انواع روش های دریافت خلافی خودرو/ روش های پرداخت خلافی خودرو
نوشته شده توسط : ساحل

روش های دریافت خلافی خودرو + روش های پرداخت خلافی خودرو 

روش های استعلام خلافی خودرو از طریق کد VIN

برای استعلام خلافی خودرو از طریق کد VIN  می توان از چند روش که توسط راهنمایی و رانندگی قرار داده شده استفاده کرد.

۱۱۰#* را از گوشی خود شماره گیری نمایید و کد هفده رقمی VIN موجود بر سند یا کارت ماشین را وارد کنید. همچنین پس از رویت جریمه میتوانید از طریق همین سامانه نسبت به پرداخت آن اقدام نمایید.

 

دریافت خلافی خودرو از طریق sms, دریافت خلافی خودرو با شماره پلاک

دریافت خلافی خودرو از طریق اینترنت

 

دریافت خلافی خودرو از طریق وبسایت راهور:

راهنمایی و رانندگی کشور وبسایتی را برای استعلام خلافی خودرو در نظر گرفته است شما می توانید با مراجعه به وبسایت پلیس راهور اقدام به دریافت برگه خلافی خودروی خود نمایید.

 

طبق اطلاعاتی که در صفحه استعلام این سایت درج شده است اطلاعاتی که در این سایت موجود می باشد آفلاین می باشد و به سرورهای پلیس راهور متصل نمی باشد و به طور هفتگی بانک اطلاعاتی این سایت آپدیت می شود. یکی از مهمترین دلایل آفلاین بودن این بخش تامین امنیت اطلاعات سامانه پلیس راهور می باشد.

 

پس از پرداخت مبلغ قبض جریمه پس از مدت 72 ساعت در سامانه پلیس راهور درج خواهد شد که پس از آپدیت بعدی می توانید قبض پرداختی را رویت نمایید.

 

پس از مراجعه به این وبسایت شما می بایست که کد 8 رقمی درج شده پشت کارت ماشین خود را وارد نمایید و سپس کد کپچا نیز برای جلوگیری از ورود ربات ها نیز وارد نمایید و بروی دکمه جستجو کلیک نمایید تا نتایج به شما نشان داده شود.

پس انجام پروسه میزان خلافی شما که معمولاً متعلق به چند روز گذشته می باشد به شما نشان داده خواهد شد و به کمک شناسه قبض و شناسه پرداختی که در اختیار شما قرار داده خواهد شد می توانید قبض جریمه خود را پرداخت نمایید.

 

گرفتن خلافی ماشین با پیامک:

گرفتن خلافی خودرو با پیامک یکی دیگر از روشهایی است که در هر زمان و مکانی میتوانید برای بررسی میزان جریمه خودرو استفاده نمایید. برای دریافت میزان جریمه کافی است کد هفده رقمی VIN موجود بر سند یا کارت ماشین را به شماره پیامک خلافی خودرو به شرح ذیل ارسال نمایید.

شماره اول: 1101202020

شماره دوم: 110005151

شماره سوم: 30005151

اس ام اس خلافی ماشین شامل شناسه قبض و شناسه پرداخت قبض جریمه برای شما ارسال خواهد شد. 

 

دریافت خلافی خودرو با مراجعه به مراکز پلیس +۱۰ :

میتوانید پیش از مراجعه به مراکز پلیس +۱۰ خلافی ماشین اینترنتی خود را مشاهده کنید. در صورتی که میزان خلافی شما کمتر از یک میلیون تومان است برای استعلام و پرداخت حضوری مراجعه نمایید. قابل ذکر است که رانندگانی با جریمه بیش از یک میلیون تومان باید به راهنمایی و رانندگی مراجعه کنند.

 

استعلام خلافی خودرو با تماس تلفنی :

می توانید با گرفتن شماره تلفن ۸۸۲۸۸۸۸۸ از میزان جرائم و یا عدم خلافی ماشین خود مطلع شوید.

در این روش پس از تماس با این شماره ( عزیزان شهرستانی با وارد کردن پیش شماره ۰۲۱ تماس بگیرند) به تلفن گویا متصل شده و عدد ۱ برای وصل شدن به استعلام تخلفات رانندگی، عدد ۲ استعلام صدور گواهینامه و عدد ۳ مربوط به استعلام صدور کارت ماشین است که با شماره گیری عدد ۱ به بخش استعلام خلافی وصل می شوید.

پس از شماره گیری عدد ۱ به اپراتور وصل شده و می توانید با خواندن شماره پلاک برای اپراتور میزان خلافی خودرو را استعلام کنید.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/tarfand-c/misdeed-engine-gin-sms.html





:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: