میز تحریر تاشو باکس دار یا میز تحریر کتابخانه دار
نوشته شده توسط : ساحل

میز تحریر تاشو باکس دار یا میز تحریر کتابخانه دار
یکی از معضلاتی که کودکان هنگام مطالعه و اتمام دادن تکالیف خویش با آن به اتفاق هستند این است که بی نظمی زیادی به علت به کارگیری کتاب و دفتر های بسیار به هستی می‌آید. کودکان معمولا عادت دارند از چندین رنگ مداد و یا اتوماتیک استفاده کنند بعد مرتب بودن می‌تواند کارایی آن ها را بالا دستگیر و راحتتر به تکالیف خود بپردازند از این رو استفاده از میز تحریر باکس دار می‌تواند این دشوار را به طور کامل حل کند.عکس بعد زمینه

میز های تحریر باکس دار حائز باکس هایی هستند که جای کاملی برای قرار دادن کتاب ها و همچنین لوازم تحریر اولاد شما فراهم می‌کند.

میز تحریر کودک باکس دار
میز تحریر باکس دار آریا به علت اینکه قابلیت تنظیم ارتفاع دارد پسندیده برای کودکان می‌باشد. بدین منظور طرح های گوناگون کارتونی نیز بر روی آن قرار گرفته است که اغلب مورد پروا کودکان پیمان می‌گیرد که تنوع فوقانی هم دارد. سطح این میزضدخش است و می توانید بر روی آن با ماژیک بنویسید یا حتی کلید بکشید و هیچ آسیبی نمی بیند.این میز را از سن 5 سال به بالا می توانند استفاده نمایند، تنظیم شو بودن این میز به این چهره است که در ذیل میز یک درجه تنظیم دارد که تا 5 درجه قابل تنظیم است و می توانید آن را با هر انداره مد نظر تنظیم نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: