رازهای موفقیت در اینستاگرام
نوشته شده توسط : ساحل

زمانی که یک کسب‌ و شغل کوچک را گذرگاه اندازه کرده اید، بازاریابی کامیاب می ‌تواند تمام کوشش های شما را به کامیابی تبدیل کند. با این حال، یک بودجه بازاریابی کبیر هرگز نمی ‌تواند اولویت فوری برای سرمایه‌ اندک شما باشد. خوشبختانه، رسانه های اجتماعی دنیای بازاریابی را به درجه خاصی از مردسالارانه تبدیل کرده‌ اند. رسانه هایی همانند فیس بوک، توییتر‌ و اینستاگرام، فرصتی را برای رسیدن به مخاطبان منظور فراهم می کنند.

در بین تمام رسانه های اجتماعی، اینستاگرام اخ حقیر هیولاهایی مثل فیس بوک و توییتر است. تنها نزدیک ۷۰۰ میلیون کاربر پرکار در اینستاگرام حضور دارند، این در حالی است که در فیس بوک میلیاردها کاربر فعال هستی دارد. با این حال، اینستاگرام پرطرفدارتر شده و کاربران اینستاگرام خیلی بیشتر درگیر پست ها هستند و بردباری زیادی وجود دارد که پست ‌های شما را ‌ببینند. درست است که احتمالاً تمرکز روی رسانه های حقیر تر نادرست به عقیده برسد ، اما احتمالاً با کار و جنبش و تعامل مداوم از طرف شما نتایج بهتری را برای سوداگری کوچک شما به دنبال خواهد داشت.

بسیار خوب، حالا می خواهیم در مورد چگونگی تبدیل اینستاگرام به عنوان بستری برای رشد سوداگری شما بپردازیم و راهکارهایی که در مقوله جذب دنبال کننده ها یا همان فالوورهای اینستاگرام مفید هستند را نیز یادآور شویم. برای اطلاعات اغلب در این باره با ما به اتفاق باشید.

یک بیزینس پروفایل (Business Profile) ایجاد کنید.
به عنوان صاحب این کسب ‌و پیشه کوچک، ممکن است دانستن کنید که شما چهره کمپانی تان هستید. بنابراین، تبلیغ کسب ‌و شغل تان از طریق اکانت شخصی اینستاگرام خود شما شدنی است ایده نکوداشتن به عقیده برسد. هر چند این یک ایده مناسب است، اما می تواند یک پیام تجاری متناقض را به مشتریان شما ارسال ‌کند. ” هر چیزی که در اینجا می ‌خوانید بر اهمیت یک برند سازگار تاکید می‌ کند. ” پست های کاری و مربوط به پیشه را در میانی پست های مربوط به سفر و تعطیلات انگاشت کنید، این نمی تواند بیننده زیادی را برای پیگیری کردن صفحه شما جذب کند و از این روش نمی توانید امید به موفقیت داشته باشید.

در نتیجه شما باید یک حساب بازرگانی بهینه یا یک بیزینس پروفایل را راه‌ اندازی کنید. بهینه ‌سازی در اینجا چه معنایی دارد؟ این به این معناست که باید برگزیدن ‌های آگاهانه اتمام دهید لغایت این برگزیدن ها از برند کسب ‌و پیشه تان حمایت کند. بیوگرافی ، تصویر پروفایل شما، لینک به وب سایت کمپانی و … تمامی باید کاملا برای نشان دادن نام بازرگانی شما حاضر باشند. از آن جایی که تصویر پروفایل همیشه در کنار پست های شما دیده می شود باید به گونه ای واضح و قابل معرفی باشد.

هنگامی که بیزینس پروفایل به درستی تنظیم شد، باید به عنوان عضوی فعال از جامعه اینستاگرام حضور پیدا کنید. شما باید پیگیری آن تقسیم از مشتریانی باشید که در فضای شما استوار و ثابت هستند. بیش از کران افراد را فالو نکنید ، چرا که این می تواند وارونه عمل کند. کسان را به صورت گزینشی به لیست مخاطبانتان اضافه کنید.

تصاویر چیره دست را برگزیدن کنید
تصاویری که برای پست های خود گزینش می کنید زیاد مهم هستند. مغز ما می‌ تواند تصاویر را ۶۰۰۰ بار تند ‌تر از نوشتن پردازش کند، و ما ۹۰ درصد از همه اطلاعات خود را از عکس ها می‌ گیریم. نظر به اینکه پست‌ های شما تنها برای لحظاتی در نگاه آگاهانه کاربر باقی خواهند ماند، باید از این سرعت برای دریافت و حفظ پروا پیگیری کننده خود کاربرد کنید.

اینستاگرام سایر تصاویر شما را به عنوان یک مربع ساده ارائه نمی دهد بلکه امکان نرمش پذیری بیشتری با جهت ها /اندازه های تصویر گوناگون فراهم می کند. با این وجود ، اگر می خواهید عکس موردنظر همانطور که می خواهید نمایش دیتا شود ، می توانید اندازه پیکسل های تصویر را در یک بسته قبل از بارگذاری در اینستاگرام تغییر دهید.

آنچه در تصاویر خود می گنجانید ، بخشی از استقامت برند شما است. شما می خواهید بین محصولات خویش و سبک زندگی کاربر ارتباطی کارساز ایجاد کنید. در نتیجه لازم است تنظیمات ، محصول و مقوله فصلی را عاقلانه گزینش کنید.

شما باید مردم را به تعامل با محتوای خود ترغیب کنید. بنابراین، یک فکر خوب و یا یک پرسش عجیب در تقدیر کپشن عکس می‌ تواند کسان زیادی را تشویق کند لغایت پست شما را لایک کنند و یا برای پست تان نظر بدهند.

اهمیت استوری، ویدئوهای زنده یا لایو و IGTV را درک کنید
مهم تر از تصاویری که تحت عنوان پست روی صفحه مشتری شما قرار گرفته و به آرامی از اهمیت خارج می شوند استوری هایی هستند که می توانید ایجاد کنید. استوری های اینستاگرام فقط 24 ساعت نمایش داده می شوند، اما در کل این سررسید استوری شما در بالای صفحه پیگیری کننده های شما قرار می گیرد. پس از گذشت ۲۴ ساعت، این استوری ها از اینستاگرام مفقود الاثر خواهند شد، اما الی این سررسید محتوای شما دیده خواهد شد و با مخاطبین تان را درگیر خواهید کرد، با تمرکز بر روی استوری، برندتان را در مرکز توجه قرار دیتا و از رقبای خود پیشی بگیرید.

شما می ‌توانید در این استوری ها کمی غیر رسمی باشید و پشت صحنه‌ ها و بصیرت خویش در یک روز از زندگی ‌تان در این قسمت برپایی کنید. نکته این است که از راه عکس ها و فیلم ها بیشتر با مخاطبان خود تعامل برپا کنید و از گردآور ابزارهای تعاملی از دسته افزودن موسیقی ، متن و موارد دیگر ، که فرصتی برای گفتن چیزهای بی همتا در مورد برند شما می باشد، برای تقویت این درونمایه کاربرد کنید.

همچنین با به کارگیری گزینه هایی همچون ارائه فیلم زنده (لایو) ویدئو IG می توانید متفاوت ظاهر شوید. اگر در حال حاضر یک اتفاق بازاریابی عملی در حال وقوع است ، چرا این مطلب را با استفاده از گزینه ویدیوی زنده موجود در اینستاگرام آن را به اشتراک نگذارید؟ این شغل را سپریدن دهید و بازخورد آن را نگریستن کنید.

در پست هایتان از هشتگ های هوشمندانه استفاده کنید
ابزار مهم دیگری که برای گسترده کردن فرصتِ بیشتر دیده شدن پست های شما در اختیارتان است، به کارگیری هشتگ های هوشمندانه و کاربردی است. شما می توانید حداکثر 30 هشتگ را در هر پست برگزیدن کنید. البته به کارگیری هشتگ های بیش از حتماً هم موجب شلوغ شدن پست شده شده و شدنی است نتیجه وارونه داشته باشد. در هر چهره ، عاقلانه تر است الی از هشتگ های زیاد عمومی هدفمند کاربرد کنید. شمار ایده آل هشتگ ها سلیقه ای است، ولی به طور کلی دریافتن می شود که گنجاندن حدود پنج هشتگ در هر پست بیشترین تأثیر را خواهد داشت. هشتگ گذاری به پست شما این امکان را می دهد لغایت ضمن ایجاد یک پیام تجاری منسجم به مشتری خویش ، افرادی باره نظرتان را نیز پیدا کنید.

بهترین کار این است که هشتگ هایی که بیشترین تأثیر و استعمال را در بازرگانی شما دارند، پیدا کنید. درست است که ممکن است این شغل به طول بیانجامد، اما تجزیه و تحلیل هایی که در این باره انجام می شود به شما کمک می کند تا به جمعیت هدف خود متصل شوید. علاوه بر این ، می توانید یک هشتگ شخصی برپایی کنید ، با به کارگیری یک هشتگ یا برچسب ویژه که هر بار از آن کاربرد می کنید، دیگران را ترغیب کنید لغایت به ترقی نمودارهای مربوطه کمک کنند. برقراری ارتباط با مشاغل دیگر می تواند به شما در درمان توان این هشتگ شخصی کمک کند.

مداوم و با برنامه پست ارسال کنید
مداومت در ارسال پست یکتا دیگر از نکات زیاد مهم در جذب دنبال کننده در اینستاگرام است. در باره بهترین زمان برای ارسال پست ها، سررسید چک کردن اینستاگرام توسط مخاطبان تان را در عقیده بگیرید، به عنوان مثال اگر متوجه شدید اغلب پیگیری کننده ها و مشتری های شما ساعت 5 عصر ، بعد از سپریدن ساعت کاری شان ایستاگرام شان را چک می کنند، این ساعت زمان طلایی ارسال پست است، در این زمان به طور پیوسته فعالیت کنید.

برخی از دست موزه موجود در گویه برنامه ریزی در مورد پست گذاشتن، نیز در این باره می تواند برای شما راه گشا باشد. به عنوان نمونه ، اپلیکیشن هایی مشابه Tailwind و Tag Viral به شما این امکان را می دهند تا در بیشتر رسانه های اجتماعی پست هایتان را برنامه ریزی کنید. این به شما امکان می دهد پیام های یک هفته یا یک ماه قبل رو را از قبل تعیین کنید. این برنامه ها نه تنها به صرفه جویی در وقت شما کمک می کنند بلکه به شما کمک می کنند لغایت استراتژی تبلیغاتی را برپایی کنید که بتواند استوار برند شما را نیز حفظ کند.

برنامه هایی مانند فروش اعجاب انگیز با جوایز استثنایی را اجرا کنید
امید شما برای داشتن ۱۰۰۰ تعقیب کننده در اینستاگرام این است که آن‌ ها بخشی از جامعه تجاری شما را دریافتن کنند. حس تعلق داشتن، افزار قدرتمندی برای الهام از وفاداری مادام العمر است. رازهای موفقیت در اینستاگرام به یاد داشته باشید، نگه داشتن یک مشتری ثابت آسان تر و بهتر از جذب یک مشتری جدید است. بنابراین، دادن یک پرماسیدن خاص به کاربران اینستاگرام شما، می ‌تواند یک طریق هوشمندانه برای الهام بخشیدن به این حس تعلق باشد. با کاربران تان تعامل برقرار کنید و هر از گاهی برنامه ای تحت عنوان فروش فوق العاده یا اعجاب انگیز برگزار کنید و پیشباز تعقیب کننده ها (فالوورها) را تماشا کنید و لذت ببرید.

و اما سخن پایانی …
راهکارهایی که در تقدیر بالا عنوان کردیم، همه از اهمیت زیاد بالایی در اثناء کار با اینستاگرام و جذب مشتری برخوردارند. گرد از دغدغه هایی که افراد در باره پیگیری کننده های خود دارند، این است که آیا این تعقیب کننده ها راستین هستند؟ باید بگویم که در چهره رعایت موارد بالا افرادی را جذب خواهید کرد که به راستی به محصولات و خدمات شما علاقمند هستند.

رویکرد نهایی که شما باید کاربرد کنید رویکردی سازگار و چیره دست است. به یاد داشته باشید که شما در حال ارائه برند خویش هستید و این کار باید با بالاترین سطح مراقبت سپریدن شود.

امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد و استجابت سوالات خویش را گرفته باشید. در نهایت برایتان آرزوی کامیابی می کنم.





:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: