب جایگاه تند در نتایج جستجو است که با استانداردها و الگوریتم های پیشنهادی گوگل در تضاد است.

به ذکر ساده تر تکنیک های کلاه سیاه روش هایی برای فریب موتور جستجو هستند لغایت جایگاه بهتری برای سایت ما در عقیده بگیرند.

برخلاف انگار عموم، تکنیک های کلاه سیاه تنها مختص لینک سازی بیگانه نیستند بلکه حتی در تعلیم تولید محتوا، لینک سازی داخلی و سئو تکنیکال نیز شیوه های کلاه سیاه متعددی وجود دارند.

بسیاری از کار و جنبش های رایج در مدیریت یک سایت پتانسیل تبدیل شدن به یک روش کلاه سیاه را دارند و با توجه به ادب ذیل ما در باره الگوریتم های گوگل نمیتوان حتماً مشخصی میانی سئو کلاه سفید و سیاه در عقیده گرفت.

اصلاً چرا تکنیک های سئو کلاه سیاه وجود دارند؟
حالا که این دست از طریق های کلاه سیاه، اینقدر از طرف گوگل محکوم میشوند، اصلاً چه علت دارد که نوشته شوند و به کاربران آموزش دیتا شوند؟

مقالات آموزشی در دامنه سئو، معمولا بدست کارآزمودگان این گستره یا سئو کلاه سیاه کمینه کسانی که در این گویه فعال هستند نوشته میشود. این کسان معمولا آنالیزهای دقیقی در مورد میزان جستجوی کلمات سپریدن میدهند و هر نوشتار ای که نگارش میکنند با هدف کسب جایگاه در عبارات مشخصی خواهد بود.

شاید بتوان گفت مهمترین انگیزه وجود این دست مقالات، تقاضای بالا و شمار جستجوهای مرتبط با آن است. کسان زیادی به تعقیب یادگیری تکنیک های سئو کلاه سیاه هستند و این فرصت مناسبی برای جذب بازدیدکننده خواهد بود. از طرفی، شما وقتی در باره تکنیک های ممنوعه گوگل شناخت پیدا میکنید، میتوایند با آگاهی بهتری شیوه های درست و بنیادین را در سایت خود پیاده کنید چراکه میدانید چه روشی صحیح و چه روشی تباه است.

5 روش شناخته شده در آموزش سئو کلاه سیاه ( برای اضمحلال رتبه!)
دقت کنید که کسب جایگاه در نتایج گوگل نباید شما را از هدف اصلی که همان جلب خوشنودی کاربران است دور کند. هر تکنیک یا ایده ای که در گذرگاه مخالف با هدف اصلی شما باشد یا سئو کلاه سیاه است یا روزی به سئو کلاه سیاه تبدیل خواهد شد.

(سئو کلاه سفید در واقع یک زیاده روی در اجرای درست تکنیک های اصول سئو در نوشتار نویسی محتوا است که به آن Over Optimization گفته میشود.)

اقدامات زیر باعث میشود رنگ سئو سایت شما از سفید به سیاه متمایل شود:

بهینه سازی بیش از کران سایت یا Over Optimization
تکنیک های سئو کلاه سیاه در تولید محتوا
روش های Black hat در لینک سازی
اسپم کردن صفحه نتایج گوگل
سئو منفی یا کاهش عمدی رتبه سایت های رقیب
میخواهید در باره این تکنیک ها بیشتر بدانید؟ با مراجعه به هر نوشتار میتوانید از 0 تا 100 کل چیز این تکنیک ها را یاد بگیرید.

اگر حوصله خواندن هم ندارید، در هر نوشتار یک ویدئو جذاب و مفید حاضر کرده ایم که به انگیزه به کارگیری مثال های متعدد در آن ها، میتوانید در کمترین زمان، به بیشترین بی گمان اطلاعات در باره تکنیک های سئو کلاه سیاه برس





:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: