طراحی سایت
نوشته شده توسط : ساحل

طراحی اختصاصی وب سایت خرج طراحی سایت اختصاصی نوشتار ای به سنجش طراحی سایت اختصاصی با cms های حاضر پرداختیم.در این مقاله کوشش داریم طراحی سایت اختصاصی را بیشتر به شما شناسایی کنیم،پس با ما همراه باشید.

طراحی تارنما اختصاصی چیست ؟
این نوع طراحی سایت برای مواردی است که مشتری یا همان کارفرما دقیقا می داند چه چیزی می خواهد یا کمینه در ابتدای شغل نیاز به بیچارگی سنجی قوی تر و بهتری دارد.

طراحی تارنما اختصاصی و سفارشی
وب سایت‌های اختصاصی و سفارشی مانند خانه‌هایی هستند برای اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی سایت به اینجا مراجعه کنید که دقیقاً مطابق با نیاز صاحب خانه طراحی شده است. چنانچه تمایل دارید تارنما شما دقیقاً مطابق با نقشه و احتیاج شما طراحی شود – و هیچ اطاقی خالی نماند – و یا تارنما بزرگ و پیچیده ای مد نظرتان دارید که بسته‌های پیشنهادی ما قادر به رفع احتیاج شما نیستند، ما طراحی وب سایت اختصاصی را به شما توصیه می‌کنیم. وب سایت‌های اختصاصی اصولاً وب سایت‌هایی با عملکرد خاص هستند که دربایستن به کد نویسی و طراحی از آغاز دارند…
نکته :
وب سایت های اختصاصی و سفارشی جهت آغاز بیچارگی به طرح عملیاتی تارنما دارند.

مراحل طراحی تارنما اختصاصی چیست ؟
نوشتن RFP
آیا واقعا RFP ( پروپوزال و یا طرح پیشنهادی ) لازم است ؟ خب در طراحی سایت bluleadz اختصاصی این یکتا از ضروریات است چون شما از یک قالب قبل فرض اطاعت نمی کنید و باید یک کد نویسی و طراحی قالب جدید برای شما رویداد بیافتد.

برآورد خرج طراحی سایت
در این مرحله شرکت طراحی سایت تخمین ریزبین هزینه ای نسبت به باره درخواست شده اعلام می نماید که این خرج شدنی از طراحی تارنما عادی اغلب باشد.

جلسات طراحی وب سایت اختصاصی
در این بین جلسات متعددی چه در محل کارفرما و چه در محل کمپانی طراحی سایت اسپیناس برگزار می شود که توافقات اولیه برای طراحی و ساخت سایت به چهره مستند نوشته می شود و به امضای 2 طرفین قرار می گیرد.

تحویل طراح اولیه
در این مرحله از طراحی سایت اختصاصی شما یک طرح اولیه از سایت خویش را که lyfemarketing برای شما ارسال شده می بینید و آن را باره مرور قرار می دهید و در صورتی که با معیارهای شما سازگار باشد برای آن طرح تاییده ارسال می کنید.
در صورتی که کارفرما هر تغییری در سایت داشته باشد البته با توجه به این که ای تغییر ساختاری نباشد آن را اعلام می کند و طرح جدید ارسال می شود.

کد نویسی طراحی وب
این مرحله مهمترین مرحله از طراحی سایت اختصاصی است که پیاده سازی تارنما بر پای بست، زبان های HTML , CSS انجام می شود سپس هم با کد نویسی asp شما یک پنل کامل برای مدیریت سایت خود خواهید داشت.

طراحی سایت اختصاصی

چه کسانی به طراحی سایت اختصاصی نیاز ندارند ؟
اگر هر یک از موارد ذیل برای شما صدق می کند سراغ این گونه طراحی نروید!
• اگر کامیابی در کارتان بسیار اهمیتی ندارد!
• اگر اندیشه می کنید فقط باید یک طراحی سایت داشته باشد!
• اگر فقط برای نگارش آدرس آن روی کارت ویزیت آن را لازم دارید!
• اگر نمیخواهید هزینه های یک سایت راستین را بپردازید!

 

قیمت طراحی سایت اختصاصی
قیمت / هزینه طراحی سایت به عواملی چون ( تجربه طراح رابط کاربری،‌ رسیدگی تجربه کاربری، رعایت استانداردهای کدنویسی و بهینه بودن سایت )‌ بستگی دارد. این عوامل تاثیر زیادی در بها و سررسید یک پروژه طراحی سایت دارد. حال با در عقیده گرفتن یا عدم پروا به این موارد ، تعرفه طراحی سایت هر گردآور ای با دیگری شدنی است تفاوت چشمگیری داشته باشد.

عوامل کارساز در خرج طراحی وب سایت
عوامل دیگری که در قیمت یک پروژه کارایی گذار است مربوط به امکانات مورد احتیاج کارفرما می باشد. خرج طراحی سایت فروشگاهی یا طراحی سایت شرکتی بی گمان متفاوت است. همانطور که در تعیین قابلیت ها و امکانات سایت هیچ محدودیتی وجود ندارد، به مراتب بها آن نیز سقف مشخصی ندارد و به تناسب قابلیت ها تغییر می کند.
عواملی بسیاری در خرج یک پروژه طراحی سایت تاثیر گذار هستند و شدنی است شما به عنوان یک کارفرما قیمت های زیاد متفاوتی را در پیش فاکتورهای ارسال شده اخذ کنید. اما این سوال که چه عواملی در این قیمت های متفاوت کارایی گذار است را در پیوسته پاسخ خواهیم داد.
• گونه پلتفرم سایت ( وردپرس، جوملا، دروپال، اختصاصی و ... )
• طراحی رابط کاربری سایت ( می تواند به صورت اختصاصی و بی همتا یا طرح حاضر و کپی باشد )
• امکانات مورد نیاز در پنل مدیریت و دسته کاربری
• حمایت و تجربه ی تیم طراح و تقسیم فنی
• زیرساخت ها : هاست یا سرور ،‌پروتکل امنیتی SSL
سرویسی که به عنوان یک تارنما می شناسیم بسیار پیچیده تر و گسترده تر از حتماً تصور عموم کسان است. اگر به طور دقیق و با ادب علمی یا مشاوره ی یک فرد مورد اعتماد به بررسی مثال کارهای شرکت ها بپردازیم انگیزه این کشمکش بها مشخص خواهد شد. توجه به جزئیات، طراحی رابط کاربری بی همتا و پسندیده روحیه مخاطبین، پروا به تجربه کاربری و رعایت استانداردهای گوگل (سئو) همه از عواملی هستند که در قیمت و زمان پروژه تاثیر گذار هستند.





:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: