طراحی سایت در کرج
نوشته شده توسط : ساحل

این ایام داشتن یک سوداگری بدون وبسایت کم و بیش بی معناست. هر کسب و کاری یا حتی هر فردی به دنبال داشتن یک وبسایت با نما زیبا و البته کارایی بالاست. برای اینکه یک وبسایت داشته باشید می‌توانید همه چیز را به یک طراح و برنامه نویس بسپارید. اما بی گمان این پیشه خرج زیادی هم برایتان به همراه دارد. چنانچه هدف دارید همه چیز شخصی‌سازی شده باشد و هویت بازرگانی مشخصی داشته باشید پس بهتر است شغل را به کارشناس بسپارید. اما اگر به دنبال این هستید که خودتان دست به پیشه شوید بعد باید به سراغ یک سایت‌ساز بروید. یگانه از سیستم‌های مدیریت محتوای محبوب، سیستم وردپرس است. ساخت سایت با وردپرس بیچارگی به آن‌چنان فرهنگ کدنویسی ندارد و خودتان هم می‌توانید اقدام به طراحی سایت وردپرس کنید. البته اگر نزاکت کدنویسی هم به این CMS اضافه شود سایر هیچ چیز کم نخواهد داشت. جالب‌تر از همه اینکه وردپرس یک پلتفرم کاملا مجانی و متن باز است. به این معنی که برای به کارگیری آن هیچ هزینه‌ای نباید پرداخت کنید.

 

طراحی سایت وردپرس
در وبسایت رسمی وردپرس، تعداد زیادی افزونه و قالب رایگان در گزین کردن کاربران قرار گرفته‌اند. برای طراحی سایت با وردپرس میتوانید با  شرکت آوش تک همکاری داشته باشیداگر منظور دارید که از افزونه‌ها یا قالب‌های پولی بهره‌گیری کنید، بس است هزینه مورد نظر را پرداخت کنید. مانند هر چیز دیگری برپایی وبسایت وردپرسی هم ملزوماتی دارد. در این مطلب از همیار وردپرس قصد داریم ببینیم که چطور می‌توان با استفاده از این CMS قدرتمند، طراحی سایت وردپرس انجام داد. همراه ما باشید.

ساخت سایت با وردپرس
برای ساخت سایت با وردپرس باید چند مورد اولیه را از قبل تهیه کنید:

هاست: همانگونه که می‌دانید هاست فضایی است که محتوای وبسایتتان را میزبانی می‌کند. تنها بس است واژه خرید هاست را در گوگل جستجو کنید الی لیستی از سرویس دهندگان برایتان نمایش داده شود. ما پیشه را برایتان آسان کردیم و درباره هاست وردپرس توضیحات کافی را در اختیارتان قرار دادیم.
زمانی که در حال خرید هاست هستید رسیدگی کنید که سرویسی که گزینش کرده‌اید از نسخه 7.3 یا بالاتر PHP و MySQL نسخه 5.6 یا بالاتر و همچنین HTTPS حمایت می‌کند.
دامنه: حوزه یا دامین نام و نشانی وبسایتتان است. این اسم عموما نام شخص و یا پیوسته با کسب و کار باره عقیده است.
بعد از خریداری این دو باره باید به سراغ نصب و راه اندازی وردپرس بروید.

دانلود وردپرس
ما برای طراحی سایت وردپرس بی گمان باید وردپرس را دانلود و نصب کنیم. برای دانلود فایل نصب وردپرس به وبسایت رسمی وردپرس بروید. در اینجا می‌توانید پسینیان نسخه از این CMS را به چهره رایگان دانلود کنید. پس از دانلود این فایل آن را از حالت فشرده سازی بیرون کنید. حال باید این فایل را نصب و راه‌اندازی کنیم لغایت بتوانیم آن را تکمیل کرده و تبدیل به یک سایت کنیم. ولی برای این سوژه روش‌های مختلفی هستی دارد که باید آن‌ها را در عقیده داشته باشیم.





:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: