دوازده شیوه برای ارتقای کامپیوتر و فضای کار
نوشته شده توسط : ساحل

شما تمام روز دشوار مشغول پیشه هستید و خدمات بسیاری را به وسیله میز کوچک کهن و رایانه مورد اطمینانتان به عالم ارائه می‌دهید. با این حال پس از گذشت سررسید از این میز و رایانه سودمند استفاده‌های ساده‌ تر و اقلیت می‌شود؛ اما این همراه همیشگی شما استحقاق چگونگی بهتری را دارد. خودتان هم شایستگی بهترین‌ها را دارید! به این می‌گویند پروا به خود. کاری که بیش‌تر ما آن را سپریدن نمی‌دهیم. ولی سایر کافی است.


کلیک – ما در اینجا شما را با بعضی از کارهایی که می‌توانید برای ارتقای رایانه و فضای کاری خویش سپریدن دهید آشنا خواهیم کرد.
در آغاز بیایید در مورد مرتب کردن وسایل و دور ریختن اضافات و کارآمد کردن فضا یا هر چیزی که می خواهید نام آن را بگذارید بپردازیم. همان طور که خودتان هم می دانید به‌هم‌ریختگی و شلوغی خوب نیست. ولی واقعا می‌دانید مرتب کردن مکان چه سودی دارد؟ کوشش کنید کارتان را با چندین منبع مفید در ارتباط با سازماندهی فضا شروع کنید.

از شر کابل های مستهلک یا گزند دیده خلاص شوید
آیا شمار زیادی کابل‌های شارژی که مستهلک شده‌اند دارید؟ یک دقیقه وقت بگذارید و کل کابل هایتان را رسیدگی کنید الی ببینید چه آسیب هایی دیده اند. این روزها می توانید کابل های ارزان بها کامپیوتر را تقریباً از هر جایی خریداری کنید. در ویدئویی که در اینترنت منتشر شده می توانید ببینید که یک کابل فرسوده چگونه می‌تواند قوس‌های الکتریکی ساطع کند. چند فیش کاغذ روی آن بگذارید و آن‌ها را به حال خویش خلاص کنید؛ پیش از واپسین،انجام شب در حال پذیرایی از مأموران آتش آیت با قهوه خواهید بود. ۱۰ یا ۲۰ دلار برای چند کابل جدید خرج کنید. این‌کار یک بیمه آتش‌سوزی ارزان‌قیمت است.
۳

۴

زمانی که از کابلها بهره‌گیری نمی‌کنید از آنها بهتر حفاظت کنید
ما در یک عالم متصل به هم زندگی میکنیم. ولی چرا باید در این عالم این کل کابل وجود داشته باشد؟ بسیاری از آن‌ها تنها برخی مواقع اوقات استفاده می‌شوند. پس با این کابل‌ها بین فواصل زمانی که از آن‌ها استفاده نمی نماییم چه باید کرد؟ آیا باید آن‌ها را در یک کشو چپاند؟ همه آدم‌ها این کار را انجام می دهند. اما به شما که خواننده این مطلب هستید، می‌گوییم با آن‌ها چه کنید. می‌توانید برای حفاظت کابل‌ها، یک محفظه حفاظت کابل از پیش ساخته شده جاسازی کنید یا کارهایی خلاقانه مشابه پیچیدن کابل ها و گذاشتن آن‌ها در بسته‌های جعبه خالی دی وی دی سپریدن دهید یا آن‌ها را بپیچید و در لوله‌های خالی دستمال آبخانه پیمان دهید. این اقدامات قابل اجرا هستند. کافی است به جای کیف پول از مغزمان بهره‌گیری کنیم.
۳

بقیه کابل های رایانه را مرتب کنید

ارتقاء کیس های فرسوده


ما در حال گفتگو در ارتباط با کابل هایی هستیم که همش متصل هستند. همه ما از داشتن میزی که کابل‌ها بعید آن پخش شده‌اند و صحنه ای شبیه به کلاف‌های در هم پیچیده را ایجاد کرده‌اند، دچار عذاب وجدان هستیم. این آشفتگی حیات را مشکل می‌کند. ولی می‌توانید کابل‌های کامپیوترتان را به سرعت و به چهره مجانی سازماندهی کنید. برای برچسب زدن روی کابل‌هایتان از برچسب‌های نان استفاده کنید لغایت بدانید جای هر کابل کجا است. کامپیوتر خود را با به کارگیری چند سه رهسپار ارتقا دهید و الی استفاده از یک سه رهسپار هم قبل بروید؛ با اتمام این شغل همه کابل ها قابل کنترل خواهند بود و از وسایل برقی‌تان در مساوی نوسانات ناگهانی برق محافظت خواهد شد. احتمالاً باید چند بست کمر بندی، تخت مارپیچ یا اریکه قلاب دار (ولکرو) داشته باشید که بلا کاربرد هستند. از آن‌ها به نحو احسن بهره‌گیری کنید.
۴

کاری کنید که به عقیده برسد کابلی به کامپیوترتان وصل نیست
برای سازماندهی کردن کابل‌های کامپیوترتان یک گام فراتر بروید و همه کابل‌ها را مخفی کنید. کاری را اتمام دهید که بچه ها در مواقعی که جایی را به هم می ریزند اتمام می دهند؛ آن‌ها آشفتگی به وجود آمده را پنهان می کنند. اگر کابل‌ها را سازماندهی کنید نیمی از طریق را رفته اید. تقسیم ای از کابل ها را تو یک جعبه انشعاب بگذارید. می‌توانید از گیره‌های نگهدارنده سیم با برند ۳M نیز استفاده کنید. یک نکته جالب در ارتباط با آن‌ها این است که بعداً می‌توانید بدون به جا گذاشتن هیچ گونه اثری، آن‌ها را درآورید. چه بسا هم بهتر باشد که کل کابل ها را در یک داکت با شیارهای باز برای قرارگیری کابل‌ها که دارای سرپوش نیز هست استفاده کنید.
به نصب نگهبان برق جدید، ذیل میز یا هر جای دیگری که در دست و پا نباشد فکر کنید. نمی دانید پیچ‌ها را کجا قرار دهید؟ محافظ برق را به آرامی در یک دستگاه کپی قرار دهید و متعلق به کپی بگیرید. اکنون که شما قالبی را به دست آورده اید که کاملاً با مقیاس انسجام دارد. چند حفره در قالب در جایی که باید پیچ‌ها را قرار دهید ایجاد کنید. قالب را بچرخانید و آن را با نوار به سطح، یعنی جایی که می‌خواهید نگهبان برق را نصب کنید ببندید. پیچ‌ها را دقیقاً جایی قرار دهید که قالب پرتو می‌دهد. قالب را متمایز و محافظ برق را نصب کنید. تمام شد. این کار تقریباً همین‌قدر سریع انجام می شود. حال که که چندی محیط‌ برای جنبش دارید و برای گذرگاه رفتن مشکلی ندارید بیایید به دیگر اقداماتی که می‌توانید در جهت ارتقاء رایانه و فضای کاری در پیوستگی اقدامات پیشین سپریدن دهید نگاهی بیندازیم.





:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: