نوشته شده توسط : ساحل

 

 

اگر رایانه شما به بدافزارهایی که فریبکارانه به عنوان FBI ایجاد می کنند ، ممکن است مرورگر شما پیام " This browser has been locked" را نشان دهد. این بدافزار به کاربران دستور می دهد مبلغی را برای باز کردن قفل مرورگر اینترنت خود بپردازند ، اما می توانید مرورگر خود را با بازنشانی یا خارج کردن مرورگر خود در Windows و Mac OS X ، بصورت رایگان باز کنید.

 

روش 1

باز کردن قفل مرورگرتان در Windows

 

باز کردن قفل مرورگر اینترنت, بدافزار مرورگر

 

بر روی نوار وظیفه Windows واقع در دسک تاپ خود راست کلیک کنید.

 

باز کردن قفل مرورگر اینترنت, بدافزار مرورگر

 

بر روی "Start Task Manager" کلیک کنید. پنجره Task Manager روی صفحه نمایش داده می شود.

 

باز کردن قفل مرورگر اینترنت, بدافزار مرورگر

 

بر روی زبانه Processes کلیک کنید ، سپس بر روی  “Show processes from all users ” کلیک کنید.  

 

باز کردن قفل مرورگر اینترنت, بدافزار مرورگر

 

روی فرآیندی که اکنون توسط مرورگر اینترنت شما اجرا شده است کلیک کنید. به عنوان مثال ، اگر از Google Chrome به عنوان مرورگر خود استفاده می کنید ، روی "chrome.exe" کلیک کنید.

 

باز کردن قفل مرورگر اینترنت, بدافزار مرورگر

 

“End Process” را از منوی شناور نمایش داده شده روی صفحه انتخاب کنید.

 

باز کردن قفل مرورگر اینترنت, بدافزار مرورگر

 

هنگامی که از شما خواسته شد تأیید کنید که می خواهید فرایند را پایان دهید ، دوباره روی “End Process” کلیک کنید.

 

باز کردن قفل مرورگر اینترنت, بدافزار مرورگر

 

برای پایان دادن به مراحل روی “Yes” کلیک کنید. دفعه بعد که مرورگر خود را راه اندازی می کنید ، دیگر قفل نمی شود.

 

روش 2

بازنشانی مرورگرتان در Mac OS X

 

باز کردن قفل مرورگر اینترنت, بدافزار مرورگر

 

بر روی "Safari" کلیک کرده و "Reset Safari" را انتخاب کنید. 

اگر از Firefox استفاده می کنید، روی “Help > Troubleshooting Information > Reset Firefox.”کلیک کنید.

 

باز کردن قفل مرورگر اینترنت, بدافزار مرورگر

 

تأیید کنید که همه موارد در کادر گفتگوی بازنشانی بررسی شده اند و روی “Reset ” کلیک کنید. مرورگر شما به تنظیمات پیش فرض باز می گردد و دیگر قفل نمی شود. 

 

نکات :

نرم افزارهای ویروس یاب به روز شده را همیشه در رایانه خود اجرا کنید تا از هرگونه حمله ویروس مخرب جلوگیری کنید. داشتن نرم افزار ضد بدافزار در حال اجرا در پس زمینه می تواند مواجهه شما با ویروس ها ، بدافزارها و باج افزار را محدود کند.

 

هشدارها :

مبلغی را طبق درخواست بدافزار برای باز کردن قفل مرورگر خود پرداخت نکنید. پول شما به مجرمان سایبری هدایت می شود که ممکن است از اطلاعات شخصی شما برای اهداف مخرب ، مانند سرقت هویت استفاده کنند.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/unlock-browser02-windows.html



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

این ایام داشتن یک سوداگری بدون وبسایت کم و بیش بی معناست. هر کسب و کاری یا حتی هر فردی به دنبال داشتن یک وبسایت با نما زیبا و البته کارایی بالاست. برای اینکه یک وبسایت داشته باشید می‌توانید همه چیز را به یک طراح و برنامه نویس بسپارید. اما بی گمان این پیشه خرج زیادی هم برایتان به همراه دارد. چنانچه هدف دارید همه چیز شخصی‌سازی شده باشد و هویت بازرگانی مشخصی داشته باشید پس بهتر است شغل را به کارشناس بسپارید. اما اگر به دنبال این هستید که خودتان دست به پیشه شوید بعد باید به سراغ یک سایت‌ساز بروید. یگانه از سیستم‌های مدیریت محتوای محبوب، سیستم وردپرس است. ساخت سایت با وردپرس بیچارگی به آن‌چنان فرهنگ کدنویسی ندارد و خودتان هم می‌توانید اقدام به طراحی سایت وردپرس کنید. البته اگر نزاکت کدنویسی هم به این CMS اضافه شود سایر هیچ چیز کم نخواهد داشت. جالب‌تر از همه اینکه وردپرس یک پلتفرم کاملا مجانی و متن باز است. به این معنی که برای به کارگیری آن هیچ هزینه‌ای نباید پرداخت کنید.

 

طراحی سایت وردپرس
در وبسایت رسمی وردپرس، تعداد زیادی افزونه و قالب رایگان در گزین کردن کاربران قرار گرفته‌اند. برای طراحی سایت با وردپرس میتوانید با  شرکت آوش تک همکاری داشته باشیداگر منظور دارید که از افزونه‌ها یا قالب‌های پولی بهره‌گیری کنید، بس است هزینه مورد نظر را پرداخت کنید. مانند هر چیز دیگری برپایی وبسایت وردپرسی هم ملزوماتی دارد. در این مطلب از همیار وردپرس قصد داریم ببینیم که چطور می‌توان با استفاده از این CMS قدرتمند، طراحی سایت وردپرس انجام داد. همراه ما باشید.

ساخت سایت با وردپرس
برای ساخت سایت با وردپرس باید چند مورد اولیه را از قبل تهیه کنید:

هاست: همانگونه که می‌دانید هاست فضایی است که محتوای وبسایتتان را میزبانی می‌کند. تنها بس است واژه خرید هاست را در گوگل جستجو کنید الی لیستی از سرویس دهندگان برایتان نمایش داده شود. ما پیشه را برایتان آسان کردیم و درباره هاست وردپرس توضیحات کافی را در اختیارتان قرار دادیم.
زمانی که در حال خرید هاست هستید رسیدگی کنید که سرویسی که گزینش کرده‌اید از نسخه 7.3 یا بالاتر PHP و MySQL نسخه 5.6 یا بالاتر و همچنین HTTPS حمایت می‌کند.
دامنه: حوزه یا دامین نام و نشانی وبسایتتان است. این اسم عموما نام شخص و یا پیوسته با کسب و کار باره عقیده است.
بعد از خریداری این دو باره باید به سراغ نصب و راه اندازی وردپرس بروید.

دانلود وردپرس
ما برای طراحی سایت وردپرس بی گمان باید وردپرس را دانلود و نصب کنیم. برای دانلود فایل نصب وردپرس به وبسایت رسمی وردپرس بروید. در اینجا می‌توانید پسینیان نسخه از این CMS را به چهره رایگان دانلود کنید. پس از دانلود این فایل آن را از حالت فشرده سازی بیرون کنید. حال باید این فایل را نصب و راه‌اندازی کنیم لغایت بتوانیم آن را تکمیل کرده و تبدیل به یک سایت کنیم. ولی برای این سوژه روش‌های مختلفی هستی دارد که باید آن‌ها را در عقیده داشته باشیم.



:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

تولید محتوا و تدوین استراتژی تولید درونمایه چه برای یک کسب وکار کوچک اینترنتی باشد و چه برای یک غول کبیر تجاری هر دو دربایستن به مهارت و فرهنگ فوقانی دارد.
اگر می خواهید به تنهایی و بدون به کارگیری یک کارشناس فرآوری محتوا، تارنما خویش را بروزرسانی کنید یا غذا خوب در کمر بستن کاربرانتان پیمان دهید، فقط مسیر یادگیری آن طریق فرآوری محتوا است. در مطلب قبلی درباره‌ی اهمیت تولید درونمایه و محتوای خوب صحبت کردیم. در این مطلب به دو خاصیت مهم در تولید درونمایه اشاره خواهیم کرد:

ویژگی‌های لازم در فرآوری محتوای خوب و مفید

چرا باید برای شبکه های اجتماعی خود محتوا با کیفیت تولید کنیم؟


این ویژگی‌ها به دو تقسیم تقسیم می‌شوند:

الف. ویژگی‌های درون‌متنی و محتوایی
۱. هدفمند‌بودن: یعنی منظور از فرآوری محتوا کاملاً مشخص باشد و بدانیم با نگارش این محتوا پیمان است چه دستاوردی کسب کنیم.

برای مثال اگر درباره‌ی یک هتل فرآوری درونمایه می‌کنیم، باید کوشش کنیم تمام نکات و مسائلی که در گزینش یک هتل خوب در نظر گرفته می‌شود، به بیننده یادآوری کنیم. به طوری که در انتهای متن خواننده اطلاعات جامعی درباره‌ی هتل‌ها خصوصاً اقامتگاه مدنظر داشته باشد.

۲. نداشتن حاشیه‌پراکنی: ما تنها قرار است روی کاری که خودمان می‌خواهیم سپریدن دهیم، تمرکز کنیم. به‌‌علاوه پیمان است همه‌ی جنبه‌های مهم یک جستار بررسی شود. همان مثال هتل را در نظر بگیرید. وقتی شما درباره‌ی هتل خاصی فرآوری درونمایه می‌کنید، قرار نیست فقط ویژگی‌هایی که همه‌ی ملت به‌طور عام می‌پسندند، بازگو کنید.

ممکن است برخی ویژگی‌های یک هتل با هستی خوب‌بودن، برای برخی مورد پسند نباشد. پس کران به آن‌ها هم اشاره کنید. با گفتن همه‌ی ویژگی‌ها و داشتن صداقت، اعتماد بیننده را به خویش جلب می‌کنید. درواقع هدف ما نشان‌دادن ویژگی‌های مثبت و شاخص یک هتل و تولید محتوای هتل خوب است، ولی نه به‌وسیله‌ی بزرگنمایی هتل خود یا تخریب هتل‌های دیگر.

پس نکته‌ی دوم این است که در تولید محتوای هتل خویش نباید به هتل‌های دیگر یا ویژگی‌های مثبت و منفی آن‌ها اشاره‌ای بشود. اگر شما در نوشتن محتوا مهارت کافی داشته باشید، به‌علاوه به سوژه چیره باشید، نیازی نیست که با ذکر نکات منفی جاهای سایر محتوای هتل خویش را برجسته کنید.

تولید محتوا - تعریف درونمایه - نمونه فرآوری محتوا - کارشناس تولید محتوا

۳. احترام به وقت مخاطب: مهم‌ترین مسئله در فرآوری محتوای خوب بزرگداشت به وقت مخاطب است. اگر مخاطب، فقط یک‌بار حس کند محتوای شما تنها نوعی واژه‌پراکنی است که درنهایت او را به چیزی که می‌خواهد نمی‌رساند، برای بار دوم به‌سختی به شما اعتماد خواهد کرد. بعد حتماً این نکته را در نظر داشته باشید که برخی مواقع یک اشتباه و کوتاه می‌تواند ماه‌ها دردسر شما را بر باد دهد.

۴. کاربردی‌بودن و نحوه‌ی چیدمان: در نگارش محتوا آغاز باید به مسائلی اشاره شود که مهم‌تر و تأثیرگذارترند. مثلاً اگر درباره‌ی ویژگی‌های خاص یک هتل می‌نویسید، اینکه این هتل در کجا واقع شده است، دسترسی آن به سایر مناطق شهر چگونه است، سرویس درونی آن و… مسائل مهم‌تر هستند.

بعد از آن می‌توانید مثلاً به پوشش خاص کارمندان آن، نحوه‌ی سرو ویژه‌ی غذای آن و… اشاره کنید. مخاطبی که زمان کمتری دارد باید با خواندن ابتدای محتوای شما به نکات اصلی دست یابد الی بتواند سریع‌تر تصمیم بگیرد. پس متعلق به چنانچه وقت بیشتری داشت، به مطالعه‌ی ادامه‌ی مطلب می‌پردازد. پس چیدمان محتوای شما هم اهمیت دارد.

در مطلب بعدی جوهر درباره‌ی ویژگی‌های برون‌متنی و ظاهری متن و نیز اهمیت پروا و رعایت آن‌ها گفتگو می‌کنیم. از شما ممنونیم که ما را همراهی می‌کنید.



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 

چگونه یک هدفون با نویزگیر مناسب انتخاب کنیم؟

 

هر چه هدفون با کیفیت تر باشد، لذت گوش کردن موسیقی هم بیشتر می‌شود، این حرفی است که تمام علاقه‌مندان به موسیقی به آن اعتقاد دارند و داشتن یک هدفون خوب به اندازه یک ام پی تری پلیر خوب برایشان اهمیت دارد.

مدل های متنوعی از انواع هدفون ها در بازار وجود دارد و هر روزه به تعداد آن‌ها نیز افزوده می‌شود و این مسأله انتخاب مدل مناسب را بسیار سخت می‌کند. علاوه بر مدل هایی که بیشتر در ظاهر با هم متفاوت هستند، هدفون ها باتکنولوژی های متفاوت نیز ساخته می‌شوند.

در هدفون های مجهز به این فن آوری از ورود صداهای مزاحم موجود در محیط به گوش جلوگیری می‌شود و به دو دسته کلی اکتیو (ACTIVE) و پسیو (PASSIVE)، تقسیم می شوند.

 

هدفون های نویز گیر اکتیو یا فعال:
تکنولوژی Active noise Canceling پیشرفته‌ترین تکنولوژی مهار نویز محیط است. در هدفون های مجهز به این سیستم یک میکروفن و پردازنده صدا با یک باطری مجزا وجود دارد، که فرکانس های متفاوتی از صدای محیط را بر اساس انتخاب کاربر خنثی می کند. این تکنولوژی برای خنثی کردن صداها و نویز های با فرکانس ثابت بهتر عمل می‌کند، درواقع با این تکنولوژی مجبور نیستید که برای فرار از صدای محیط صدای آهنگ را زیاد کنید، به عنوان مثال اگر در هواپیما باشید و درحین سفر موسیقی گوش کنید صدای ایجاد شده توسط موتور هواپیما برایتان آزار‌دهنده نخواهد بود و با صدای کم می‌توانید از آهنگ با کیفیت عالی، لذت ببرید.

 

نویز گیرهای فیزیکی (Pasive):
در این نمونه یک پوشش پلاستیکی برای انجام وظیفه نویزگیری درون و یا روی گوش شما قرار می‌گیرد و معمولاً وظیفه خود را به بهترین نحو انجام می دهد. این روش برای مقابله با صدای محیط بهتر عمل می‌کند و صداهای با فرکانس متغیر را نیز کنترل می کند، اما مشکلاتی هم وجود دارد، مثلاً ممکن است با توجه به تفاوت‌های بسیار در قالب گوش افراد، به درستی گوش شما را نپوشاند و یا در حین استفاده آزار‌دهنده باشد. البته در مواردی امکان قالب گیری از گوش نیز وجود دارد که شاید زیاد در دسترس، ساده و ارزان نباشد.

 

انتخاب کدام نمونه عاقلانه تر است؟
اینکه اتنخاب کدام گرینه عاقلانه تر است کاملاً به شما بستگی دارد. اگر به دنبال یک هدفون برای رهایی از تمام صداهای محیط می گردید و ثبات هدفون بر روی گوش برایتان مهم است، نمونه پسیو مناسب‌تر است. اما اگر دنبال نمونه‌های جمع و جور تر می گردید نمونه‌های اکتیو گزینه برتر شما هستند. اما به این سه نکته دقت کنید:

* همیشه این قانون در مورد هر کالایی صادق است که شما در برابر پول بیشتر امکانات و کیفیت بهتری را دریافت می کنید، پس با توجه به بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته‌اید، می‌توانید از مدل های مختلف که گارانتی دارند و یا قالب‌های متفاوت گوش را در اختیار شما می‌گذارند انتخاب کنید.

* نویز گیرهای فیزیکی برای گوش کردن موسیقی بهتر هستند، زیرا به خاطر نحوه قرارگیری در گوش، شما صدا را از فاصله کمتری می‌شنوید و می‌توانید با صدای کمتری بدون تأثیر در کیفیت به موسیقی گوش دهید.

* اگر دنبال گزینه های ارزان‌تر هستید از نمونه‌های درون گوشی که از تکنولوژی اکتیو بهره می گیرند استفاده کنید. آن‌ها نیاز شما را برآورده خواهند ساخت.

حالا، شما اطلاعات کاملی از تکنولوژی این دستگاه‌ها دارید و می‌توانید به راحتی، انتخاب ایده‌آل خود را انجام دهید. اما توجه داشته باشید که هیچ گاه هنگام انجام کارهایی که نیاز به دقت و توجه به محیط دارند (مثلا رانندگی یا کار با دستگاه های خطرناک) از این هدفون ها استفاده نکنید.

منبع:
https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/choose-suitable452.html

 



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 

ترفند هاي كاربردي در powerpoint

 

مطمئنأ تمامی شما نرم افزار مایکروسافت پاورپوینت را میشناسید. به وسیله پاورپوینت میتوانید اسلایدهایی از ناگفتنی های خود فراهم آورید ، آن را تزئین کنید و در نهایت بر روی صفحه نمایش یا به كمك یك ویدیو پروژكتور بر روی پرده به نمایش درآورید. محیط این نرم افزار بر عكس محیط MS Word جای گزافه گویی نیست ، بلكه شما در آن رئوس مطالب را می گویید و شكلها و نمودارهای خود را در آن نمایش می دهید و در نهایت آنچه در ذهنتان می گذرد و در قالب بیان نمی گنجد را به تصویر میکشید. اسلایدهای حاصل در اصل پوستری از سخنان شما هستند. نکات کلیدی خاصی در پاورپوینت نهفته است که با دانستن آنها میتوانید به این بوم متحرک ، طراوت بیشتری ببخشید. در این ترفند قصد داریم به معرفی این نکات اساسی و کلیدی بپردازیم.


چیدمان داخلی یک اسلاید
سعی کنید اکثر تغییر و تحولات مورد نظر خود را از طریق روشهای کلی و استانداردی که Powerpoint ارائه می نماید انجام دهید. هر چیز در پاور پوینت در قاب مخصوص خود جای می گیرد. همین طوری نمی توان در یک اسلاید شروع به تایپ نمود. باید یک جعبه متنی داشته باشیم و در آن متن یا تیتر مورد نظر خود را بنویسیم. برای ارائه و نمایش مجموعه اسلایدهایتان بدون هول شدن F5 را بفشارید و برای رفتن از یک اسلاید به اسلاید بعدی کافی است یکبار ماوس را کلیک کنید و یا دکمه فلش سمت راست یا بالا را بفشارید. F5 نمایش را از اولین اسلاید شروع می کند.

 

ساختن اسلاید و پنهان کردن آن
گزینه Duplicate silde منوی Insert از اسلاید جاری یک کپی دیگر درست می کند. ترفند کلیک راست روی آیکن اسلاید برای حذف یا پنهان کردن اسلایدها نیز بسیار کارآمد است. امتحانش کنید Hidden یا پنهان بودن یک اسلاید برای اسلایدهای توضیحی که به کمک Hyperlink به سراغشان می رویم. ولی نمی خواهیم در روال عادی نمایش دیده شوند و فقط در صورتی که رویشان کلیک کنیم نشان داده شوند کلی به کار می آید.

 

یا اسلایدها افقی عمودی
می توانید بگویید اسلایدها Lanscape و Portrait باشند. برای این کار سراغ Page Setup از منوی File بروید. نمی توان در آن واحد در یک نمایش هم اسلاید عمودی داشت و هم اسلاید افقی.
برای چنین هدفی بایستی دو نمایش جداگانه بسازید و در اولی یک لینک به دومی ایجاد کنید. نمایش اول دارای تنظیم صفحات افقی و نمایش دوم دارای تنظیم صفحات عمودی می باشد. در خاتمه نمایش دوم درباره آن را لینک به نمایش اول می کنید.
در حین اجرای یک پرزنتیشن برای متوقف ساختن یا ادامه دادن نمایش در پرزنتیشن کلید S و یا علامت بعلاوه را بفشارید برای ختمه نمایش اسلایدها Esc و یا Ctrl + Break را بفشارید.
برای رفتن به یک اسلاید با شماره خاص شماره اسلاید را وارد نموده Enter را فشارید. برای رفتن به اسلاید مخفی بعدی از کلید H استفاده کنید.
برای رفتن به اولین اسلاید 1+Enter را بفشارید و یا آنکه هر دو دکمه ماوس را همزمان دو ثانیه نگهدارید.

 

توقف نمایش اسلایدها
برای آنکه در حین نمایش متوقف شوید و یک صفحه با زمینه مشکی رنگ نشان داده شود کلیه B را بفشارید. برای نمایش یک صفحه یا زمینه سفید کلید W را بفشارید.

 

استفاده از اشاره گر ماوس به عنوان پرینتر
برای نمایش یا مخفی کردن اشاره گر ماوس و همینطور نوار ابزار Slideshow در حین نمایش کلید A و یا علامت مساوی را بفشارید. (بعضی وقتها علامت سفید اشاره گر ماوس روی زمینه نمایش ما خیلی توی چشم می آید) برای تبدیل اشاره گر ماوس به یک نقطه رنگی مثل یک پوینتر Ctrl + P کمک بگیرید.
برای مخفی کردن سریع نوار ابزار Slideshow کلید Ctrl + H و برای خاموش کردن آن ظرف 15 ثانیه Ctrl + U را بفشارید. برای نمایش دوباره اشاره گر ماوس Ctrl + A در خدمت شماست.
برای اجرای انیمیشن بعدی یا رفتن به اسلاید بعدی از N استفاده کنید. برای قبلی هم از P استفاده نمایید.

 

ساختن یک اسلاید خلاصه مطالب

اگر به طور خلاصه در یک اسلاید بخواهید بگویید که در اسلایدهای بعدی چه خواهید گفت یک اسلاید خلاصه مطالب بسیار کارآمد خواهد بود. برای این کار به نمایش Slide Sorter از منوی View بروید و در آنجا اسلایدهای مورد نظر برای خلاصه سازی را با پایین نگهداشتن کلید Shift انتخاب کنید. سپس از نوار ابزار Slide Sorter گزینه Summary Slide را انتخاب کنید. این اسلاید خلاصه به صورت پیش فرض به عنوان دومین اسلاید نمایش قرار می گیرد و حاوی تیتر اسلایدهای منتخب خواهد بود. خلاصه مطالب به طور پیش فرض دارای رئوس مطالب تیترهای اسلایدهای موجود می باشد

منبع:
https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/eteleat-applicable-powerpoint.html



:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل


گروه فناوری الف،  ۸ دی ۱۳۹۸، ۰۹:۵۴  3981008046

محققان آزمایشگاه سی لب سامسونگ تازه ترین دستاوردهای خود را در نمایشگاه سی ای اس آمریکا به نمایش خواهند گذاشت که یکی از آنها قابلیت تایپ بدون استفاده از دست است.

تایپ کردن بدون استفاده از دست با گوشی

به گزارش فارس به نقل از انگجت، سامسونگ به فناوری جدیدی موسوم به سلفی تایپ دست یافته که به کاربران امکان می‌دهد با استفاده از دوربین سلفی گوشی خود تایپ کنند.

در قالب این روش حرکات انگشت دست کاربر در برابر دوربین سلفی با استفاده از هوش مصنوعی به حروف و کلمات تبدیل می‌شود و به  شکل داده‌هایی قابل استفاده درمی آید. این خدمات کاربران را از رنج تایپ کردن به خصوص در زمانی که کارهای مهم‌تری دارند، رها می‌کند.

یک اختراع جذاب دیگر سامسونگ اسکنر پوست سر است. هدف از ابداع این اسکنر کمک به افرادی است که نگران ریزش موهایشان هستند. این اسکنر در قالب یک ابزار قابل حمل دارای هوش مصنوعی و نیز یک اپلیکیشن تلفن همراه عرضه می‌شود و با اسکن کردن پوست سر، بخش‌های مرده پوست را شناسایی می‌کند.

از این ابزار می‌توان برای بررسی میزان تراکم فولیکول مو و سایر ویژگی‌های آن هم بهره گرفت. این اطلاعات در نهایت بهترین راه حل درمانی برای مقابله با ریزش مو را در دسترس افراد قرار می‌دهد.

منبع : 

https://www.alef.ir/news/3981008046.html



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

قیمت روز گوشی موبایل در بازار + جدول

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در فهرست‌های زیر، قیمت تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزانتر به فروش می‌رسند.

قیمت گوشی‌های شرکت سامسونگ

سامسونگ با عرضه سری گلکسی M و A درتلاش است تا فروش خود را در بازار میان‌رده‌ها افزایش دهد. به تازگی مدل‌های گلکسی M30، M20 و M10 وارد بازار شده‌اند. همچنین مدل‌های گلکسی A50،A30 ، A20 و A10 نیز با ارائه مشخصات مناسب و قیمت ارزان در اختیار خریداران قرار گرفته‌اند. در فهرست زیر قیمت گوشی a50 سامسونگ نیز موجود است. در ادامه آخرین لیست قیمت گوشی‌های سامسونگ در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت نام محصول
30.000.000 Galaxy Fold
12.400.000 Galaxy Note10+ 256 GB
11.200.000 Galaxy Note10 256 GB
10.700.000 Galaxy S10+ 128 GB
10.200.000 Galaxy S10 128 GB
8.400.000 Galaxy S10e 128 GB
9.800.000 Galaxy Note9 128 GB
8.200.000 Galaxy S9+ 128 GB
8.000.000 Galaxy S9 64 GB
7.800.000 Galaxy Note8 64 GB
7.500.000 Galaxy S8+ 64 GB
7.200.000 Galaxy S8 64 GB
6.700.000 Galaxy A80 128 GB
4.400.000 Galaxy A70 128 GB
3.700.000 Galaxy A60 128 GB
4.000.000 Galaxy A50s 128 GB
3.400.000 Galaxy A50 128 GB
3.000.000 Galaxy A40 64 GB
2.600.000 Galaxy A30s 64 GB
2.500.000 Galaxy A30 64 GB
2.200.000 Galaxy A20s 32 GB
2.200.000 Galaxy A20 32 GB
1.800.000 Galaxy A10s 32 GB
1.900.000 Galaxy A10 32 GB
2.600.000 Galaxy M30 64 GB
2.300.000 Galaxy M20 32 GB
1.800.000 Galaxy M10 32 GB
1.100.000 Galaxy A2 Core 16 GB

قیمت گوشی‌های شرکت هوآوی

هوآوی با عرضه مدل‌های مختلف در دسته میان‌رده‌های بازار توانسته فروش خود را در چند سال اخیر افزایش دهد. این شرکت با همکاری برند آنر مدل‌های بسیار باکیفیتی را تولید کرده که فروش بالایی نیز دارند. همچنین پرچمداران این شرکت علی‌رغم قدرت بالا، از مدل‌های رقیب خود قیمت مناسب‌تری دارند که فروش بالا این مدل‌ها را تضمین می‌کند. در ادامه آخرین لیست قیمت گوشی‌های هوآوی در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت نام محصول
10.300.000 P30 Pro 128 GB
7.500.000 P30 128GB
3.000.000 P30 Lite 128 GB
6.900.000 Honor View 20 128 GB
6.200.000 nova 4 128 GB
4.200.000 Honor 10 128 GB
2.900.000 Y9 Prime 2019 64 GB
3.700.000 Honor 9X 128 GB
2.900.000 Honor 8X 128 GB
2.900.000 nova 3i 128GB
2.400.000 Y9 2019 64 GB
2.300.000 Honor 10 Lite 64GB
2.600.000 P Smart 2019 64 GB
2.000.000 Y7 Prime 2019 32 GB
1.900.000 Honor 8C 32GB
1.600.000 Y6 Prime 2019 32 GB
1.600.000 Honor 8A 32GB
1.200.000 Y5 2019 32GB
850.000 Y5 Lite 16 GB

قیمت گوشی‌های شرکت اپل

شرکت اپل هرساله مدل‌های زیادی را به بازار عرضه نمی‌کند به همین دلیل در حال حاضر حتی پرچمداران 4 یا 5 سال پیش این شرکت در بازار یافت می‌شود. محصولات اپل با استفاده از قطعات و سیستم‌عامل اختصاصی، سرعت و کیفیت عالی دارند و به همین جهت علی‌رغم تنوع کم‌تر نسبت به رقبا، جزو پرفروش‌ترین مدل‌های در جهان به شمار می‌آیند. در حال حاضر از محبوب‌ترین مدل‌های این شرکت می‌توان به آیفون x و آیفون ۷ اشاره کرد، که در ادامه هم قیمت آیفون X و هم قیمت آیفون ۷ آورده شده است.در ادامه آخرین لیست قیمت گوشی‌های اپل در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت نام محصول
19.800.000 iPhone 11 Pro Max 256 GB
17.500.000 iPhone 11 Pro 256 GB
13.500.000 iPhone 11 128 GB
16.300.000 iPhone XS Max 256 GB
13.800.000 iPhone XS 64 GB
9.500.000 iPhone XR 64 GB
10.500.000 iPhone X 256 GB
9.500.000 iPhone 8 Plus 64 GB
8.900.000 iPhone 8 64 GB
8.600.000 iPhone 7 Plus 128 GB
7.400.000 iPhone 7 128 GB
3.800.000 iPhone SE 64 GB

قیمت گوشی‌های شرکت شیائومی

در حال حاضر سری پرچمدار ۲۰۱۹ شیائومی با نام می ۹ و سری پرچمدار سال گذشته این شرکت با نام می ۸ در نسخه‌های مختلف با قیمتی بسیار مناسب در بازار موجود است که می‌تواند خیلی از نیاز‌های خریداران را برآورده کند. همچنین مدل‌های میان‌رده با کیفیت این شرکت همچون ردمی نوت ۷، ردمی ۷ و ردمی نوت نیز از مدل‌های پرفروش بازار هستند. در ادامه آخرین لیست قیمت گوشی‌های شیائومی در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت نام محصول
5.900.000 Mi 9 128GB
4.200.000 Mi 9 Lite 64GB
4.100.000 Mi 9 SE 128 GB
5.700.000 Redmi K20 Pro 128 GB
4.800.000 Redmi K20 64 GB
3.900.000 Redmi Note 8 Pro 128 GB
3.000.000 Redmi Note 8 64 GB
3.200.000 Redmi Note 7 Pro 127GB
2.600.000 Mi A3 64GB
2.400.000 Redmi Note 7 64 GB
1.900.000 Redmi 8 32 GB
1.800.000 Redmi 7 32GB
1.700.000 mi Play 32 GB
1.500.000 mi Go 16 GB
1.400.000 Redmi 7A 32 GB

قیمت گوشی‌های شرکت نوکیا

نوکیا با پیوستن به شرکت HMD شروعی دوباره در صنعت تلفن همراه داشته است، در چند سال اخیر همکاری این دو شرکت موجب شده تا تلفن‌های همراه بسیار باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه‌ای با برند نوکیا به بازار عرضه شود. در حال حاضر نیز نوکیا مدل‌های باکیفیتی در بخش میان‌رده‌های بازار دارد که مورد توجه خریداران قرار گرفته و فروش بالایی دارند. در ادامه آخرین لیست قیمت گوشی‌های نوکیا در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت نام محصول
7.300.000 PureView 9 128 GB
3.800.000 Nokia 8.1 64 GB
2.700.000 Nokia 7 Plus 64 GB
3.900.000 Nokia 7.2 128 GB
2.400.000 Nokia 6.1 Plus 64GB
2.600.000 Nokia 6.2 64 GB
1.600.000 Nokia 6 32GB
2.400.000 Nokia 5.1 Plus 32 GB
1.600.000 Nokia 3.2 64 GB
1.400.000 Nokia 3.1 Plus 16 GB
1.200.000 Nokia 2.2 32 GB

قیمت گوشی‌های شرکت ال‌جی

مدل‌های ال‌جی در حال حاضر در بازار ایران به سختی پیدا می‌شوند، این شرکت در سال‌های اخیر از دوران اوج خود فاصله گرفته و مدل‌های تولیدی آن محبوبیت سابق را ندارند. به نظر می‌رسد با رشد شرکت‌های چینی، برندهایی مانند ال‌جی دچار مشکل شده‌اند. البته این شرکت نیز به تازگی با ساخت مدل‌های باکیفیت سعی می‌کند رضایت مشتریان خود را مجددا به دست آورد. در ادامه آخرین لیست قیمت گوشی‌های ال‌جی در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت نام محصول
7.000.000 LG V30 Plus 128 GB
2.900.000 LG G6 Plus 128 GB
6.200.000 LG V30 128 GB
2.400.000 LG G6 64 GB
2.400.000 LG G4 32 GB

قیمت گوشی‌های شرکت وان‌پلاس

شرکت وان‌پلاس یکی از جدیدترین برند‌های تلفن هوشمند به شمار می‌آید. این شرکت بر خلاف دیگر برند‌های چینی، سرمایه گذاری اصلی خود را بر روی بازار آمریکا انجام داده و با قرارداد‌هایی که با اپراتور‌های فعال در این کشور بسته، توانست به زودی خود را در این کشور مطرح سازد. در ادامه آخرین لیست قیمت گوشی‌های شرکت وان‌پلاس در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت نام محصول
10.500.000 OnePlus 7 Pro 256 GB
8.800.000 OnePlus 7 256 GB
9.000.000 OnePlus 7T Pro 256 GB
7.200.000 OnePlus 7T 256 GB
6.500.000 OnePlus 6T 128 GB
6.000.000 OnePlus 6 128 GB

قیمت گوشی‌های شرکت سونی

سونی در سال‌های اخیر با کاهش فروش در بخش تلفن هوشمند مواجه شده، اما این شرکت همواره نسبت به آینده خوش‌بین بوده و به دنبال بازگشت به روز‌های اوج خود است، سونی با ارائه میان‌رده‌های باکیفیت و کاربردی، در پی جذب مشتری و افزایش فروش خود است تا بتواند سودآوری بخش موبایل خود را بالاببرد. در ادامه آخرین لیست قیمت گوشی‌های سونی در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت نام محصول
5.000.000 Xperia XZ1 64 GB
4.300.000 Xperia XA2 32 GB
4.300.000 Xperia XA1 Plus 32GB
4.200.000 Xperia XA1 Ultra 32 GB

قیمت گوشی‌های شرکت اچ‌تی‌سی

شرکت اچ‌تی‌سی نیز مدل‌هایی در بازار ایران دارد که تعدادی از آن‌ها قدیمی بوده و شاید دیگر طرفدار نداشته باشند، تولیدات اچ‌تی‌سی در بخش تلفن همراه در سال‌های اخیر به شدت کاهش پیدا کرده است و این خود دلیلی برای عدم وجود مدل‌های متنوع این شرکت در بازارهای جهانی است. در ادامه آخرین لیست قیمت گوشی‌های اچ‌تی‌سی در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت نام محصول
6.000.000 HTC U11 128 GB
4.700.000 HTC U11 Eyes 64 GB
2.400.000 HTC U Ultra 64 GB
2.200.000 Desire 12+ 32 GB
2.000.000 Desire 12 32 GB

قیمت گوشی‌های شرکت جی‌ال‌ایکس

جی‌ال‌ایکس در سال‌های اخیر با تولید مدل‌هایی مقرون‌به‌صرفه توانسته تا حد زیادی خود را به یکی از برندهای محبوب نزد ایرانی‌ها تبدیل کند، البته مشکل واردات برخی قطعات این شرکت در سال‌ گذشته موجب شد تا تولیدات جی‌ال‌ایکس در سال جاری کاهش پیدا کند اما همچنان مدل‌های سال‌های پیش این برند در بازار یافت می‌شود. در ادامه آخرین لیست قیمت گوشی‌های جی‌ال‌ایکس در بازار را مشاهده می‌کنید:

 منبع : 

https://www.alef.ir/news/3981008056.html



:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,Galaxy S10
افشا شدن شماره مدل‌های Galaxy S10 مشخص کرد که این گوشی در سه مدل تولید خواهد شد. 

 به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان؛ اطلاعات تازه به دست آمده از شرکت سامسونگ نشان می‌دهد این گوشی قرار است در سه مدل تولید شود. این در حالی است که چند روز پیش نرم‌افزار اندروید Pie آشکارکرده بود که سامسونگ قصد دارد چهار مدل از Galaxy S10 تولید کند. اطلاعات جدید فاش شده از پرچمدار آینده سامسونگ نشان می‌دهد که این کمپانی سری گوشی‌های Galaxy S10 را در سه مدل معرفی خواهد کرد.

 

مدل‌های مختلف این گوشی با شماره‌های SM-G970F, SM-G973F و SM-G975F نامگذاری خواهند شد. G970 نمایشگر 5.8 اینچی خواهد داشت. G973 صفحه نمایشی به همان اندازه دارد اما لبه‌های آن خمیده خواهد بود و G975 نمایشگر خمیده 6.44 اینچی خواهد داشت. نکته جالب اینجاست که تولید یک گوشی جدید با نمایشگر فلت بازگشت سامسونگ به دو نسل قبل گوشی‌های هوشمند این شرکت خواهد بود چون Galaxy S7 آخرین پرچمدار سامسونگ بود که صفحه نمایش صاف داشت. همچنین، Galaxy S10 Plus که با شماره مدل G975 دیده خواهد شد، صفحه نمایشی بزرگتر از حتی Note 9 خواهد داشت.

 

امر طبیعی این است که همه این مدل‌ها با اندروید 9.0 Pie تولید و اوایل سال بعد معرفی خواهند شد. یک نمونه از این گوشی‌ها با مودم 5G هم در حال آزمایش است اما احتمال دارد که یکی از همین سه مدل باشد و مدل جداگانه‌ای برای S10 با مودم 5G در نظر گرفته نشود. همچنین احتمال بسیار بالایی وجود دارد که مدل دارای مودم نسل پنجم Galaxy S10 فقط به صورت انحصاری برای آمریکا و کره جنوبی ساخته شود.

 

یکی از مدل‌های کوچک S10 ممکن است با یک دوربین تولید شود در حالی که دیگری دوربینی دوگانه خواهد داشت. همچنین این احتمال وجوددارد که +S10 در پنل پشتی خود دوربین سه‌گانه داشته باشد و دو دوربین هم برای سلفی آن در نظر گرفته شود. این گوشی با 5 دوربین قرار است با V40 ThinQ ال‌جی رقابت کند.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11009096.html



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,گوگل
مدیرعامل گوگل گزارش‌های مبنی بر تلاش این شرکت در دستکاری نتایج جست‌وجوی کاربران را تکذیب کرده است.

 به گزارش ایسنا، به نقل از رویترز، اخیرا گزارش‌های زیادی در فضای مجازی منتشر شده بود که نشان می‌داد موتور جست‌وجوی گوگل بسیاری از نتایج جست‌وجوی کاربران را سانسور کرده و یا محتوای آن‌ها را دستکاری می‌کرده است.

 

وال استریت ژورنال چندی پیش گزارش داد که کارکنان و کارشناسان فعال در شرکت گوگل بر سر تغییر و دستکاری نتایج جست‌وجوی کاربران به مباحثه و گفت‌وگو پرداخته‌اند ولی هنوز گوگل ایده‌های مطرح شده را اعمال نکرده است.

 

 ساندار پیچار - مدیرعامل گوگل - به‌تازگی خاطرنشان کرده است که این ادعای مبنی بر تلاش این شرکت برای دستکاری در نتایج جست‌وجوی کاربران در موتور جست‌وجوی گوگل کالا نادرست و کذب است و نمی‌تواند صحت داشته باشد.

 

وی در ادامه سخنانش تاکید کرده است که این گزارش‌ها تحت‌تاثیر مسائل سیاسی و جوسازی‌های نامرتبط علیه شرکت‌های تکنولوژی نظیر گوگل منتشر شده است.

 

این در حالیست که گوگل هنوز در این باره اظهار نظر رسمی نکرده است.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11009061.html



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شغل فروشندگی به قدری اهمیت دارد که آن را به تمام کننده تیم (فوروارد) تشبیه کرده اند. در نوشتار «یک روز فروشنده موفق» از لحظه ای که فروشنده چشم باز می کند تا پسین تکاپو یومیه و واپسین لحظات بیداری باره رسیدگی پیمان گرفته و سعـــی شده است تکنیک های فروشندگی حرفه ای و ویژگی های فروشندگان موفق در قالب اعمال و کردار روزانه او مورد پروا پیمان گیرند.
درس مهارت فروش و تکنیک های فروشندگی حرفه ای از آنگونه آموزه های مهارتی محسوب می شوند.

در جستار زبان بدن، اگر حرکات بدن به حقیقت اتمام پذیرند، می توانند راهنمای ما برای رسیدن به موفقیتی کبیر باشند. کاربرد صحیح از زبان تن و توانایی تشخیص آن در دیگران مایه درمان روابط ما با سایرین خواهندشد.

فروش پیشه ای
فروش و فروشندگی پیشه ای

قدرت، کامیابی و اعتماد به نفس بدون کلام و از راه به کارگیری ارتفاع و فاصله اثر داده می شوند. حالت قائم بدن ما، عقب بودن شانه ها و زیر نیفتادن سر، مایه می شود فرد مقابل، اعتماد به نفس را در ما دریافتن کند. معمولا ایستادن اغلب از نشستن، نیرو و اعتماد به نفس را اثر می دهد.

همچنین کیفیت صدا می تواند نقش مهمی در استحصال دیگران از ما داشته باشد. هر چقدر صدای ما رساتر باشد و شمرده تر و با اعتماد به نفس اکثریت گفتگو نماییم همکاران و مشتریان مان رغبت بیشتری به برپایی روابط سازنده با ما خواهندداشت. 

روانشناسی فروش حرفه ای

حتما برای همه ما اتفاق افتاده است که فروشنده ای جنس زیاد نکویی را به ما معرفی می کند و تمام خصوصیات آن جنس را هم بیان می کند اما با خود می گوییم:درباره همه چیز صحبت می کند و تمام خصوصیات را می گوید اما نمی دانم چرا نمی توانم بهش اعتماد کنم!

این یک عامل بزرگ و بنیادین در برقراری ارتباط با مشتری است که به ناهماهنگی وسط زبان بدن و روایت ما بر می گردد.

اگر می خواهیم یک فروشنده چیره دست و درجه یک باشیم باید زیاد به این نکته توجه داشته باشیم و هماهنگی میانی زبان تن و داستان خویش را بسیار به هم تقریبا کنیم. تفاوت میانی فروشندگان چیره دست و فروشنده معمولی هم در همین هماهنگی زیاد رفتارهای غیرکلامی (زبان بدن) و در ضمن کلام او است که زیاد هماهنگ و همنوا می باشد.

فروشنده چیره دست هم می تواند هماهنگی نکوداشتن میان رفتارهای غیرکلامی و کلامی خویش برپایی کند و هم از رفتارهای غیرکلامی مشتری بفهمد که او به طور ریزبین تر چه کالا یا خدماتی را بیچارگی دارد و به طور خاص، با فهم خوب خود، برای مشتری بسیار ارزش قائل می باشد.

پروفسور آلبرت محرابیان (Albert Mehrabian) آموزگار دانشگاه UCLA در باره رویکرد ارتباطات کلامی و غیرکلامی و تاثیرات آنها، نظریه جالبی دارد که به صورت پایین است:او در بررسی های خود نشان دیتا که میزان اثرگذاری ارتباطات ما از 3 تقدیر کلی تشکیل شده است.

1. کلام
2. لحن صدا
3. زبان بدن

هر کدام از این ها اثرات متفاوت و قابل توجهی بر روی مخاطب دارد. این تحقیق اثر داده شده که کلام اقلیت میزان اثرگذاری را دارد و بهره آن فقط 7% از ارتباطات است در حالی که لحن صدا (نواخت و پافشاری بر کلمه ها) 38 درصد از اثرگذاری در ارتباطات را دربرگیرنده می شود و 55 درصد مانده نیز بهره زبان تن خواهدبود. (این اعداد احتمالاً به خاطر شمار عصب های مغزی ما باشد. تعداد عصب های چشم تا مغز 22 مساوی شمار عصب های گوش لغایت مغز است)
این اعداد واقعا شگفتی آور هستند! این یعنی اینکه اگر پشت میز بنشینیم و صحبت نماییم تنها 7 درصد سبب برپایی نشان در ارتباط با مخاطب شده ایم! هر چه زبان تن بهترین داشته باشیم مخاطبان، پیام ما را به راحتی درک و جذب می کنند امثال اسفنج که آب را جذب می کند.

نوع نگاه سخنران، حرکات دست و پا، ایما و اشاره های سخنران است که به انتقال پیام بسیار کمک می کند، در تاثیرگذاری او بر روی مخاطبان نقش مهمی را ایفا می کند.

قبل از این که وارد بحث اصلی شویم باید به این موضوع اشاره نماییم که برای به دست آوردن هر چیزی، از آنگونه مشتریان خوب و وفادار و ماندگار، باید سختی های این گذرگاه را نیز بردباری کنیم تا بتوانیم به نتایج مد نظر برسیم.

البته هنگامیکه در باره سختی صحبت می شود منظور تمرین و ممارست در این گذرگاه و پیدا کردن یک گذرگاه خوب برای رشد و تعالی کسب و کار از راه ارتباطات ماندگار با مشتری است.

هرچه در این راه کار و جنبش های بیشتری انجام دهیم آسان تر می توانیم این موضوعات را در ذهن و روح خود ثتبیت کنیم و سپریدن این کارها و رفتارها، برای ما تبدیل به یک عادت ماندگار شود که هم خودمان حس بهتری از زندگی و کسب و کار خودمان داشته باشیم و هم بتوانیم به راحتی مشتریان خویش را تحت تاثیر قرار دهیم و به عنوان یک فروشنده اثربخش و کارساز تکاپو کنیم.

چندین مورد مهم است که لازم است در اینجا اشاره کنیم:

هدف گذاری در سوداگری (و زندگی)
اولویت بندی قصد ها
زمان بندی هدف ها
ایجاد ارتباطات نیرومند و اثربخش برای رسیدن به اهداف خودمان
تمرین عادت های خوب و نهادینه کردن آنها
مطالعه کتاب های مفید در کسب و کار خودتان

در کنار صحبت ها و نکات مهمی که در اینجا اشاره می شود، دائم موارد بالا را در زندگی و کسب و کار خویش به یاد داشته باشید و همش بدانید که پیمان است به چه سمت و سویی حرکت کنید.

در اینجا قصد نداریم لغایت در مورد زبان تن و جزییات آن به بحث و بررسی بپردازیم ولی می توانیم با استفاده از چند مفهوم ساده اما کاربردی و موثر، چیرگی های غیرکلامی خود را به اتفاق چیرگی های کلامی خویش کنیم الی بتوانیم فروش بهتر و ماندگارتری داشته باشیم.

در ادامه با بیان چند مورد از همگام سازی چیرگی های کلامی و چیرگی های غیرکلامی، گام هایی اثربخش و ماندگار در راستای خدمت به مشتریان، خواهیم برداشت. اما پیش از اینکه بحث همگام سازی چیرگی های کلامی و غیرکلامی را بگوییم در مورد جمله پایین کمی تفکر کنید:

اگر بخواهیم کاری را انجام دهیم، راهش را پیدا می کنیم و اگر نخواهیم که انجامش دهیم، بهانه اش را... .

تلاش کنیم تا با سپریدن دادن یک سری کارهای ساده ولی کاربردی و اثربخش، بتوانیم علاوه بر رشد کسب و کار خود، یک حس خوب را نیز در خود، مشتری و سایر ذینفعان نهادینه سازیم.


1. سلام کنید و قبل قدم باشید!

این مهم ترین و اثربخش ترین فعالیتی است که یک فروشنده حرفه ای سپریدن می دهد:پیش قدم بودن در سلام کردن!

قبل از اینکه مشتری درود کند و سوالی داشته باشد، حتما به او سلام کنید و بعد از آن میان ای را که به او حس احسان می دهد ذکر کنید:

سلام، خوش آمدید
سلام، روزتون بخیر
سلام، بفرمایین در خدمتم
و بسیاری از جملات ساده ولی موثر و اثربخش دیگر...

از قدیم به ما گفته اند که سلام سلامتی می آورد. به عقیده من چون قبل از مشتری به او درود می نماییم به او می فهمانیم که برای او ارزش قائل هستیم و از آمدن او به قبل خویش شاد هستیم و همین حس به راحتی به مشتری منتقل می شود و همان سلامتی حاصل می شود!

2. با چهره ای گشاده همراه با تبسم با مشتری برخورد کنید.

هنگامی که با صورت ای گشاده همراه با تبسم با مشتری تصادف و با او شروع به صحبت می کنید، به راحتی و به طور ناخودآگاه این پیام را به ذهن مشتری مخابره می کنید که برای شما مهم است و به ارزش انسانی او مستحضر هستید و حس احسان از حضور او در مغازه یا فروشگاه خود دارید.

حرکات چشم ها و به طور کلی چهره ما، مفاهیم بسیاری را به مشتری منتقل می کند و سبب می شود که این چهره و لبخند (یا حتی ترشرو بودن) در ذهن مشتری ماندگار بماند و ما را با همان چهره به یاد بیاورد! وارونه این حالت هم وجود دارد. اینکه با صورت ای ترشرو و غمگین با مشتری تصادف و با او گفتگو کنیم. در این حالت این مفهوم را به مشتری منتقل می کنیم که از حضور او چندان هم راضی نیستیم و می خواهیم که مشتری به سرعت خرید خود را اتمام دهد و از مغازه خویش بیرون شود!

مراقب نگاه های خود به مشتری باشیم. همواره نگاه های ما باید همراه با گرامیدن و حس علاقه به کمک به مشتری باشد. هیچگاه نباید به مشتری خویش به چهره خیره نگاه کنیم! حتی اگر مشتری به سمت دیگر فروشگاه می رود کوشش نکنیم که با نگاه خویش او را دنبال کنیم. بگذاریم آسان باشد و برگزیدن خود را مطابق با تشخیص خود سپریدن دهد. بعد مراقب حالات صورت خود باشیم. تبسم بزنیم و حس نشاط را با صورت ای گشاده همراه با لبخند به مشتریان خویش منتقل کنیم.



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1398 | نظرات ()