طراحی سایت با قیمت ارزان اما کیفیت بالا
نوشته شده توسط : ساحل

سه روش طراحی سایت ارزان
قالب های سایت تولید شده
0.6 میلیون تومان
خرید قالب
نصب قالب
ایمن سازی سایت
بهینه سازی سایت
آموزش مهار پانل
یکسال پشتیبانی
ریسپانسیو
فروشگاه قالب سایت
1.5 میلیون تومان
پیاده سازی سایت
ایمن سازی سایت
بهینه سازی سایت
آموزش کنترل پانل
یکسال پشتیبانی
درج اطلاعات وب سایت
نسخه موبایلی وب سایت(ریسپانسیو)
اختصاصی
2 میلیون تومان
پیاده سازی سایت
ایمن سازی سایت
بهینه سازی سایت
آموزش کنترل پانل
یکسال پشتیبانی
درج اطلاعات وب سایت
طراحی سازگار با موبایل(ریسپانسیو)
طراحی قالب به چهره اختصاصی
لیست مجوزهای دارکوب
مجوز از سازمان سامانه صنفی رایانه ای فرمانروایی تهران
مجوز نشر دیجیتال بر خط از وزارت فرهنگ و راهنمایی اسلامی
رتبه چهار از شورای عالی انفورماتیک کشور
مجوز آموزشگاه از سازمان فنی و حرفه ای کشور
نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت
عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
** تارنما کالا نیست و بعد از طریق اندازی تارنما بیچارگی شما به شرکت طراح تارنما بیش از قبل پرماسیدن می شود و پس شرکتی را برگزیدن نمایید که در مقوله پشتیبانی تارنما خدمات قابل قبولی را ارائه نماید. مهمترین دشوار در مقوله طراحی سایت ارزان، فقدان حمایت نیرومند می باشد.
** کلیه قالب های تارنما طراحی شده بدست دارکوب از پایه بدست این کمپانی پیاده سازی می گردند و از قالب حاضر استفاده نمی گردد. حتی چنانچه از سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا و وردپرس برای پیاده سازی تارنما استفاده شود از قالب آماده استفاده نمی گردد و قالب تارنما توسط تیم دارکوب تولید می گردد.
** دلایل عدم استفاده از قالب آماده بدست دارکوب بروز دشواری ها بسیار در قالب های آماده، ایمنی وب سایت، سرعت پایین بالا آمدن سایت و مصرف بیش از حتماً منابع سرور نظیر رم، سی پی یو و پهنای باند، دشواری ها در گسترش و به روز رسانی این گونه سایت ها می باشد.

 

خرید سایت حاضر ارزان
ارزان ترین پلان طراحی سایت دارکوب، طراحی تارنما با استفاده از قالب های فرآوری شده توسط دارکوب می باشد که هزینه راه اندازی وب سایت با به کارگیری این قالب ها 500 هزار تومان شامل خرید قالب، بارگذاری قالب بر روی سرور، ایمن سازی و بهینه سازی سرعت، آموزش مهار پانل و یک سال پشتیبانی می باشد. تعرفه درج اطلاعات وب سایت و اختصاص هاستینگ به هزینه باره عقیده اضافه می گردد. برای دید لیست قالب های تولید شده برای فروش دارکوب، به صفحه قالب های فرآوری شده دارکوب مراجعه نمایید.

 

توضیحات سایر پلان های ارزان و چیره دست طراحی سایت دارکوب در پیوسته موجود است

در صورتی که در جستجوی طراحی سایت ارزان و چیره دست هستید مقاله را به چهره کامل مطالعه نمایید. طراحی سایت شرکتی ارزان تخصص دارکوب می باشد که می توانید به دو طریق خرید سایت آماده و طراحی تارنما ارزان صاحب تارنما شوید. دارکوب گرد از کمپانی هایی است که خدمات طراحی سایت ارزان در تهران را در کنار خدمات پشتیبانی خوب ارائه می نماید. از خاصیت های دارکوب حمایت 24 ساعته و 7 روز در هفته می باشد که در مواقع بایسته می توانید از این سرویس دارکوب سخت وب سایت خویش را رفع نمایید.

با یک و نیمه میلیون تومان صاحب یک تارنما شرکتی به چهره ریسپانسیو و سازگار با موبایل به به اتفاق یک سنه حمایت بشوید. دارکوب در طراحی وب سایت ها با پروا به مشکلات موجود از قالب های حاضر بهره‌گیری نمی نماید و قالب ها را از پایه پیاده سازی می نماید تا در آینده تارنما دچار دشواری ها ایمنی، به روز رسانی، سرعت و پشتیبانی نگردد. سایت های طراحی شده بدست دارکوب همچنین حائز حمایت 24 ساعته در 7 روز هفته برای موارد ضروری می باشد. جهت ثبت سفارش بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

ثبت سفارش طراحی سایت

طراحی سایت شرکتی ارزان که قالب آن از پایه طراحی شده باشد تخصص دارکوب می باشد. در واقعیت طراحی سایت ارزان و چیره دست خدمتی است که کمتر کمپانی ارائه کننده خدمات وب سایتی می تواند ارائه نماید که گردآور دارکوب با پروا به تجربه بسیار خویش در این زمینه می تواند خدمات خویش را با کیفیت بالا و به به اتفاق حمایت کامل و تند ارائه نماید. شرکت هایی که طراحی سایت ارزان در تهران سپریدن می دهند معمولا تارنما ها را با قالب آماده طراحی می نمایند و یا خدمات حمایت خوبی ارائه نمی کنند. به کارگیری قالب حاضر وب سایت به انگیزه دشواری ها آن نظیر غیر قالب توسعه بودن، ایمنی و سرعت ذیل و عدم قابلیت بالارفتن به هیچگونه پیشنهاد نمی گردد و خرید سایت حاضر می تواند مایه هدر رفتن پول و زمان شما گردد. در باره خدمات پشتیبانی نیز در صورتی که حتی کمپانی طراح سایت وب سایت شما را با تعرفه 100 هزار تومان طراحی کرده باشد در صورتی که وب سایت مورد نظر را حمایت ننماید نمی توانید از تارنما خود استفاده لازم را نماید و بودجه و زمان صرف شده شما هدر خواهد رفت. در واقعیت ساخت سایت با بها های زیاد پایین با پروا به مشکلاتی که شدنی است در آینده برای شما به هستی آورد، ممکن است شما را از پیوستگی روند راه اندازی تارنما تاب امید سازد. ولی می توانید طراحی سایت با بها پسندیده اما با کیفیت انجام دهید الی بتوانید به تدریج و به بازبینی موعد حضور خود را در اینترنت بیشتر تقویت نمایید.

طراحی سایت با قیمت ارزان ولی کیفیت بالا ممکن است اما احتیاج به برنامه ریزی و تجربه کافی دارد و ارزان ارائه نمودن طراحی وب سایت ارزان خدمات طراحی وب سایت بدون تجربه و برنامه ریزی شدنی نیست و برخی از شرکت بدون داشتن تجربه کافی در زمینه طراحی وب اقدام به اتمام پروژه ها با قیمت زیر می نماید حال آنکه از آینده و بیچارگی به حمایت سایت طراحی شده خبری ندارند و سایت طراحی شده را بدون حمایت خلاص می نمایند. در واقعیت المان تجربه احد از مهترین مولفه هایی است که مایه می گردد یک کمپانی طراحی سایت تاب ارائه خدمات طراحی سایت با پایین ترین قیمت شدنی و بالاترین کیفیت را داشته باشد. شرکت های طراحی وب با توجه به تجربه و سابقه کاری خویش سرعت اکثریت در اجرای پروژه های بعدی خویش پیدا می کنند و می توانند سایت های جدید را با استفاده از تجربه جدید خود سریعتر و با قیمت تمام شده اقلیت پیاده سازی نمایند. دارکوب با توجه به سابقه 15 ساله طراحی تارنما خویش از سنه 1381 لغایت کنون و 3000 وب سایت طراحی شده خط مشی خود را بر ارائه خدمات طراحی تارنما با بالاترین کیفیت و ذیل بها شدنی پیمان دیتا است.

دارکوب متعلق به جهت اعلام می نماید که ارائه خدمات ساخت سایت با بها ارزان بدون داشتن تجربه کافی ممکن نیست که دلایل خود را در تقسیم زیرین اعلام می نماید:

عملیات طراحی سایت تنها ساخت و راه اندازی وب سایت نیست بلکه پس از طریق اندازی تارنما می بایست وب سایت توسط طراح تارنما پشتیبانی گردد و اکثر شرکت ها و گروه های طراح وبی که بدون تجربه پیشه طراحی وب سایت را سپریدن می دهند معمولا در حمایت تارنما ناتوان عمل می نمایند و تاب پشتیبانی سایت را ندارند.
داشتن تجربه کافی مایه می گردد طراح قبل بینی آینده وب سایت را نموده باشد و اقدامات لازم برای صحت عملکرد تارنما را اتمام داده باشد. به عنوان مثال طراح تارنما را امن سازی می نماید تا وب سایت مبتلا دشواری ها امنیتی نگردد و حال آنکه وب سایت هایی که با قیمت ذیل انجام می شوند معمولا توسط کمپانی های بی تجربه امن سازی نمی گردند و در آنیهد مبتلا مشکلات امنیتی می گردند.
داشتن تجربه در پروژه طراحی تارنما مایه می گردد طراح از دشواری ها طراحی وب اغلب با خبر باشد و در طراحی خود اصول و قواعد طراحی وب را در تارنما خود رعایت نماید.
با به کارگیری قالب های حاضر سیستم های مدیریت درونمایه نظیر جوملا، وردپرس و دروپال نیز می توان طراحی سایت ارائه کرد اما این سایت ها نیز می بایست بدست کارآزموده و برنامه نویس وب نصب، تاسیس و استفاده گردند و در غیر این چهره و عدم استفاده درست و پسندیده از این سیستم ها شدنی است تارنما دچار دشواری ها جبران ناپذیری گردد. در بخش ذیل به شما شیوه های ذیل آوردن بها پایان یافته طراحی سایت را اعلام می نمایم.

استفاده از سیستم های مدیریت محتوای رایگان
دارکوب 15 سال است که در مقوله برنامه نویس PHP فعالیت دارد و پروژه های معمولی طراحی وب سایت  خویش را معمولا با استفاده از سیستم های مدیریت محتوای رایگان نظیر جوملا ، وردپرس و دروپال پیاده سازی می نماید که استفاده از این سیستم های مدیریت محتوای مجانی بها تمام شده طراحی سایت را ذیل می آورد. مشکلی که معمولا برای استفاده از این سیستم های مدیریت محتوا اعلام می نمایند آن است که این سیستم ها امنیت ضعیفی دارند که از عقیده دارکوب به هیچگونه به این صورت نمی باشد و فقط علت امنیت پایین این سیستم کاربرد توسط افراد تازه کار می باشد. به این چهره که در صورتی که این سیستم های مدیریت محتوای مجانی بدست افراد مبتدی باره بهره‌گیری قرار بگیرند چنانچه تارنما به حقیقت امن سازی نگردد شدنی است بعدها دچار دشواری ها امنیتی گردد حال آنکه این سیستم ها حتما می بایست بدست کارآزموده و برنامه نویس وب سایت نصب، راه اندازی و امن سازی گردند الی کارکرد راستی داشته باشند و ضمانت کارکرد آن تضمین شده باشد.

استفاده از قالب آماده
استفاده از قالب آماده وب سایت موردی است به زیر آوردن هزینه تمام شده وب سایت کمک می نماید که البته دارکوب انجام طراحی سایت به این روش را رهنمود نمی نماید. قالب آماده به قالب های رایگان موجود در اینترنت گفته می شود که معمولا به صورت رایگان در دسترسی می باشند و به راحتی می توانید توسط آن ها سایت خود را راه اندازی نمایید. با توجه به بهره‌گیری گسترده از این قالب ها استفاده از این قالب ها شدنی است به برند شما لطمه وارد آورد زیرا وب سایت شما مانند به مثال های بسیاری می باشد.

خرید قالب وب سایت
حالت تقریبا به به کارگیری قالب آماده خرید قالب از فروشگاه قالب وب می باشد که استفاده از این روش سرعت اتمام پروژه طراحی وب را ذیل می آورد و در ضمن خرج همگی شده طراحی وب سایت به این روش به نسبت استفاده از گرافیست برای پیاده سازی قالب وب سایت ذیل تر می باشد. در شیوه خرید قالب که دارکوب به شما انجام این طریق را رهنمود می نماید شما می توانید با مراجعه به فروشگاه قالب دارکوب، قالب باره عقیده خود را انتخاب و خریداری نموده و دارکوب قالب باره عقیده شما را پیاده سازی نموده و برای شما پشتیبانی نماید.

درج اطلاعات تارنما بدست کارفرما
از یک طریق سایر نیز می توانید خرج تمام شده پیاده سازی وب سایت خود را پایین بیاورید که آن به این صورت می باشد که درج اطلاعات را خود بر دوش بگیرید. درج اطلاعات را می توانید با توجه به آموزشی که در دفتر دارکوب به شما داده می شود خویش بر دوش بگیرید که در این روش هزینه درج مطالب تارنما از خرج کلی کسر می گردد. البته دارکوب به شما پیشنهاد می نماید که در وحله اول درج مطالب را به دارکوب واگذار نمایید لغایت مطالب را طراح دارکوب برای شما بارگذاری نماید لغایت نما مطالب بارگذاری شده پسندیده باشد و بعد از درج اطلاعات اولیه توسط دارکوب کارفرما می تواند مسئولیت تکمیل اطلاعات را بر عهده بگیرد.

شما در حال مطالعه این صفحه هستید احتمالا به این انگیزه که در جستجوی طراحی سایت ارزان ولی با کیفیت هستید. دارکوب مقرون به صرفه ترین پلان خود را خرید قالب از فروشگاه قالب و درج اطلاعات اولیه بدست دارکوب اعلام می نماید. طراحی نسخه موبایلی تارنما نیز چندین ماه است جزو فاکتورهای رنک دهی موتورهای جستجو می باشد و دارکوب به شما پیشنهاد می نماید قابلیت ریسپانسیو بودن قالب را حتما در امکانات تارنما خود داشته باشید. دارکوب با به کارگیری سیستم های مدیریت محتوای رایگان در ساحل تجربه 15 ساله و 3000 تارنما طراحی شده خود وب سایت شما را با ارزان ترین قیمت شدنی پیاده سازی خواهد نمود.

همچنین دارکوب برای پایین آوردن بها طراحی سایت واحد بازاریابی خود را حذف نموده است و به این روش 50 درصد در هزینه های طراحی سایت خویش صرفه جویی نموده است و بازاریابی خویش را از طریق مشتریان راضی خویش و وانگهی سئو و بهینه سازی تارنما های خویش اتمام می دهد. در ضمن دارکوب 50 درصد از سود عرف و معمول کمپانی های طراحی تارنما را از مشتریان خویش اخذ می نماید و هوده خود را در انجام شمار اکثریت پروژه گرفتن خواهد نمود که این روش نیز یک نوع بازاریابی می باشد و انگیزه قیمت های پایین دارکوب به دلایل بیان شده می باشد.

قیمت های طراحی سایت زیاد پایین
برخی از کمپانی ها اقدام به پیاده سازی وب سایت با بها های زیاد زیر مثلا 50 هزار تومان می نمایند که معمولا این کمپانی ها تنها تارنما می فروشند و از حمایت خبری نیست. این وب سایت ها معمولا کیفیت کافی نداشته است و بعدها ممکن است دچار مشکلات بسیاری شوید و دارکوب به هیچگونه این تجربه را به شما رهنمود نمی نماید. بخردانه در نظر بگیرید چنانچه کمپانی بخواهد تارنما شما را پشتیبانی نماید می بایست مبلغی بیش از 50 هزار تومان را برای یکسال پشتیبانی خود در نظر بگیرد.





:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: