خدمات ویپ چیست :
نوشته شده توسط : ساحل

چنانکه در اندیشه خرید یک مرکز سانترال تلفن هستید و یا در حال استفاده از سانترال های سنتی پاناسونیک هستید برای شما پیشنهاد ویژه ای داریم : سانترال تلفن تحت شبکه ویپ . خدمات ویپ به مراکز تلفن تحت شبکه اشاره دارد .

ویپ چیست ؟
ویپ ( voip) مخفف Voice over IP است . به زبان زیاد ساده ، ویپ عبارت است از راه اندازی تلفن سانترال یک کمپانی بروی بستر شبکه های کامپیوتری بدون احتیاج به سیم کشی های اضافه تر .

چند سالی است که از عمر این فناوری می گذرد ولی به صورت زیاد فراگیر در سراسر جهان و صد البته در ایران خودمان گواه کاربرد روز افزون از این فناوری هستیم . بدست این سیستم شما به کیفیت صدای دیجیتالی به به اتفاق کلی گزیده تر گی های هیجان انگیز سایر دست خواهید یافت .

در این سیستم ، از شبکه های کامپیوتری موجود شما به عنوان بستر  خدمات voip تلفن جدید شما کاربرد خواهد شد ، بنابرین محدودیت های فیزیکی شما کلا از بین خواهد رفت . دراین روش شما به راحتی می توانید دفاتر خود را در کلیه نقاط دانشمند گشایش نمائید و سپس به راحتی با کمینه خرج ها و از طریق یک بستر ( همانند اینترنت و با رعایت پارامترهای امنیتی ) دفاتر خویش را به هم وصل کرده و هزینه های خود را مدیریت نمائید .

پیشنهاد ما به شما در برگزیدن مرکز تلفن :

قبل از اینکه مبالغی را صرف خرید مراکز تلفن سنتی پاناسونیک با محدودیت های خاص آن کنید بهتر است از کارشناسان ما امکانات گزیده تر (خدمات ویپ ) و زیاد بسیار سیستم های ویپ را نیز جویا شوید و در پایان نسبت به خرید دستگاه مناسب تر خویش اقدام کنید . همکاران ما همین الان منتظر استجابت گویی به سوالات شما و ارائه مشاوره های مجانی و در صورت لزوم بازدید از محل کار و جنبش شما هستند .





:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: