هزینه مدیریت سایت چقدر است؟
نوشته شده توسط : ساحل

هزینه مدیریت سایت چقدر است؟ تعرفه ادمین سایت چه بسا این سوال خیلی از کسب و کارها باشد. اگر دقت کرده باشید اکثر مشاغل رو به سمت فضای آنلاین آورده و کمتر شغلی را پیدا می‌کنید که در بدترین شرایط یک سایت برای کارشان نداشته باشند. تارنما ها می توانند بین 100 هزار تومان برای طراحی وب سایت شخصی لغایت چند میلیون تومان برای یک سایت شرکتی یا فروشگاهی خرج بردار باشند.

چرا باید طراحی سایت را برون سپاری کنیم؟
طراحی و ساخت سایت شاید از نظر شما کاری زیاد ساده و مختصر هزینه باشد، ولی این پیشه اولین قدم برای گرفتن مشتری و مخاطب بیشتر است. اگر شما بجای پرداخت هزینه فرد یا شخصی را برای طراحی سایت شخصی خویش بگذارید که اطلاعات و تجربه کافی این شغل را نداشته باشد، نباید به ترقی و جذب بیننده هم فکر کنید. انگیزه این حرف ما این است که تجربه های طراح های سایت در بازاریابی و ارتباط کارساز با بیننده مایه ترقی شما می‌شود نه صرفا طراحی یک سایت. پس بهتر است هزینه طراحی وب سایت را به کمپانی های مختص به این شغل بسپارید.

هزینه مدیریت وب سایت
اگر شما یکبار سایت خویش را طراحی کنید و سایر این سایت را ساحل بگذارید الی مشتری به خودی خود جذب شود باید بگوییم که دشوار در اشتباه هستید. گاهی اوقات احتیاج است که سایت را تغییراتی دهیم و یا از آپدیت های جدید استفاده کنیم، همچنین بازرسی بر گزارشات و … را هر چند وقت یکبار رسیدگی کنیم.





:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: