دیلیت اکانت یا حذف دائمی اکانت اینستاگرام
نوشته شده توسط : ساحل

در این مطلب هدف داریم مراحل دیلیت اکانت دائمی اکانت اینستاگرام دیلیت اکانت یا حذف همیشگی اکانت اینستاگرام رو به شما آموزش دهیم.با ما به اتفاق باشید.

دیلیت اکانت یا حذف همیشگی اکانت اینستاگرام

پاک کردن اکانت اینستاگرام پیشه پیچیده‌ای نیست به شرط اینکه تمام نکات و قواعدی که در متن این آموزش می‌‌خوانید را کاملا رعایت کنید.

پیش از پیش درآمد مراحل منزه کردن اکانت اینستاگرام چند نکته را در عقیده داشته باشید:

پس از منزه کردن اکانت دسترسی به همگی تصاویر، ویدئو‌ها، کامنتها، لایک‌ها، دوستان، پیام‌های دایرکت، دنبال‌کنندگان و دیگر اطلاعات شما و بازیابی مجدد اکانت غیرممکن خواهد بود حتی توسط اینستاگرام.

پس از حذف اکانت دیگر نه شما و نه هیچ آدم دیگری توانا به ساخت اکانتی با‌‌ همان نام کاربری نخواهد بود. ضمنا دیگر نمی‌توانید با آدرس ایمیلی که برای ساخت این اکانت بهره‌گیری کرده‌اید اکانت دیگری بسازید. اگر قصد کاربرد مجدد از‌‌ همان ایمیل را دراید در دسته Edit Profile در صفحه پروفایل خود نسبت به حذف و یا تغییر آن به یک ایمیل (حتی ایمیل غیرمعتبر) اقدام کنید.
اگر به طور زودگذر هدف محو شدن از اینستاگرام را دارید می‌توانید آن را به چهره گذرا غیرفعال کنید که برای این شغل مطابق آموزش
حذف اکانت اینستاگرام به موقت اقدام کنید.حذف اکانت بدون دسترسی به آن (نداشتن پسورد ورود) امکان‌پذیر نیست.
آموزش حذف اکانت اینستاگرام به چهره دائمی
1_ابتدا روی دکمه قرمز پایین کلیک کنید تا با مرورگر وارد صفحه حذف اکانت اینستاگرام شوید.
توجه کنید که نمی‌توان با به کارگیری خود اپلیکیشن این پیشه را اتمام داد.
صفحه ویژه اینستاگرام برای منزه کردن اکانت
2_در صفحه ورود اینستاگرام اطلاعات اکانتی را که هدف حذف آن را دارید وارد کرده و بر روی Log in کلیک کنید الی به صفحه حذف هدایت شوید. اگر یوزرنیم و پسورد ندارید با کلیک بر روی Forgot password؟ آن را بازیابی و مجدد به این صفحه مراجعه کنید. بدون اسم کاربری و رمز عبور امکان منزه شدن اکانت هرگز وجود ندارد. حتی با ریپورت و…!
اگر قبلاً در وبسایت اینستاگرام وارد شده باشید نیازی به گام دوم نیست.
3-در این مرحله وارد صفحه حذف اکانت اینستاگرام خواهید شد
4_اینستاگرام در کادر بالا از شما علت پاک کردن اکانت اینستاگرامتون رو می پرسد و سعی میکند با دادن راهکارهای احتمالی شما رو از این کار منصرف کند.اگر 100% میخواهید اکانت اینستاگرامتون رو حذف کنید در کادر اول گزینه Something else رو انتخاب کنید و در کادر دوم پسورد اینستاگرامتون رو وارد کنید
5_سپس گزینه Permanently delete my account در پایین صفحه رو کلیک کنید.
6_در این مرحله اینستاگرام از شما می پرسد که آیا مطمئن هستید که میخواهید اکانت اینستاگرام خود را منزه کنید که با تایید آن اکانت اینستاگرام شما برای همیشه حذف خواهد شد
این یعنی اینکه اگر با تصویر پایین روبرو شدید شغل را به واقعیت اتمام داده‌اید و تمام! بعد از طی مراحل بالا و تماشا پیامی که در تصویر قابل مشاهده است اکانت شما غیرقابل دسترس شده و کلیه آثار آن الی یک روز یا بیشتر از بین می‌رود. لطفا صبر پیشه کنید!





:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: