مزایای SIP Trunk
نوشته شده توسط : ساحل

تکنولوژی امروزه امکانات زیادی در گزین کردن افراد قرار داده، احد از این تکنولوژی‌ها، خط اینترنت یا سیپ ترانک هست.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام تلینا، در ادامه به بررسی این ۱۲ مزیت می‌پردازیم.

۱. بهره‌گیری کمتر از سخت‌افزار
با توجه به اینکه خطوط سیپ ترانک بر بستر شبکه ارائه می‌شوند و IP پذیر هستند، برای ارتباط با سرورهای مرکز تماس نیازی به سخت‌افزار ندارند و صرفاً روی بستر شبکه و از راه IP با سرور مشترک ارتباط پایدار می‌کنند.

۲. امکان جابجایی دفترکار بدون از دست دادن عدد تماس
دفتر شغل بسیاری از شرکت‌ها کرایه ای است و مدیران گردآور همش نگران از دست دادن عدد تماس‌های شرکت خود بعد از نقل محیط‌ به دفتر جدید هستند. گرد از مهم‌ترین ویژگی‌های خط اینترنتی یا سیپ ترانک انتقال بی زحمت خط اینترنتی به دفتر جدید است.

۳. عدم پرداخت آبونمان
برخلاف خطوط آنالوگ قدیمی، برای سیپ ترانک یا خطوط اینترنتی آبونمان سالیانه گرفتن نمی‌شود.

۴. عدم بیچارگی به پرداخت هزینه‌های نگهداری
پیش از ورود و همه‌گیر شدن سیپ ترانک و خط اینترنتی، خطوطی با اسم E۱ روی بستر جفت سیم به شرکت و سازمان‌ها ارائه می‌شد. یکی از معایب این خطوط هزینه‌های زیاد سرویس و نگهداری آن‌ها بود.

۵. تعرفه پایین‌تر مکالمات
تعرفه مکالمه در خطوط اینترنتی و سیپ ترانک نسبت به خطوط آنالوگ بسیار پایین‌تر است؛ بنابراین گرد از گزینه‌های پسندیده برای شرکت‌هایی که تماس خروجی زیادی دارند خواهد بود.

۶. گرفتن خط در مناطق محروم
همان‌طور که قبل تر گفته شد، خطوط اینترنتی یا سیپ ترانک ها معمولاً بر بستر شبکه و اینترنت ارائه می‌شوند؛ فلذا در مناطق بی بهره و بیرون از محدوده سرویس دهی مخابرات و هم چنین در مناطق شهری که تراکم شرکت‌ها و منازل زیاد زیاد است و منجر به پر شدن سوییچ‌های مخابراتی شده است، سرویس‌های اینترنتی بهترین و فقط گذرگاه حل اخذ خط هستند.

۷. کیفیت بالاتر صدا
سیپ ترانک ها بر بستر شبکه هستند و پهنای باند اکثریت را نسبت به خطوط ارائه شده بر بستر جفت سیم دارند؛ فلذا بسته‌های صوتی دیتا روی بستر شبکه از کیفیت صوتی بالاتری برخوردار هستند.

۸. امکان اخذ عدد به تعداد دلخواه
همیشه گرفتن چندین خط آنالوگ از مخابرات احد از کاستی ها پیش روی شرکت‌ها بوده است. از دیگر مزایای استفاده از سیپ ترانک امکان دریافت هر تعداد شماره بدون دردسرهای ابدیت خطوط مخابراتی آنالوگ است.

۹. برگزیدن سرشماره دلخواه از وسط صدها شماره
بر خلاف خطوط سنتی آنالوگ، سیپ ترانک و خطوط اینترنتی امکان گزینش شماره رند را به شما خواهند داد.

۱۰. پشتیبانی تخصصی
شرکت‌های ارائه دهنده سیپ ترانک به دلیل آشنایی کامل با سیستم‌های مخابراتی تحت شبکه و برخورداری از نیروهای کارآزموده و مراکز پشتیبانی معمولاً خدمات بهتری را به کمپانی و سازمان‌ها ارائه می‌دهند.

مالکیت دائمی خط

مالکیت خطوط اینترنتی و سیپ ترانک بعد از عقد پیمان نامه به صورت دائم و اختصاصی در اختیار شما خواهد بود.

انعطاف پذیری

خطوط اینترنتی و سیپ ترانک ها به دلیل اینکه بر روی بستر شبکه هستند، با پروا به تکنولوژی‌های جدید امکانات زیادی را در پسندیدن مشترکین اعم از انتقال خطوط به هر نقطه جغرافیایی، استفاده بر روی موبایل، ارتباط ساده با مراکز تلفن تحت شبکه و ... قرار می‌دهند.

تلینا

تلینا به عنوان اولین ارائه دهنده تخصصی سرویس‌های مخابراتی نسل جدید در سراسر مملکت آغاز به تکاپو کرد و در همین امتداد اقدام به واگذاری سرویس‌هایی از دسته مرکز تماس ابری، تلفن اینترنتی، سیپ ترانک، سیپ یوزر و سرویس‌های ارزش افزوده مخابراتی کرد.

تلینا مرجعی جهت شناسایی و خرید سرویس‌های تلفنی نسل جدید می‌باشد. با کمک تلینا می‌توانید تمامی اطلاعات باره نیازتان از آنگونه قیمت‌ها، نحوه سرویس‌دهی‌، مزایا، معایب و … هر اپراتور تلفن تغییر ناپذیر را بررسی و سنجش نموده و هوشمندانه خرید کنید.

در نهایت در تلینا می‌توانید اقدام به انتخاب و خرید سرویس باره نظر کنید. ما با بیش از هفت سنه تجربه و سابقه در پهنه فنی و بازرگانی اپراتورهای ویپ کشور کنار شما هستیم لغایت تجربه خوشایندی از خرید و سرویس خود داشته باشید.





:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: