نوشته شده توسط : ساحل

تکنولوژی امروزه امکانات زیادی در گزین کردن افراد قرار داده، احد از این تکنولوژی‌ها، خط اینترنت یا سیپ ترانک هست.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام تلینا، در ادامه به بررسی این ۱۲ مزیت می‌پردازیم.

۱. بهره‌گیری کمتر از سخت‌افزار
با توجه به اینکه خطوط سیپ ترانک بر بستر شبکه ارائه می‌شوند و IP پذیر هستند، برای ارتباط با سرورهای مرکز تماس نیازی به سخت‌افزار ندارند و صرفاً روی بستر شبکه و از راه IP با سرور مشترک ارتباط پایدار می‌کنند.

۲. امکان جابجایی دفترکار بدون از دست دادن عدد تماس
دفتر شغل بسیاری از شرکت‌ها کرایه ای است و مدیران گردآور همش نگران از دست دادن عدد تماس‌های شرکت خود بعد از نقل محیط‌ به دفتر جدید هستند. گرد از مهم‌ترین ویژگی‌های خط اینترنتی یا سیپ ترانک انتقال بی زحمت خط اینترنتی به دفتر جدید است.

۳. عدم پرداخت آبونمان
برخلاف خطوط آنالوگ قدیمی، برای سیپ ترانک یا خطوط اینترنتی آبونمان سالیانه گرفتن نمی‌شود.

۴. عدم بیچارگی به پرداخت هزینه‌های نگهداری
پیش از ورود و همه‌گیر شدن سیپ ترانک و خط اینترنتی، خطوطی با اسم E۱ روی بستر جفت سیم به شرکت و سازمان‌ها ارائه می‌شد. یکی از معایب این خطوط هزینه‌های زیاد سرویس و نگهداری آن‌ها بود.

۵. تعرفه پایین‌تر مکالمات
تعرفه مکالمه در خطوط اینترنتی و سیپ ترانک نسبت به خطوط آنالوگ بسیار پایین‌تر است؛ بنابراین گرد از گزینه‌های پسندیده برای شرکت‌هایی که تماس خروجی زیادی دارند خواهد بود.

۶. گرفتن خط در مناطق محروم
همان‌طور که قبل تر گفته شد، خطوط اینترنتی یا سیپ ترانک ها معمولاً بر بستر شبکه و اینترنت ارائه می‌شوند؛ فلذا در مناطق بی بهره و بیرون از محدوده سرویس دهی مخابرات و هم چنین در مناطق شهری که تراکم شرکت‌ها و منازل زیاد زیاد است و منجر به پر شدن سوییچ‌های مخابراتی شده است، سرویس‌های اینترنتی بهترین و فقط گذرگاه حل اخذ خط هستند.

۷. کیفیت بالاتر صدا
سیپ ترانک ها بر بستر شبکه هستند و پهنای باند اکثریت را نسبت به خطوط ارائه شده بر بستر جفت سیم دارند؛ فلذا بسته‌های صوتی دیتا روی بستر شبکه از کیفیت صوتی بالاتری برخوردار هستند.

۸. امکان اخذ عدد به تعداد دلخواه
همیشه گرفتن چندین خط آنالوگ از مخابرات احد از کاستی ها پیش روی شرکت‌ها بوده است. از دیگر مزایای استفاده از سیپ ترانک امکان دریافت هر تعداد شماره بدون دردسرهای ابدیت خطوط مخابراتی آنالوگ است.

۹. برگزیدن سرشماره دلخواه از وسط صدها شماره
بر خلاف خطوط سنتی آنالوگ، سیپ ترانک و خطوط اینترنتی امکان گزینش شماره رند را به شما خواهند داد.

۱۰. پشتیبانی تخصصی
شرکت‌های ارائه دهنده سیپ ترانک به دلیل آشنایی کامل با سیستم‌های مخابراتی تحت شبکه و برخورداری از نیروهای کارآزموده و مراکز پشتیبانی معمولاً خدمات بهتری را به کمپانی و سازمان‌ها ارائه می‌دهند.

مالکیت دائمی خط

مالکیت خطوط اینترنتی و سیپ ترانک بعد از عقد پیمان نامه به صورت دائم و اختصاصی در اختیار شما خواهد بود.

انعطاف پذیری

خطوط اینترنتی و سیپ ترانک ها به دلیل اینکه بر روی بستر شبکه هستند، با پروا به تکنولوژی‌های جدید امکانات زیادی را در پسندیدن مشترکین اعم از انتقال خطوط به هر نقطه جغرافیایی، استفاده بر روی موبایل، ارتباط ساده با مراکز تلفن تحت شبکه و ... قرار می‌دهند.

تلینا

تلینا به عنوان اولین ارائه دهنده تخصصی سرویس‌های مخابراتی نسل جدید در سراسر مملکت آغاز به تکاپو کرد و در همین امتداد اقدام به واگذاری سرویس‌هایی از دسته مرکز تماس ابری، تلفن اینترنتی، سیپ ترانک، سیپ یوزر و سرویس‌های ارزش افزوده مخابراتی کرد.

تلینا مرجعی جهت شناسایی و خرید سرویس‌های تلفنی نسل جدید می‌باشد. با کمک تلینا می‌توانید تمامی اطلاعات باره نیازتان از آنگونه قیمت‌ها، نحوه سرویس‌دهی‌، مزایا، معایب و … هر اپراتور تلفن تغییر ناپذیر را بررسی و سنجش نموده و هوشمندانه خرید کنید.

در نهایت در تلینا می‌توانید اقدام به انتخاب و خرید سرویس باره نظر کنید. ما با بیش از هفت سنه تجربه و سابقه در پهنه فنی و بازرگانی اپراتورهای ویپ کشور کنار شما هستیم لغایت تجربه خوشایندی از خرید و سرویس خود داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,سامسونگ
سامسونگ از رونمایی از یک تلویزیون فوق دقیق در نمایشگاه سی ای اس 2020 خبر داده که با استفاده از هوش مصنوعی خود می‌تواند کیفیت هر منبع تصویری را ارتقاء دهد. 

به گزارش فارس به نقل از انگجت، تلویزیون فوق دقیق جدید سامسونگ Q950TS نام دارد و اگر چه برخی اطلاعات در مورد آن در روزهای قبل در فضای مجازی منتشر شده بود، اما منابع مطلع می‌گویند این تلویزیون استاندارد جدیدی را در دنیای تصویر حاکم می‌کند، زیرا می‌تواند کیفیت تصاویر را با هوش مصنوعی خود بیشتر کند.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,سامسونگ

این تلویزیون  لبه‌های بسیار باریکی دارد و می‌توان گفت تقریبا هیچ قابی ندارد و ضخامت قاب آن تنها 15 میلیمتر است. سامسونگ از نصب یک پردازنده کوانتومی هوش مصنوعی در این تلویزیون خبر داد  که می‌تواند کیفیت تصاویر دریافتی از طریق آنتن تلویزیون یا خدمات پخش اینترنتی را در حد 8K ارتقاء بخشد.

 

تلویزیون Q950TSدارای سخت افزار ویژه‌ای برای کنترل دیگر سخت افزارها از طریق بلوتوث، وای فای یا حتی ابزار و وسایلی است که به اینترنت متصل نمی‌شوند. این تلویزیون از طریق قابلیت Tap View به سادگی به گوشی‌های هوشمند متصل می‌شود و با دستیارهای صوتی الکسا، آمازون و گوگل نیز سازگاری دارد.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11044310.html



:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در این گزارش، ۸ محصول برتر دنیای فناوری در دهه میلادی گذشه را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، نوآوری‌های فناوری در همه زمان‌ها به وجود می‌آیند و شرکت‌ها به طور مداوم در تلاش‌اند تا فناوری خود را بهبود بخشند و در بازار پیشرو باشند. هر ساله محصولات جدیدی معرفی می‌شوند که منحصربه‌فرد هستند و وقتی چیز خاصی به وجود می‌آید، دنیای فناوری برای همیشه تغییر می‌کند. در بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۹ میلادی تعدادی محصولات چشمگیر، نوآورانه، با تکنولوژی‌های نوین وارد بازار شد که همه را مجذوب خود کرد. محصولاتی در حوزه خودرو، بازی‌های ویدئویی، گجت‌های هوشمند و دیگر موارد که همواره به یاد خواهد ماند. در این گزارش به ۸ محصول فناوری برتر دهه میلادی گذشته خواهیم پرداخت.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,معرفی ۸ محصول شگفت‌انگیز دنیای فناوری در دهه اخیر


محصول استند قابلمه پات در سال ۲۰۱۰
استند قابلمه پات در سال ۲۰۱۰ عرضه شد، اگرچه این محصول مانند زودپز‌های قدیمی به نظر می‌رسد، اما قابلیت‌های آن بسیار گسترده است. زودپز‌های چند منظوره توسط رابرت وانگ، دانشمند علوم رایانه ایجاد شده که مبلغ ۳۵۰ هزار دلار پس‌انداز خود را برای تحقق رویایش صرف کرده است. استند قابلمه پات فورا به موفقیت دست یافت و به لطف وبلاگ‌نویسان مواد غذایی و سهولت فروش از طریق آمازون، به سرعت به یکی از داغ‌ترین محصولات سال تبدیل شد. استند قابلمه پات مانند آرام پز کار می‌کنند، اما می‌توان از آن‌ها برای بخارپز کردن برنج، جوشاندن ده‌ها تخم مرغ، پختن گوشت، پخت کیک و .. استفاده کرد.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,معرفی ۸ محصول شگفت‌انگیز دنیای فناوری در دهه اخیر


خودرو تسلا مدل S در سال ۲۰۱۲
در سال ۲۰۱۲، تسلا مدل اس را معرفی کرد،  اگرچه  این مدل اولین خودرو برقی بازار نبود، اما طرز تفکر جهان در مورداین خودروها را تغییر داد. از نظر فنی، اولین وسیله نقلیه الکتریکی در اوایل قرن نوزدهم ساخته شد، اما با ظهور موتور احتراق داخلی، این فناوری تحت الشعاع قرار گرفت. با انتشار مدل اس در سال ۲۰۱۲، خودرویی به جهان ارائه شد که جایگزین مناسبی برای خودرو‌های استاندارد گازسوز آن‌ها باشد و نمونه‌ای قابل اطمینان برای وسایل نقلیه برقی آینده جهان، مدل اس ۲۰۱۲ با قیمت نزدیک به ۷۵۰۰۰ دلار فروخته شد. موفقیت در آن مدل باعث به وجود آوردن تسلا مدل ۳ شد که بسیار مقرون به صرفه‌تر است. با پیشرفت این فناوری، هزینه‌ها کاهش می‌یابد و به لطف موفقیت تسلا مدل اس ۲۰۱۲، افراد بیشتری سوار تسلا و سایر اتومبیل‌های برقی می‌شوند.

اخبار,اخبار تکنولوژی,معرفی ۸ محصول شگفت‌انگیز دنیای فناوری در دهه اخیر


کنسول پلی‌استیشن ۴ در سال ۲۰۱۳
نسل هشتم کنسول‌ها در سال ۲۰۱۲ با Wii U آغاز شد، اما برخلاف نسل قبلی آن، این کنسول نتوانست به موفقیت زیادی برسد. در نوامبر ۲۰۱۳ پلی استیشن ۴ (PS4) به بازار عرضه شد و در حالی که در کمتر از دو هفته، ایکس باکس وان نیز به بازار آمد، PS4 موفق شد در رقابت میان کنسول‌های خانگی از نینتندو و مایکروسافت پیشی بگیرد. در حالی که ایکس باکس وان در کنار یک کنسول بازی، به عنوان یک دستگاه پخش چندرسانه‌ای با عملکرد کامل نیز طراحی شده بود، اما به اندازه گرافیک و صدای چشمگیر موجود در PS4 نظر گیمر‌ها را به خود جلب نکرد. این کنسول مورد تحسین گسترده‌ای قرار گرفت و به طرز چشمگیری فروخته شد. تا سپتامبر ۲۰۱۹ سونی موفق به فروش بیش از ۱۰۲ میلیون کنسول PS4 در سراسر جهان شد.

اخبار,اخبار تکنولوژی,معرفی ۸ محصول شگفت‌انگیز دنیای فناوری در دهه اخیر


دستیار صوتی آمازون مدل اکو در سال ۲۰۱۴
در سال ۲۰۱۴، آمازون دستیار صوتی مدل اکو را عرضه کرد، یک بلندگو هوشمند که همه چیز را تغییر داد. این بلندگو تنها یک دستگاه بلوتوث نبود که قادر به پخش موسیقی مورد علاقه شما باشد. این نرم افزار می‌توانست به نشانه‌های صوتی پاسخ دهد و به کاربر این امکان را می‌داد که بسیاری از فعالیت‌های روزمره را تنها با دستورات صوتی انجام دهد.حال دستیار صوتی آمازون مدل اکو و رقابت آن با گوگل و سایر شرکت‌ها، فراگیر شده است. پیشرفت‌های زیادی در زمینه دستیار صوتی آمازون مدل اکو حاصل شده، این دستگاه می‌تواند به تلفن، اتومبیل، ساعت دیواری، مایکروویو و.. متصل شود.

اخبار,اخبار تکنولوژی,معرفی ۸ محصول شگفت‌انگیز دنیای فناوری در دهه اخیر


هندزفری بی‌سیم اپل ایرپاد در سال ۲۰۱۶
اگرچه شرکت اپل در دو دهه گذشته تحولات انقلابی در بازار تلفن‌های همراه و تبلت‌ها ایجاد کرده است، اما این بدان معنا نیست که شرکت آمریکایی بر دستگاه‌های جانبی متمرکز نباشد. در سال ۲۰۱۶، اپل اعلام کرد که جک ۳.۵ میلی‌متری صدا که یک ارتباط‌دهنده‌ی آنالوگ بود، حذف ‌خواهد شد. این شرکت در همان روز ایرپاد را معرفی کرد. اپل ایرپاد فقط نوع جدیدی از هدفون نبودند. آن‌ها تنها هدفونی بودند که اپل می‌خواست مشتریانش آن را خریداری کنند. اپل ایرپاد کاملاً بی‌سیم است و در بین مصرف‌کنندگان بسیار محبوب است. کیفیت صدا روی آن‌ها نسبت به بسیاری از مدل‌های قابل مقایسه، برتر است. از سال ۲۰۱۶ پیشرفت‌هایی صورت گرفته است و مدل‌های بعدی از آن از حذف نویز و شارژ بی‌سیم بهره می‌برند.

اخبار,اخبار تکنولوژی,معرفی ۸ محصول شگفت‌انگیز دنیای فناوری در دهه اخیر


کنسول نینتندو سوئیچ در سال ۲۰۱۷
نینتندو در طول تاریخ خود یک شرکت نوآورانه بوده است. این شرکت در ابتدای قرن نوزدهم کارت‌های بازی را ساخت، اما در دهه ۱۹۸۰ نیز صنعت بازی‌های ویدیویی را ایجاد کرد. از آن زمان، این شرکت تلاش کرده است پیشرفت‌های بیشماری در زمینه تکنولوژی و سبک بازی در محصولاتش ایجاد کند. شرکت نینتندو، یک بار دیگر با معرفی تکنولوژی جدید به نام نینتندو سوئیچ در بازار حاضر شد و طرفداران بلافاصله از آن استقبال کردند. نینتندو سوئیچ مشابه کنسول‌های قبلی نیست. این فقط یک کنسول خانگی مانند تمام محصولات خانگی نینتندو نیست که قبل از آن وجود داشت. سوئیچ، قابل حمل است، بازیکنان می‌توانند آن را از خانه خود بیرون ببرند و بازی خود را در جاده ادامه دهند. آن‌ها می‌توانند کنترلر‌ها را تعویض کنند. نینتندو سوئیچ همچنین از ویژگی‌های پخش چندرسانه‌ای برخوردار است و محدود به بازی‌های خانوادگی مانند اکثر کنسول‌های نینتندو نیست.


هندزفری ایرپاد مترجم در سال ۲۰۱۸
در سال ۲۰۱۶ شرکت اپل با معرفی ایرپاد اپل تحولی در هندزفری بی‌سیم ایجاد کرد، اما این فناوری از آن زمان تاکنون پیشرفت داشته است. هدفون مترجم ایر باد قادر به ترجمه سریع زبان گفتاری است، این دستگاه‌های جدید تقریباً به طور کامل کار زبان را ترجمه می‌کنند، زیرا می‌توانند گفتار شخص را بفهمند و فوراً آن را در گوش شخص ترجمه کنند، اما این تنها کاری نیست که آن‌ها بتوانند انجام دهند.‌

می‌توانید آن‌ها را از هم جدا کنید و یکی از هدفون‌ها را به شخصی که با او در حال برقراری ارتباط هستید تحویل دهید؛ بنابراین، اگر به کسی که فقط به زبان روسی صحبت می‌کند، نزدیک می‌شوید، در حالی که شما فقط انگلیسی می‌توانید صحبت کنید، کافی است یکی را به او تحویل بدهید و آن‌ها سخنان شما را به زبان مادری خود می‌شنوند در حالی که شما حرف‌های او را به زبان انگلیسی می‌شنوید. این فناوری نیاز به پیشرفت دارد، اما ایرپاد مترجم به طور قطع برای هر کسی که برای تجارت سفر می‌کند، دیپلماتی‌هایی که شغل‌ آن‌ها نیاز به برقراری ارتباط دارد و حتی اعضای نظامی که در کشور‌های خارجی کار می‌کنند، می‌تواند مفید واقع شود.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,معرفی ۸ محصول شگفت‌انگیز دنیای فناوری در دهه اخیر


هدست واقعیت مجازی اکیولس کوئست در سال ۲۰۱۹
بازی‌های واقعیت مجازی ازدهه ۱۹۸۰ به آرامی وارد بازار شدند. در ابتدا این فناوری قادر به پشتیبانی از تجربیات زیادی نبود، این هدست‌ها تا حدودی حجیم بودند و اجرای آن نیاز به یک کامپیوتر قدرتمند داشت و همین مسئله باعث می‌شد که محصولات در بازار بازی‌های ویدیویی خاص پسند باشند. خوشبختانه با انتشار هدست‌های واقعیت مجازی نسل جدید به خصوص مدل اکیولس کوئست، همه چیز تغییر کرد.

اکیولس کوئست اولین هدستی است که نه به کامپیوتر و نه به هیچ کابل نیازی ندارد و در عین حال می‌تواند تقریباً هر قطعه نرم افزار VR را در بازار اجرا کند. با این هدست می‌توانید در هر مکانی که می‌خواهید بدون نیاز به قرار دادن تجهیزاتی خاص، برنامه‌های واقعیت مجازی  را اجرا کنید. هدست اکیولس کوئست دنیای واقعیت مجازی را برای همیشه تغییر داد. این فناوری قابل حمل در آینده بهبود خواهد یافت، بنابراین در آینده شاهد هدست‌های VR پیشرفته‌تر، سبک‌تر، کوچکتر و فشرده سازی بهتر خواهیم بود.

 منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/



:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

همه ما با این مشکل روبرو شده ایم که گاهی مجبور هستیم تا عکس های خود را در ابعادی کوچکتر عرضه کنیم. این فرایند معمولا آزار دهنده است چراکه کاهش حجم عکس ها با کاهش و افت شدید عکس روبرو است.

 

احتمالا برای شما هم پیش آمده که بخواهید عکسی را که اسکن کرده اید یا با دوربین های دیجیتال گرفته اید، از طریق ایمیل برای آشنایان ارسال کنید.

 

ارسال عکس همراه با ایمیل یکی از کارهای معمول روزمره ماست که گاهی ما را دچار مشکل می سازد، چرا که ارسال عکس با حجم زیاد وقت زیادی صرف می کند بخصوص اگر اینترنت ما سرعت خوبی نداشته باشد. در این مواقع یکی از مشکلاتی که اغلب به آن بر می خوریم، حجم بالای عکسها است. در این مطلب میخواهیم بررسی داشته باشیم بر روی حجم عکسها به صورتی که حجم آنها به حداقل برسانید و از کیفیت آنها نیز حتی الامکان کاسته نشود؛ همچنین میخواهیم 6 فشرده ساز  که از نظر هزینه ای رایگان، آنلاین و مبتنی بر دسکتاپ میباشند را برایتان معرفی کنیم.

 

تمامی این موارد گفته شده به شما کمک می کنند تا تصاویر وب سایت تان را فشرده کنید و از همین رو پهنای باندتان را نیز حفظ کنید و عملکرد سایت را نیز بهبود دهید و یا به راحتی عکس‌تان را ایمیل کنید و یا بر روی سایتی آپلود کنید.

 

اگر با دوربین‌هایی با لنزهای بالا، حالا چه خانگی چه نیمه حرفه‌ای و حرفه‌ای، عکاسی کرده باشید باید بدانید که خانگی‌ها معمولا عکس را با کیفیت 72dpi می‌گیرند که حجم آن حدودا 3MB می‌شود، نیمه‌حرفه‌ای‌ها بسته به نوع دوربینی که دارند ولی معمولاً کیفیتشان 128dpi است و این یعنی حجم هر عکس حدوداً 4MB است، دوربین‌های حرفه‌ای هم کیفیت بالاتر و حجم بالاتر دارند.البته اگر بخواهیم عکس‌ها را فقط در کامپیوتر خودمان داشته باشیم با حجم بالای هاردهای امروزی حجم فایلها چندان اهمیتی ندارد.

 

حالا مشکل جدید از جایی شروع می‌شود که آدم هوس می‌کند عکس‌ها را در سایت یا وبلاگ گذاشته تا دیگران هم از آن لذت ببرند. چه دارنده یک وب سایت باشید یا نه اگر بخواهید تصاویر شخصی خود را فشرده کنید تا حجم کمتری اشغال نماید، به یک سرویس فشرده سازی تصویر یا Image Compressor نیاز خواهید داشت. در سایت ها نیز فاکتور SEO گزینه قابل توجهی در این زمینه است و سرعت بارگذاری سریع تر به معنای رنک بهتر می باشد. در این میان اگوریتم های بسیاری برای کاهش حجم تصاویر وجود دارند.

 

 

 

مشکل دیگر این است که حالا حتی اگر ADSL هم داشته باشید با سرعت واقعی نهایتاً 20Kb (سرعت آپلود از دانلود پایین تر است) برای هر عکس حدوداً 4 دقیقه زمان لازم است تا آپلود بشود، حالا اگر بخواهیم تنها 5 تا عکس را آپلود کنیم حداقل 20 دقیقه معطل هستیم و حالا این نیمی از قضیه است، باید در نظر گرفت که کاربر هم متقابلاً حدوداً همین زمان را باید صرف دانلود کند. اجازه بدهید در مورد dial-up دیگر صحبت نکنیم! پس راهی که باقی می ماند این است که حجم عکس را کم کنیم، البته کیفیت قربانی می‌شود ولی نه تا حدی که جذابیت عکس از بین برود.

 

کاهش حجم عکس,برنامه کاهش حجم عکس

کاهش حجم عکس بدون افت کیفیت

 

چه فایل تصویر شما JPEG ،PNG ،GIF یا SVG باشد، کاهش سایز و حجم عکس نکته مهمی است. حتی برای کسانی که طراح وب سایت نیستند یا وبلاگ ندارند. سرویس دهنده های ایمیل اجازه ارسال حجم مشخصی از عکس یا فایل ضمیمه را می دهند؛همچنین برای یک وبلاگ یا وب سایت نیز استفاده از عکس با حجم بالا مشکلات بسیاری را برای بازدید کننده و صاحب سایت بوجود می آورد حتی در کشورهایی با اینترنت پر سرعت این مورد توسط طراحان وب حرفه ای مورد توجه قرار می گیرد.

 

حجم مناسب عکس برای ضمیمه در ایمیل چقدر است؟

حجم یک فایل عکس ضمیمه برای ایمیل بهتر است حدود 200kb و کمتر باشد. اندازه پیکسلی مناسب برای یک عکس ضمیمه در ایمیل به طور معمول در طول بین 1024 تا 450 و در عرض 768 تا حدود 350 است؛ البته قانون خاصی در این باره وجود ندارد اما معمولا این اندازه ها توصیه می شوند.

 

اندازه یا ابعاد استاندارد بنر های تبلیغاتی در سایت

برای بنرهای تبلیغاتی استانداردهایی وجود دارد که می تواند به عنوان مرجعی توسط طراحان رعایت شود.

 به طور مسلم هر چه اندازه طول و عرض عکس کمتر باشد حجم آن نیز کمتر خواهد بود در برخی نرم افزارهای مدیریت عکس کوتاهترین راه کم کردن طول و عرض عکس برای رسیدن به حجم کمتر است.

 

کاهش حجم عکس,برنامه کاهش حجم عکس

اندازه استاندارد بنر های تبلیغاتی در سایت

 

نحوه کار:

تصویر را در فتوشاپ باز می کنیم. اولین کار این است که دقت تصویر را پائین بیاورید. برای این کار از منوی Image گزینه Image size را انتخاب کنید. در این کادر در بخش Resolution در پائین کادر عدد 300 را تبدیل به 72 کنید و Ok را کلیک کنید. با این کار دقت تصویر به 72 نقطه در اینچ کاهش می یابد.

 

قدم بعدی این است که ابعاد عکس را کاهش دهید. این کار به میزان زیادی از حجم آن کم می کند. باز هم از منوی Image گزینه Image size را انتخاب کنید. این بار در بخش Document size طول و عرص عکس را کم کنید.

 

سپس ok را کلیک کنید. قدم آخر تغییر فرمت عکس است؛برای این کار از منوی File گزینه Save for web را انتخاب کنید. در بخش Settings فرمت Jpg را انتخاب کنید و در زیر آن کیفیت را روی Medium تنظیم کنید. میتوانید کیفیت عکس را در کادر سمت چپ ببینید. در بخش پائین نیز حجم عکس با کیفیت کنونی نشان داده می شود. دکمه Save را کلیک کنید، مکان ذخیره سازی و نام عکس را مشخص کرده و باز هم Save را کلیک کنید. در نهایت تصویر را بعد از انتخاب فرمت و تنظیم کیفیت ذخیره کنید.

می بینید که حجم عکس نهائی، اختلاف زیادی با عکس اصلی دارد. عکس اولیه با فرمت Tiff حدود 10 مگابایت و عکس نهائی حدود 5 کیلوبایت حجم دارد. یعنی یک دو هزارم.

 منبع: https://www.beytoote.com/computer/graph/images-compromising3-quality.html



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

محققان سنگاپوری موفق به تولید لباس هوشمندی شده‌اند که با گوشی تلفن همراه کنترل می‌شود و قادر به کنترل علائم حیاتی بدن برای بررسی وضعیت سلامت انسان ها است. 

به گزارش مهر به نقل از سی جی تی ان، لباس یادشده می‌تواند به صورت لحظه به لحظه شاخص‌هایی مانند دمای بدن را بررسی و کنترل کند.

 

این لباس به خصوص به ورزشکاران حرفه‌ای امکان می‌دهد تا از عملکرد بدن خود و میزان آمادگی آن مطلع شوند و در صورت وجود شرایط غیرعادی از پزشکان بخواهند تا برای درمان آنها اقدام کنند.

 

لباس هوشمند مذکور بر مبنای ردگیری علائم حیاتی بدن و نحوه حرکات دست‌ها و پاها، قادر به تشخیص دادن جراحات مختصر عضلانی و استخوانی نیز هست. بدین منظور حسگرهایی بر روی این لباس نصب شده‌اند که با استفاده از فناوری ان اف سی با اپلیکیشن گوشی در ارتباط هستند و انرژی خود را نیز به همین شیوه تأمین می‌کنند.

 

این لباس فعلاً در مرحله آزمایشی است و انتظار می‌رود در آینده علاوه بر ورزشکاران، بیماران نیز در بیمارستان‌ها از آن استفاده کنند.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11065153.html



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طراحی سایت در فردیس کرج
فردیس احد از بزرگترین شهرهای اقماری کرج واقع در جنوب این شهر می باشد که با جمعیتی بیش از نصف میلیون نفر احد از پرجمعیت ترین مناطق ایالت البرز نیز می باشد.

در این شهر تعداد زیاد زیادی دفاتر اداری، کمپانی های حقیر و متوسط، واحدهای بازرگانی و مغازه و پاساژ تکاپو می کنند که شیوه های بازاریابی اینترنتی و جذب مشتری از اینترنت مثل طراحی سایت، برای این کسب و کارها مساله ای زیاد حیاتی و مهم می باشد.

ما به عدد ثبت 37037 آماده ارائه خدمات ذیل به مشتریان طراحی سایت در فردیس کرج می باشیم:

طراحی وبسایت حرفه ای و طراحی سایت ارزان با کلیه امکانات
سئو سایت در فردیس و ورود به صفحه نخست گوگل در کلمات درخواستی شما
تبلیغات سوداگری شما در کرج مارکت، پایگاه اصناف و مشاغل شهر کرج
برگزاری دوره های آموزشی فرآوری محتوای چیره دست برای شما یا کارکنانتان
ارائه کلیه خدمات بازاریابی دیجیتال به کسب و کارهای فردیس کرج
به این هدف می توانید از راه تماس با عدد های پایین با دفتر مرکزی شرکت در ساعات اداری در تماس باشید لغایت از خدمات مشاوره فنی و 100% رایگان کارشناسان ما مستفیض شوید.


همچنین می توانید از طریق تماس با عدد موبایل های بیان شده در ساعات اداری یا غیراداری، در مورد خدمات طراحی سایت یا سئو یا هریک از دیگر خدمات ، اطلاعات کسب کنید.

شرکت طراحی سایت در فردیس کرج

طراحی سایت در فردیس

چرا باید یک سایت خوب داشته باشیم؟
اهمیت داشتن یک سایت خوب در سومین دهه از سده 21 میلادی، بر کسی پوشیده نیست.

با این حال در این تقسیم منظور داریم انگیزه ها اهمیت داشتن یک themanifest سایت خوب را به طور ویژه برای کسانی که متقاضی سفارش طراحی سایت در فردیس کرج هستند، شرح دهیم.

پس با ما همراه باشید:

24 ساعته در دسترس هستید
محل تکاپو سوداگری شما چند ساعت در روز مفتوح و آماده پذیرایی از مشتریان است؟ روزی 8 ساعت؟ 10 ساعت؟ 12 ساعت؟ با یک وبسایت اینترنتی می توانید تمام 24 ساعت شبانه روز و در 7 روز هفته و 365 روز سنه به چهره کامل در خدمت مشتریان باشید، خدمات یا محصولات خویش را به آنها شناسایی کنید و حتی یک مشتری را از دست ندهید.

فروش شما افزایش خواهد یافت
امروزه در همین فردیس کرج و بسیاری دیگر از مناطق کشورمان شاهد ظهور و بروز کسب و کارهای زیادی هستیم که از طریق داشتن یک سایت اینترنتی خوب، کامیاب شده اند فروش خویش را بین 10% الی بیش از ده مساوی افزایش بدهند.

حال سوالی که قبل می آید این است که چرا شما هم جزء این افراد نباشید؟

بیشتر بخوانید: سئو سایت در کرج چگونه باعث افزایش فروش شما می شود

از قافله عقب نمی مانید!
ممکن است امروز، کسب و کارهای زیادی را بشناسید که webdesignrankings هنوز هم وارد دامنه طراحی سایت و سئو و… نشده اند، اما درآمد خوب و چند میلیونی دارند.

ولی توجه داشته باشید عمر این کسب و کارها رو به فروپاشی است؛ برای مثال همین چند سنه قبل کسبه پاساژ علاء الدین تهران در همتافت بازرگانی ای تکاپو می کردند که پر رفت و آمدترین پاساژ در مشرق میانه بود.

ولی با طراحی سایت دیجی کالا و افتتاح آن ظرف مدت کوتاهی، مرکزیت فروش موبایل، تبلت و دستگاه های الکترونیکی از این منطقه به سمت فروش اینترنتی در سایت دیجی کالا سرازیر شد و سودی چند میلیارد تومانی را در همین مدت کوتاهی نصیب مدیران این وبسایت کرد.

بنابراین به زودی ما گواه خواهیم بود که کسب و کارهای پرکار در فردیس کرج هم فقط در صورتی بتوانند در بازار رقابتی ماندگار شوند که در گستره بازاریابی اینترنتی (دیجیتال مارکتینگ) کار و جنبش کنند.

پس از هم الان به اندیشه باشید لغایت از قافله عقب نیفتید.

طراحی سایت در فردیس

چرا طراحی سایت در فردیس کرج با کمپانی ؟
از موفق ترین شرکت های طراحی سایت در کرج ، فردیس و دیگر نقاط این شهر می باشد.

از دلایلی که پیشنهاد می نماییم الی سفارش طراحی سایت خویش را به ما بسپارید:

ما یک شرکت ثبت شده (به عدد ثبت 37037) هستیم و تمام قراردادها با امضاء مدیرعامل چهره می پذیرد.

ما کمترین تأخیر زمانی را در ارائه سفارشات طراحی سایت، سئو و… به همشهریان عزیز فردیس کرج داریم و از این حیث نسبت به بسیاری از رقبا پیشتازیم.

بیشتر بخوانید: کمپانی های طراحی سایت در کرج + رتبه بندی

ما در سفارشات طراحی سایت خود از طراحانی با ذوق و سلیقه و چیرگی فنی زیاد بالا بهره‌گیری می کنیم و هر وبسایت مشتریان فردیس کرج را همانند وبسایت های متعلق به شرکت خودمان می دانیم و کوشش می نماییم بهترین شغل را به شما عزیزان تقدیم کنیم.
تمام ازآنش وبسایت، دامنه، هاست و… در روز تسویه حساب به نام مشتری دستک زده خواهد شد و ازآنش هیچ چیزی در برگزیدن کمپانی ما نخواهد ماند.

ما از نظر خرج می توانیم به جرات بگوییم که کف قیمت بازار کرج و فردیس را در اختیار داریم و شما می توانید مطمئن باشید که کاری با کیفیت ما را در هیچ شرکت سایر با این بها تحویل نخواهید گرفت.

خدمات ما محدود به طراحی سایت در فردیس کرج نیست و بعد از ارائه سایت به شما در خدماتی مشابه تبلیغات در گوگل، سئو (ورود به صفحه نخست گوگل) و حتی تبلیغات چاپی (مثل چاپ و طراحی کارت ویزیت و تراکت و…) می توانیم به سوداگری شما کمک کنیم.

سفارش طراحی سایت در فردیس کرج
اکنون که به طور کامل با دلایل داشتن یک سایت خوب و چیره دست و ویژگی های کمپانی خدمات بازاریابی جاویدان آشنا شدید، می توانید جهت مشاوره بیشتر (به صورت 100% رایگان) و یا عقد قرارداد با ما در تماس باشید.



:: بازدید از این مطلب : 706
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

با سر بسر گرفتن مونولیت‌هایی که پیشتر در نواحی گوناگون آمریکا، رومانی، هلند، انگلستان و کلمبیا پیدا شده بودند، شمار مونولیت‌‌ها به ۸ قبض تا کماکان تنور این اشیاء مرموز داغ باقی بماند.
طی سه هفته بازپسین شاهد انتشار گزارش‌های متعددی از کشف مونولیت‌های شگفت و غریب در سرتاسر دنیا بودیم. ماجرای مونولیت‌ها از روز ۲۸ آبان‌ماه در یوتا شروع شد. در این روز مأموران گردانیدن ایمنی عمومی یوتا در حین سرشماری هوایی گوسفندهای شاخ‌بزرگ منطقه به شیء نقره‌ای رنگ براقی برخوردند. بعد از انتشار عکس‌ها و تازه ها کشف این مونولیت، ماجرای آن در اینترنت و رسانه‌های سرتاسر دنیا بازتاب گسترده‌ای داشت.
در همین حین، بسیاری از کاربران اینترنتی خصوصا در شبکه اجتماعی رِدیت مختصات ریزبین محل کشف مونولیت را -که مقامات مصرانه در صدد مخفی نگه داشتن آن از عموم مردم بودند-شناسایی کردند و به اشتراک گذاشتند. همین جستار باعث هجوم بسیاری از افراد کنجکاو و ماجراجو به سوی صحرای احمر یوتا شد. نهایتا دسته جمعی که ظاهرا از مدافعان فضا زیست بودند، به هدف ممانعت از خسارات بیشتر به این منطقه‌ی دست‌نخورده، این مونولیتِ سه‌وجهی را از جا کندند و با خویش بردند. چند عکاس که گواه ماجرا بودند، عکس‌ها و فیلم‌هایی از این افراد منتشر کردند. پس از آن گم نشان شدن مونولیت یوتا، نوبت به مونولیت دیگری این‌بار در جنوب شرق اروپا در رومانی رسید.
مونولیت بعدی در ارتفاعات کوه پاین در شهر آتاسكادروی کالیفرنیا دیده شد. این مونولیت را یک کوهنورد در حین بالا رفتن از کوه دیده و مراتب را به‌سرعت به مقامات محلی آگاهی داده بود. مونولیت رومانی مستقیما شتابزده ساخته شده بود؛ ولی مونولیت کالیفرنیا مانند نمونه‌ی یوتا، درخشان و خوش‌ساخت بود. مونولیت بعدی در گرد از خیابان‌های شلوغِ مرکز شهر لاس‌وگاس در ایالت نوادا مشاهده شد. پس از آن، روز یکشنبه مونولیت دیگری در منطقه‌ی حفاظت‌شده‌ای در نزدیكی اودهورن هلند پیدا شد. این شیء مرموز مثل مونولیت‌های یوتا و کالیفرنیا، براق فقدان و با توجه به یخ بستن‌ رویه‌های آن، ظاهرا چند روز در هوای آزاد باقی مانده بود الی کشف شود.

مونولیت لاس‌وگاس
مونولیت سه‌وجهی و براقی که در یکی از خیابان‌های شلوغ لاس‌وگاس پیدا شده است، شباهت زیادی به مونولیت یوتا دارد

مونولیت ششم (اگر اطلاعاتی که لغایت لحظه‌ی نگارش این مطلب داریم درست باشد) در جزیره وایت انگلستان در کانال مانش پیدا شد. این مونولیت هم کاملا براق و نقره‌ای‌رنگ بود. با هستی همانندی ظاهری، مونولیت جزیره‌ی وایت نسبتا از مونولیت یوتا کوتاه‌تر و دارای لبه‌های نوک‌تیزتر بود. پس از این نوبت به مونولیت دیگری در کلرادو رسید. در همین حین، مونولیت درخشان دیگری در جلوی یک مغازه‌ی قنادی در شهر پیتسبورگ ایالت پنسیلوانیا دیده شد؛ ولی در همان آغاز مشخص شد این مونولیت ربطی به اشیاء مرموز بازپسین ندارد و ترفند صاحب مغازه برای جلب ‌توجه مشتریان بوده است. این مونولیت شبانه ربوده شد؛ اما صاحب قنادی به‌سرعت مونولیت دیگری جایگزین آن کرد. سرانجام جهانیان گواه کشف مونولیت طلایی‌رنگ زیاد زیبایی در آمریکای جنوبی و کشور کلمبیا بودند. این مونولیت شکیل در مزرعه‌ای در ناحیه چیا در شمال بوگوتا پایتخت این کشور کشف شد.
در ابتدای ماجرای مونولیت‌ها و در سررسید کشف مونولیت‌ یوتا، فضای مجازی مملو از شایعات و فرضیات عجیب و ناآشنا و حتی دست داشتن موجودات فضایی در نصب مونولیت‌ها شده بود؛ گمانه‌زنی‌ که ملهم از رمان و فیلم ‌سینمایی نامی «۲۰۰۱: ادیسه فضایی» بود که توسط آرتور سی.کلارک نوشته و بدست استنلی کوبریک، کارگردان نام‌آشنا کارگردانی شده بود. ولی با ظاهر شدن مونولیت‌های بعدی، تردیدهای زیادی در مورد ماهیت حقیقی مونولیت‌ها به وجود آمد. به‌عنوان مثال، اَمی بلكبرن، زن ۳۱ ساله‌ای از ساکنان جزیره وایت که به به اتفاق دوستانش مونولیت جزیره‌ی وایت را از نزدیک دیده است، عنوان کرد که مونولیت بیش از آنکه شغل موجودات فضایی باشد، شباهت زیادی به یک پروژه‌ی هنری نامتعارف دارد. او در گفت‌وگو با خبرگزاری سان گفت مونولیت کاملا در خاک کاشته نشده و با اقدام نمودن به آن حس کرده که از جنس چوب است و فقط رویه‌ی آن از فلزات درخشان آينه‌مانند ساخته شدند. تام دانفورد ۲۹ ساله، احد سایر از ساکنان جزیره وایت هم نصب مونولیت را «یک شوخی‌ بی‌مزه» خواند.
توجه گسترده‌ به مونولیت‌ها نشان از عطش ما برای انحراف از آگاهی ها فعلی دارد
در حال حاضر چندین فرضیه در مورد ماهیت مونولیت‌ها مطرح شده که پذیرفته‌ترین این فرضیات، بستگی حداقل مونولیت اول در یوتا - که همه ماجرای کش‌دار مونولیت‌ها متعلق به نخست شد - به هنرمند فقید مینیمالیست جان‌ مک‌کراکن است. بسیاری انگاشت می‌کنند که نصب مونولیت یوتا نوعی ادای مذهب مبتدیانه‌ای به این هنرمند بوده باشد. جیمز هیوارد، احد از دوستان نزدیک مک‌کراکن و معاون سابق، او در این رابطه به نیویورک‌تایمز گفته است «شیئی [مونولیت یوتا] که در عکس‌ها دیدم، کاملا خام‌دستانه ساخته شده است. لغایت آنجایی که به من مربوط می‌شود، همه این جریان یک حقه‌بازی کبیر است.»
تاکنون کمینه مسئولیت گرد از مونولیت‌ها پذیرفته شده است. نیویورک‌تایمز اخیرا گزارش داد که دسته جمعی در برگیرنده چهار هنرمند مسئولیت مونولیت اصلی را پذیرفته و مونولیت دیگری جایگزین مونولیت یوتا کرده‌اند. مونولیت بعدی که از آن صحبت می‌شود، ظاهرا همان مونولیتی است که در ارتفاعات کوه پاین نصب شده. وید مک‌کِنزی، گرد از این هنرمندان این گروه، به نیویورک‌تایمز گفته است: «قصد داشتیم یک نشانه هنرِ چریکی به نمایش بگذاریم. ولی وقتی که [مونولیتی که نصب کرده‌ بودیم] به‌چنین شیوه کینه‌توزانه‌ای برداشته شد، تصمیم گرفتیم آن را [با مونولیت دیگری] جایگزین کنیم.»

مونولیت کلمبیا
مونولیت طلایی‌رنگی زیاد شکیل و زیبایی که اخیرا در مزرعه‌ای در ناحیه چیا در شمال بوگوتا، کلمبیا دیدن شد

این هنرمندان گفته‌اند مونولیت را ظرف ۲ ساعت از استیل ضد زنگ ساخته‌اند. در همین حال، گروه هنری دیگری از فرمانروایی نیومکزیکوی آمریکا به اسم «موست فیموس آرتیست» نیز مسئولیت نصب این مونولیت‌ها را برعهده گرفته‌اند؛ اما مَتی مونتی، بنیادگذار این گروه هنری، در گفت‌وگو با نیویورک‌پست در باره پسینیان مونولیت کشف‌شده در انگلستان استجابت روشنی نداده است. نیویورک‌پست اسکرین‌شاتی از چت خصوصی با مو در اینستاگرام منتشر کرده که در بخشی از پیام‌های رد و بدل‌شده، او می‌گوید: «در این مرحله مونولیت از مهار من بیرون است. برای همه‌ی موجودات فضایی سرتاسر جهان که به‌سختی برای رواج این ماجرا تلاش می‌کنند، آرزوی موفقیت می‌کنم.»
این گروه عکسی از مونولیت دیگری در شهرک جاشوا تِری در گرداگرد-نزدیکیها شهر سن‌برناردینوی کالیفرنیا منتشر کرده؛ ولی ظاهرا هنوز کسی این مونولیت را کشف نکرده است. این گروه هنری در وب‌سایت و کانال‌های خود در شبکه‌های اجتماعی، اشارات و نکات زیادی در مورد دست داشتن در نصب مونولیت منتشر کرده؛ ولی به نقل از خبرگزاری مشیبل، هنوز کسی مستقیما مسئولیت این پروژه را بر عهده نگرفته است. متی مو در گفت‌وگو با مشیبل گفته است به دلیل غیر قانونی بودن نصب مونولیت، از دادن اطلاعات اغلب معذور است. بااین‌حال مو در بخشی از این گفت‌وگو می‌گوید:«می‌توانم بگویم ما به شیرین‌کاری‌هایی از این قبیل شهرت داریم.»

مونولیت رومانی هم مفقود الاثر شد؛
مونولیت اسرارآمیز صحرای یوتا مفقود الاثر شده است!
به عقیده می‌رسد گرد از شیرین‌کاری‌های گروه موست فیموس آرتیست تغییر نشان هالیوود از Hollywood به Hollyweed در سال ۲۰۱۷ بود که ظاهرا واکنشی به قانونی آگاه کردن مصرف ماری‌جوانا بوده است. به گفته‌ی گروه مو، در حال حاضر خرید هر کدام از مونولیت‌های مجموعه‌اش، ۴۵ هزار دلار هزینه خواهد داشت. ریچل کراوس، خبرنگار مشیبل که این ماجرا را گزارش می‌داد، در ادامه‌ عنوان کرد که پذیرفتن مسئولیت مونولیت‌ها و سپس مطالبه ۴۵ هزار دلار برای مونولیت‌ پرتو می‌دهد این گروه هنری اصلا ارتباطی به مونولیت‌ها ندارد و تنها به‌ پیگیری بازارگرمی و کسب سود است.
صرف‌ نظر از اینکه چه کسی رئیس نصب مونولیت‌ها است، این اشیاء مرموز توانستند طی چند هفته بازپسین توجه معتبرترین خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها را جلب کنند که خود اثر می‌دهد ماجرای مونولیت‌ها همان حواس‌پرتی و انحراف افکاری است که همه‌ی ما در این دورانِ مشکل بحران کرونا به آن بیچارگی داریم. درواقع عطش عموم مردم به اخباری که سایر ربطی به کرونا و ماجراهای گوناگون آن ندارد، هیچ‌وقت چنین تند نبوده است. مهم نیست ماجرای مونولیت‌ها کارِ موجودات فضایی باشد یا انسان؛ عامل این مونولیت هرچه هست، مایه شده است بسیاری از ما سایر به ‌جای رویت و شنیدن اخبارِ ناراحت‌کننده‌ای‌ که دائما بمبارانمان می‌کند، از سوژه دیگری صحبت می‌کنیم که از قضا هم جالب است، هم بامزه و خنده‌دار و هم مرموز و اسرارآمیز!

منبع: https://www.zoomit.ir/fundamental-science/365705-endless-saga-of-monoliths/



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ایجاد لیست کشویی در اکسل به شما در منسجم‌تر کردن اطلاعات وارد شده و همچنین دوری از اشتباه کمک می‌کند و اکسل نیز در دل خود این امکان را گنجانده است. بنابراین اگر می‌خواهید از اکسل استفاده کنید می‌توانید اطلاعات خود را در لیست کشویی دسته‌بندی کنید.

یکی از ویژگی‌های مهم در نرم‌افزار اکسل، مدیریت و ویرایش ساده اطلاعات بوده که این امر یکی از دلایل محبوبیت این نرم‌افزار برای عموم می‌باشد. یکی از روشها جهت انتخاب و ویرایش ساده داده‌ها، می‌توان به موضوع لیست کردن اطلاعات اشاره کرد که نقش بسزایی در مدیریت و استفاده از اطلاعات ذخیره‌شده دارد. در ادامه شما را با مراحل ایجاد لیست کشویی در اکسل آشنا می کنیم:

 

یک لیست کشویی ایجاد کنید :

برای ایجاد لیست کشویی در اکسل ، مراحل زیر را اجرا کنید.

1. در برگه دوم (2 sheet) ، مواردی را که می خواهید در فهرست کشویی ظاهر شود ، تایپ کنید.

 

ایجاد لیست کشویی در اکسل, آموزش ساخت لیست کشویی در اکسل

آموزش ساخت لیست کشویی در اکسل

 

توجه: اگر نمی خواهید کاربران به موارد موجود در Sheet2 دسترسی پیدا کنند ، می توانید Sheet2 را مخفی کنید. برای رسیدن به این هدف ، بر روی برگه Sheet2 کلیک راست کرده و روی Hide کلیک کنید.

 

2. در اولین برگه ، سلول B1 را انتخاب کنید.

 

ایجاد لیست کشویی در اکسل, آموزش ساخت لیست کشویی در اکسل

طراحی لیست کشویی در اکسل

 

3. در زبانه Data ، در گروه Data Tools ، بر روی Data Validation کلیک کنید.

 

ایجاد لیست کشویی در اکسل, آموزش ساخت لیست کشویی در اکسل

نحوه ایجاد لیست کشویی در اکسل

 

کادر "Data Validation " ظاهر می شود.

4. در قسمت Allow ، روی List کلیک کنید.

5. در کادر Source کلیک کنید و دامنه A1: A3 را در Sheet2 انتخاب کنید.

 

ایجاد لیست کشویی در اکسل, آموزش ساخت لیست کشویی در اکسل

ایجاد لیست کشویی Excel

 

6. روی OK کلیک کنید.

 

نتیجه:

 

ایجاد لیست کشویی در اکسل, آموزش ساخت لیست کشویی در اکسل

آموزش ساخت لیست کشویی در اکسل

 

توجه: برای copy/paste لیست کشویی ، سلول را با لیست کشویی انتخاب کرده و CTRL + c را فشار دهید ، سلول دیگری را انتخاب کرده و CTRL + v را فشار دهید.

 

7. به جای استفاده از مرجع دامنه ، می توانید موارد را مستقیماً در کادر Source تایپ کنید.

 

ایجاد لیست کشویی در اکسل, آموزش ساخت لیست کشویی در اکسل

ساخت لیست کشویی در اکسل

 

توجه: این مورد لیست کشویی شما را حساس می کند. به عنوان مثال ، اگر یک کاربر yes را تایپ کند ، هشدار خطایی نمایش داده می شود.

 

 لیست کشویی با مجوز ورودی های دیگر:

همچنین می توانید یک لیست کشویی را در اکسل ایجاد کنید که اجازه ورود سایر موارد را نیز می دهد.

 

1. اگر مقداری را وارد کنید که در لیست نیست ، اکسل هشدار خطایی را نشان می دهد.

 

ایجاد لیست کشویی در اکسل, آموزش ساخت لیست کشویی در اکسل

ایجاد لیست کشویی Excel

 

برای اجازه به ورودی های دیگر ، مراحل زیر را اجرا کنید.

2. در زبانه Data ، در گروه Data Tools ، بر روی Data Validation کلیک کنید.

 

ایجاد لیست کشویی در اکسل, آموزش ساخت لیست کشویی در اکسل

ایجاد لیست کشویی در اکسل

 

کادر گفتگوی "Data Validation" ظاهر می شود.

3. در زبانه Error Alert ،تیک "Show error alert after invalid data is entered " را بردارید.

 

ایجاد لیست کشویی در اکسل, آموزش ساخت لیست کشویی در اکسل

آموزش ساخت لیست کشویی در اکسل

 

4. روی OK کلیک کنید.

5- اکنون می توانید مقداری را وارد کنید که در لیست نیست.

 

ایجاد لیست کشویی در اکسل, آموزش ساخت لیست کشویی در اکسل

ساخت لیست کشویی در اکسل

 

اضافه یا حذف موارد در لیست کشویی اکسل :

بدون باز کردن کادر محاوره ای "Data Validation" و تغییر مرجع دامنه ، می توانید موارد را از لیست کشویی در اکسل اضافه یا حذف کنید. این باعث صرفه جویی در وقت می شود.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/tarfand-c/create-list02-excel.html



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

وردپرس با نام عشقی به نام وردپرس (Love that name, it WordPress) نامی است. چه برای توسعه‌دهندگان و چه برای بیشتر کاربران. ما در اینجا هدف داریم که کمی این عشق را از ابعاد دیگری نیز مورد بررسی پیمان دهیم، زیرا باور داریم که زیباترین و خوشبوترین گل‌های جهان، گل‌هایی هستند که زشت‌ترین و خطرناک‌ترین خارها را دارند ولی ما دوست‌شان داریم. در این راستا، هیلگا مورنو (Helga Moreno) سرشناس آشناست که برای نخستین بار در سال 2014، در تحقیقی مستقل 43 ایراد را بر وردپرس وارد آورد و به کالبدشناسی تک‌تک آنان پرداخت. وجه اهمیت این نقد بر وردپرس از آن جهت است که نزدیک تمام همکاران هیلگا و اغلب توسعه دهندگان وردپرس نیز در این فرمایش با او اشتراکاتی داشتند و مهر تاییدی بر منطقی بودن و اعتبار این نقد زدند. این مقاله نیز، ترجمه نقد هیلگا مورنو بر محبوب‌ترین سیستم انتشار محتوا در تاریخ وب است که نخستین بار با عنوان WordPress Fans Beware: Main Disadvantages of Using WordPress از منابع onextrapixel. از آنجا که تاریخ انتشار این مقاله، پیش از آپدیت وردپرس به نسخه‌های 4.1 و 4.1.1 بود و اغلب نقدهای وارده در آپدیت‌های جدید وردپرس، به نوعی رفع سخت شد، لذا بنده نیز از برگردان مواردی که اکنون در وردپرس دیده نمی‌شوند و یا بدست مؤلف اصلی مقاله دیده نشده‌اند، جهت صرفه‌جویی در واژه ها و وقت، پرهیز کرده و تنها موارد و نقدی را که هم الان نیز بر وردپرس و نسخه جدید آن نیز وارد است را ترجمه و در کمر بستن بیننده پارسی زبان پیمان داده‌ام.

در حالی که همگان وردپرس را ستایش می‌کنند، ما تصمیم گرفتیم که برای مدتی از این عده جدا شده  قالب وردپرس و طور دیگری به ماجرای پروژه‌ی وردپرس نگاه نماییم و به عنوان یک استثنا، به ناهماهنگی‌ها و ضعف‌های آن بپردازیم. قبل از هر چیزی ما از تمامی هواداران وردپرس تقاضا داریم که واژگان ما در این نقد را به حساب توهین و یا تخریب این سرویس دوست داشتنی قرار ندهند. بیایید به شکل سر راست به این سوژه بپردازیم: ما در مقابل چیزی همانند به CMS پیمان داریم که آن را توسعه می‌دهیم و برای آن قالب طراحی و تعریف می‌کنیم. شدنی است با خویش بگویید که آیا اصلا نقد چنین سرویس محبوبی که روزانه میلیون‌ها نفر متعلق به برای نشر درونمایه استفاده کرده و میلیون‌ها نفر دیگر نیز از این درونمایه بهره‌گیری می‌کنند، چه لزومی دارد؟ اما مباحث توسعه وب، با محبوبیت سروکار ندارد و در جهت گسترش به ضعف‌های هر چیزی حتی وردپرس می‌پردازد و این از بدیهیات توسعه وب است.

معایب و ضعف‌های اساسی در وردپرس
1 . جدی‌ترین سستی وردپرس از دیدگاه ما و دیگر گسترش دهندگان و فعالان این عرصه، مشکلات امنیتی آن است که آن را دائما در معرض خطر قرار می‌دهد. با توجه به این موضوع و رشد حرفه‌ای نرم ادوات در عالم در روبرو رشد و گسترش وب، می‌توان گفت که این یک درستی است که شما دائما در معرض این گزند پیمان دارید و این سیستم بیچارگی دارد که مدیر آن، دائما از عقیده امنیتی و اطلاعات امنیتی در سطح دلخواه باشد. برای مطالعه بیشتر درمورد معایب وردپرس اینجا کلیک کنید.

2 . دومین ضعف وردپرس این است که به واقعیت و بخردانه پیکربندی نشده است. به عنوان نمونه: پیوندهای گرد فقط زمانی کامل می‌شوند که شما به صورت دستی از افزونه‌های سئو، آن را بهینه و تثبیت کنید. این منطقی است که در پیکربندی دیگری همانند مبارزه با هرزنامه‌ها، وردپرس استوار پیکربندی شده که می‌تواند بسیار مفید باشد، ولی آنچه مبهم و ضعف تلقی می‌شود این است که این امکان چگونه می‌تواند اختصاصی شود و برای همه مجموعه نباشد. راستی این است که این سیستم، زیاد شلوغ پیکربندی شده است و بیش از حد به مواردی در آن پرداخته شده که باید روشن و صریح می‌بودند.

3 . ناتوانی دیگر وردپرس در روش نمایش موضوعات منتشر شده است (بخشی از permalink تماشای مطالب بعد از نام دامنه) که بسیاری از کاربران حتی از آن آگاهی نیز ندارند. این موضوعی است که به راحتی قابل تغییر است ولی در نخست این در حالیست که محتوای زیادی شدنی است منتشر شود الی کاربر این جستار را بداند و این سوژه بیشتر کاربر را به شگفتی وا میدارد.

4 . وردپرس از پروسه پیکربندی multisite (شناخته شده به عنوان شبکه) بهره‌گیری می‌کند که مبحثی عمیقا فنی است. اما یک ایده سودمند دربرگیرنده مرحله‌بندی سرور و پیرامون فرآوری محتواست که متکی بر این خاصیت است. ما در حال صحبت کردن با گسترش دهندگان در باره DeployMint هستیم.

5 . وظایف کلیدی در ویرایشگر وردپرس مثل برپایی انواع پست سفارشی و رده‌بندی می‌تواند شامل نوشتن شمار زیادی از کدهای فنی پیچیده باشد، که برای یک CMS می‌توانست زیاد دوستانه‌تر و راحت‌تر با رابط گرافیکی بهتری پیکربندی شود.

6 . بی‌شک آموزش‌های وردپرس، ناسازگار و ناکافی نیست. اما در حال حاضر ممکن است شما از حجم آموزش‌ها مبتلا دشواری ها ادراکی شوید، حتی اگر از منابع معتبری کاربرد کنید و معمولا طول می‌کشد تا از میانی متعدد آموزش‌ها، دشوار اصلی وب‌سایت خود را پیدا کنید.



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

در حال حاضر اینستاگرام محل بسیار مناسبی برای بازاریابی و فروش و همچنین برندینگ محصولات و خدمات شرکت شماست.
از طرفی مدیریت پیج اینستاگرام نیاز به تخصص و تجربه کافی دارد و طبیعتا یک شخص با عنوان ادمین اینستاگرام به تنهایی نمیتواند همه مهارت های لازم برای مدیریت اینستاگرام را داشته باشد و برای انجام این کار به صورت حرفه ای طبیعتا نیاز به یک تیم حرفه ای و متعهد احساس می شود!
دریافت بازخورد مثبت و عالی از اینستاگرام نیازمند تدوین استراتژی محتوای مناسب و تولید محتوای جذاب می باشد. در عین حال جذب مخاطب (فالوور) هدفمند برای کسب و کار شما نیازمند گستره ای از تخصص های لازم می باشد. همچنین تحلیل آماری اینستاگرام هم امری بسیار حیاتی می باشد.
ما در ایران مایند با داشتن یک تیم مجرب و متخصص، تمامی نیاز ها برای مدیریت پیج اینستاگرام شما را به صورت حرفه ای برطرف میکنیم.

 ادمین اینستاگرام کیست؟【وظایف مدیریت پیج اینستاگرام】 طراحی سایت | پشتیبانی  سایت

فهرست مطالب

 

نکات مهم مدیریت پیج اینستاگرام
چرا ایران مایند را برای مدیریت اینستاگرام خود انتخاب کنیم؟
نظرات برخی از مشتریان ایران مایند
استخدام ادمین اینستاگرام یا استفاده از ربات اینستاگرام؟!
خرید پیج اینستاگرام یا مدیریت حرفه ای پیج اینستاگرام
تولید محتوا برای پیج اینستاگرام
مدیریت پیج اینستاگرام
ادمین اینستاگرام چگونه باعث افزایش فروش در پیج می شود؟
تعرفه یک ماهه مدیریت پیج اینستاگرام
نمونه کار های مدیریت پیج اینستاگرام
سوالات متداول در زمینه مدیریت اینستاگرام
نکات مهم مدیریت پیج اینستاگرام:
در بحث مدیریت اینستاگرام به چه نکاتی باید توجه کرد؟

 

ایجاد محتوای ارزشمند و جذاب برای پیج اینستاگرام
افزایش فالوورهای هدفمند و باکیفیت
افزایش درگیری مخاطب با صفحه ایستاگرام
ایجاد رابطه پایدار با مخاطبان
افزایش لایک، بازدید ویدیو و کامنت کاربران با استفاده از گیمیفیکیشن و سایر روش های کاربردی
افزایش آگاهی از برند شما (برندینگ)
تبلیغات محصولات و خدمات شما در صفحات متناسب با زمینه فعالیت شما
تدوین و اجرای کمپین های تبلیغاتی در اینستاگرام
استفاده درست و حرفه ای از هشتگ ها
بردن پست مورد نظر در تاپ هشتگ و اکسپلور
مشخص کردن بهترین زمان انتشار پست ها
پاسخ گویی مناسب به کامنت ها و دایرکت
ایجاد سوالات جذاب در استوری و درگیری بیشتر مخاطبان با پیج شما و پاسخگویی مناسب به کاربران
ایده پردازی اختصاصی برای پیج و اجرا برای کمک به رشد هرچه سریع تر پیج
و در کل مدیریت یکپارچه پیج اینستاگرام
چرا ایران مایند را برای مدیریت اینستاگرام خود انتخاب کنیم؟

 

نظم و مسئولیت پذیری جز یکی از مهمترین فاکتور ها برای انجام خدمات دیجیتال مارکتینگ و به خصوص مدیریت اینستاگرام است.
– ما در ایران مایند کلیه فعالیت های مربوط به مدیریت پیج اینستاگرام از برنامه ریزی تا تولید محتوا و فعالیت های ادمینی را به صورت منظم و طبق برنامه انجام میدهیم.
– به صورت مداوم با شما در ارتباط هستیم و پشتیبانی شما قطع نمیشود.
– متعهد هستیم نهایت تلاش خود را برای مدیریت پیج اینستاگرام شما انجام دهیم.
– در هر زمانی حتی شب عید نوروز ادمین اینستاگرام به فعالیت خود ادامه می دهد.
مدیریت اینستاگرام به صورت حرفه ای توسط یک شخص امکان پذیر نیست؛ ما برای انجام امور پیج از یک تیم با تجربه شامل ادمین اینستاگرام، تولید کننده محتوا، گرافیست و ادیتور، عکاس و فیلمبردار، تبلیغ نویس و… استفاده میکنیم.
یکی از راه های اطمینان از عملکرد یک مجموعه داشتن مجموعه ای از مشتریان راضی است، به لطف خدا تا به امروز اکثر مشتریانی که با ما همکاری داشته اند از فعالیت ما رضایت داشته اند، در ادامه ویدیو مصاحبه با برخی از این عزیزان را مشاهده میفرمایید.

 

نظرات برخی از مشتریان ایران مایند
نظر آقای موسوی، مدیر فروشگاه کوماتسو ۱۴ درباره همکاری با ایران مایند

 


همانطور که مشاهده میفرمایید طبق فرمایش آقای موسوی بعد از گذشت حدود سه ماه از مدیریت پیج اینستاگرام ایشان توسط گروه ایران مایند، شاهد افزایش ۹ هزار نفری فالوور های واقعی پیجشان و به تبع آن رشد ۳ برابری تعداد مشتری هایشان بودیم.

 

نظر آقای امیریان، مدیر مجموعه آی اس کوچ درباره همکاری با ایران مایند

 


استخدام ادمین اینستاگرام یا استفاده از ربات اینستاگرام؟!
یکی از سوالاتی که این روز ها زیاد از ما پرسیده می شود این است که آیا می شود از ربات های اینستاگرام برای افزایش فالوور استفاده کرد؟ پاسخ کلی خیر است!

 

دلایل آن هم کاملا مشخص است، مهم ترین دلیل آن ممنوعیت این کار توسط قوانین جدید اینستاگرام است و اگر پیجی خلاف این قوانین عمل کند پس از دریافت هشدار ممکن است پیج برای همیشه بسته شود!
ما در ایران مایند برای حل این مسئله یک راه حل عملی داریم و آن هم فعالیت ادمین اینستاگرام روی پیج به جای استفاده از ربات است! یکی از فعالیت های ادمین اینستاگرام این است که روزانه به طور مرتب چندین مرتبه به پیج سر می زند و در هر مراجعه علاوه بر پاسخ به کامنت ها و دایرکت ها، به فعالیت های مربوط به افزایش فالوور اینستاگرام هم می پردازد.
البته کیفیت فالوور های جذب شده توسط ادمین اینستا بدون شک بسیار بالاتر از ربات است چون ادمین اینستاگرام با دقت و وسواس فالوور ها را انتخاب میکند بنابر این در بین آن ها فالوور فیک وجود ندارد؛ کاری که هیچ رباتی نمیتواند انجام دهد!
همچین هیچ رباتی این امکان را ندارد که با کاربران تعامل دوستانه و صمیمیت برقرار کند، اما ادمین اینستاگرام با صبر و حوصله این کار را انجام می دهد و این امر باعث می شود در بحث فروش نتایج شگفت انگیزی ایجاد شود.

 

استخدام ادمین حرفه ای اینستاگرام-ایران مایند

خرید پیج اینستاگرام یا مدیریت حرفه ای پیج اینستاگرام
اگر قصد دادن دلخوشی الکی به خود را دارید بله حتما، اما اگر به دنبال کسب درآمد از طریق اینستاگرام هستید قطعا خیر!

موارد زیر بخشی از دلایل اصلی این مسئله است:

اگر پیجی که می خواهید آن را خریداری کنید واقعا فعال و پربازده بود مالک آن چرا باید آن را می فروخت؟ شک نکنید درصد قابل توجهی از فالوور های این پیج ها فیک و گاست هستند!
در خوشبینانه ترین حالت اگر فرض را بر این بگذاریم که فالوور ها واقعی هستند، بازهم برای شما بازدهی نخواهند داشت!
فرض کنید زمینه فعالیت پیج اصلی انتشار کلیپ های فان بوده و حالا شما میخواهید در زمینه کلینیک زیبایی فعالیت خود را روی این پیج شروع کنید؛
فکر میکنید چند درصد مخاطبین به موضوع فعالیت شما علاقه دارند یا اصلا نیاز دارند؟ (مثلا آقایان بسیار کمی هستند که به خدمات زیبایی نیاز داشته باشند)
چند درصد در شهر فعالیت شما هستند؟
در کل به نوعی تبلیغات اجباری برای آن ها می شود که احتمالا درصد زیادی از مخاطبین از آن استقبال نخواهند کرد.
بعلاوه دنبال کنندگان به یکباره شاهد تغییر لوگو، بایو، مشخصات و محتوای پیج خواهند بود و ممکن است تصور کنند اشتباهی رخ داده و برخی از آن ها آنفالو خواهند کرد.
طبق اخباری که از منابع غیر رسمی منتشر شده، اینستاگرام از تغییر آیدی پیج متوجه خرید و فروش خواهد شد و به شدت با این بازار سیاه مخالف است و برای جریمه کردن این پیج ها خیلی کمتر آن ها را در اکسپلور و تاپ هشتگ ها نمایش خواهد داد.

خرید پیج اینستاگرام

تولید محتوا برای پیج اینستاگرام
شاید مهمترین قسمت مدیریت پیج اینستاگرام تولید محتوا ارزشمند برای آن باشد.
از آنجایی که اصولا افرادی که از اینستاگرام استفاده می کنند به دنبال سرگرمی در گذران وقت در آن هستند محتوای ایجاد شده در عین اینکه می بایست در راستای کسب و کار شما باشد از طرفی باید جذابیت لازم را نیز داشته باشد به صورتی که کاربر احساس لذت از این محتوا داشته باشد.
ایران مایند با داشتن تیمی حرفه ای در تولید انواع محتوا به صورت ویدیو ، عکس و … توانایی تولید انواع تیزرهای تبلیغاتی و کلیپ های جذاب برای پیچ اینستاگرام شما دارد.

تغرفه تولید محتوا برای اینستاگرام-میریت محتوا اینستاگرام-ایران مایند
مدیریت پیج اینستاگرام
با توجه به اینکه اجرای نکات فوق نیاز به تخصص و منابع کافی می باشد شرکت ایران مایند این خدمات را با کیفیت عالی و با قیمت مناسب انجام می دهد.

راه اندازی پیج اینستاگرام و مدیریت پیج توسط ادمین اختصاصی
طراحی گرافیکی لوگو به منظور ایجاد تمایز برای پیج
طراحی گرافیکی خاص و منحصر به فرد برای پست ها به منظور برند سازی محصول و خدمات شما
تصویربرداری از خدمات و محصولات شما جهت ساخت تیزر
دریافت تصاویر از شما و تولید و بارگزاری تیزر ویدیویی حرفه ای اختصاصی یک دقیقه ای در پیج شما
تولید و بارگزاری پست اختصاصی
طراحی و بارگزاری منظم استوری
آنالیز پیج های رقیب
شناسایی و جذب مخاطب هدف
ارائه بیزنس پلان برای بهبود روند مدیریت پیج اینستا شما
و….

بیزنستان را از کرونا نجات میدهیم!
ادمین اینستاگرام چگونه باعث افزایش فروش در پیج می شود؟
ما در ایران مایند با آموزش هایی که به ادمین اینستا می دهیم و البته نظارتی که به روال انجام فعالیت های ادمینی داریم قادر خواهیم بود با مخاطبین هدف شما ارتباط صمیمانه برقرار کنیم و آنها را به فاوور هدفمند پیج تبدیل کنیم.
بعد از جذب مخاطب در پیج در پروسه اعتمادسازی که در تولید محتوای پیج انجام می شود در صورتی که مخاطب به کالا یا خدمات ارائه شده توسط شما نیاز داشته باشند قطعا پیج شما به عنوان یک گزینه پررنگ در ذهن آنها ثبت خواهد شد و در نهایت با احتمال بالایی برای خرید روبرو خواهیم شد.

نکته مهمی که باید به آن توجه داشت این است که فعالیت های ادمین اینستاگرام در برقراری ارتباط با مخاطب باید کاملا مستمر باشد و همچنین با هر قشر مخاطبی با توجه به تیپ شخصیتی آن ها و سایر مواردی که در مخاطب شناسی مهم است انجام شود.
به عنوان مثال ارسال یک متن یکسان برای همه مخاطبین نه تنها اثربخش نیست بلکه ممکن است باعث شود مخاطبین این پیام ها را به عنوان اسپم به اینستاگرام ریپورت کنند و در نتیجه پیج بلاک اکشن شود.

پس به طور خلاصه انجام فعالیت های ادمینی منظم و مستمر، ایجاد ارتباط هدفمند با مخاطبین مرتبط و در نهایت اعتماد سازی یکی از اقداماتی است که ما برای تبدیل مخاطب به مشتری در پیج شما انجام خواهیم داد.



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1399 | نظرات ()