سئو کلاه سفید به چه معناست؟
نوشته شده توسط : ساحل

سئو کلاه سفید عبارت است از بکارگیری تکنیک های مجاز برای فرآوری و عرضه محتوا بصورتی که برای موتورهای جستجو یافتن درونمایه و فهم محتوا را ساده کند. در این نوشتار با جزئیات تکنیک های سئو کلاه سفید آشنا می شویم. وقتی که صحبت سئو در میانی است دو مسئله اصلی است که به ذهن خطور می کند. نخست محتوا دوم روش تبلیغ محتوا. این دو مسئله برد و باخت سئو و بازارایابی سایت را تعیین می کنند. در این مقاله به بررسی شیوه فرآوری درونمایه و تبلیغ محتوا بصورت کلاه سفید را رسیدگی می کنیم.

 

سئو کلاه سفید چیست و دربرگیرنده چه مواردی میشود

 

سئو کلاه سفید شامل چه مواردی می شود ؟
مراحل سئو کلاه سفید در مرحله فرآوری درونمایه عبارتند از:

1- پژوهش واژه ها کلیدی
در مرحله پژوهش واژه ها کلیدی تفاوتهای آشکاری بین یک سئو شغل کلاه سفید و کلاه سیاه هستی دارد. سئو پیشه کلاه سفید بدنبال کلمه های مرتبط با سایت خود است که بیشترین ترافیک را برای سایت می توانند ایجاد کنند و کمترین رقیب را هم دارند. سئو کار کلاه سیاه به دنبال کلمه هایی است که بیشترین ترافیک را برپایی می کنند و اهمیتی به ارتباط کلمه با موضوع سایت نمی دهد.

در سئو کلاه سفید شما باید تمام کلمات کلیدی پیوسته را بررسی کنید و بهترین واژه ها را از عقیده میزان جستجو در سال پسین مشخص کنید.

2- تولید محتوا بر بنیاد واژه ها کلیدی
در این گام هم سئو پیشه کلاه سفید و سئو شغل کلاه سیاه تفاوت های زیادی باهم دارند. سئو شغل کلاه سفید در مرحله فرآوری محتوا بر پای بست، کلمات کلیدی تنها به تولید درونمایه درباره کلمات کلیدی که موضوعی مرتبط با سایت دارند می پردازد. مثلا اگر سایت آموزش فتوشاپ است و واژه کلیدی تغییر رنگ لباس با فتوشاپ باشد. سئو کار کلاه سفید با پژوهش یک نوشتار ارزنده از انواع طریق های ممکن برای تغییر رنگ پوشاک در نرم اسباب فتوشاپ تهیه و در سایت خویش بارگذاری می کند.

حال آنکه یک سئو پیشه کلاه سیاه کوشش می کند مدام از کلمه تغییر رنگ لباس با فتوشاپ در صفحه استفاده کند و با افزایش شمار واژه ها کلیدی در درونمایه تعداد کاربران سایت را افزایش دهد.

3- پیمان دادن کلمه کلیدی در تگ عنوان و دیگر تگ های محتوا
یک سئو کار کلاه سفید هنگام استفاد از کلمه کلیدی افراط نمی کند و کلمه کلیدی را فقط برای هدایت مشتری به فهم جستار نوشتار استفاده می کند. در حالیکه یک سئو کار کلاه سیاه فقط به پیگیری فریب موتورهای جستجو است و به خوانایی مطلب خویش پروا ندارد.

4- لینک های درونی به صفحات سایت
در این مرحله سئو کلاه سفید و کلاه سیاه تفاوت زیادی باهم ندارند. سئو شغل کلاه سفید در این مرحله برای دریافت لینک از صفحات درونی پیش درآمد از وجود وابستگی بین صفحه مبدا و مقصد مطمئن شده و سپس با به کارگیری واژه کلیدی بعنوان متن لنگر شده به صفحه دلخواه خود لینک داخلی برپایی می کند.

نکته : تمام نباید هایی که درباره عدم به کارگیری کلمه کلیدی برای متن لنگر شده خوانده اید مربوط به لینک های خارجی است. اگر در صفحات داخلی به صفحه ای با کلمه ای غیر از کلمه کلیدی لینک بدهید به گوگل اعلام کرده اید که میخواهید آن صفحه با آن واژه هم رتبه بگیرد.

در سئو کلاه سیاه برای تولید لینک داخلی پروا به پیوستگی موضوعی صفحات نمی شود و برای افزایش لینک دریافتی یک صفحه از تمام صفحات سایت به آن لینک می دهند.

 

سئو کلاه سفید

5- اخذ لینک از سایت های خارجی
در این مرحله سئو کاران کلاه سفید مراحل ذیل را انجام میدهند.

ثبت لینک برای صفحات سایت در تارنگار های خود
ثبت لینک در صفحات شبکه های اجتماعی خود
قرار دادن امکان انتشار مطالب سایت در شبکه های اجتماعی
افزودن لینک در سایت های مرتبط
افزودن لینک در سایت های رقیب
نحوه فرآوری انکر تکست بیگانه در سئو کلاه سفید بصورت، ترکیبی از، کلمه کلیدی اصلی صفحات، واژه ها مثل کلمه کلیدی صفحات، کلماتی با معنای مثل واژه کلیدی صفحات، عکس ها، لینک با متن های عمومی است.

هدف سئو کاران کلاه سفید از فرآوری انواع لینک اثناء ایجاد لینک برای سایت تولید لینک به صورت طبیعی است.

در سئو کلاه سیاه تنها با کلمه کلیدی لینک خریداری می شود.

تعداد لینک ورودی در سئو کلاه سفید
در سئو کلاه سفید طبق سرعت تولید درونمایه برای سایت بک لینک برپایی می شود. به این ترتیب در یک روز سرانجام سه لینک تولید می شود.

در سئو کلاه سیاه با هدف گسترش تند رتبه سایت هزاران لینک بصورت یک شبه فرآوری می شوند.

نکته اگر سایتی بیننده بالایی داشته باشد لینک های خریداری شده در شمار بسیار شدنی است هیچ تاثیر منفی بر سایت نگذارد و حتی رتبه سایت را بالاهم ببرد. ولی پس از حذف این لینکها افت بدون امکان مراجعت رخ خواهد داد.

سئو کار کلاه سفید و بازاریابی آنلاین
یک سئو پیشه کلاه سفید در راستی با بازاریابی آنلاین است که میتواند برای یک سایت ارزش افزوده تولید کند. سئو کارانی که توانایی بازارایابی آنلاین چیره دست داشته باشند. درآمدهای چند هزار دلاری دارند و با کمپانی های بین المللی کار می کنند. کمپانی هایی در هلند و سایر کشور های جهان وجود دارند.که فقط با کمک توانایی بازاریابی آنلاین و شناسایی بازار به مشتریان خویش سالانه میلیاردها دلار درآمد دارند.

سئو پیشه کلاه سفید میتواند با یافتن مشتریان بلقوه در شبکه های اجتماعی، سایت ها، فروم ها و... برای محصولات فرآوری شده سایت، میزان فروش سایت را افزایش دهد.

تکنیک هایی همانند کمپین های تبلیغاتی ایمیلی در سئو کلاه سفید بر پای بست، مشتریان بلقوه اجرا شده و مایه میشوند که کاربران از اخذ تبلیغات رضایت کامل داشته باشند.

بروز کردن درونمایه در سئو کلاه سفید
در سئو کلاه سفید محتوای صفحاتی که در گوگل رتبه ای گرفتن کرده اند. هرگز بصورت کامل بروز رسانی نمی شود. بلکه معمولا مطلب جدید به مطالب پیشین اضافه شده و یا قسمتی از صفحه کهن اصلاح می شود.دلیل این فرمایش این است که در حقیقت زیاد غیر ممکن است که محتوای یک صفحه نیاز به صد درصد بروز رسانی داشته باشد. البته مگر آنکه محتوای صفحه فاقد هرگونه مطلب قابل مطالعه و فقط بر پای بست، الگوریتم های گوگل دربرگیرنده یک سری کلمات باشد که برای کاربران راستین فاقد هر نوع معنی است.

بنابراین یک سئو پیشه کلاه سفید که هرگز مطاب سایت را برای موتور جستجو برپایی نمی کند. سئو کلاه سفید هرگز هم محتوای صفحات خویش را بصورت صد درصد تغییر نمی دهد.

 

تکنیک های سئو کلاه سفید

نحوه به کارگیری تیترها در سئو کلاه سفید
یک متن عادی را در عقیده بگیرید. یک تیتر اصلی بالای صفحه وجود دارد که عنوان صفحه هم هست و تمام مطالب صفحه در بستگی با آن میباشند.سپس متن صفحه شروع میشود. پس یک ذیل موضوع آغاز میشود. مثلا اگر عنوان صفحه اصلی فروش پیراهن باشد. زیر جستار می تواند پیراهن بدون یقه باشد. این ذیل سوژه نیز می تواند دارای محتوا و زیر موضوعات دیگری باشد. فلذا در یک صفحه ما بطور طبیعی تگ H1 را یک بار تگ H2 را به تعداد زیر موضوعات یک صفحه و تگ H3-6 را به شمار پایین تیترهای موضوعات فرعی سایت خواهیم دید.

در سئو کلاه سفید بجای پروا و آمارگرفتن شمار تگ های برپایی شده به به کارگیری تگ ها برای افزایش خوانایی صفحه و ایجاد یک ساختار در نوشتار اندیشه می کنند. به این ترتیب هم مخاطب و هم گوگل آسان تر متوجه پیوند تقدیر های گوناگون درونمایه می شود.

 

نتیجه گیری :
سئو کلاه سفید، سئو بیننده محور و بازاریاب محور است. در سئو کلاه سفید داشتن ده بیننده وفادار همیشگی بیش از یک میلیون بیننده فریب خورده ارزش دارد. در سئو کلاه سفید گوگل در درجه دوم اهمیت پیمان دارد و فقط سعی می شود از الگوریتم های تنبیه گوگل اجتناب کرد و محتوای سایت را برای گوگل قابل خواندن و ردگیری کرد. لغایت مخاطب واقعی راحتتر بتواند سایت و مطالب مد نظر خود را بیابد.





:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: