بهترین سایت های آپلود فایل رایگان ایرانی و خارجی
نوشته شده توسط : ساحل

چکیده :

آپلود فایل و شیر کردن اطلاعات در اینترنت مرسوم , و اغلب کاربران اینترنت کمینه یک بار این پیشه را سپریدن داده اند.زیاد تفاوتی ندارد که شما کارمند یک شرکت هستید  یا به عنوان یک فریلنسر از اینترنت کسب درآمد می کنید.حتی اگر بخواهید ویدیو های طنز و یا آموزشی را به اشتراک بگذارید به سایت های آپلود فایل احتیاج پیدا خواهید کرد.اما :

    استعمال سایت های اشتراک فایل چیست؟
    درآمد سایت های اشتراک فایل رایگان از چیست؟
    نقاط ناتوانی سایت های آپلود فایل مجانی چیست؟
    بهترین سایت های آپلود فایل مجانی ایرانی کدامند؟
    بهترین سایت های آپلود فایل رایگان بیگانه کدامند؟
    کدام یک از این تارنما ها به شما دستور آپلود فایل حجیم را می دهند؟

در این مقاله علاوه بر پاسخ دادن به سوالات بالا به رسیدگی بهترین سایت های آپلود فایل رایگان ایرانی و خارجی سایت آپلود فایل با حجم بالا خواهم پرداخت.توجه داشته باشید که اگر فایل های زیادی برای آپلود دارید می توانید به طور مقارن از چندین سایت بهره‌گیری کنید.
کاربرد سایت های اشتراک فایل چیست؟

همانطور که در پاراگراف قبل توضیح دادم این تارنما ها می توانند بنابر نیازکاربر کاربردهای متفاوتی داشته باشند.به عنوان مثال : کاربردی که این سایته برای وب مستران دارند می تواند با کاربردی که کسان به صورت شخصی از آن دارند متفاوت باشداما به طور کل کاربردهای این وب سایت ها را می نا در بخش بندی زیر چکیده کرد:

    ذخیره اطلاعات حجیم با هدف ارائه لینک دانلود به کاربران

فرض کنید شما صاحب یک وب سایت هستید که تعلیم می دهید.فایلهای آموزشی باید به شکلی در گزین کردن کاربرانتان پیمان بگیرد.اگر قصد دارید که فایلهای آموزشی را به چهره دانلودی در برگزیدن کاربرانتان قرار دهید دو گذرگاه بیشتر ندارید :

    هزینه کنید و هاستتان را بالارفتن دهید.
    از تارنما های آپلود فایل مجانی کاربرد کنید.

بیشتر وب مستران از گزینه دوم که گزینه پسندیده تری است استفاده می کنند. حتی برای اینکه خیالشان راحت باشد فایل هایشان را در چندین سایت آپلود فایل پیمان می دهند.

سوال اینجاست آیا فایلهایتان امنیت دارد؟فایلها به چهره زیپ آپلود می شوند که اگر پسورد مناسبی برای آنها در نظر گرفته شود حتی صاحبان این تارنما ها(سایت های آپلود فایل) هم نمی توانند به آنها دسترسی داشته باشند.

البته این وب سایت ها برای بالا بردن درجه امنیت فایلهای شما امکان پیمان دادن پسورد حتی برای لینک های دانلودتان را هم فراهم می کنند.

کاربرد سایر سایت های آپلود فایل این است که در شبکه های اجتماعی و یا مجلس ها معمولا حجم محدودی از فایل را می توانید آپلود کنید.بنابر این ساده ترین راهکار می تواند استفاده از وب سایتهای آپلود فایل و به شتراک گذاری لینک دانلود باشد.

 در همه هر جایی که نیاز به اندوخته کردن اطلاعات با حجم بالا دارید می توانید از تارنما های آپلود فایل بهره‌گیری کنید حتی زمانی که از وب سایتتان حامی می گیرید.
درآمد سایت های اشتراک فایل مجانی از چیست؟

سوال بعدی این است : این تارنما ها که فضای مجانی زیادی را در برگزیدن کاربرانشان پیمان می دهند, درآمد یا سودی برایشان دارد؟قطعا بله هوده نکویی برایشان دارد.این وب سایت ها با پروا به خدماتی که ارائه می دهند کاربران زیادی دارند و به راحتی می توانند از تبلیغات به درآمد های بسیار نکویی دست پیدا کنند.

البته این وب سایت ها یک سری امکانات را در نسخه مجانی ارائه نمی کنندو بابت آن هزینه می گیرند.به عنوان مثال شدنی است فضایی که در اکانت مجانی ارائه می کنند جوابگوی بیچارگی یک شرکت نباشد و اکانت مجانی را به پولی ارتقاء دهد.

 توان گفته نماند که اکثر این تارنما ها کار و جنبش گسترده ای دارند(کسب و کارهای دیگر) و  شمار کاربران این نوع وب سایت ها بسیار است و اطلاعات کاربران می تواند در بازاریابی و فروش زیاد نقش مهمی داشته باشد.
نقاط ناتوانی سایت های آپلود فایل مجانی چیست؟

همانطور که توضیح دادم این تارنما ها می توانند زیاد سودمند و کاربردی باشند.اما پروا داشته باشید که آنها برای کسب درآمد محدودیت هایی را روی سرویس های رایگانشان ارائه می کنند.به عنوان نمونه شما نمی توانید فایل های با حجم بالا را یک جا آپلود کنید و باید آنها را به فایل های کوچکتر تقسیم کنید.

اگر یادتان باشد در پاراگراف های قبل توضیح دادم که گرد از شیوه های درآمد زایی این تارنما ها تبلیغات است.در اکثز سایت های آپلود مجانی فایل لینک مستقیمی ارائه نمی شود و در فاصله مابین کلیک تا ورود به صفحه دانلود تایمی به تبلیغات برگزیدن داده می شود که شدنی است اندکی حوصله راز بر باشد.

نکته بعدی که می تواند به عنوان عیب این تارنما ها مطرح شود این است که گاهی اوقات سرعت دانلود فایل ها اندک می شود و کندی سرعت دانلود می تواند عذاب آور باشد.البته توجه داشته باشید این معایب تحت تاثیر کاربردی بودن و سودمند بودن آنها برای کاربرانش بی اهمیت است.
بهترین سایت های آپلود فایل رایگان ایرانی :

خوب تا اینجا اطلاعات نسبتا نکویی از سایت آپلود فایل بدست آورده اید.اگر می خواهید بدانید بهترین وب سایت آپلود فایل رایگان ایرانی کدام است تا با خیالی آسوده اطلاعاتتان را ذخیره کنید بهتر است نوشتار را تا ته بخوانید.

فاکتورهای مختلفی هستی دارد که می تواند یک وب سایت آپلود فایل  را جزء فهرست بهترین سایت های آپلود فایل ایرانی قرار دهد.در پیوستگی کوشش می کنم لیست بهترین سایت های آپلود فایل مجانی ایرانی(با پروا به مزیت ها و معایب) را که امتحانشان را بعد دیتا اند و بیشتر فاکتور های مورد عقیده را دارند ارائه کنم.





:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: