اصول سئو چیست
نوشته شده توسط : ساحل

پایه و اساس یک سوداگری کامیاب می باشد. فهم اصول سئو لازمه آغاز شغل در این زمینه می باشد. با توجه به اینکه حدود 51 درصد از شدامد سایت به صورت طبیعی جذب می شود، مشخصا بالا بودن رتبه تارنما در نتایج جستجو گوگل، تاثیر زیادی در کامیابی و افزایش ترافیک آن می گذارد. اگر یک بازپسین شغل در زمینه بهینه سازی می باشید، بهتر است که قبل از هرگونه اقدامی، یک سری مفهوم پایه و اصلی سئو را بیاموزید لغایت بتوانید عملکرد مناسبی از خویش پرتو دهید.

درک هرچه بهتر این اصول کلی سئو یک روش زیاد مناسب برای آغاز موفقیت در این زمینه است. با این حال استراتژی های سئو، توسط برخی از کسب و کارها باره بهره‌گیری پیمان نمی گیرد؛ چراکه آن ها اهمیت سئو سایت را به نکویی درک نکرده اند و مطمئن باشید که اگر یک سری اصول اولیه بهینه سازی سایت را بدانند، سریعا آغاز به استفاده از این عامل موفقیت خواهند کرد.

البته باید به این نکته دقت داشته باشید که سئو در بعضی موارد می تواند فریب دهنده باشد. یعنی که شدنی است یک صاحب وب سایت صفحه باره نظر خویش را به احسان بهینه کرده ولی ترافیک مناسبی از سمت موتورهای جستجو گرفتن نکرده است. در این مدل موقعیت ها، اغلب صاحبان تارنما ها دست از سئو تارنما خویش و استفاده از اصول سئو برداشته و دیگر از راهبرد های آن کاربرد نمی کنند. باید بگوییم که بهینه سازی تارنما ممکن است چند ماه حتی الی یک سنه طول بکشد تا به نتیجه برسد و عملکرد صفحات سایت شما را شفا بخشد.

ما در این نوشتار به این سوالات شما در رابطه با یادگیری اولیه سئو استجابت داده ایم:

چگونه سئو را یاد بگیرم؟
چه نکاتی در ابتدای یادگیری و اصول اولیه سئو را باید یاد بگیریم؟
روش های بهینه سازی در سئو چیست؟
آیا آشنایی و یادگیری سئو در شروع دشوار میباشد؟
برای آغاز سئو، باید چه اصولی را رعایت کرد؟
بیشتر افرادی که تارنما ها را گردانیدن می کنند فهم محدودی از سئو دارند، پس شما تنها برای کامیابی باید به اصول اولیه دسترسی پیدا کنید.

در این مقاله، مراحل بنیادین برای کامیابی SEO را یاد خواهید گرفت:

چگونه بفهمیم مشتریان در جستجوی چه چیزی هستند؟
نحوه بهینه سازی صفحات وب خود، برای کلمات کلیدی باره نظر
چگونه اطمینان حاصل نماییم وب سایت شما هم برای موتورهای جستجو و هم برای انسانها قابل دسترسی است.
چگونه تارنما های دیگر را برای پیوند دادن به سایت خویش بهینه کنیم.
بدانید مشتریان شما واقعاً به تعقیب چه چیزی هستند
شما نمی توانید تارنما خود را بهینه سازی کنی بدون اینکه بدانید مشتری های شما به پیگیری چه چیزهایی هستند.

این نکته را چگونه می فهمید؟ بهترین نقطه شروع، به کارگیری عقل سلیم است.

فکر کنید فردی از طهران به شیراز میخواهد برود و به تعقیب محل ماندن در شهر شیراز است. اولین چیزهایی که جست و جو میکند چه خواهد بود؟

هتل های شیراز

محل های ماندن در شیراز

و یا در صورت شناختن هتلی اسم آم هتل را تایپ خواهد کرد. همانند: هتل چمران شیراز

شما با دانشتن این نکته میتوانید نوشتار ای را با گونه و نیازی که کاربر جست و جو کرده است تولید کنید.

برپایی صفحات بهینه شده برای جستجو
تحقیقات کلمات کلیدی، نخستین قدم برای جذب شدامد جستجوی ارگانیک اغلب است. باید اطمینان حاصل کنید که صفحات شما به نکوداشتن فرآوری شده اند و شخصی را که در پشت جستجو قرار دارد و مقاله شما را میخواند راضی باشد. صفحات سایت شما بر پای بست، رضایت کاربر، رتبه بندی خواهید شد.

در اثناء ورود کاربر به سایت شما، باید سایت شما به نوع ای باشد که کاربر احساس خشنودی کند و برای وی خسته کننده نباشد. پس شما باید به کاربر خویش یک تجربه ی خوب را ازسایتتان هدیه بدهید. از گزینه های اضافی و یا تبلیغات بیش از مرز بپرهیزید. این کارها باعث میشود که خوانندگان شما مورد آزار پیمان بگیرند.

معروف ترین روشی که افراد در جستجوی شغل شما جستجو می کنند
این احتمال هستی دارد که بعضی از مشتریان شما با استفاده از واژه ها و عباراتی که به آن اشاره کرده اید در جستجوی پیشه شما باشند. اینکه اکثریت مردم هستند حکایت دیگری است. فلذا نخستین قدم این است که متداول ترین روشی را که ملت در جستجوی کارهایی می کنند را بفهمید.

برای انجام این کار می توانید از ایده هایی که قبلاً مشخص کرده اید استفاده کنید. با اتمام جستجوی Google برای یکتا از کلمات یا عبارات موجود در لیست خود آغاز کنید. مهم نیست که این عبارت چقدر مسخره یا بادآورده است.

مباحث دوست داشتنی و جذاب را در زمینه خویش پیدا کنید
بازاریابی درونمایه هنر برپایی محتوای سودمند و ارزشمند برای جذب مشتری یا مشتری هدف شما است. بلکه فقط یک وبلاگ را تاسیس نکنید و به بهترین ها امیدوار شوید و بدانید که چه موضوعاتی محبوب هستند و در مقوله شما جذاب هستند و محتوای مرتبط با موضوعات گفته شده را برپایی می کنید. برای دسترسی بیشتر به مقالاتی در مورد موضوع اصول سئو چیست اینجا کلیک کنید.

در شبکه های اجتماعی عضو شوید و ببینید که مردم در مورد چه چیزی گفتگو می کنند و کدام موضوعات دوست داشتنی ترین هستند. شما حتی می توانید بر بنیاد موضوعات برتر کل زمانها فیلتر و مرتب سازی کنید.

معیارهای موجود در پشت واژه ها کلیدی را که می خواهید بشناسید
بیشتر کسان هنگام سپریدن تحقیقات کلمات کلیدی کاملاً روی دو سنجه پایین تمرکز می کنند:

حجم جستجو: (تعداد جستجوهای ماهانه، به طور متوسط)
سختی در واژه ها کلیدی: تخمینی از اینکه در صفحه اول نتایج جستجو برای آن اصطلاح آسان یا دشوار خواهد بود.

اینها مهم هستند زیرا آنها بینش مفیدی در باره پتانسیل کلمه کلیدی و رتبه بندی چقدر مشکل برای آن ارائه می دهند. اما، به جای اینکه تنها به حجم جستجو نگاه کنید، باید سعی کنید پتانسیل ترافیک جستجوی راستین برای هر کلمه کلیدی را دریابید. به این ترتیب، می توانید تلاشهای خویش را برای رتبه بندی برای افرادی که احتمالاً بیشترین قصد را به مقصد خود ارسال می کنند متمرکز کنید.

در نهایت شما می توانید با مطالعه این مقاله اصول سئو، دگرگونی ها بسیاری مفیدی در ذهن خود و افرادی که تصوری اشتباه از سئو سایت دارند، برپایی کنید. در پیوستگی به بررسی 8 اصول اولیه و بنیادین در این گویه پرداخته ایم.

اصل اول: باید بدانید که برای چه کسی تولید محتوا می کنید
قبل اینکه از بقیه نکات تعلیم اصول سئو بهره‌گیری کنید، باید به نکویی بدانید که برای چه افرادی مطلب می نویسید. این یعنی که مشتریان منظور خویش را به بهترین شکل باید شخصی سازی کنید. این بخش بندی کردن ها به شما کمک می کند الی مشکلات اساسی و بیچارگی مخاطبین خویش را متوجه شوید و به پیگیری همین سوژه می توانید مطالب کاملا پیوسته با کاربران فرآوری کنید.

شما می توانید با بررسی های بیشتر، مشتریان هدف خویش را معرفی کنید. در واقع چیزی که باید آن را به دست بیاورید این است که کاربران شما چه نکته ای را از محتوای سایت شما می خواهند کسب کنند و به دنبال چه موضوعی در کسب و کار شما می باشند.

اصل دوم: فهمیدن اینکه کاربران سایت چه چیزی را می خواهند مطالعه کنند
بعد از اینکه شما ریشه-بن-بیخ اول را به احسان انجام دادید، یعنی اینکه فهمیدید که برای چه کسانی تولید محتوا می کنید، قسمت بعدی شغل شما این است که متوجه شوید کاربران سایت شما چه مطلبی را می خواهند مطالعه کنند.

برای سپریدن این پیشه باید تحقیق واژه ها کلیدی را اتمام دهید. تحقیق واژه ها کلیدی یکتا از مهمترین سرفصل های آموزش فرآوری محتوا محسوب می شود. با اتمام سرچ کلمه کلیدی یا Keyword Reserach شما در واقع می توانید اطلاعات مناسبی در ارتباط با سختی واژه کلیدی باره عقیده و چگونگی رنک مناسب اخذ برای آن عبارت می باشد.

این مورد در واقع به شما کمک می کند الی متوجه شوید که کاربران قصد شما به دنبال چه موضوعاتی هستند که می خواهند که چه مطالبی را مطالعه کرده و متعلق به ها اطلاعات به دست بیاورند. در گوگل ابزارهای متفاوت بسیار زیادی وجود دارد که می توانید متعلق به ها برای عملکرد بهتر در این مقوله استفاده کنید. به طور کلی شما باید کاربرد صحیح کلمات کلیدی در استراتژی فرآوری درونمایه را بیاموزید.

اصل سوم: فرآوری محتوای ارزشمند و قابل درک
حال که اصول سئو گفته شده در بالا را به خوبی آموخته اید، وقت آن است که روند فرآوری محتوای خود را شروع کرده و محتوایی جدید، منحصر به فرد، با ارزش و قابل درک بسازید. همانطور که شما در حال اتمام فرآوری درونمایه برای سایت خود هستید، نخست از کل باید کاربر را منظور اصلی خویش پیمان بدهید و بعد متعلق به باید مطالبی تولید کنید که برای این کاربر مورد عقیده پسندیده و جذاب باشد.

برای سپریدن این پیشه باید از چیرگی های تخصصی خویش استفاده کنید. این روند نه تنها بستگی بین شما و مخاطبینتان را افزایش می دهد، بلکه تصویری بسیار عالی به عنوان یک فرد کارآزموده از شما در ذهن کاربران می سازد. کاربران شما نیز که اعتماد لازم به شما و کسب و کارتان پیدا کرده اند، در موعد های بعدی که به مشکلی برخوردند، طبیعتا به تارنما شما مراجعه خواهند کرد. به یاد داشته باشید که در بازاریابی آنلاین این موقعیت یکتا از بهترین چگونگی هایی است که شما می توانید ارتباطات خویش را افزایش دهید.

هنگامی که قصد فرآوری درونمایه دارید بهتر است که علاوه بر متن مقاله خود، به قالب نیز توجه کافی را داشته باشید. بر پای بست، آمارهای به دست آمده متوجه شده ایم که افراد کم و بیش بعد از حدود 8 ثانیه تصمیم می گیرند که در یک صفحه سایت بمانند یا متعلق به خارج شوند. در نتیجه شما باید عواملی همانند عنوان، طول پراگراف، مطالب به شکل فهرست و … بهره‌گیری کنید الی محتوا و پیرامون سایت را برای کاربر کاملا جذاب و قابل فهم کنید.

اصل چهارم: میزان دسترسی به سایتتان را افزایش دهید
بعد از اینکه محتوای سایت خویش به بهترین شکل تولید کردید و اصلی ترین نکات تعلیم اصول سئو را در آن پیاده سازی کردید، باید رهسپار پیدا کنید الی این محتوای مورد عقیده به راحتی به دسترس کاربران منظور شما برسد. طبیعتا افراد به طور شانسی نمی توانند به محتواهای با ارزش دست پیدا کنند؛ برآیند اینکه شما باید از شیوه های آموزش سئو استفاده کنید الی به نکویی مطالب سایتتان را با راهبرد های مناسب در اختیار بقیه پیمان دهید.

برای شروع این کار نخست از همه باید اطمینان برپایی کنید که کلمه کلیدی اصلی شما باید تقریبا 5 تا 10 مرتبه در متن محتوایتان به شغل برده شود. این به شمار بسته به طول محتوا تغییر خواهد کرد. دقت داشته باشید که این شمار تکرار دربرگیرنده حضور واژه کلیدی اصلی در تگ های H1 و H2 نیز می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: