مزایا و معایب طراحی سایت با وردپرس
نوشته شده توسط : ساحل

در ابتدای این نوشتار قبل از اینکه به مزایا و معایب طراحی سایت با وردپرس بپردازیم، بهتره یه تعریف ساده و کم از وردپرس داشته باشیم:

وردپرس یه سیستم مدیریت محتوای سایت سازه مزایا و معایب طراحی سایت با وردپرس که بی اندازه دوست داشتنیه♥ و به ما کمک میکنه لغایت با کمترین ادب فنی بتونیم به آسونی سایت طراحی کنیم.
مزایا و معایب طراحی سایت با وردپرس:

در آغاز به رسیدگی مزایای طراحی سایت با وردپرس میپردازیم.

وردپرس دربایستن به دانش برنامه نویسی پیچیده مانند php رو به کلی حذف کرده و محیطی ساده و بدون کدنویسی رو برای کاربر فراهم کرده است.

یکی از مهمترین مزایای طراحی سایت با وردپرس اینه که ساخت یک وبسایت وردپرسی رایگانه و اگر بخواهید حرفه ای تر سایت بسازید نیازمند خرج اندکی هستید ( برای خرید قالب و افزونه های پولی وردپرس) که نسبت به پلتفرم های دیگه زیاد مقرون به صرفه است و میتونه هزینه های ساخت وب سایت رو به کمینه برسونه.

وردپرس به علت داشتن پیرامون کاربری ساده و در همان سان قدرتمند از کاربر مبتدی الی حرفه ای میتونه از اون کاربرد کنه.

استفاده آسون: مراحل نصب وردپرس کمتر از ۵ دقیقه طول می کشه و به کارگیری کل ویژگی ها و قابلیت های اون، برای تاسیس یک وب سایت بایسته نیست!

قالب و افزونه ها : وردپرس هزاران قالب و افزونه رو در وبسایت خودش فراهم می کنه که بسیاری از اونها مجانی هستند. این فرمایش باعث می شه سایتهای وردپرس فوق العاده قابل تنظیم و مورد بهره‌گیری به شکل وسیعی باشن.

پشتیبانی عالی: پشتیبانی مفصل ای برای کاربران وردپرس از عقیده آموزش، گسترش دانش و عیب یابی هستی داره.


قابلیت تنظیم: وردپرس به شما این امکان رو میده الی ظاهر سایت خودتون رو با هزاران قالب گرافیکی تغییر دهید. ​​​​​​​

طراحی سایت با وردپرس، توانایی تغییرات بسیاری بدون دربایستن به دانش برنامه نویسی را به کاربران ارائه می­کنه. دونستن زبان­های برنامه نویسی صرفا برای بالا بردن کیفیت پیشه بسیار خوبه؛ ولی دقیقا این همان نقطه قوت طراحی سایت با وردپرسه که حتی بدون داشتن ادب برنامه نویسی هم، شما می­تونید سایت خودتون رو براحتی مدیریت کنید.

جالبه که بدونید نسبت به دیگر پلتفرم های طراحی سایت، آموزش و یادگیری وردپرس به سررسید کمتری نیاز داره .

محبوبیت طراحی سایت با وردپرس، تا کران قابل توجهی به کاربر پسند بودن آن برمی­گرده. تاجایی که به بسیاری از کسان این امکان را می ده الی هر روز بتونن تارنما های خویش را ایجاد کنند.

پس از نصب (قابلیت نصب خودکار و دستی در وردپرس هستی داره)، داشبورد مدیریت وبسایت خواهید داشت که نه فقط دارای جذابیت ظاهری فوق العاده ای هست بلکه پیشه با اون نیز ساده است. با این حال، قدرت واقعی طراحی سایت با وردپرس سهولت استفاد اون نیست؛ بلکه توان راستین وردپرس در قابلیت اشاعه باورنکردنی آن است.

شما می تونید وب سایت خودتون رو از هر مکانی که امکان پیوست به اینترنت داره، به روز کنید.

هدف طراحی سایت با وردپرس اینه که به کسان کمک کنه تا فارغ از این که کجا یا چه کسانی هستن به طور عجب انگیزی مطالب را به چهره آنلاین و به هر شکلی که دوست دارند منتشر کنند.
تقریبا یک سوم سایت های ساخته شده در دانشمند با وردپرس طراحی شده!

اگر از ساخت سایت با وردپرس و برگزیدن اون هنوز قانع نشده‌اید، هیچ چیزی بهتر از رصد سایت‌های استفاده‌کننده از اون نیست.

برای اطمینان از محبوبیت وردپرس می‌توان به وبسایت‌ “چطور” اشاره کرد که در لیست استفاده‌کنندگان از سیستم مدیریت محتوای وردپرس می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: