طراحی سایت با وردپرس چه مزایایی دارد؟
نوشته شده توسط : ساحل

چرا وردپرس میتواند بهترین راهِ تاسیس سایت باشد؟

اگر جستجویی ساده در اینترنت داشته باشید، خواهید دید که وب‌سایت‌های انبوه زیادی هستند که کدنویسی و طراحی کامل یک وب‌سایت آماده را برای شما از صفر تا صد اتمام میدهند. ولی وقتی وردپرس WordPress شناسایی شد و به این جایگاه رسید، امروزه کمتر کسی سراغ طراحی وب‌سایت سنتی رفته و خویش اقدام به تاسیس وب‌سایت میکند.

اما چرا وردپرس؟ اصلا چرا طراحی سایت را از ابتدا ترتیب نداده و کارها را به یک پیمانکار نسپاریم؟ نخست از هر کاری باید دانست که وردپرس تقسیم اصلی طراحی سایت را برای شما سپریدن دیتا است، شما هاست مناسب میزبانی وب‌سایت خویش اخذ کرده، وردپرس را نصب میکنید و یک قالب برای وب‌سایت خود برگزیدن میکنید، در انتهای این سه جنبش شما یک وب‌سایت دارید که آماده تکاپو است.

وردپرس بهترین گزینه برای راه اندازی سایت خبری است
وردپرس همیشه به عنوان یک سیستم حرفه‌ای و برتر برای وبلاگ نویسی شناخته شده است، ملت فکر میکنند که وردپرس برای همینکار کافیست یا کمینه تنها برای آن مناسب است ولی حقیقتِ امروز، متفاوت از گذشته است.

وردپرس با پروا به رشد و مسیری که داشته و دارد اکنون به عنوان محبوب‌ترین و کارا‌ترین سیستم مدیریت درونمایه در اینترنت شناخته می‌شود به طوری که تقریبا به 80 میلیون وب‌سایت دنیا با وردپرس مدیریت می‌شوند.

وردپرس حائز گواهی استفاده مجانی است و به عنوان سیستم مدیریت محتوا، امروز به عنوان یک افزار کامل برای ایجاد وب‌سایتی نیرومند شناخته میشود.

سایت‌های ساخته‌شده با وردپرس
بسیاری از بزرگ‌ترین سایت‌های جهان با وردپرس ساخته‌شده اند، نمونه‌های آن سایت اشخاص برجسته گیتی مثلا سریع‌ترین مرد عالم اوسین بولت Usain Bolt و سایت شرکت هایی بزرگ همچون Sony Music نیز با وردپرس استوار شده اند. در فهرست ذیل برترین سایت‌های داخلی و خارجی ساخته‌شده با وردپرس را به شما معرفی می‌کنم.

سایت‌های درونی ساخته‌شده با وردپرس

دانلودها: سایتی پربازدید در گویه عرضه گونه ها برنامه و نرم افزارهای مورد بیچارگی در دنیای دیجیتال
دهوند: یک سایت کاریابی آنلاین که به هزاران کارجو و کارفرما سرویس می‌دهد.
افق نیوز: سایت خبری و تحلیلی که آگاهی ها را بصورت یومیه از راه موتورهای جستجو تامین می‌کند.
دیجیاتو: سایتی معروف و پر شدامد در گویه تازه ها دنیای دیجیتال و تکنولوژی
سایت‌های بیگانه ساخته‌شده با وردپرس

سایت شرکت مرسدس بنز: گرد از معروف‌ترین شرکت‌های خودرو سازی که در دسته شناسایی محصولات و آگاهی ها کمپانی از وردپرس بهره‌گیری کرده است.
مایکروسافت: شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید مایکروسافت هم در بخش ارائه آگاهی ها خود از وردپرس استفاده می‌کند.
والت دیزنی: کمپانی معروف والت دیزنی، گرد سایر از شرکت‌های بزر است که سایت خویش را با وردپرس پیاده سازی کزده است.
بی بی سی آمریکا: سایت رسمی یگانه از پربازدیدترین شبکه‌های آمریکا هم توسط سیستم مدیریت محتوای وردپرس در دنیای مجازی حضور دارد.
در پیوسته با اینکه وردپرس چرا میتواند بهترین گزینه شما برای راه اندازی وب‌سایت باشد آشنا خواهید شد.

چرا وردپرس میتواند بهترین راهِ تاسیس سایت باشد؟
طراحي سايت با وردپرس چرا بهترین انتخاب برای کاربران ایرانی است؟
چالش زنده پایدار گذاشتن به طور سر راست و سفت و دشوار رو در روی کسب و کارها قرار گرفته است، کسب و کارها به پیگیری شناخته شدن هستند و مخصوصا برای مدیران یک کسب و کار زیادی مهم است که پیشه خود را رونق داده و البته با این تنگنا ساحل بیایند.

اما گرد از کارهایی که مدیران یک سوداگری را از این جستار و کنترل یک وب‌سایت می‌ترساند اینست که باید یک وب‌سایت را سفارشی سازی کرد، به آن بررسی کرد و البته باید وظایف دیگر مربوط به وب‌سایت را به خوبی سپریدن داد.

اینجاست که وردپرس پا به دنیای بازی ما گذاشته و خویش را به عنوان بازیکن برتر میدان شناسایی میکند. شرکتی که از وردپرس برای راه اندازی وب‌سایت خود بهره‌گیری میکند نه فقط میتواند تارنما خود را به راحتی مدیریت کند بلکه آنها آزادی کامل دارند تا هر آنچه خواست کنند را در وب‌سایت پیاده کنند، میتوانند تجربه کاربری و زاویه دید خود را داخل وب‌سایت القا کرده و البته نیاز جداگانه به گسترش دهنده وب‌سایت را نیز از راز راه خویش برداشته اند.

پیشنهاد میکنیم این نوشتار رو از دست ندهید:
آموزش تولید محتوا بر پایه آخرین دگرگونی ها سئو و بازاریابی دیجیتال
وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن باز است، اما هنوز هم جای نگرانی در مورد خرابی، بروز رسانی یا امنیت آن هستی ندارد. بخش‌های سفارشی سازی و تنظیمات به حدی مفصل هستند که شما میتوانید اغلب کارها را به راحتی اتمام دهید. مجموعه ابهت از افزونه‌های گوناگون وردپرس نیز این شغل را برای مدیریت راحت کرده و قطعا به امکانات آن نیز می‌افزاید.

به علاوه اینها ده‌ها هزار ابزار و افزونه و ماژول و سرویس سایر هستی دارد که به مدیر وب‌سایت کمک میکند تا هر آنچه که احتیاج است یک کسب و کار کوچک یا کبیر برای وب‌سایت خویش داشته باشد را در برگزیدن داشته باشد.

اگر به دنبال یک گروه طراح وب‌سایت باشید باید در همه موارد به آن فکر کنید، نتیجه نهایی کار، آسانی مدیریت وب‌سایت و امکانات آن، خرج راه اندازی و حتی نگه‌داری، امنیت و بروز رسانی و در پایان برای هر کاربری باید به سراغ گسترش دهنده‌های مربوطه رفته تا بتوانید پیشه خود را سپریدن دهید.

اما با وردپرس شرایط شما زیاد متفاوت است، شما کافیست مطمئن شوید از وردپرس برای کشیدن ارابه تارنما خویش استفاده کرده اید و مسیر را به راحتی میتواند پیمایش کنید.

قابلیت‌های وردپرس در طراحی گونه ها سایت‌های مختلف
فکر می‌کنم وقت آن دریافتی که کمی جزئی‌تر در باره قابلیت‌های وردپرس با شما صحبت کنم الی به دیدگاه بهتر و تخصصی تری برسید. اجازه دهید بررسی قابلیت‌ها را نخست از دو جنبه راه اندازی سایت شرکتی و فروشگاهی رسیدگی کنیم و بعد متعلق به سراغ 10 فاکتور مهم و اساسی که وردپرس را به پراستفاده‌ترین سیستم مدیریت درونمایه تبدیل کرده است، برویم.

طراحی فروشگاه وردپرسی
مهم‌ترین و اساس‌ترین قابلیتی که با طراحی فروشگاه اینترنتی وردپرس در گزین کردن شما قرار می‌گیرد قابلیت به کارگیری افزونه Woocomerce است. افزونه‌ای که با چند کلیلک ساده سایت شما را به یک فروشگاه تمام عیار، شیک و حرفه‌ای تبدیل می‌کند. تمام ابزارهای دسته بندی محصول، پیوندیدن به درگاه بانکی، مدیریت روش‌های حمل و نقل و بسیاری از امکانات سایر تنها با نصب ووکامرس در در اختیاز شما پیمان می‌گیرد. به همین خاطر است که طراحی سایت فروشگاهی با به کارگیری وردپرس زیاد مرسوم است و اکثر شرکت‌ها از آن بهره‌گیری می‌کنند.

طراحی سایت شرکتی وردپرس
در تقسیم شناسایی سایت‌های وردپرسی، دیدید که بسیاری از شرکت‌های معتبر در دانشمند ساخت سایت با وردپرس را برای ورود به دنیای مجازی گزینش کرده اند که لزوما تمام آنها فروشگاه اینترنتی نیستند. اما چرا باید برای طراحی وب سایت شرکتی سراغ وردپرس برویم؟

هزینه طراحی سایت با وردپرس بسیار کم است.
پشتیبانی سریع و آسان توسط شرکت ها،انجمن وردپرس فارسی و بسیاری مراجع دیگر
وجود ابزارهای حرفه‌ای و مورد دربایستن مدیران مثل قالب انجمن
و بسیاری امکانات دیگر
در ادامه با معرفی 10 فاکتور مهم و بنیادی وردپرس، نیرو وردپرس را رسیدگی می‌کنیم.

1# وردپرس کاملا رایگان است
چیزی که شنیدید حقیقت دارد، شما میتوانید هزینه‌های مختلفی را بپردازید الی یک سیستم مدیریت درونمایه برای تارنما شما بسازند، میتوانید برای طراحی وب‌سایت خود هزینه‌های مختلفی بپردازید الی دقیقا آنچه میخواهید را بسازید اما، وردپرس کاملا مجانی است. میتوانید آن را رایگان دانلود کنید. در سیستم خود از آن استفاده کنید، مجانی آن را دستکاری کنید. مجانی آن را برای وب‌سایت خویش استفاده کنید. و همه اینکارها را در چند دقیقه به کلی میتوانید اتمام دهید.

به عنوان یک مدیر سوداگری شاید بخواهید بودجه‌ای برای طراحی، گسترش و مدیریت وب‌سایت سوداگری خویش کنار بگذارید اما با به کارگیری طراحی سایت وردپرس دسته بزرگی از این هزینه‌ها برای سوداگری کوچک شما به صندوق بودجه آن هم بدون استفاده مفتوح خواهد گشت. اگر به راستی بخواهید وب‌سایت سوداگری خود را با وردپرس راه اندازی کنید، به اندیشه هزینه‌های گزاف نباشید حتی اگر میخواهید یک طراحی سایت حرفه‌ای به‌تمام‌معنا برای بیزینس آنلاین خود داشته باشید.

پیشنهاد میکنیم این نوشتار رو از دست ندهید:
انتخاب اسم سایت با 13 دست موزه آنلاین اسم ساز برای ساخت نام زیبا و ثبت دامنه
2# تاسیس زیاد ساده و سریع
اگر از گسترش دهنده‌ها بخواهید برای شما وب‌سایت موردنظرتان را پیاده کنند، مطمئنا به شما اطلاع میدهند که در یک بازه زمانی مشخص و البته بیشتر از یک ماه آن را تحویل خواهند داد. همچنین در واپسین،انجام اینکه پروژه در پسندیدن شما قرار گرفت شما نیاز دارید الی از آنها بخواهید تنظیمات بخصوصی را برای شما به انجام برسانند و همه اینها زمان بر خواهد بود و پرهزینه، در حالی که با وردپرس، در پنج دقیقه میتوان وب‌سایت را تاسیس کرد، در یک ساعت بهترین تنظیمات را انجام داد و هر گونه که بخواهید سکان وب‌سایت را در دست گرفته و اقداماتی که میخواهید را سپریدن دهید.

وردپرس یک بسته فشرده دارد، که برای راه اندازی آن کافیست در هاست آپلود کنید، سپس با زدن آدرس وب‌سایت، میتوانید وردپرس خود را ره انداخته و کار وب‌سایت خویش را آغاز کنید. بعد از راه اندازی وردپرس شما ازدحام از امکانات و ویژگی‌ها را در کمر بستن دارید تا یک وب‌سایت را هر طور که اخ دارید و احتیاج میبینید برای کاری که دقیقا میخواهید پیکربندی کرده و در واقع از چوب آن مجسمه خویش را بتراشید.

و همه کارهایی که با سیستم‌های سفارشی بیچارگی است اتمام دهید الی وب‌سایت خود را در قدم نخست در دست بگیرید، میتوانید آنها را در چند قدم ساده با وردپرس چکیده کرده و کار خود را به نکوداشتن انجام دهید.

3# یک پروژه متن باز بزرگ و جهانی است
شاید در پیش درآمد فکر کنید که بیچارگی است بابت آن هزینه‌ای بپردازید یا اینکه، باید آن را کرک کرده یا شایدم چون متن باز است هر کسی میتواند به راحتی مدیریت وب‌سایت شما را سرقت کرده یا خلاصه چون متن مفتوح است و دست‌های زیادی در کاسه توسعه دهندگی آن است، کیفیت نکوداشتن ندارد.

اما وردپرس ثابت کرده که بهترین سکوی انتشار در دنیاست. این پروژه متن باز این دستور را به هر کاربری میدهد الی خویش هر آنچه که دربایستن است را در هر قسمتی که میخواهد تغییر دهد. متن باز یعنی شما میتوانید در برنامه‌ای که برای خویش در حال بهره‌گیری هستید هر تصمیمی به شخصه بگیرید و متعلق به هرگونه کاربرد مفیدی داشته باشید.

یک پروژه متن باز کبیر و جهانی است
متن مفتوح بودن وردپرس باعث شده انجمن‌های مختلف گسترش دهندگی، حمایت و افزایش کیفیت آن در سراسر جهان هستی داشته باشند، این پیشه باعث شده لغایت وردپرس بدون اینکه هزینه‌ای از کاربر خویش اخذ کند به مجانی در پسندیدن وی باشد، به وی کمک کند و کاربر هر سررسید که دانستن کرد دربایستن به تفاوت دارد میتواند آستین خود را بالا زده و کدهای قسمت مد نظر را ویرایش کند، آن را بردارد یا به آن اضافه کند.

4# رابط کاربری فوق العاده
هرجا در اینترنت بخواهند یک مدیریت خوب از وب‌سایت را نمونه بزنند حتما از وردپرس استفاده میکنند. به تمام معنا این سیستم مدیریت درونمایه کاربری فوق العاده‌ای دارد، سیستمی که میتوان با آن کل چیز را در اینترنت منتشر ساخت، میتوان هر نوع که آهنگ نما آن را مزین کرده یا اینکه در هر دوره ای مدیریت آن را به عهده گرفت.

اینکه بخواهید وردپرس را ویرایش کنید، وب‌سایت خود را سفارشی سازی کنید و تغییراتی در آن به هستی بیاورید مانند هیچ یک از سیستم‌های قبلی که با آن پیشه کرده اید نیست، بخشی به اسم سفارشی سازی زنده در وردپرس وجود دارد که به مدیر وب‌سایت در ثانیه‌ای که دگرگونی ها را انجام میدهد نتایج تغییرات را هم روی وب‌سایت مشاهده کند. آیا شما چیزی بهتر از این برای سفارشی سازی سراغ دارید؟

5# جامعه کبیر مجلس ها، منابع و کاربران
مسلما همین که کار با هر چیزی را آغاز کنید پرسش‌های کثرت را خواهید داشت که باید به استجابت آنها دست پیدا کنید، وردپرس نیز چنین است اما چون هیجان انگیز است شما دائم به پیگیری یادگیری بیشتر خواهید بود و این طور است که کاربران زیادی با وجود استفاده طولانی مدت بازهم سوالات زیادی در مورد آن دارند ولی چون وردپرس جهانی شده است، همه در حال حاضر در مجلس و فروم‌های وردپرس، گروه ها، شبکه‌های اجتماعی، دایرکتوری‌ها و … با نام‌های عمومی وردپرس کمپ Word Camp و … مشغول کار و جنبش هستند و در حل دشواری ها یا برآوردن به سوالات وردپرس به یکدیگر کمک میکنند.

پیشنهاد میکنیم این نوشتار رو از دست ندهید:
نام پهنه چیست و چطور یک نام پهنه خوب پیدا کنیم؟ + 8 نکته طلایی
جامعه کبیر مجلس ها، منابع و کاربران
در هر حال، وردپرس به عنوان یک سکوی انتشار تحت وب، بزرگترین جامعه کاربران و توسعه دهندگان، رهبران محصولات وردپرس محور و … را دارد، و تقریبا در تمام زبان هایی که وردپرس با آنها در دسترس است انجمن‌ها و منابع مختلف زیادی نیز در دسترس است که به شما کمک میکنند تمام آنچه که نیاز دارید را در مورد وردپرس بیاموزید یا تمام مشکلات خویش را حل شده کنار بگذارید.

6# قالب‌های وردپرس بیش از اندازه زیاد، مختلف، قشنگ و نیرومند هستند

مزایای طراحی سایت خبری با وردپرس


وقتی طراحی یک وب‌سایت آغاز شود مهمترین چیزی که به آن اندیشه خواهید کرد چه خواهد بود؟ بله قطعا نما وب‌سایت و امکانات آن خواهد بود. معمولا عناصری که به محتوا مربوط هستند و از راه کدنویسی‌های قبلا سپریدن گرفته میتوان در محتوا پیاده کرد به ویژگی‌های یک قالب وردپرس و امکانات آن پیوستگی دارند، ولی به جای اینکه انواع مختلفی از طراحی را به شما پرتو دهند لغایت باره مناسب را انتخاب کنید سپس کار روی آن بدست پیمانکار طراحی سایت اتمام شود، در هر صورت باید به این باره هم دقت کنید که رنگ روی برند تاثیر دارد.

میتوان چرخی در دایرکتوری قالب‌های وردپرس خویش وردپرس زد الی دیدن که ده‌ها نوع قالب گوناگون بدست این وب‌سایت برای وردپرس به صورت رایگان و بازرگانی طراحی و حاضر شده اند. تعداد آنها زیاد است، ویژگی‌های کثرت را در هر یک میتوان یافت که شاید بخصوص هم باشند.

قالب‌های ارائه شده توسط خود وردپرس به زبان‌های گوناگون در دسترس هستند و از راه خویش وردپرس میتوانند دانلود، نصب و فعال شوند و ظاهر وب‌سایت شما را تشکیل دهند. این‌ها در حالی است که در سراسر جهان تجارتی راه افتاده است که به فروش قالب‌های وردپرس تجاری نامی است، شرکت‌های مختلف پوسته‌های گوناگون را طراحی کرده و به فروش می‌رسانند، و کافیست بدانید که تنها در گرد از فروشگاه‌های قالب وردپرس بازرگانی اغلب از 30 هزار پوسته وردپرس با امکانات فراوان و حمایت آنلاین وجود دارد که میتوان در آن هر گونه قالبی را پیدا کرد.

معمولا کسب و کارهای حقیر انگیزه ها مختلفی دارند که ساخت سایت با وردپرس را برگزیدن میکنند اما یگانه از انگیزه ها اصلی تعبيه تند این قالب‌های وردپرس است که البته وقتی در چنین فروشگاه‌های ابهت سیر میکنند میتوانند دقیقا قالب وردپرسی را پیدا کنند که با برند آنها به نکوداشتن سازگار است و میتوانند به احسان با آن نتیجه دلخواهی امثال طراحی ظاهر وب‌سایت داشته باشند. حتی این مورد خیلی بهتر است چون با بروز رسانی‌های نیاکان قالب پیشرفته‌تر شده، به امکانات آن اضافه میشود و حتی اگر نقصی در آن مکشوف شود میتواند رفع شود.

7# افزونه‌های وردپرس با هر کاربردی که نیاز دارید
افزونه‌های وردپرس بیش از اندازه کاربردی شده اند، تقریبا هر کسی که با وردپرس شروع کرده است سریعا دریافته است که وردپرس به قدری در داشتن افزونه با کاربرد‌های گوناگون از سایر ابزارهای طراحی سایت پیش افتاده است که حتی طراحی سفارشی یک وب‌سایت نیز هیچ وقت نمیتواند در حتماً ایده آلی با افزونه‌های وردپرس رقابت کند. نزدیک مخزن وردپرس کم و بیش به 50 هزار افزونه دارد که شما میتوانید برای هر کاری که بیچارگی دارید، یک افزونه را روی وردپرس نصب کنید و متعلق به استفاده کنید.





:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: