طراحی سایت خبری
نوشته شده توسط : ساحل

امروزه با گسترده شدن رسانه های تصویری و خبری امکان اطلاع رسانی خبرها برای خبرگزاری ها راحت شده. شاید تا چند تا سال پیش زمانی که میخواستیم یک خبری بشنویم باید تا چاپ روزنامه فردا صبح صبر میکردیم! یا در یک ساعات طراحی سایت خبری آوش تک خاص منتظر اخبار از تلویزیون بودیم!

اما این روزها با زیاد شدن راه های ارتباطی بین مردم، رسانه ها از طرق مختلف اخبار را به گوش مخاطبان خود میرسانند. جدا از رسانه تلویزیون، این روزها سایت های خبری بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند.

چون خیلی از مردم این روزها با گوشی خود سر و کار دارند و در موبایل خود میتوانند کانالهای خبری را دنبال کنند و یا وبسایت های خبرگذاری را باز کنند و خبرها را دنبال کنند.

مشاوره رایگان
026-32211973
شبکه های اجتماعی
تاثیر شبکه های اجتماعی روی سایت های خبری
کانال های خبری که در تلگرام، اینستاگرام و یا شبکه های اجتماعی دیگر هستند به دلیل مخاطب زیاد این شبکه ها، اطلاع رسانی بسیار کاربردی است. زیرا منبع این اخبار از وبسایت خبری است و میتوانند از طریق عکس و فیلم و متن خبر را به بیننده نشان دهند.

مزیت این نوع اطلاع رسانی این است مردم در میان گذراندن وقت در تلگرام یا اینستاگرام خبرها را هم دنبال میکنند و برای دوستان خود ارسال میکنند.

هر چند شبکه های اجتماعی باید به عنوان مکمل یک وبسایت خبری آپدیت شود و نباید به عنوان یک منبع خبری در نظر گرفته شود. چون وبسایت خبری با مجوزهای لازم خبری را منتشر میکند اما یک کانال تلگرامی قاعدتا مجوزی برای انتشار خبر ندارد و صحت آن خبر برای کاربران مشخص نیست و به عنوان منبع موثق شناخته نمیشود.

 





:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: