نوشته شده توسط : ساحل

سئو کلاه سفید عبارت است از بکارگیری تکنیک های مجاز برای فرآوری و عرضه محتوا بصورتی که برای موتورهای جستجو یافتن درونمایه و فهم محتوا را ساده کند. در این نوشتار با جزئیات تکنیک های سئو کلاه سفید آشنا می شویم. وقتی که صحبت سئو در میانی است دو مسئله اصلی است که به ذهن خطور می کند. نخست محتوا دوم روش تبلیغ محتوا. این دو مسئله برد و باخت سئو و بازارایابی سایت را تعیین می کنند. در این مقاله به بررسی شیوه فرآوری درونمایه و تبلیغ محتوا بصورت کلاه سفید را رسیدگی می کنیم.

 

سئو کلاه سفید چیست و دربرگیرنده چه مواردی میشود

 

سئو کلاه سفید شامل چه مواردی می شود ؟
مراحل سئو کلاه سفید در مرحله فرآوری درونمایه عبارتند از:

1- پژوهش واژه ها کلیدی
در مرحله پژوهش واژه ها کلیدی تفاوتهای آشکاری بین یک سئو شغل کلاه سفید و کلاه سیاه هستی دارد. سئو پیشه کلاه سفید بدنبال کلمه های مرتبط با سایت خود است که بیشترین ترافیک را برای سایت می توانند ایجاد کنند و کمترین رقیب را هم دارند. سئو کار کلاه سیاه به دنبال کلمه هایی است که بیشترین ترافیک را برپایی می کنند و اهمیتی به ارتباط کلمه با موضوع سایت نمی دهد.

در سئو کلاه سفید شما باید تمام کلمات کلیدی پیوسته را بررسی کنید و بهترین واژه ها را از عقیده میزان جستجو در سال پسین مشخص کنید.

2- تولید محتوا بر بنیاد واژه ها کلیدی
در این گام هم سئو پیشه کلاه سفید و سئو شغل کلاه سیاه تفاوت های زیادی باهم دارند. سئو شغل کلاه سفید در مرحله فرآوری محتوا بر پای بست، کلمات کلیدی تنها به تولید درونمایه درباره کلمات کلیدی که موضوعی مرتبط با سایت دارند می پردازد. مثلا اگر سایت آموزش فتوشاپ است و واژه کلیدی تغییر رنگ لباس با فتوشاپ باشد. سئو کار کلاه سفید با پژوهش یک نوشتار ارزنده از انواع طریق های ممکن برای تغییر رنگ پوشاک در نرم اسباب فتوشاپ تهیه و در سایت خویش بارگذاری می کند.

حال آنکه یک سئو پیشه کلاه سیاه کوشش می کند مدام از کلمه تغییر رنگ لباس با فتوشاپ در صفحه استفاده کند و با افزایش شمار واژه ها کلیدی در درونمایه تعداد کاربران سایت را افزایش دهد.

3- پیمان دادن کلمه کلیدی در تگ عنوان و دیگر تگ های محتوا
یک سئو کار کلاه سفید هنگام استفاد از کلمه کلیدی افراط نمی کند و کلمه کلیدی را فقط برای هدایت مشتری به فهم جستار نوشتار استفاده می کند. در حالیکه یک سئو کار کلاه سیاه فقط به پیگیری فریب موتورهای جستجو است و به خوانایی مطلب خویش پروا ندارد.

4- لینک های درونی به صفحات سایت
در این مرحله سئو کلاه سفید و کلاه سیاه تفاوت زیادی باهم ندارند. سئو شغل کلاه سفید در این مرحله برای دریافت لینک از صفحات درونی پیش درآمد از وجود وابستگی بین صفحه مبدا و مقصد مطمئن شده و سپس با به کارگیری واژه کلیدی بعنوان متن لنگر شده به صفحه دلخواه خود لینک داخلی برپایی می کند.

نکته : تمام نباید هایی که درباره عدم به کارگیری کلمه کلیدی برای متن لنگر شده خوانده اید مربوط به لینک های خارجی است. اگر در صفحات داخلی به صفحه ای با کلمه ای غیر از کلمه کلیدی لینک بدهید به گوگل اعلام کرده اید که میخواهید آن صفحه با آن واژه هم رتبه بگیرد.

در سئو کلاه سیاه برای تولید لینک داخلی پروا به پیوستگی موضوعی صفحات نمی شود و برای افزایش لینک دریافتی یک صفحه از تمام صفحات سایت به آن لینک می دهند.

 

سئو کلاه سفید

5- اخذ لینک از سایت های خارجی
در این مرحله سئو کاران کلاه سفید مراحل ذیل را انجام میدهند.

ثبت لینک برای صفحات سایت در تارنگار های خود
ثبت لینک در صفحات شبکه های اجتماعی خود
قرار دادن امکان انتشار مطالب سایت در شبکه های اجتماعی
افزودن لینک در سایت های مرتبط
افزودن لینک در سایت های رقیب
نحوه فرآوری انکر تکست بیگانه در سئو کلاه سفید بصورت، ترکیبی از، کلمه کلیدی اصلی صفحات، واژه ها مثل کلمه کلیدی صفحات، کلماتی با معنای مثل واژه کلیدی صفحات، عکس ها، لینک با متن های عمومی است.

هدف سئو کاران کلاه سفید از فرآوری انواع لینک اثناء ایجاد لینک برای سایت تولید لینک به صورت طبیعی است.

در سئو کلاه سیاه تنها با کلمه کلیدی لینک خریداری می شود.

تعداد لینک ورودی در سئو کلاه سفید
در سئو کلاه سفید طبق سرعت تولید درونمایه برای سایت بک لینک برپایی می شود. به این ترتیب در یک روز سرانجام سه لینک تولید می شود.

در سئو کلاه سیاه با هدف گسترش تند رتبه سایت هزاران لینک بصورت یک شبه فرآوری می شوند.

نکته اگر سایتی بیننده بالایی داشته باشد لینک های خریداری شده در شمار بسیار شدنی است هیچ تاثیر منفی بر سایت نگذارد و حتی رتبه سایت را بالاهم ببرد. ولی پس از حذف این لینکها افت بدون امکان مراجعت رخ خواهد داد.

سئو کار کلاه سفید و بازاریابی آنلاین
یک سئو پیشه کلاه سفید در راستی با بازاریابی آنلاین است که میتواند برای یک سایت ارزش افزوده تولید کند. سئو کارانی که توانایی بازارایابی آنلاین چیره دست داشته باشند. درآمدهای چند هزار دلاری دارند و با کمپانی های بین المللی کار می کنند. کمپانی هایی در هلند و سایر کشور های جهان وجود دارند.که فقط با کمک توانایی بازاریابی آنلاین و شناسایی بازار به مشتریان خویش سالانه میلیاردها دلار درآمد دارند.

سئو پیشه کلاه سفید میتواند با یافتن مشتریان بلقوه در شبکه های اجتماعی، سایت ها، فروم ها و... برای محصولات فرآوری شده سایت، میزان فروش سایت را افزایش دهد.

تکنیک هایی همانند کمپین های تبلیغاتی ایمیلی در سئو کلاه سفید بر پای بست، مشتریان بلقوه اجرا شده و مایه میشوند که کاربران از اخذ تبلیغات رضایت کامل داشته باشند.

بروز کردن درونمایه در سئو کلاه سفید
در سئو کلاه سفید محتوای صفحاتی که در گوگل رتبه ای گرفتن کرده اند. هرگز بصورت کامل بروز رسانی نمی شود. بلکه معمولا مطلب جدید به مطالب پیشین اضافه شده و یا قسمتی از صفحه کهن اصلاح می شود.دلیل این فرمایش این است که در حقیقت زیاد غیر ممکن است که محتوای یک صفحه نیاز به صد درصد بروز رسانی داشته باشد. البته مگر آنکه محتوای صفحه فاقد هرگونه مطلب قابل مطالعه و فقط بر پای بست، الگوریتم های گوگل دربرگیرنده یک سری کلمات باشد که برای کاربران راستین فاقد هر نوع معنی است.

بنابراین یک سئو پیشه کلاه سفید که هرگز مطاب سایت را برای موتور جستجو برپایی نمی کند. سئو کلاه سفید هرگز هم محتوای صفحات خویش را بصورت صد درصد تغییر نمی دهد.

 

تکنیک های سئو کلاه سفید

نحوه به کارگیری تیترها در سئو کلاه سفید
یک متن عادی را در عقیده بگیرید. یک تیتر اصلی بالای صفحه وجود دارد که عنوان صفحه هم هست و تمام مطالب صفحه در بستگی با آن میباشند.سپس متن صفحه شروع میشود. پس یک ذیل موضوع آغاز میشود. مثلا اگر عنوان صفحه اصلی فروش پیراهن باشد. زیر جستار می تواند پیراهن بدون یقه باشد. این ذیل سوژه نیز می تواند دارای محتوا و زیر موضوعات دیگری باشد. فلذا در یک صفحه ما بطور طبیعی تگ H1 را یک بار تگ H2 را به تعداد زیر موضوعات یک صفحه و تگ H3-6 را به شمار پایین تیترهای موضوعات فرعی سایت خواهیم دید.

در سئو کلاه سفید بجای پروا و آمارگرفتن شمار تگ های برپایی شده به به کارگیری تگ ها برای افزایش خوانایی صفحه و ایجاد یک ساختار در نوشتار اندیشه می کنند. به این ترتیب هم مخاطب و هم گوگل آسان تر متوجه پیوند تقدیر های گوناگون درونمایه می شود.

 

نتیجه گیری :
سئو کلاه سفید، سئو بیننده محور و بازاریاب محور است. در سئو کلاه سفید داشتن ده بیننده وفادار همیشگی بیش از یک میلیون بیننده فریب خورده ارزش دارد. در سئو کلاه سفید گوگل در درجه دوم اهمیت پیمان دارد و فقط سعی می شود از الگوریتم های تنبیه گوگل اجتناب کرد و محتوای سایت را برای گوگل قابل خواندن و ردگیری کرد. لغایت مخاطب واقعی راحتتر بتواند سایت و مطالب مد نظر خود را بیابد.



:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طبق گزارشی جدید اپل تصمیم دارد در ۲۰۲۰ میلادی یک موبایل با نمایشگر بدون لبه عرضه کند. این بدان معنا است که جلوی موبایل  فقط نمایشگر ( احتمالا یک پنلOLED) دیده می شود. بنابراین اپل مجبور خواهد بود تغییرات بزرگی را در آیفون به وجود بیاورد.

 

یکی از مهمترین تغییرات، حذف فناوری شناسایی صورت (Face ID) و جایگزین کردن فناوری اسکنر اثر انگشت در نمایشگر است. در این فناوری یک حسگر زیر نمایشگر دستگاه قرار می گیرد و به کاربر اجازه می دهد قفل دستگاه را به راحتی باز کند.

 

 این درحالی است که قبلا خبرگزاری بلومبرگ و مینگ چی کو( تحلیلگر فناوری و محصولات اپل) قبلا پیش بینی کرده بودند اپل اسکنر اثر انگشتر را زیر نمایشگر تعبیه می کند. اما  این نخستین باری است که سخن از  حذف فناوری شناسایی صورت به میان می آید.

 

 در حاضر  به دلیل وجود فناوری شناسایی صورت  یک بریدگی بالای نمایشگر موبایل قرار دارد 

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11044097.html



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 محققان استرالیایی برای اولین بار باتری لیتیومی – سولفوری را تولید کرده‌اند که برق مورد نیاز یک گوشی هوشمند را برای پنج روز و برق مورد نیاز یک خودروی برقی را برای طی کردن مسافتی هزار کیلومتری تامین می‌کند.

 

این باتری کاربردهای گسترده‌ای دارد و می توان آن را بر روی انواع گوشی‌های اندرویدی و آیفون، تجهیزات پزشکی مانند ضربان ساز قلب و غیره نصب کرد.

 

مهم‌ترین مشکل باتری‌های لیتیوم – سولفور عدم ثبات و پایداری کاتد آنها است که شارژ مکرر باتری را با چالش مواجه می‌کند. محققان استرالیایی با تغییراتی در کاتد این باتری‌‌ها توانسته‌اند مشکل پایداری آنها را هم برطرف کنند. البته این باتری جدید هنوز در مرحله آزمایشی است تا بعدها برای تجاری سازی آن اقدام شود.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11044255.html



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

تعریف سئو کلاه خاکستری سخت است. طبق تعریفی که جان اندرو، کارآزموده سئو، بیان کرده است: " سئو کلاه خاکستری" چیزی بین سئو کلاه سفید و سیاه نمی باشد. بلکه دربرگیرنده تکنیک هایی که اگر گوگل متوجه کاربرد آن ها شود، سایت شما را جریمه می کند و افرادی بیشتر از این تکنیک ها استفاده می کنند که خیلی به قانون پابند نمی باشند ولی در نظرشان نمی خواهند کار غیر قانونی کنند."

اگر تکنیک های سئو کلاه خاکستری توسط چیره دست ها مورد بهره‌گیری پیمان بگیرد، کاملا می تواند موثر باشد، اما باید بدانید که شما در واقع با استفاده از تکنیک ها، به نوعی در لبه آتش و پرتگاه مسیر می روید. یک اشتباه کوچک می تواند شما درون پرتگاه بیندازید. برای همین نمی تواند خیلی مطمئن بود که استفاده از این تکنیک ها کاملا پاسخ صددرصد به شما بدهد. به راستی سئو کلاه خاکستری شامل تکنیک هایی است که خیلی شبیه به سئو کلاه سیاه است ولی اگر به حقیقت بهره‌گیری شود، می تواند برای افزایش رتبه تارنما موثر واقع شود.

چرا سئو کلاه خاکستری اهمیت دارد؟
درک صحیحی از سئو کلاه خاکستری اهمیت زیادی دارد برای اینکه اگر به واقعیت تکنیک های استفاده شود، می تواند به راحتی باعث افزایش رتبه سایت شما شود و از طرف دیگر، مایه صرفه جویی خرج شود. الگوریتم گوگل خیلی باهوش است و همانطور که می دانید هرساله دگرگونی ها زیادی در این الگوریتم اتمام می شود. برخی از تکنیک های کلاه خاکستری ممکن است بعدا توسط گوگل در لیست جریمه قرار بگیرید، برای همین کارآزموده سئو باید اطلاعات خویش را در این زمینه دائم به روز نگه دارد.

آیا باید از متدهای سئو کلاه خاکستری نیز کاربرد کنیم؟
اگر با متدهای آن آشنا نیستید، پیشنهاد می نماییم که به هیچ وجه بهره‌گیری نکنید. زیرا گوگل خیلی دلنازک است و رعایت نکردن یک نکته کوچک می تواند باعث آسیب رساندن به رتبه سایت شما شود و باره جریمه گوگل قرار بگیرید. سئو خاکستری قبل از به کارگیری هرگونه تکنیکی چه سفید، سیاه یا خاکستری، حتما درباره چگونه استفاده از آن تکنیک پژوهش کنید الی به اشتباه آن را به کار نبرید. هر تکنیک یا متدی که از خط قرمزگوگل عبور نکند، می تواند سودمند باشد.

تکنیک های باره بهره‌گیری در سئو کلاه خاکستری
1. خرید دامین

دامین های زیادی هستی دارند که یا منقضی شده اند یا قیمت آن ها خیلی ناچیز می باشند و دارای مطالب پیوسته با سایت شما می باشند، به راستی راه و روش آن ها با سایت شما در یک جهت می باشد. این دامین ها را می توانید بخرید و از مطالب آن ها استفاده کنید و کلمات کلیدی سایت خویش را در مطالب آن ها پیدا کرده و به سایت خود لینک دهید. تنها مراقب باشید که این دامین ها قبلا بدست گوگل باره جریمه پیمان نگرفته باشند. حتی می توانید مطالب کوتاهی برای این سایت های جدید بنویسید و بعد به سایت خود با کلمات کلیدی مرتبط لینک دهید.

2. حساب های شبکه های اجتماعی جعلی صحیح کنید

البته این شغل غیر اخلاقی است. شما چند حساب جعلی در شبکه های اجتماعی برپایی می کنید و سپس تحت این عنوان و کار و جنبش در آن ها، اقدام به اخذ بک لینک از طریق شبکه های اجتماعی همانند فیس بوک، توییتر، لینکدین و غیره می کنید. البته این پیشه را هم می توانید از راه شبکه های خویش نیز سپریدن دهید.

3. طراحی دوباره سایت

همیشه بر طراحی دوباره سایت تاکید می شود. کارآزمودگان سئو بیان می کنند که لازم است بعد از چند سنه سایت خویش را طراحی مجدد کنید. با طراحی مجدد، چون کدها و دستورات تغییر می کند، گوگل آن را به عنوان محتوای تازه می شناسد و برای همین ارزش جدیدی برای آن قائل می شود. البته این نکات خیلی ریزی دارد که کار هر کسی نمی باشد ولی خب به هرحال یک تکنیک سئو کلاه خاکستری است.

4. ایجاد کامنت

کامنت گذاری در سایر سایت ها و حتی سایت خودتان و دادن بک لینک به دسته های گوناگون سایت. اگر به حقیقت کاربرد شود، می تواند موثر واقع شود و می توان گفت یک تکنیک سئو کلاه خاکستری فوق العاده است، اما ممکن است بعدا گوگل لینک هایی را که شما در بخش کامنت قرار می دهید را جریمه کند، مخصوصا اینکه صاحب آن کامنت ها را اسپم اعلام کند.

5. بک لینک دادن به سایت خود

خرید بک لینک به سختی توسط گوگل نفی شده است ولی بعضی از کسان با صاحب سایت های دیگر یک تبادل لینکی اتمام می دهند. این تبادل می تواند به شیوه های مختلفی باشد مثلا در پست های یکدیگر هم را معرفی کنند. به کارگیری تکنیک بک لینک خیلی مهم است. اگر به صورت ناشیانه استفاده شود، عواقب بدی را برای سایت شما خواهد داشت. گوگل خیلی باهوش تر از این حرفاست که شما بخواهید با بک لینک از راه مطالب محتوا آن را دور بزنید. همانطور که گفتیم، سئو کلاه خاکستری امثال گذرگاه رفتن بر لبه پرتگاه می باشد.

6. کلیک برروی دکمه های شبکه های اجتماعی

البته این طریق لغایت حدی قدیمی است اما می توانید خودتان با IPهای مختلف، برروی مطالبی که در شبکه های اجتماعی قرار دیتا اید، کلیک کنید الی وارد سایتتان شوید. این هم به نوعی یک تکنیک سئو کلاه خاکستری است.

7. استفاده از واژه ها کلیدی فقط در عنوان

بعضی از افراد، تنها کلمات کلیدی اصلی را در عنوان های اصلی وداخلی به شغل می برند و در متن خویش هیچ اشاره به آن نمی کنند. یادتان باشد که شما در حال نگارش محتوایی براساس اصول سئو می باشد. درست است که تاثیری نوشتن کلمه کلیدی در عنوان خیلی زیاد است، اما گوگل سریعا تشخیص می دهد که شما قصد بعید زدن آن را دارید، مگر آنکه متنتان کوتاه باشد، در متن های کوتاه این شیوه سئو کلاه خاکستری کاملا جواب می دهد اما نه در متن های بلند که معمولا بیش از 1000 کلمه می باشد.

8. قراردادن لینک در ایمیل سایت های خبری

این تکنیک امثال بک لینک است ولی با این شیوه که شما به صاحبان آن سایت ها هزینه ای را می دهید که لینکتان در خبرنامه آن ها به عنوان یک تازه قرار بگیرد. این طریق هم یک تکنیک سئو کلاه خاکستری می باشد که در صورت بروز یک اشتباه می تواند تاثیر منفی برای شما داشته باشد.

روش های زیادی دیگری هم وجود دارد، مشابه پول دادن به دیگر سایت ها برای قرار دادن لینک ها، فروم ها و دایرکتوری هایی که فقط فرمان بک لینک می دهند و شما هم باید لینک سایتشان را در سایت خودتان پیمان بدهید و غیره. حتی می توان از تکنیک های سئو کلاه سیاه هم نیز استفاده کرد تنها باید مراقب باشیم که لغایت آنجایی پیش برویم که از خط قرمز گوگل عبور نکنیم. دریافتن چگونه به کارگیری این تکنیک های خیلی مهم است و اگر به هیچ آشنا نیستید، حتما با یک متخصص در این گویه مشورت کنید. سئو کلاه خاکستری فی نفسه بد نیست اگر به راستی بهره‌گیری شود.



:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در شرایطی که سامسونگ در حال برنامه‌ریزی برای عرضه مدل‌های تازه گوشی گالکسی است، ال جی تولید تلفن همراه جدیدی به نام جی 9 را در دستور کار قرار داده است.

 

منابع مطلع می‌گویند طراحی این گوشی شباهت زیادی به گوشی جی 8 ایکس دارد و البته برخی به روزرسانی‌ها در آن اعمال شده که مهم‌ترین آن استفاده از چهار گوشی در پشت این تلفن همراه است. در گوشی‌های قبلی ال جی معمولا از دو دوربین در پشت گوشی استفاده می‌شد. 

 

همچنین در گوشی جدید ال جی از اثرانگشت‌خوانی در درون نمایشگر استفاده شده است. در مورد ابعاد نمایشگر این گوشی اطلاعات دقیقی در دسترس نیست، اما ابعاد آن بین 6.7 تا 6.9 اینچ برآورد شده است. ال جی اصرار دارد که جک هدفون را در گوشی جدید خود حفظ کند.

 

هنوز مشخص نیست آیا این گوشی در نمایشگاه سی ای اس 2020 عرضه می شود یا خیر. منابع مطلع می‌گوید رونمایی ال جی از این گوشی در کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلون اسپانیا انجام می‌شود.

 منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11044294.html



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 تلویزیون فوق دقیق جدید سامسونگ Q950TS نام دارد و اگر چه برخی اطلاعات در مورد آن در روزهای قبل در فضای مجازی منتشر شده بود، اما منابع مطلع می‌گویند این تلویزیون استاندارد جدیدی را در دنیای تصویر حاکم می‌کند، زیرا می‌تواند کیفیت تصاویر را با هوش مصنوعی خود بیشتر کند.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,سامسونگ

این تلویزیون  لبه‌های بسیار باریکی دارد و می‌توان گفت تقریبا هیچ قابی ندارد و ضخامت قاب آن تنها 15 میلیمتر است. سامسونگ از نصب یک پردازنده کوانتومی هوش مصنوعی در این تلویزیون خبر داد  که می‌تواند کیفیت تصاویر دریافتی از طریق آنتن تلویزیون یا خدمات پخش اینترنتی را در حد 8K ارتقاء بخشد.

 

تلویزیون Q950TSدارای سخت افزار ویژه‌ای برای کنترل دیگر سخت افزارها از طریق بلوتوث، وای فای یا حتی ابزار و وسایلی است که به اینترنت متصل نمی‌شوند. این تلویزیون از طریق قابلیت Tap View به سادگی به گوشی‌های هوشمند متصل می‌شود و با دستیارهای صوتی الکسا، آمازون و گوگل نیز سازگاری دارد.

 منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11044310.html



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 تلویزیون فوق دقیق جدید سامسونگ Q950TS نام دارد و اگر چه برخی اطلاعات در مورد آن در روزهای قبل در فضای مجازی منتشر شده بود، اما منابع مطلع می‌گویند این تلویزیون استاندارد جدیدی را در دنیای تصویر حاکم می‌کند، زیرا می‌تواند کیفیت تصاویر را با هوش مصنوعی خود بیشتر کند.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,سامسونگ

این تلویزیون  لبه‌های بسیار باریکی دارد و می‌توان گفت تقریبا هیچ قابی ندارد و ضخامت قاب آن تنها 15 میلیمتر است. سامسونگ از نصب یک پردازنده کوانتومی هوش مصنوعی در این تلویزیون خبر داد  که می‌تواند کیفیت تصاویر دریافتی از طریق آنتن تلویزیون یا خدمات پخش اینترنتی را در حد 8K ارتقاء بخشد.

 

تلویزیون Q950TSدارای سخت افزار ویژه‌ای برای کنترل دیگر سخت افزارها از طریق بلوتوث، وای فای یا حتی ابزار و وسایلی است که به اینترنت متصل نمی‌شوند. این تلویزیون از طریق قابلیت Tap View به سادگی به گوشی‌های هوشمند متصل می‌شود و با دستیارهای صوتی الکسا، آمازون و گوگل نیز سازگاری دارد.

 منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11044310.html



:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

سئو کلاه سیاه چیست؟
در یک تعریف ساده میتوان گفت سئو کلاه سیاه مجموعه ای از تکنیک ها برای کسب جایگاه تند در نتایج جستجو است که با استانداردها و الگوریتم های پیشنهادی گوگل در تضاد است.

به ذکر ساده تر تکنیک های کلاه سیاه روش هایی برای فریب موتور جستجو هستند لغایت جایگاه بهتری برای سایت ما در عقیده بگیرند.

برخلاف انگار عموم، تکنیک های کلاه سیاه تنها مختص لینک سازی بیگانه نیستند بلکه حتی در تعلیم تولید محتوا، لینک سازی داخلی و سئو تکنیکال نیز شیوه های کلاه سیاه متعددی وجود دارند.

بسیاری از کار و جنبش های رایج در مدیریت یک سایت پتانسیل تبدیل شدن به یک روش کلاه سیاه را دارند و با توجه به ادب ذیل ما در باره الگوریتم های گوگل نمیتوان حتماً مشخصی میانی سئو کلاه سفید و سیاه در عقیده گرفت.

اصلاً چرا تکنیک های سئو کلاه سیاه وجود دارند؟
حالا که این دست از طریق های کلاه سیاه، اینقدر از طرف گوگل محکوم میشوند، اصلاً چه علت دارد که نوشته شوند و به کاربران آموزش دیتا شوند؟

مقالات آموزشی در دامنه سئو، معمولا بدست کارآزمودگان این گستره یا سئو کلاه سیاه کمینه کسانی که در این گویه فعال هستند نوشته میشود. این کسان معمولا آنالیزهای دقیقی در مورد میزان جستجوی کلمات سپریدن میدهند و هر نوشتار ای که نگارش میکنند با هدف کسب جایگاه در عبارات مشخصی خواهد بود.

شاید بتوان گفت مهمترین انگیزه وجود این دست مقالات، تقاضای بالا و شمار جستجوهای مرتبط با آن است. کسان زیادی به تعقیب یادگیری تکنیک های سئو کلاه سیاه هستند و این فرصت مناسبی برای جذب بازدیدکننده خواهد بود. از طرفی، شما وقتی در باره تکنیک های ممنوعه گوگل شناخت پیدا میکنید، میتوایند با آگاهی بهتری شیوه های درست و بنیادین را در سایت خود پیاده کنید چراکه میدانید چه روشی صحیح و چه روشی تباه است.

5 روش شناخته شده در آموزش سئو کلاه سیاه ( برای اضمحلال رتبه!)
دقت کنید که کسب جایگاه در نتایج گوگل نباید شما را از هدف اصلی که همان جلب خوشنودی کاربران است دور کند. هر تکنیک یا ایده ای که در گذرگاه مخالف با هدف اصلی شما باشد یا سئو کلاه سیاه است یا روزی به سئو کلاه سیاه تبدیل خواهد شد.

(سئو کلاه سفید در واقع یک زیاده روی در اجرای درست تکنیک های اصول سئو در نوشتار نویسی محتوا است که به آن Over Optimization گفته میشود.)

اقدامات زیر باعث میشود رنگ سئو سایت شما از سفید به سیاه متمایل شود:

بهینه سازی بیش از کران سایت یا Over Optimization
تکنیک های سئو کلاه سیاه در تولید محتوا
روش های Black hat در لینک سازی
اسپم کردن صفحه نتایج گوگل
سئو منفی یا کاهش عمدی رتبه سایت های رقیب
میخواهید در باره این تکنیک ها بیشتر بدانید؟ با مراجعه به هر نوشتار میتوانید از 0 تا 100 کل چیز این تکنیک ها را یاد بگیرید.

اگر حوصله خواندن هم ندارید، در هر نوشتار یک ویدئو جذاب و مفید حاضر کرده ایم که به انگیزه به کارگیری مثال های متعدد در آن ها، میتوانید در کمترین زمان، به بیشترین بی گمان اطلاعات در باره تکنیک های سئو کلاه سیاه برس



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

سئو کلاه سیاه چیست؟
در یک تعریف ساده میتوان گفت سئو کلاه سیاه مجموعه ای از تکنیک ها برای کسب جایگاه تند در نتایج جستجو است که با استانداردها و الگوریتم های پیشنهادی گوگل در تضاد است.

به ذکر ساده تر تکنیک های کلاه سیاه روش هایی برای فریب موتور جستجو هستند لغایت جایگاه بهتری برای سایت ما در عقیده بگیرند.

برخلاف انگار عموم، تکنیک های کلاه سیاه تنها مختص لینک سازی بیگانه نیستند بلکه حتی در تعلیم تولید محتوا، لینک سازی داخلی و سئو تکنیکال نیز شیوه های کلاه سیاه متعددی وجود دارند.

بسیاری از کار و جنبش های رایج در مدیریت یک سایت پتانسیل تبدیل شدن به یک روش کلاه سیاه را دارند و با توجه به ادب ذیل ما در باره الگوریتم های گوگل نمیتوان حتماً مشخصی میانی سئو کلاه سفید و سیاه در عقیده گرفت.

اصلاً چرا تکنیک های سئو کلاه سیاه وجود دارند؟
حالا که این دست از طریق های کلاه سیاه، اینقدر از طرف گوگل محکوم میشوند، اصلاً چه علت دارد که نوشته شوند و به کاربران آموزش دیتا شوند؟

مقالات آموزشی در دامنه سئو، معمولا بدست کارآزمودگان این گستره یا سئو کلاه سیاه کمینه کسانی که در این گویه فعال هستند نوشته میشود. این کسان معمولا آنالیزهای دقیقی در مورد میزان جستجوی کلمات سپریدن میدهند و هر نوشتار ای که نگارش میکنند با هدف کسب جایگاه در عبارات مشخصی خواهد بود.

شاید بتوان گفت مهمترین انگیزه وجود این دست مقالات، تقاضای بالا و شمار جستجوهای مرتبط با آن است. کسان زیادی به تعقیب یادگیری تکنیک های سئو کلاه سیاه هستند و این فرصت مناسبی برای جذب بازدیدکننده خواهد بود. از طرفی، شما وقتی در باره تکنیک های ممنوعه گوگل شناخت پیدا میکنید، میتوایند با آگاهی بهتری شیوه های درست و بنیادین را در سایت خود پیاده کنید چراکه میدانید چه روشی صحیح و چه روشی تباه است.

5 روش شناخته شده در آموزش سئو کلاه سیاه ( برای اضمحلال رتبه!)
دقت کنید که کسب جایگاه در نتایج گوگل نباید شما را از هدف اصلی که همان جلب خوشنودی کاربران است دور کند. هر تکنیک یا ایده ای که در گذرگاه مخالف با هدف اصلی شما باشد یا سئو کلاه سیاه است یا روزی به سئو کلاه سیاه تبدیل خواهد شد.

(سئو کلاه سفید در واقع یک زیاده روی در اجرای درست تکنیک های اصول سئو در نوشتار نویسی محتوا است که به آن Over Optimization گفته میشود.)

اقدامات زیر باعث میشود رنگ سئو سایت شما از سفید به سیاه متمایل شود:

بهینه سازی بیش از کران سایت یا Over Optimization
تکنیک های سئو کلاه سیاه در تولید محتوا
روش های Black hat در لینک سازی
اسپم کردن صفحه نتایج گوگل
سئو منفی یا کاهش عمدی رتبه سایت های رقیب
میخواهید در باره این تکنیک ها بیشتر بدانید؟ با مراجعه به هر نوشتار میتوانید از 0 تا 100 کل چیز این تکنیک ها را یاد بگیرید.

اگر حوصله خواندن هم ندارید، در هر نوشتار یک ویدئو جذاب و مفید حاضر کرده ایم که به انگیزه به کارگیری مثال های متعدد در آن ها، میتوانید در کمترین زمان، به بیشترین بی گمان اطلاعات در باره تکنیک های سئو کلاه سیاه برس



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 نوآوری‌های فناوری در همه زمان‌ها به وجود می‌آیند و شرکت‌ها به طور مداوم در تلاش‌اند تا فناوری خود را بهبود بخشند و در بازار پیشرو باشند. هر ساله محصولات جدیدی معرفی می‌شوند که منحصربه‌فرد هستند و وقتی چیز خاصی به وجود می‌آید، دنیای فناوری برای همیشه تغییر می‌کند. در بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۹ میلادی تعدادی محصولات چشمگیر، نوآورانه، با تکنولوژی‌های نوین وارد بازار شد که همه را مجذوب خود کرد. محصولاتی در حوزه خودرو، بازی‌های ویدئویی، گجت‌های هوشمند و دیگر موارد که همواره به یاد خواهد ماند. در این گزارش به ۸ محصول فناوری برتر دهه میلادی گذشته خواهیم پرداخت.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,معرفی ۸ محصول شگفت‌انگیز دنیای فناوری در دهه اخیر


محصول استند قابلمه پات در سال ۲۰۱۰
استند قابلمه پات در سال ۲۰۱۰ عرضه شد، اگرچه این محصول مانند زودپز‌های قدیمی به نظر می‌رسد، اما قابلیت‌های آن بسیار گسترده است. زودپز‌های چند منظوره توسط رابرت وانگ، دانشمند علوم رایانه ایجاد شده که مبلغ ۳۵۰ هزار دلار پس‌انداز خود را برای تحقق رویایش صرف کرده است. استند قابلمه پات فورا به موفقیت دست یافت و به لطف وبلاگ‌نویسان مواد غذایی و سهولت فروش از طریق آمازون، به سرعت به یکی از داغ‌ترین محصولات سال تبدیل شد. استند قابلمه پات مانند آرام پز کار می‌کنند، اما می‌توان از آن‌ها برای بخارپز کردن برنج، جوشاندن ده‌ها تخم مرغ، پختن گوشت، پخت کیک و .. استفاده کرد.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,معرفی ۸ محصول شگفت‌انگیز دنیای فناوری در دهه اخیر


خودرو تسلا مدل S در سال ۲۰۱۲
در سال ۲۰۱۲، تسلا مدل اس را معرفی کرد،  اگرچه  این مدل اولین خودرو برقی بازار نبود، اما طرز تفکر جهان در مورداین خودروها را تغییر داد. از نظر فنی، اولین وسیله نقلیه الکتریکی در اوایل قرن نوزدهم ساخته شد، اما با ظهور موتور احتراق داخلی، این فناوری تحت الشعاع قرار گرفت. با انتشار مدل اس در سال ۲۰۱۲، خودرویی به جهان ارائه شد که جایگزین مناسبی برای خودرو‌های استاندارد گازسوز آن‌ها باشد و نمونه‌ای قابل اطمینان برای وسایل نقلیه برقی آینده جهان، مدل اس ۲۰۱۲ با قیمت نزدیک به ۷۵۰۰۰ دلار فروخته شد. موفقیت در آن مدل باعث به وجود آوردن تسلا مدل ۳ شد که بسیار مقرون به صرفه‌تر است. با پیشرفت این فناوری، هزینه‌ها کاهش می‌یابد و به لطف موفقیت تسلا مدل اس ۲۰۱۲، افراد بیشتری سوار تسلا و سایر اتومبیل‌های برقی می‌شوند.

اخبار,اخبار تکنولوژی,معرفی ۸ محصول شگفت‌انگیز دنیای فناوری در دهه اخیر


کنسول پلی‌استیشن ۴ در سال ۲۰۱۳
نسل هشتم کنسول‌ها در سال ۲۰۱۲ با Wii U آغاز شد، اما برخلاف نسل قبلی آن، این کنسول نتوانست به موفقیت زیادی برسد. در نوامبر ۲۰۱۳ پلی استیشن ۴ (PS4) به بازار عرضه شد و در حالی که در کمتر از دو هفته، ایکس باکس وان نیز به بازار آمد، PS4 موفق شد در رقابت میان کنسول‌های خانگی از نینتندو و مایکروسافت پیشی بگیرد. در حالی که ایکس باکس وان در کنار یک کنسول بازی، به عنوان یک دستگاه پخش چندرسانه‌ای با عملکرد کامل نیز طراحی شده بود، اما به اندازه گرافیک و صدای چشمگیر موجود در PS4 نظر گیمر‌ها را به خود جلب نکرد. این کنسول مورد تحسین گسترده‌ای قرار گرفت و به طرز چشمگیری فروخته شد. تا سپتامبر ۲۰۱۹ سونی موفق به فروش بیش از ۱۰۲ میلیون کنسول PS4 در سراسر جهان شد.

اخبار,اخبار تکنولوژی,معرفی ۸ محصول شگفت‌انگیز دنیای فناوری در دهه اخیر


دستیار صوتی آمازون مدل اکو در سال ۲۰۱۴
در سال ۲۰۱۴، آمازون دستیار صوتی مدل اکو را عرضه کرد، یک بلندگو هوشمند که همه چیز را تغییر داد. این بلندگو تنها یک دستگاه بلوتوث نبود که قادر به پخش موسیقی مورد علاقه شما باشد. این نرم افزار می‌توانست به نشانه‌های صوتی پاسخ دهد و به کاربر این امکان را می‌داد که بسیاری از فعالیت‌های روزمره را تنها با دستورات صوتی انجام دهد.حال دستیار صوتی آمازون مدل اکو و رقابت آن با گوگل و سایر شرکت‌ها، فراگیر شده است. پیشرفت‌های زیادی در زمینه دستیار صوتی آمازون مدل اکو حاصل شده، این دستگاه می‌تواند به تلفن، اتومبیل، ساعت دیواری، مایکروویو و.. متصل شود.

اخبار,اخبار تکنولوژی,معرفی ۸ محصول شگفت‌انگیز دنیای فناوری در دهه اخیر


هندزفری بی‌سیم اپل ایرپاد در سال ۲۰۱۶
اگرچه شرکت اپل در دو دهه گذشته تحولات انقلابی در بازار تلفن‌های همراه و تبلت‌ها ایجاد کرده است، اما این بدان معنا نیست که شرکت آمریکایی بر دستگاه‌های جانبی متمرکز نباشد. در سال ۲۰۱۶، اپل اعلام کرد که جک ۳.۵ میلی‌متری صدا که یک ارتباط‌دهنده‌ی آنالوگ بود، حذف ‌خواهد شد. این شرکت در همان روز ایرپاد را معرفی کرد. اپل ایرپاد فقط نوع جدیدی از هدفون نبودند. آن‌ها تنها هدفونی بودند که اپل می‌خواست مشتریانش آن را خریداری کنند. اپل ایرپاد کاملاً بی‌سیم است و در بین مصرف‌کنندگان بسیار محبوب است. کیفیت صدا روی آن‌ها نسبت به بسیاری از مدل‌های قابل مقایسه، برتر است. از سال ۲۰۱۶ پیشرفت‌هایی صورت گرفته است و مدل‌های بعدی از آن از حذف نویز و شارژ بی‌سیم بهره می‌برند.

اخبار,اخبار تکنولوژی,معرفی ۸ محصول شگفت‌انگیز دنیای فناوری در دهه اخیر


کنسول نینتندو سوئیچ در سال ۲۰۱۷
نینتندو در طول تاریخ خود یک شرکت نوآورانه بوده است. این شرکت در ابتدای قرن نوزدهم کارت‌های بازی را ساخت، اما در دهه ۱۹۸۰ نیز صنعت بازی‌های ویدیویی را ایجاد کرد. از آن زمان، این شرکت تلاش کرده است پیشرفت‌های بیشماری در زمینه تکنولوژی و سبک بازی در محصولاتش ایجاد کند. شرکت نینتندو، یک بار دیگر با معرفی تکنولوژی جدید به نام نینتندو سوئیچ در بازار حاضر شد و طرفداران بلافاصله از آن استقبال کردند. نینتندو سوئیچ مشابه کنسول‌های قبلی نیست. این فقط یک کنسول خانگی مانند تمام محصولات خانگی نینتندو نیست که قبل از آن وجود داشت. سوئیچ، قابل حمل است، بازیکنان می‌توانند آن را از خانه خود بیرون ببرند و بازی خود را در جاده ادامه دهند. آن‌ها می‌توانند کنترلر‌ها را تعویض کنند. نینتندو سوئیچ همچنین از ویژگی‌های پخش چندرسانه‌ای برخوردار است و محدود به بازی‌های خانوادگی مانند اکثر کنسول‌های نینتندو نیست.


هندزفری ایرپاد مترجم در سال ۲۰۱۸
در سال ۲۰۱۶ شرکت اپل با معرفی ایرپاد اپل تحولی در هندزفری بی‌سیم ایجاد کرد، اما این فناوری از آن زمان تاکنون پیشرفت داشته است. هدفون مترجم ایر باد قادر به ترجمه سریع زبان گفتاری است، این دستگاه‌های جدید تقریباً به طور کامل کار زبان را ترجمه می‌کنند، زیرا می‌توانند گفتار شخص را بفهمند و فوراً آن را در گوش شخص ترجمه کنند، اما این تنها کاری نیست که آن‌ها بتوانند انجام دهند.‌

می‌توانید آن‌ها را از هم جدا کنید و یکی از هدفون‌ها را به شخصی که با او در حال برقراری ارتباط هستید تحویل دهید؛ بنابراین، اگر به کسی که فقط به زبان روسی صحبت می‌کند، نزدیک می‌شوید، در حالی که شما فقط انگلیسی می‌توانید صحبت کنید، کافی است یکی را به او تحویل بدهید و آن‌ها سخنان شما را به زبان مادری خود می‌شنوند در حالی که شما حرف‌های او را به زبان انگلیسی می‌شنوید. این فناوری نیاز به پیشرفت دارد، اما ایرپاد مترجم به طور قطع برای هر کسی که برای تجارت سفر می‌کند، دیپلماتی‌هایی که شغل‌ آن‌ها نیاز به برقراری ارتباط دارد و حتی اعضای نظامی که در کشور‌های خارجی کار می‌کنند، می‌تواند مفید واقع شود.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,معرفی ۸ محصول شگفت‌انگیز دنیای فناوری در دهه اخیر


هدست واقعیت مجازی اکیولس کوئست در سال ۲۰۱۹
بازی‌های واقعیت مجازی ازدهه ۱۹۸۰ به آرامی وارد بازار شدند. در ابتدا این فناوری قادر به پشتیبانی از تجربیات زیادی نبود، این هدست‌ها تا حدودی حجیم بودند و اجرای آن نیاز به یک کامپیوتر قدرتمند داشت و همین مسئله باعث می‌شد که محصولات در بازار بازی‌های ویدیویی خاص پسند باشند. خوشبختانه با انتشار هدست‌های واقعیت مجازی نسل جدید به خصوص مدل اکیولس کوئست، همه چیز تغییر کرد.

اکیولس کوئست اولین هدستی است که نه به کامپیوتر و نه به هیچ کابل نیازی ندارد و در عین حال می‌تواند تقریباً هر قطعه نرم افزار VR را در بازار اجرا کند. با این هدست می‌توانید در هر مکانی که می‌خواهید بدون نیاز به قرار دادن تجهیزاتی خاص، برنامه‌های واقعیت مجازی  را اجرا کنید. هدست اکیولس کوئست دنیای واقعیت مجازی را برای همیشه تغییر داد. این فناوری قابل حمل در آینده بهبود خواهد یافت، بنابراین در آینده شاهد هدست‌های VR پیشرفته‌تر، سبک‌تر، کوچکتر و فشرده سازی بهتر خواهیم بود.

 

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/enews4072879.html



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 دی 1398 | نظرات ()